Spodziewaj si ę niespodziewanego Pomysł wykonany przez Wioletę Sobczak
Była już chmura, która wytwarzała cukierki zamiast deszczu, ale co stałoby się gdyby przenieść to w realne życie? Moim pomysłem, będzie rozpoczęcie mody na tworzenie krótkich filmików ukazujących zaskoczenie znajomych podczas jedzenia Skittlesów. Jako że musimy zachęcić potencjalnych konsumentów do zabawy, jako pierwsi stworzymy krótki film ukazujący klientów (nie wiedzących co zaraz się stanie) sięgających po paczkę skittlesów, na których spadnie deszcz cukierków. Cukierki będą spadać ze specjalnego pudełka umieszczonego na suficie, które otworzy się gdy ci sięgną po paczkę Skittlesów. Wszystkie cukierki będą owinięte w folię, dzięki której wkręcone osoby będą mogły je zebrać i zjeść. Film będzie wstawiony na główną stronę Skittlesów, Fun Page na Facebook-u oraz kanał na YouTube.
Stwórz własną wersję naszej reklamy! Pokaż nam swoje kreatywne odwzorowanie naszej reklamy wraz ze swoimi znajomymi bądź bliskimi ci osobami. Stwórz krótki film ukazujący jak wywijasz psikusa komuś bliskiemu wraz ze Skittlesami [wysyp na niego paczke skittlesów gdy będzie np. czytał książkę, wrzuć cukierki do herbaty i czekaj na reakcje]. Wstaw go na główną stronę FB Skittlesów, swojego Instagrama wraz z znacznikiem #niespodziewaniezeznajomymi lub dodaj film na Youtube. Najbardziej kreatywne i śmieszne pomysły nagrodzimy NIESPODZIEWANYMI nagrodami.
Dlaczego takie rozwi ą zanie? Facebook należy do codzienności młodych osób. Instagram staje się coraz bardziej popularny wraz z jego #hasztagami. Coraz więcej osób preferuje treści video, dlatego także Youtube. Chcemy dotrzeć do wszystkich potencjalnych konsumentów. To właśnie osoby młode, w wieku lat, najczęściej odwiedzają wymienione portale.
Jakie korzy ś ci dla marki Większa ilość odwiedzających stronę główną Skittlesów Więcej LIKE na fun page’u Nowi subskrybenci na YouTube Wzrost sprzedaży cukierków Marka, kojarzona jest z zabawą