call center to nie tylko infolinia Central European Outsourcing Forum Kraków 7-8 listopada 2007
Agenda Infolinia na co dzień Dwa oblicza call center Cykl życia Klienta w call center Call center w praktyce Call center to nie tylko infolinia
Infolinia na co dzień
Dwa oblicza infolinii Pozyskiwanie danych Uzupełnianie danych o Kliencie Badania Sprzedaż Budowanie relacji Aplikacje Procedury (baza wiedzy, hurtownia danych) Ludzie (szkolenia, coaching) Systemy motywacyjne Zarządzanie relacjami (CRM) Technologia Automatyzacja procesów
Klient dla Firmy – cykl życia Klienta Poszukiwanie Partnera Randka Zauroczenie ŚLUB Małżeństwo Życie codzienne Utrzymanie związku WARUNKI UMOWY, ZAKRES OBOWIAZKÓW OBSŁUGA, WSPARCIE (IT) UP&Cross Sales, Lojalność, Monitoring Płatności PROGRAMY UTRZYMANIA KLIENTA ONA – IDEALNA FIRMA ON – IDEALNY KLIENT BADANIA, SPRZEDAŻ EDUKACJA
Call center dla firmy Wspólny Wszyscy Poszukiwanie Sukces Partnera Wspólny Sukces Nowy KLIENT Życie codzienne Wszyscy jesteśmy rodziną Badania, Strategia Procedury Bazy danych Edukacja Sprzedaż Sieć dystrybucyjna Technologia i wymagania KLIENTA Edukacja i Badanie potrzeb Sprzedaż Programy Lojalnościowe Zarządzanie Monitoring Płatności Klient Nasz FUN – Utrzymanie całej rodziny razem ONA - FIRMA ON – IDEALNY PARTNER
Call center w praktyce Badanie preferencji Wybór grupy docelowej Dostosowanie produktu i procedur Aktywne pozyskiwanie Klientów Sporządzenie umowy Wysyłka/monitoring kurierów Wprowadzanie danych, skanowanie dokumentów, archiwizacja Formalności w imieniu Klienta Monitoring Płatności Budowa wartości Klienta Potencjalny Klient Klient
call center to nie tylko infolinia…. Najbardziej efektywny sposób zbierania informacji o kliencie Nowoczesne narzędzie sprzedaży Obniżenie kosztów działalności firmy Zcentralizowanie procesów logistycznych w call center Natychmiastowa płatność
Pytania/Dyskusja
DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ Paweł Wągrodzki Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu ContactPoint Sp. z o.o. tel. +48 22 541 90 90 e-mail: pawel.wagrodzki@contactpoint.pl