PODSUMOWANIE ANKIET „MŁODZIEŻ AKTYWNA W ŻYCIU SPOŁECZNYM I POLITYCZNYM.” Ilość respondentów: 31 Mężczyzna:11 Kobieta:20 Średnia wieku:17 lat.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt „Edukacja informatyczna i ekologiczna – zrozumienie międzypokoleniowe” finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu.
Advertisements

Dermokosmetyki Wyniki badania TNS OBOP dla DOZ.pl.
"Nowoczesny Nauczyciel
SZWAJCARSKO - POLSKIE SPOTKANIE INAUGURACYJNE W PROJEKCIE
Emerytury pomostowe Badanie SMG/KRC dla FOR i Projekt: Polska
ROLA KOMPUTERA W ŻYCIE MŁODYCH LUDZI Z TERANU GMINY NIEPOŁOMICE
Polacy i ich poczucie bezpieczeństwa. Przestępczość na Podkarpaciu
KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W ZSP NR 1 W ŁĘCZYCY A RYNEK PRACY REGIONU
Być ekspertem Komisji Europejskiej - ogólne doświadczenia Berenika M. Marciniec Poznański Park Naukowo - Technologiczny Zostań ekspertem Komisji Europejskiej!
Źródło dofinansowania projektu: Europejski Fundusz Społeczny
Matematyka znajomość i ocena reklam zachęcających do nauki matematyki
Ewaluacja innowacji pedagogicznej realizowanej w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Młodzieży Niepełnosprawnej.
Kobieta w świecie finansów
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
WYNIKI SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTÓW
Uniwersytety Trzeciego Wieku
Co rozumie Pan/Pani pod pojęciem demokracja?
porównanie Ankieta dla uczniów Ankieta dla rodziców.
SPOŁECZNY WIZERUNEK PUBLIC RELATIONS
Podsumowanie akcji promocyjnej.
Prezentacja w ramach projektu ORE OE – edukacja obywatelska EPC – edukacja na rzecz prawa człowieka Przygotowany przez zespół wychowawców klas IV-VI SP.
Sprawozdanie z przeprowadzenia debaty w ramach projektu Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości Wzbogacenie oferty edukacyjnej Publicznego Gimnazjum.
Wyniki badań ankietowych uczestników projektu przed i po zakończeniu testowania modelu dr Marzenna Czerwińska Dojrzała przedsiębiorczość – innowacyjny.
Ankieta W jakim charakterze brałeś udział w debacie? a)Organizatora – 5% b)Gościa – 51% c)Uczestnika debaty – 44%
Czytamy Razem- czytanie interaktywne
ANALIZA WYNIKÓW ANKIETY DOTYCZĄCEJ DZIAŁALNOŚCI S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO PRZEPROWADZONEJ BR, W KTÓREJ WZIĘŁO UDZIAŁ 124 UCZNIÓW Z KLAS 1, 2 I 3.
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
DEBATA Nie tylko wybory czy młodzi ludzie mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji? w ramach realizacji programu CEO - Sejm Dzieci.
Angażować się w życie społeczne? TAK czy NIE. Nie tylko wybory, Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
Debata Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym.
XX SESJA DO SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY. Nie ma nie-polityki. Wszystko jest polityką. Thomas Mann.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
 Aleksandra Mordzak i Klaudia Safianowska ZPO im. hm. Janka Bytara „Rudego” w Lubieniu Kujawskim.
ANKIETA Badała aktywność młodych ludzi oraz została przeprowadzona na potrzeby debaty na temat „Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w.
Technikum Leśne im. Adama Loreta w Tucholi MŁODZI AKTYWNI ? CO ZROBIĆ, ŻEBY MŁODZIEŻ BRAŁA UDZIAŁ.
ELEKTROWNIE WIATROWE.
Komenda Powiatowa Policji
Zróżnicowanie demograficzne społeczeństw
