OBSŁUGIWANIE OKRESOWE NR 1 (OO-1) co 100 mth Po wykonaniu czynności wchodzących w obsługiwanie codzienne należy wykonać następujące operacje technologiczne:.
Rozmontować filtr powietrza, wyczyścić, przemyć i przedmuchać sprężonym powietrzem Poluzować profilowy zacisk taśmowy filtru, wyjąć pokrywę i wkład filtru. Wyczyścić obudowę filtru,wyczyścić wkład i pokrywę, przedmuchać sprężonym powietrzem. Filtr zmontować, zwracając uwagę na szczelność połączeń.
- w przekładni głównej przedniego mostu Sprawdzić i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w przekładniach głównych - w przekładni głównej przedniego mostu korek wlewowy i kontrolny Do sprawdzenia ustawić maszynę na kanale lub estakadzie. Poziom oleju do dolnej krawędzi otworów wlewowych.
- w przekładni głównej tylnego mostu Sprawdzić i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w przekładniach głównych - w przekładni głównej tylnego mostu korek wlewowy i kontrolny korek spustowy
Sprawdzić i ewentualnie uzupełnić poziom oleju przekładniach planetarnych mostów napędowych korek wlewowy korek kontrolny Podczas sprawdzania koła powinny być ustawione tak aby korek wlewowy znajdował się w najwyższej części obudowy przekładni.
Usunąć osad i zanieczyszczenia z filtru FP1–16 w hydraulicznym układzie napędu Odkręcić korek spustowy filtru i wypuścić zanieczyszczenia zgromadzone w dolnej części. Filtr szczelinowy FP1-16
Rozmontować trzy filtry MS–200 BAR w układzie roboczym, oczyścić wkłady magnetyczne 3 filtry oleju MS-200BAR Po rozmontowaniu wyjąć z korpusu wkłady filtrujące oraz wkłady magnetyczne. Wyczyścić elementy filtrów, przemyć naftą i przedmuchać sprężonym powietrzem. Zmontować filtry, zwracając uwagę na szczelność połączeń.
- łożysko tylnego mostu Przesmarować spycharko-ładowarkę zgodnie ze schematem tabelą smarowania - łożysko tylnego mostu łożysko ślizgowe tylnego mostu Należy wciskać smarownicą smar grafitowany do dwóch smarowniczek do momentu pojawienia się świeżego smaru na połączeniach. 2 smarowniczki (jedna widoczna od przodu tylnego mostu)
Przesmarować spycharko-ładowarkę zgodnie ze schematem tabelą smarowania - dźwignie sterujące, - pedały, - dźwignie hamulca ręcznego
Sprawdzić i ewentualnie uzupełnić poziom płynu w pompie hamulcowej spycharko-ładowarki pompa hamulcowa zbiorniczek siłownik pneumatyczny Odkręcić korek wlewowy zbiornika pompy hamulcowej, poziom płynu (R3) – do dolnej krawędzi otworu wlewowego.
Usunąć zanieczyszczenia chłodnicy Przemyć silnym strumieniem wody i przedmuchać sprężonym powietrzem w kierunku przeciwnym do przepływu powietrza podczas pracy silnika.
Sprawdzić instalację hydrauliczną Sł-34 Nie dopuszcza się wycieków oleju hydraulicznego z uszczelnień cylindrów hydraulicznych i połączeń przewodów. Przewody elastyczne nie mogą mieć śladów pęknięć, przetarć, śladów starzenia gumy itp. Uszkodzone przewody wymienić.
Sprawdzić ciśnienie w ogumieniu 0,18 MPa O,35 MPa Ciśnienie w ogumieniu kół tylnych - 0,18 MPa 0,01 MPa Ciśnienie w ogumieniu kół przednich - 0,35 MPa 0,01 MPa.