Kliknij, aby edytować styl wzorca podtytułu Edukacyjny program społeczny „Jeżdżę z głową” Jeżdżę z głową Nasza drużyna Ankiety i deklaracje Ankiety i deklaracje.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Zdrowie największą wartością człowieka” Opracowanie: Alicja Krawczyk
Advertisements

II edycja Małopolskiego Konkursu
Rybki akwariowe Joanna Brudny.
Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu Piąty poziom konspektu Szósty poziom.
DROGA KRZYŻOWA ROZMOWA MATKI Z NIENARODZONYM DZIECKIEM.
Wymiana polsko-niemiecka 2012 Część niemiecka
Ścieżki Rowerowe.
Bezpieczeństwo Ruchu Drogowego - Rowerzyści
Prezentacja projektu „Recykling metali rzadkich”
SZCZUPAK Szczupak pospolity, szczupak – szeroko rozprzestrzeniona, drapieżna ryba z rodziny szczupakowatych. Jej okołobiegunowy zasięg występowania jest.
Jak moje miasto jeździ z głową?. Nasze Gimnazjum wzięło udział w nowym projekcie edukacyjnym banku BGŻ pt. Jeżdżę z Głową. W inicjatywie udział wzięły.
Kliknij, aby edytować styl wzorca podtytułu Kocham rower Publiczne Gimnazjum nr 3 w Żninie.
Jak moje miasto jeździ z głową?
Murowana Goślina Czy jeździmy bezpiecznie? Na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród mieszkańców gminy podczas MTB Maraton Murowana Goślina (117 ankiet)
JAK MOJE MIASTO JEŹDZI Z GŁOWĄ ?. Jak moja szkoła jeździ z głową. Nasza szkoła istnieje od 1 września 1999r. Patronem jej jest Józef Wybicki, a dyrektorem.
Jak moje miasto jeździ z głową? Projekt pt.,,Jeżdżę z głową
Fundacja BGŻ, od lat zaangażowana w działania edukacyjne kierowane do młodzieży z mniejszych miejscowości, uruchomiła ogólnopolski program edukacyjny.
Spotkanie z Mistrzem…. Anita Włodarczyk Zimowy puchar Europy w rzutach Split – 2009 I miejsce - 71,84.
Klasa IIId Gimnazjum nr 1 w Szprotawie
,,MOJE MIASTO JEŹDZI z głową’’
Jeżdżę z głową. Ubiór pieszego i rowerzysty Na co jesteśmy narażeni??? Wyposażenie roweru Wyposażenie motoroweru Uprawnienia Wykonali.
My favourite sportsperson is Justyna Kowalczyk.. Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu Trzeci poziom konspektu Czwarty.
Skuter. Bęczarka to mała miejscowość położona w województwie małopolskim, powiecie myślenickim i Gminie Myślenice. Choć jest niewielkiej powierzchni,
P ROGRAM J EŻDŻĘ Z GŁOWĄ W PG 1 W N OWEJ S OLI ANALIZA WYNIKÓW Autorzy klasa 1 b grupa 2 Domin Artur, Dziemidok Dominik, Hrebeniuk Daria, Janiszewska Agnieszka.
Sponsorzy i partnerzy Projektu :
Jak moje miasto jeździ z głową !
JAK MOJE MIASTO JEŹDZI Z GŁOWĄ
Jak moje miasto je ź dzi z głow ą ?. PLAN 1.Wstęp 2.O programie a)Ankiety b)Deklaracje 3.Podsumowanie 4.Koniec.
Która godzina?.
Gimnazjum nr 4 im. Książąt Mazowieckich w Ciechanowie
„JAK MOJE MIASTO JEŹDZI Z GŁOWĄ ?”
WYMIEŃ PIEC GAZOWY NA POMPĘ CIEPŁA
O szkole i fundacji BGŻ Jeżdżę z głową Publiczne Gimnazjum nr 1 im. Józefa Wybickiego w Ząbkowicach Śląskich znalazło się pośród 100 szkół w Polsce, które.
Ankieta – Nasze pojęcie o schroniskach? W dniu w naszej szkole, przeprowadziliśmy wśród równoległych klas, ankietę dotyczącą schronisk oraz.
Najlepsi sportowcy ostatnich lat z Gimnazjum nr 3 w Żywcu.
Na terenie gminy Częstochowa
Kliknij, aby edytować style wzorca tekstu – Drugi poziom Trzeci poziom – Czwarty poziom » Piąty poziom.
Nawyki ekologiczne mieszkańców gminy Kępno
Rok szkolny 2011/2012.
North Ireland. ● Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu – Drugi poziom konspektu ● Trzeci poziom konspektu – Czwarty poziom konspektu ● Piąty poziom.
Głównym organizatorem jest: Patronat honorowy: Partner:
Odblaskowa szkoła sprawozdanie.
PLAN GOSPODARKI NISKOEMISYJNEJ
„Jak moje miasto jeździ z głową ?” Grupa III KL. II c.
Prezent dla naszej Planety Przygotowany przez uczniów klasy szóstej
„Zielone płuca ziemi żagańskiej”
Jeżdżę z głową. Bądźmy bezpieczni!!!. O programie. Dlaczego powstał program „Jeżdżę z głową”? Według danych Policji rok 2010 był rokiem spadku przestępstw.
Rights of the child. Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom.
„Tutaj wszyscy na Ciebie czekają…” Wolontariat w Hospicjum im. Aleksandry Gabrysiak.
JEŻDŻĘ Z GŁOWĄ.
Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty.
PRZYSTANEK OSTRÓDA 2015 PRZYSTANEK OSTRÓDA XXI SESJA SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY. TEMAT: MIEJSCA MŁODYCH- JAKIEJ PRZESTRZENI PUBLICZNEJ POTRZEBUJE.
JAK MOJE MIASTO JEŹDZI Z GŁOWĄ?. KKKKKJHDFRD Nasza szkoła Gimnazjum nr 3 im. Unii Europejskiej w Sieradzu, wzięła udział w programie edukacyjnym „Jeżdżę.
Głównym sponsorem projektu ,,Jeżdżę z głową ’’ jest BANK BGŻ
* Szkoła Podstawowa nr 2 w Świnoujściu * kl. I a * wych. Dorota Młyńczyk Śniadanie daje moc.
Ocena poziomu bezpieczeństwa rowerzystów na przykładzie studentów Politechniki Białostockiej Wykonała: Monika Nowosielska.
Jak moje miasto jeździ bezpiecznie?. Komentarz:  Nie są zagrożeniem dla przechodni ó w.  Mogą jechać po chodniku.
V URODZINY CENTERKA „SPOTKANIE ZE SZTUKĄ” Łódź, dn r.
Gdańsk, Instytut Kultury Miejskiej 6 kwietnia 2016 r.
ROZLICZNIE za 2012 r. z działalności bezpieczeństwa ruchu drogowego Rzeszów, 24 stycznia 2013 r.
Kliknij, aby edytować styl wzorca podtytułu Autor: Julia Kaczmarczyk-Piotrowska Pod patronatem Dziennika „Lasy Polskie” Poznań 2012 LEŚNE PRZEMIANY Program.
Układ Tytuł Podtytuł.
Bezpieczna droga do szkoły
DEBATA KODEKS 2,0 KLASA II B GOOGLAKI.
Układ Tytuł Podtytuł.
Sprawozdanie z realizacji VII edycji Akademii Zdrowego Przedszkolaka
Podtytuł Układ Tytuł.
Układ Tytuł Podtytuł.
Lekcja 2 Temat: Zasady bezpiecznego poruszania się po drogach
Układ Tytuł Podtytuł.
Zapis prezentacji:

