Spodziewaj si ę niespodziewanego Pomysł wykonany przez Wioletę Sobczak.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SKLONowany Wall-E. logo banku logo partnerów adres www.
Advertisements

z zakresu promocji zdrowia podjętych przez Szkołę Podstawową
„Przerwy w Sali informatycznej”
TWOJA KREW-MOJE ŻYCIE PROJEKT ZREALIZOWANY PRZEZ UCZNIÓW KLAS I PUBLICZNEGO GIMNAZJUM IM. KS.G.PIRAMOWICZA W MACIEJOWICACH W RAMACH E-AKADEMII PRZYSZŁOŚCI.
Jak przygotować i zamieścić relację multimedialną w serwisie ?
Halloween Tradycja.
Przedstawić się. Pytania na koniec.
OFERTA WSPÓŁPRACY DLA PRODUCENTÓW MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH I WYKOŃCZENIOWYCH.
Social Media Smutna konieczność czy szansa na sukces dla nowego biznesu?
Uczyłem się na lekcjach
SOCIAL MEDIA, OUTSOURCING ORAZ MŚP ŁÓDŹ
Interactive Marketing Partner marketing
Autorki: Karolina Bednarz i Patrycja Zielińska
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu
CO DAJE BLOG DLA TWÓRCÓW I ODBIORCÓW. DLACZEGO BLOGI NIE SĄ POPULARNE WŚRÓD MŁODZIEŻY, MIMO ŻE CORAZ CZĘŚCIEJ JE TWORZYMY.
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
1. 2 YT KIEDYŚ 3 YT AD Kiedyś: wyświetlenia! Dzisiaj: czas oglądania! Dzisiaj: subskrybenci! Dzisiaj: zaangażowanie!
Dawid Gołębiowski Zapoznałem się z regulaminem youtube.com link:
OKSYWSKIE CELEBRYTKI W DZIAŁANIU
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
M emories F actory Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi im. Mieszka I Świnoujście.
MOBILIZACJA SKITTLES’ÓW Wykonała: Monika Zdanowska.
Marzymy. Myślimy. Tworzymy
KONTYNENTY I ICH MIESZKAŃCY.
Akcja ma na celu kreowanie marki wśród młodych ludzi oraz zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
Swiat młodych ludzi wieku lat Koncepcji promocji marki w internecie Pomysły na rolę SKITTLES na imprezach SKITTLES i samorealizacja młodzieży Zyski.
Rozwijająca się technologia powoduje, że młodzi ludzie prowadzą coraz wygodniejszy tryb życia. W sferze interakcji społecznych ludzie starają ograniczyć.
SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO.
Skittlesomania! Spodziewaj się niespodziewanego! Agata Gliszczyńska.
OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ.
O tym, jak dziadek Tadek i Ala cukierkami się zajadali
HBO GO! Koncepty kreatywne. 1. HBO GO! Zawsze tam gdzie ty 2. Syndrom napięcia okołoserialowego 3. Mobilna premiera.
Koncert rockowy,czyli wolontariat na wesoło,czyli wolontariat na wesoło.
 KOMUNIKACJA W INTERNECIE – Sposób porozumiewania si ę dwóch lub wi ę kszej liczby osób przy udziale internetu ; za pomoc ą komunikatorów internetowych.
HBO GO online Nasze podejście.. Do kogo mówimy? Dwie grupy: I.Abonenci HBO nie korzystający z usługi II. Fani – seriali HBO i ich bohaterów.
VIRGIN MOBILE ACADEMY PODPOWIADAMY, JAK W PIĘCIU KROKACH PRZYGOTOWAĆ PREZENTACJĘ KONKURSOWĄ.
TIK na lekcjach – od czego rozpocząć ? Projekt pt. „Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Diabeł tkwi w szczególe. Nasze miniprzedsiębiorstwo zajmuje się produkcją i sprzedażą sznurówek do butów. Pragniemy podążać za duchem mody i projektować.
Bezpieczne korzystanie z internetu Zapamiętaj!. Jak bezpiecznie korzystać z Internetu Nigdy nie podawaj nikomu swoich haseł bo ktoś może narobić,,bałaganu”,
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
MODUŁ II – Aktywność gospodarcza
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
HOOP - Dzień Przytulania
Pomysł na promocję książki.
Album fotograficzny Sprawozdanie z wykonania zadania nr 3
Studia pierwszego stopnia
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Okno na Hooptymistyczny świat
NESCAFE Budzik w iPhone
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
Dlaczego warto dołączyć do Dni Otwartych Funduszy Europejskich?
9 TRENDÓW W PR.
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Wiosenne porządki z Fabrikam
Jak zarabiać w Internecie
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
MemoriesFactory Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi
MAKE LOVE „Gdzie skarb wasz tam i serce wasze”
miniprzedsiębiorstwo
Nazwa firmy Produkty i usługi
Zapis prezentacji:

Spodziewaj si ę niespodziewanego Pomysł wykonany przez Wioletę Sobczak

Była już chmura, która wytwarzała cukierki zamiast deszczu, ale co stałoby się gdyby przenieść to w realne życie? Moim pomysłem, będzie rozpoczęcie mody na tworzenie krótkich filmików ukazujących zaskoczenie znajomych podczas jedzenia Skittlesów. Jako że musimy zachęcić potencjalnych konsumentów do zabawy, jako pierwsi stworzymy krótki film ukazujący klientów (nie wiedzących co zaraz się stanie) sięgających po paczkę skittlesów, na których spadnie deszcz cukierków. Cukierki będą spadać ze specjalnego pudełka umieszczonego na suficie, które otworzy się gdy ci sięgną po paczkę Skittlesów. Wszystkie cukierki będą owinięte w folię, dzięki której wkręcone osoby będą mogły je zebrać i zjeść. Film będzie wstawiony na główną stronę Skittlesów, Fun Page na Facebook-u oraz kanał na YouTube.

Stwórz własną wersję naszej reklamy! Pokaż nam swoje kreatywne odwzorowanie naszej reklamy wraz ze swoimi znajomymi bądź bliskimi ci osobami. Stwórz krótki film ukazujący jak wywijasz psikusa komuś bliskiemu wraz ze Skittlesami [wysyp na niego paczke skittlesów gdy będzie np. czytał książkę, wrzuć cukierki do herbaty i czekaj na reakcje]. Wstaw go na główną stronę FB Skittlesów, swojego Instagrama wraz z znacznikiem #niespodziewaniezeznajomymi lub dodaj film na Youtube. Najbardziej kreatywne i śmieszne pomysły nagrodzimy NIESPODZIEWANYMI nagrodami.

Dlaczego takie rozwi ą zanie? Facebook należy do codzienności młodych osób. Instagram staje się coraz bardziej popularny wraz z jego #hasztagami. Coraz więcej osób preferuje treści video, dlatego także Youtube. Chcemy dotrzeć do wszystkich potencjalnych konsumentów. To właśnie osoby młode, w wieku lat, najczęściej odwiedzają wymienione portale.

Jakie korzy ś ci dla marki  Większa ilość odwiedzających stronę główną Skittlesów  Więcej LIKE na fun page’u  Nowi subskrybenci na YouTube  Wzrost sprzedaży cukierków  Marka, kojarzona jest z zabawą