1 Projekt ROZÚZLENIE. 2 ANKIETA  dla poprawy współpracy między młodzieżą i samorządem lokalnym (miastem, gminą),  koncentrująca się na poznaniu preferowanych.
EDUKACJA W INTERNECIE JAK MŁODZIEŻ KORZYSTA Z INTERNETU?
Zdolności matematyczne Polaków Prezentacja wyników badania.
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Projekt organizowany przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Kancelarię Sejmu, Odbywa się po raz dwudziesty,
Krótkie streszczenie naszych przygotowań
Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji? Nie tylko wybory.
Po debacie …. Czego dowiedziałeś się dzięki debacie?  Jak ważne jest uczestnictwo w wyborach  Jeśli większość z nas by głosowała mogłoby to znacznie.
„WOLONTARIAT NA RZECZ AKTYWNOŚCI OBYWATELSKIEJ” EST LIBERALE OFFCIUM SERERE BENEFICIUM UT METERE POSSIS FRUCTUM. - JEST TO SZLACHETNE ZAJĘCIE SIAĆ DOBRODZIEJSTWO,
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Gimnazjum nr 67 im ks. prof. Józefa Tischnera Centrum Edukacji Obywatelskiej.
Debata organizowana w ramach konkursy „Sejm Dzieci i Młodzieży” 30 Marca 2012 roku PZ nr 11 w Kętach.
Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz.
W ankiecie wzięło udział 72 uczniów z klas III Gimnazjum w Jedliczu.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Polska Prezydencja w Oleśnicy! Czyli co Oleśniczanie wiedzą na temat polskiej Prezydencji w Radzie UE?
KONTROLE PLANOWE odbyły się pod kątem sprawdzenia: 1.Zgodności realizacji wybranych zajęć edukacyjnych z ramowymi planami nauczania w publicznym gimnazjum.
{ DEBATA wprowadzenie XX Sejm Dzieci i Młodzieży.
Kontrole planowe przeprowadzono w zakresie: 1.Zgodności realizacji wybranych zajęć edukacyjnych z ramowymi planami nauczania w publicznym gimnazjum (w.
Strategia Rozwoju Gminy Chrzanów na lata WYNIKI BADANIA ANKIETOWEGO WŚRÓD MIESZKAŃCÓW.
Łukasz Tur Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich we Wrocławiu Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój dla organizacji pozarządowych.
U ZALEŻNIENIA OD KOMPUTERA I INTERNETU ( WYNIKI BADANIA ANKIETOWEGO ) Tomasz Dziura Piotr Kosczielny Axel Szymanek.
Przykładowe metody prowadzenia spotkań partnerskich 1. Metody przekazywania informacji: wykłady, prezentacje, materiały audiowizualne, teksty do czytania.
Zespół Ekspertów „Dobrej Zmiany”. Debaty oświatowe a zasady konsultacji publicznych.
KOMISJE DIALOGU OBYWATELSKIEGO A POZNAŃSKA RADA DZIAŁALNOŚCI POŻYTKU PUBLICZNEGO - zestawienie tabelaryczne.
Seminaria nt. komitetów monitorujących na lata
Program antytytoniowej edukacji zdrowotnej
Podsumowanie I półrocza 2016/2017
Centra Inicjatyw Lokalnych w Poznaniu
SPOTKANIE ORGANIZACJI DZIAŁAJĄCYCH Z SENIORAMI
Zespół Ekspertów „Dobrej Zmiany”.
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W KLASACH VII SZKOŁY PODSTAWOWEJ I W KLASACH II i III GIMNAZJUM NR 86 ROK SZKOLNY 2017/2018.
Zapis prezentacji:

PODSUMOWANIE ANKIET „MŁODZIEŻ AKTYWNA W ŻYCIU SPOŁECZNYM I POLITYCZNYM.” Ilość respondentów: 31 Mężczyzna:11 Kobieta:20 Średnia wieku:17 lat

Czy należysz do jakiejkolwiek organizacji pozarządowej?

Czy znasz organizacje pozarządowe zajmujące się aktywizmem wśród młodzieży lub edukacją polityczną?

Jak oceniasz poziom edukacji politycznej w Polsce?

Czy uważasz się za osobę aktywnie działającą w życiu społecznym i politycznym?

Plan spotkania :  Wypowiedzi zaproszonych ekspertów  Open Space  Wypowiedź Adama Markuszewskiego ( film )  Wnioski