call center to nie tylko infolinia

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
RAPORT.
Advertisements

Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
dr inż. Paweł Strykowski
Cooperate Sales Manager dostosowanie oferty banku do potrzeb i możliwości klienta Niewodniki, kwiecień 2009.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
Hotel Courtyard – Warszawa
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Projekt Centrum Młodego Przedsiębiorcy realizowany w ramach programu Kreator Innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowany.
CRM Paweł Wąsala.
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
InfinitERP prezentacja systemu.
Oprogramowanie BizDesk Twoja droga do sukcesu!
Marketing elektroniczny w turystyce
IPartner Twojego Sukcesu Prezentacja usługi iPartner24.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
tel.: Marynino 28, Serock.
Nowoczesne Contact Center w firmie ubezpieczeniowej
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI STOSOWANEJ i ZARZĄDZANIA
1 1 Date:Arial 14 pt Name:Arial 14 pt Here is a headline: Arial 36 pt with image. Linia leasingowa Flexline.
NEO24.PL „Wąskie gardła” komunikacyjne w kolejnych etapach rozwoju przedsięwzięcia e-commerce.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
Doradztwo marketingowe dla właścicieli firm i zarządów
Zarządzanie kredytami i należnościami Praktyka transakcji transgranicznych w UE.
CDN Online program do zarządzania i księgowości dla małych firm i biur rachunkowych w modelu ASP
Interactive Marketing Partner marketing
Tajemnice sukcesu sprzedaży przez telefon
Jak zwiększyć potencjał każdego Contact Center?
Automatyzacja procesu obsługi klienta podczas sytuacji kryzysowych Igor Bokun, prezes zarządu Warszawa,
Szkolenia, Coaching, PR.
O Firmie ugruntowana pozycja na rynku doradztwa personalnego oraz pośrednictwa pracy-działamy od 2006 roku; szeroka wiedza, poparta kilkuletnim doświadczeniem.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Kryteria wyboru systemów:
7-8 listopada 2007 Central European Outsourcing Forum
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Współpraca brokerów i ubezpieczycieli. Partnerstwo w interesie klienta reguły wymiany podstawą budowania partnerstwa w relacjach ubezpieczający – broker.
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
GRUPA PROFPROJEKT jest firmą informatyczną o profilu przyjaznym biznesowi. Specjalizujemy się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań IT dla firm, aplikacji.
Wzorowy i zmotywowany personel - wizytówką hotelu
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Internetowego Biura Rachunkowego
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
Na czym polega istota i praktyczna użyteczność w CRM modelu „sześciu rynków” Filip Tadaj
O nas Jesteśmy jednym z nielicznych specjalistów w Polsce z wieloletnim doświadczeniem i obszernym know-how w dziedzinie optymalizacji energetycznej przedsiębiorstw.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Outsourcing problematycznych etapów wytwarzania jako narzędzie optymalizacji produkcji Anna Zawadzka Business Development Manager Rzeszów, 4. Listopada.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Piotr Kamiński Prezes Zarządu Bank Pocztowy S.A.
OBSŁUGA KLIENTA.
Opracował: Jan Załęcki – Wiceprezes Marketing Relacji Sp z o.o. na podstawie publikacji Philipa Kotlera oraz opracowania Mark Angelo Reyes, MARKMA Warszawa,
ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY
Zintegrowane systemy informatyczne
Katedra Logistyki dr Cezary Gradowicz. Katedra Logistyki kierując się potrzebą uzupełnienia i poszerzenia wiedzy podstawowej oferowanej w ramach przedmiotów.
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Organizowanie. Organizowanie sprawnych działań systemu dystrybucji Koordynacja działań wszystkich jego elementów – ich integracja tak, aby wszystkie przyczyniały.
Wiarygodność rynkowa i sukces ekonomiczny – jak informatyka pomaga osiągnąć przewagę konkurencyjną Warszawa r.
Created by BM|DESIGN|ER QUANTIC MEDIA default. Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Google Partnerzy RTB Partnerzy SEO Copywriterzy Graficy Partnerzy z sieci.
Raport z audytu systemu logistycznego i łańcucha dostaw Firmy X Grudzień 2014 Firma X chce zwiększyć udział w rynku, a bazą konkurencji na której opiera.
Zarządzanie sklepem internetowym
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Narzędzia CRM słownik pojęć
Zarządzanie sklepem internetowym
Centrum Usług Wspólnych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych
Zapis prezentacji:

call center to nie tylko infolinia Central European Outsourcing Forum Kraków 7-8 listopada 2007

Agenda Infolinia na co dzień Dwa oblicza call center Cykl życia Klienta w call center Call center w praktyce Call center to nie tylko infolinia

Infolinia na co dzień

Dwa oblicza infolinii Pozyskiwanie danych Uzupełnianie danych o Kliencie Badania Sprzedaż Budowanie relacji Aplikacje Procedury (baza wiedzy, hurtownia danych) Ludzie (szkolenia, coaching) Systemy motywacyjne Zarządzanie relacjami (CRM) Technologia Automatyzacja procesów

Klient dla Firmy – cykl życia Klienta Poszukiwanie Partnera Randka Zauroczenie ŚLUB Małżeństwo Życie codzienne Utrzymanie związku WARUNKI UMOWY, ZAKRES OBOWIAZKÓW OBSŁUGA, WSPARCIE (IT) UP&Cross Sales, Lojalność, Monitoring Płatności PROGRAMY UTRZYMANIA KLIENTA ONA – IDEALNA FIRMA ON – IDEALNY KLIENT BADANIA, SPRZEDAŻ EDUKACJA

Call center dla firmy Wspólny Wszyscy Poszukiwanie Sukces Partnera Wspólny Sukces Nowy KLIENT Życie codzienne Wszyscy jesteśmy rodziną Badania, Strategia Procedury Bazy danych Edukacja Sprzedaż Sieć dystrybucyjna Technologia i wymagania KLIENTA Edukacja i Badanie potrzeb Sprzedaż Programy Lojalnościowe Zarządzanie Monitoring Płatności Klient Nasz FUN – Utrzymanie całej rodziny razem ONA - FIRMA ON – IDEALNY PARTNER

Call center w praktyce Badanie preferencji Wybór grupy docelowej Dostosowanie produktu i procedur Aktywne pozyskiwanie Klientów Sporządzenie umowy Wysyłka/monitoring kurierów Wprowadzanie danych, skanowanie dokumentów, archiwizacja Formalności w imieniu Klienta Monitoring Płatności Budowa wartości Klienta Potencjalny Klient Klient

call center to nie tylko infolinia…. Najbardziej efektywny sposób zbierania informacji o kliencie Nowoczesne narzędzie sprzedaży Obniżenie kosztów działalności firmy Zcentralizowanie procesów logistycznych w call center Natychmiastowa płatność

Pytania/Dyskusja

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ Paweł Wągrodzki Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu ContactPoint Sp. z o.o. tel. +48 22 541 90 90 e-mail: pawel.wagrodzki@contactpoint.pl