Kliknij, aby edytować styl wzorca podtytułu Edukacyjny program społeczny „Jeżdżę z głową” Jeżdżę z głową Nasza drużyna Ankiety i deklaracje Ankiety i deklaracje cd. Ankietowanie Ankietowanie cd. Nagrody My- rowerzyści My- rowerzyści cd. Miejsca, które odwiedziliśmy Miejsca, które odwiedziliśmy cd. Koniec

Jeżdżę z głową Wiele szkół w Polsce, w tym również nasza bierze udział w akcji społecznej pt. „Jeżdżę z głową”. Celem kampanii jest zwiększenie ostrożności i promowanie odpowiedzialnej jazdy wśród kierowców i rowerzystów.

Nasza drużyna Nasza grupa składa się z pięciu osób. Razem współpracujemy przy projekcie edukacyjnym pt. „Jeżdżę z głową”. Są to: 1) Daria Staszewska 2) Dominika Plaskata 3) Jakub Olszak 4) Marek Miękiszak 5) Arthur Lewandowski

Ankiety i deklaracje Nasza grupa jeździła po okolicy rowerami, pytała przypadkowo spotkane osoby o bezpieczeństwo w gminie i prosiła o wypełnienie krótkiej ankiety. Ankietowani mogli też podpisać deklarację, w której oświadczają, że będą jeździć bezpiecznie i z rozwagą oraz szacunkiem dla innych. Sprawdzaliśmy także ich znajomość przepisów.

Ankietowanie Przechadzający się ulicami naszego miasta ludzie chętnie uczestniczyli w wypełnianiu ankiet. Deklarowali też, że będą jeździć bezpiecznie i rozważnie. Niestety niechętnie odnosili się do wspólnych zdjęć, więc nie zmuszaliśmy ich do tego. Był to ich wybór.

Nagrody Za wypełnienie ankiety i podpisanie deklaracji uczestnicy otrzymywali od nas małe upominki. Były to naklejki i kalendarzyki.

My- rowerzyści Staraliśmy się wszyscy jeździć rowerami i zachęcać przechodniów do aktywności fizycznej połączonej z bezpieczeństwem na drodze. Nasze rowery były sprawne, my ubrani byliśmy w kamizelki odblaskowe. Każdy z nas miał przy sobie kartę rowerową.

Sprawdzamy wyniki naszych ankiet Chwila relaksu przed następną ankietą Lider naszej grupy daje przykład przechodniom

Miejsca, które odwiedziliśmy Przeprowadzając ankiety odwiedziliśmy wiele zakątków naszej okolicy.

Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom konspektu  Szósty poziom konspektu  Siódmy poziom konspektu  Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu – Drugi poziom Trzeci poziom – Czwarty poziom » Piąty poziom KONIEC Prezentację przygotowali: Daria Staszewska Dominika Plaskata Jakub Olszak Marek Miękiszak Arthur Lewandowski