SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Strona internetowa projektu:
Advertisements

Milki Way Wiktoria Nowak.
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
Jak zrobić dobrą i ciekawą relację i… wygrać konkurs!
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Katedra Marketingu Usług
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Co trzeba określić? Cel projektuCel projektu – czemu projekt na służyć? Co chcemy osiągnąć dzięki rezultatom projektu?
Generujemy efekty Możliwości reklamowe na. Statystyki: Polska Facebook statystyki 2 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15,
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Siedziba TelexFREE w Stanach Zjednoczonych 225 Cedar Hill ST Suite 200 Marlborough, MA Informacje o firmieTELEXFREE? Siedziba TelexFREE w Brazylii.
Interactive Marketing Partner marketing
FotoKom Power czyli konkurs na zdjęcie wykonane aparatem z telefonu komórkowego Temat: Młodzież w Jastrzębiu Zdroju.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
Stylio.pl. Stylio.pl jest pierwszym w Polsce serwisem opartym na idei social recommendation. Stylio.pl to serwis dla ludzi świadomie kreujących własny.
Focus.pl. Pierwszy w Polsce popularno-naukowy serwis łączący w sobie elementy redakcyjne z innowacyjnymi narzędziami społecznościowymi. Focus.pl tworzony.
Autorzy:Ania Szczubełek Kasia Sul
LOGO FIRMY PRZYGOTOWUJACEJ PREZENTACJĘ. MEDIA TRENDY 2010 Bawiąc sprzedaje czyli Link4 testuje kierowców w Naszej Klasie Dominik Czarnota, Nasza Klasa.
Jak zrobić dobrą i ciekawą relację i… wygrać konkurs!
Pomysł cross-promocji
Opracowane przez Nowak Justynę AGH. Wprowadzenie Stojąc przed sklepową półką klient zastanawia się, którego batonika kupić: Mars, Snickers, Milky Way.
Kampania Cross- Marketingowa Założenia Kampanii Cross-promocja dla batonów marki Snickers oraz usługi stremingu muzyki - Deezer Umieszczenie wewnątrz opakowań.
Propozycja cross-promocji – batonik Milky Way z kawą Tchibo
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Dlaczego baton plus kawa?
Założenia cross- promocji Jak powszechnie wiadomo słodkie upominki oraz prezenty są nieodłącznym elementem każdej rocznicy, urodzin, imienin, świąt oraz.
Agenda O Nas Ogólne informacje o Produkcie Job Manager – idealne rozwiązanie Aplikacja Webowa Aplikacja Kliencka Najnowsze zmiany.
Bezpieczny Internet Co robić? Czego nie robić? Jak być bezpiecznym?
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
Strategie promocji.
Akcja ma na celu kreowanie marki wśród młodych ludzi oraz zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
Swiat młodych ludzi wieku lat Koncepcji promocji marki w internecie Pomysły na rolę SKITTLES na imprezach SKITTLES i samorealizacja młodzieży Zyski.
Rozwijająca się technologia powoduje, że młodzi ludzie prowadzą coraz wygodniejszy tryb życia. W sferze interakcji społecznych ludzie starają ograniczyć.
Spodziewaj si ę niespodziewanego Pomysł wykonany przez Wioletę Sobczak.
Skittlesomania! Spodziewaj się niespodziewanego! Agata Gliszczyńska.
OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ.
PRODUKT.
Jakimi widzami są członkowie naszej grupy docelowej? Oglądają seriale w wolnym czasie Oglądają wybrane seriale Angażują się w serial z emocjonalnie Utożsamiają.
Kontener reklamowy Mobile Media Consulting Sp. z o.o. Mobile Media Consulting Sp z o.o.
Analiza i kontrola kosztów w rachunku zysków i strat
ŠKODA. Od grudnia 1994 roku Skoda Auto Polska S.A. jest w Polsce oficjalnym przedstawicielem producenta samochodów marki Škoda. Po sukcesie Škody Favorit.
Oferta sponsoringu MONIN Cup Junior MONIN Cup Junior to coroczny konkurs dla młodych barmanów w wieku lat, którzy rywalizują w tworzeniu najlepszych.
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
Zakochaj się w MPK Autor: Maciej Serweta. Cel: Poprawa wizerunku MPK wśród mieszkańców Wrocławia. Grupa docelowa: kobiety i mężczyźni. Wiek: 17 – 40 lat.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Spotcamera24.com Niezależna energetycznie stacja pogodowa Hubert Krawiec, Przemysław Balikowski.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
CELE I ZADANIA SYSTEMU Rejestracja użytkownika. Wejście do systemu. Redagowanie strony. Praca ze stroną. GPS UTWORZENIE I PRACA ZE STRONĄ INTERNETOWĄ DODATKOWE.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Okno na Hooptymistyczny świat
NESCAFE Budzik w iPhone
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Bezpieczeństwo w sieci
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
Content Management System
Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Bytowie
Zapis prezentacji:

SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO

Pomysł opiera się na aktywizacji grupy docelowej, a także wykorzystaniu serwisu facebook do którego społeczeństwo ma ciągły dostęp poprzez telefon, tablet czy komputer. Idea polega na stworzeniu serii wyzwań zgodnie z hasłem „Spodziewaj się niespodziewanego!” ogłaszanych na facebook’u marki Skittles.

Wyzywanie byłoby ogłaszane bez uprzedzenia z określonym limitem czasowym, a rozwiązania miałyby być wysyłane na specjalnie utworzonego maila np. Nagrodą w takich wyzwaniach byłyby zapas Skittlesów oraz innych produktów koncernu Mars Incorporated. W ten sposób same nagrody oraz reklama nie byłyby kosztowne, a co więcej, byłyby bezpośrednio związane z zyskiem. Wynik natomiast byłby ogłaszany zarówno na facebook’u Skittles jak i na profilu samego zwycięzcy, dzięki czemu informacja o zabawie, a tym samym reklama, trafiałaby nie tylko do uczestników konkursu oraz osób które polubiły profil Skittles, ale także znajomych zwycięzców.

Zakup opakowania Skittles oraz nadesłanie zdjęcia paczki z potwierdzeniem zakupu. Limit czasowy: 3 godziny Nagroda: 3 duże opakowania skittles dla 5 pierwszych osób. Stworzenie obrazu z określonej liczby drażetek Skittles, przykładowo 155 draży (5 paczek 38g) Limit czasowy: 3 dni. Nagroda: dla 3 najlepszych obrazów po 2 duże opakowania Skittles oraz zapas batoników Mars, Twix, Snickers Szalone zdjęcie lub film z motywem Skittles. Limit czasowy: 2 tygodnie. Nagroda: dla 4 wygranych prac po 3 duże opakowania Skittles i M&M’s oraz zapas batoników Mars, Twix, Snickers.

Wzrost aktywności na facebook’u Skittles. Wzrost sprzedaży Wzrost popularności marki Marka pozycjonowana jest jako ta, która dostarcza rozrywkę Szansa na zauważenie powiązań pomiędzy Skittles a innymi produktami Mars Incorporated, co mogłoby prowadzić do reklamy pozostałych produktów marki Mars Inc. Szansa, że w zabawę zaangażują się osoby spoza docelowej kategorii wiekowej Stworzenie bazy reklamowej, która mogłaby być rozszerzona na inne serwisy lub marki