OBSŁUGIWANIE OKRESOWE NR 1 (OO-1) co 100 mth

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Napędy hydrauliczne.
Advertisements

„Budowa nowoczesnej linii do diagnozowania pojazdów oraz rozszerzenie zakresu usług wykonywanych przez Warsztat Napraw w firmie Trans-Wiert Sp. z o.o.”
OBSŁUGA TECHNICZNA: SKODA FABIA.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
SZKOLENIE KIEROWCÓW- KONSERWATORÓW SPRZĘTU RATOWNICZEGO
TEMAT 5: Obsługa techniczna samochodów pożarniczych
T: Układ hydrauliczny. Zasadniczy i dodatkowy osprzęt wózków (działający na bazie hydrauliki)
Together we'll move ahead !
Przekładnie i sprzęgła.
Prowadnice i przekładnie
Symbole.
UKŁADY SZEREGOWO-RÓWNOLEGŁE
Prawo Pascala.
Układy w motorowerze Justyna Ćwiertnia.
OBSŁUGA TECHNICZNA: TOYOTA YARIS.

Polski Producent Profesjonalnych Odkurzaczy PROFI
Mechanizm odbioru mocy jest przeznaczony do: mechanizm przełączający
UKŁAD HYDRAULICZNY SPYCHARKI BAT- M
Turbosprężarki samochodowe
Budowa i wyposażenie roweru.
KONSERWACJA końcówek stomatologicznych
SB 165 Chłodnica oleju 60 % MPa Zawór sterujący
Analiza techniczno-ekonomiczna projektów OZE w programie RETScreen
XXII Sympozjon PKM Jurata, wrzesień 2005
Budowa samochodu Przygotowała: Regina Wasilewska (nauczyciel techniki)
Budowa motoroweru.
Nie bać się mechatroniki
Af01 SAMOPŁUCZĄCY.
Prawo Pascala i Kartezjusza
Click to edit Master subtitle style EASY CUT & BEVEL Przecinarka do rur HV HV RS jest najwydajniejszą, szybkotnącą na zimno przecinarką dostępną na rynku.
Obsługa codzienna pojazdu - test.
Powiatowy Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. W. Witosa ul. Św
Obsługiwania wykonywane przy spycharko-ładowarce SŁ-34
T52 Automatyzacja transportu wewnętrznego
Żurawie przeładunkowe
Plexifix® sp – omówienie (1/1)
2. Powietrze jako czynnik roboczy.
ZADANIE 1 PRZYGOTOWANIE DO JAZDY, SPRAWDZENIE STANU TECHNICZNEGO PODSTAWOWYCH ELEMENTÓW POJAZDU ODPOWIEDZIALNYCH BEZPOŚREDNIO ZA BEZPIECZEŃSTWO JAZDY.
Sprężarki. Podział, budowa i zastosowanie.
1. Układy pneumatyczne..
MOTOROWER – to pojazd wyposażony w silnik spalinowy o pojemności skokowej do 50 cm3 (pojemność skokowa silnika to objętość tej części cylindra lub cylindrów,
DO SPRZEDANIA HONDA CB1000F Rok produkcji: 1994, Przegląd: 06/2009, Ubezpieczenie: 03/2009, km, Moc: 98 KM (72 kW), Pojemność skokowa:
Przewody instalacji pneumatycznej.
Rower - pojazd o szerokości nieprzekraczającej 0,9 m poruszany siłą mięśni osoby jadącej tym pojazdem; rower może być wyposażony w uruchamiany naciskiem.
Skrzynia biegów SB wałów siłownik pneumatyczny pokrywa sterująca
Przegląd i budowa zaworów specjalnego przeznaczenia.
Budowa i działanie mechanizmów osprzętu roboczego
Instrukcja regeneracji uszczelnień Force 7 i Splash 2001.
Budowa układu hydraulicznego
Sytuacja wyjściowa – pojazd silnikowy ustawiony obok przyczepy. NA WYKONANIE ZADANIA OSOBA EGZAMINOWANA MA NIE WIĘCEJ NIŻ 10 MINUT CZYNNOŚCI WYKONYWANE.
Egzamin praktyczny. WARUNKIEM PRZEPROWADZENIA EGZAMINU PAŃSTWOWEGO JEST ZAPEWNIENIE SOBIE PRZEZ OSOBĘ EGZAMINOWANĄ:
Egzamin praktyczny. WARUNKIEM PRZEPROWADZENIA EGZAMINU PAŃSTWOWEGO JEST ZAPEWNIENIE SOBIE PRZEZ OSOBĘ EGZAMINOWANĄ:
SPRZĘGANIE PRZYCZEPY Z POJAZDEM SILNIKOWYM
Układ smarowania (olejenia)
Układ rozrządu.
Pompy Napędzane Pneumatycznie
Blok I: PODSTAWY TECHNIKI
Blok III: Pojazdy stosowane w rolnictwie Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Lekcja 7: Układy hamulcowe.
Autor: Norbert Ruciński. str. 2  Obsługa techniczna samochodów pożarniczych;  Przygotowanie samochodu do ruchu drogowego;  Podstawowe czynności techniczne,
OBSŁUGI.
Amortyzator.
Diagnostyka układu hamulcowego
Proces technologiczny
REAGENTY STOSOWANE PRZY UZDATNIANIU WODY
Budowa roweru – układ jezdny, napędowy, hamulcowy i elektryczny
TEMAT 9 Eksploatacja sprzętu ochrony dróg oddechowych
Zapis prezentacji:

