MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ Program zajęć dla uczniów szkoły podstawowej 2 spotkanie „Naszą największą słabością jest poddawanie się. Najpewniejszą.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
OGÓLNOPOLSKI TYDZIEŃ KARIERY
Advertisements

Pakiet edukacyjny do lekcji MOJA OJCZYZNA
Działalność Pionu Badań SKNPE Moderator 2005/2006 Autorzy: Piotr Juszczyk, Katarzyna Knecht, Anna Mackiewicz, Iwona Nastula, Alicja Włodarczyk, Karolina.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
RENE V. DAWIS, LLOYD. H. LOFQUIST, DAWID. J. WEISS
Kategorie planowania kariery zawodowej
mgr Ewa Jagodzińska -SPZ Lublin 2004
Anna Paszkowska-Rogacz
PRZYJAŹŃ godzina wychowawcza w kl. VI
Warsztaty zawodoznawcze
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
Warszawski system doradztwa zawodowego
i trudności z nimi związane...
17-23 października 2011 r.. To specjalista, który wspiera proces podejmowania decyzji zawodowych oraz pomaga w poszukiwaniu pracy. To specjalista, który.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
Miejski Zespół Poradni Psychologiczno – Pedagogicznych
Ankieta diagnozująca zapotrzebowanie uczniów na informacje edukacyjno-zawodowe oraz na pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej (próbka badawcza.
Dokumentacja realizacji projektu w ramach konkursu „Granty dla Szkół”
KIM JEST SZKOLNY DORADCA ZAWODOWY?
Sposoby archiwizacji zajęć dydaktycznych
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Jubileusz naszej gazetki Nasze czasopismo,,Pod Szkolną Ławką ma już 10 lat!
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
„Wiedza i umiejętności drogą do sukcesu zawodowego”
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Tematyka prac magisterskich
V Edycja Praskich Spotkań z Karierą Odkryj swój talent Pod patronatem Burmistrza Dzielnicy Praga Południe Tomasza Kucharskiego 2 XII 2013 Centrum Kształcenia.
Gimnazjum w Golubiu - Dobrzyniu
„Moja szkoła – mój zawód, moja przyszłość”.
Opracował: Witold Pietruk
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Projekt „MOJA SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ” Gimnazjum im. C. Miłosza w Mierzęcicach Projekt „MOJA SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
NASZA SZKOŁA W PROJEKCIE „MŁODZI-KREATYWNI”
Mądrze zaplanuj swoją przyszłość
PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 5 SPOTKANIE
Mądrze zaplanuj swoją przyszłość
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH „Jeśli potrafisz o tym marzyć, to potrafisz także tego dokonać” Walt.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych „Szczęście to jest to.
”Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych programów nauczania na zajęciach pozalekcyjnych oraz zarządzania i administrowania.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość ! PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 7 SPOTKANIE.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość ! PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 6 SPOTKANIE.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
PROMOCJA SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO w województwie pomorskim
Warszawski System Doradztwa Zawodowego jako forma wsparcia karier uczniów w obliczu współczesnej rzeczywistości Kraków, r.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
Szkoła Kluczowych Kompetencji luty 2009 rok – grudzień 2012 rok. Zespoły Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku i Siennie.
Ogólnopolski Tydzień Kariery 2015 r. „Poznaję siebie – poznaję zawody”- prowadzenie grupowych zajęć warsztatowych z uczniami klas drugich gimnazjum „Oferta.
 Witamy w Szkole Podstawowej w Mszczonowie  Działamy, aby nasi uczniowie byli solidnie przygotowani do dalszej nauki i życia w dynamicznie zmieniającym.
GIMNAZJUM NR 1 W BOGUSZOWIE – GORCACH. Wyjazd uczniów na „Dolnośląskie Targi Zawodów Przyszłości, Innowacji i Eksportu” do Jeleniej Góry, których organizatorem.
Doradztwo zawodowe w szkołach – jak wdrożyć i prowadzić?
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 1 RYNEK.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 2 Moja.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 4 WARTOŚCI.
Świadome planowanie – świadomy wybór, czyli zajęcia z doradztwa zawodowego w gimnazjum Dorota Cebulak, Jolanta Wydmuch – doradca zawodowy w Gimnazjum nr.
MIROSŁAW GÓRCZYŃSKI psycholog, doradca zawodowy tel
TECHNIKUM nr 6 i ZSZ nr 6 im. Jana Sas Zubrzyckiego „BUDOWLANKA” w Miejskim Zespole Szkół nr 5 w Krośnie Baza dydaktyczna szkoły Istniejemy już ponad 40.
Szkoła z klasą 2.0 Edycja 2014/2015. Zespół Szkoły z Klasą 2.0: KOORDYNATOR:  Bogumiła Blantenberg CZŁONKOWIE:  Ewa Barcz  Agnieszka Kuczyńska – opiekun.
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
Rozszerzona matura – świadoma inwestycja w przyszłość
Doradztwo zawodowe, co dalej w świetle reformy systemu oświaty?
Bądź jak HIPOLIT POŻYTECZNY OTWARTY PRZEWIDUJĄCY PRZEDSIĘBIORCZY
Prezentacja Zespołu Wychowawczego
Świetlica – czas zabawy !
„Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał
Program nauczania dla zawodu
KIM JEST SZKOLNY DORADCA ZAWODOWY?
Zapis prezentacji:

MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ Program zajęć dla uczniów szkoły podstawowej 2 spotkanie „Naszą największą słabością jest poddawanie się. Najpewniejszą drogą do sukcesu jest zawsze próbowanie po prostu jeden, następny raz.” Thomas Edison - jeden z najbardziej znanych i twórczych wynalazców na świecie, przedsiębiorca

Definicja zawodu Przykłady zawodów ZAWÓD

Uczniowie losują charakterystyki zawodów, dobierają do nich zawód PRACA W GRUPIE Źródło: Materiały metodyczno-dydaktyczne do planowania kariery zawodowej uczniów, Iwona Greiner, Iwona Kania, Ewa Kudanowska, Anna Paszkowska-Rogacz, Małgorzata Tarkowska, KOWEZIU 2006

PREZENTACJA PRAC Zespoły odczytują po jednym zdaniu z charakterystyki zawodu. Pozostali uczniowie odgadują nazwę zawodu, którego dotyczy opis.

UCZNIOWIE TWORZĄ WŁASNE CHARAKTERYSTYKI ZAWODU

DZIĘKUJEMY I DO ZOBACZENIA WKRÓTCE Opracowanie: Radosława Kompowska-Marek, Małgorzata Polkowska, Beata Grzelak