OBSŁUGIWANIE OKRESOWE NR 1 (OO-1) co 100 mth Po wykonaniu czynności wchodzących w obsługiwanie codzienne należy wykonać następujące operacje technologiczne:.

Rozmontować filtr powietrza, wyczyścić, przemyć i przedmuchać sprężonym powietrzem Poluzować profilowy zacisk taśmowy filtru, wyjąć pokrywę i wkład filtru. Wyczyścić obudowę filtru,wyczyścić wkład i pokrywę, przedmuchać sprężonym powietrzem. Filtr zmontować, zwracając uwagę na szczelność połączeń.

- w przekładni głównej przedniego mostu Sprawdzić i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w przekładniach głównych - w przekładni głównej przedniego mostu korek wlewowy i kontrolny Do sprawdzenia ustawić maszynę na kanale lub estakadzie. Poziom oleju do dolnej krawędzi otworów wlewowych.

- w przekładni głównej tylnego mostu Sprawdzić i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w przekładniach głównych - w przekładni głównej tylnego mostu korek wlewowy i kontrolny korek spustowy

Sprawdzić i ewentualnie uzupełnić poziom oleju przekładniach planetarnych mostów napędowych korek wlewowy korek kontrolny Podczas sprawdzania koła powinny być ustawione tak aby korek wlewowy znajdował się w najwyższej części obudowy przekładni.

Usunąć osad i zanieczyszczenia z filtru FP1–16 w hydraulicznym układzie napędu Odkręcić korek spustowy filtru i wypuścić zanieczyszczenia zgromadzone w dolnej części. Filtr szczelinowy FP1-16

Rozmontować trzy filtry MS–200 BAR w układzie roboczym, oczyścić wkłady magnetyczne 3 filtry oleju MS-200BAR Po rozmontowaniu wyjąć z korpusu wkłady filtrujące oraz wkłady magnetyczne. Wyczyścić elementy filtrów, przemyć naftą i przedmuchać sprężonym powietrzem. Zmontować filtry, zwracając uwagę na szczelność połączeń.

- łożysko tylnego mostu Przesmarować spycharko-ładowarkę zgodnie ze schematem tabelą smarowania - łożysko tylnego mostu łożysko ślizgowe tylnego mostu Należy wciskać smarownicą smar grafitowany do dwóch smarowniczek do momentu pojawienia się świeżego smaru na połączeniach. 2 smarowniczki (jedna widoczna od przodu tylnego mostu)

Przesmarować spycharko-ładowarkę zgodnie ze schematem tabelą smarowania - dźwignie sterujące, - pedały, - dźwignie hamulca ręcznego

Sprawdzić i ewentualnie uzupełnić poziom płynu w pompie hamulcowej spycharko-ładowarki pompa hamulcowa zbiorniczek siłownik pneumatyczny Odkręcić korek wlewowy zbiornika pompy hamulcowej, poziom płynu (R3) – do dolnej krawędzi otworu wlewowego.

Usunąć zanieczyszczenia chłodnicy Przemyć silnym strumieniem wody i przedmuchać sprężonym powietrzem w kierunku przeciwnym do przepływu powietrza podczas pracy silnika.

Sprawdzić instalację hydrauliczną Sł-34 Nie dopuszcza się wycieków oleju hydraulicznego z uszczelnień cylindrów hydraulicznych i połączeń przewodów. Przewody elastyczne nie mogą mieć śladów pęknięć, przetarć, śladów starzenia gumy itp. Uszkodzone przewody wymienić.

Sprawdzić ciśnienie w ogumieniu 0,18 MPa O,35 MPa Ciśnienie w ogumieniu kół tylnych - 0,18 MPa  0,01 MPa Ciśnienie w ogumieniu kół przednich - 0,35 MPa  0,01 MPa.