nauka w mediach społecznościowych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Advertisements

SIDEKICK nowy format reklamowy w IDMnet.
Internetowa Akademia Biznesu
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Unikalne narzędzie do aranżacji wnętrz
Internetowa baza polskich zabytków
Bądź ostrożny w sieci! Jakub Ślęzak V a.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
SZKOLNA TELEGAZETA. Debata Recepta na demokrację w szkole W naszej szkole w dn odbyła się debata pt.: Recepta na demokrację w szkole. Na debatę
Tuatary Internetu czyli jak złapać za ogon uciekającą jaszczurkę
NETYKIETA Netykieta to zbiór zasad dobrego zachowania w Internecie. Została ona stworzona przez Internautów po to, żeby pomóc skutecznie i przyjemnie.
PUSHDOWN nowy format reklamowy w IDMnet. PUSHDOWN WIELKIE MOŻLIWOŚCI Rozmiar rozwiniętej kreacji pozwala na umieszczenie pełnej oferty produktowej, wzmacniającej.
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
„inwestujemy w Twoją przyszłość”
Mateusz Antonow. Tekst Obraz Galeria Media Kształty & linie Przyciski & menu Sklep Internetowy Ustawienia Społecznościowe Aplikacje 3. Dodaj.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH Social media to ocean danych! – jak wykorzystać je w marketingu? Dr Jan Zając, Sotrender 17 maja 2012.
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
Social Media Smutna konieczność czy szansa na sukces dla nowego biznesu?
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Quo Vadis Internet (Daniel Biesiada |
Pokochaj olej rzepakowy
Opis serwisu: Statystyki:
SOCIAL MEDIA, OUTSOURCING ORAZ MŚP ŁÓDŹ
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
Jak pisać komentarze na blogach?
EDI NET - badania.
SERWIS SPOŁECZNOŚCIOWY
Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu
TIK w mig Klasa 6 KODEKS Nie wgrywamy na swoje komputery programów bez licencji - PIRATÓW!!! 2. Nie obrażamy kolegów na portalach społecznościowych.
Bezpieczne korzystanie z środków przekazu medialnego.
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Dawid Gołębiowski Zapoznałem się z regulaminem youtube.com link:
Nie boją się: czytać pisać Lubią i znają sport W pracy magisterskiej odnajdą swoją pasję
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
Dlaczego warto studiować socjologię mediów w APS?
Microsoft Word 2007 – przegląd zapomnianych funkcji
Z KLASĄ ..
OBRAZKOWY KODEKS 2.0 Klasa IIC
OFERTA NA ZAMIESZCZENIE REKLAM NA PORTALU JakZdacMatureZmatematyki.pl LISTOPAD 2014.
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
W edukacji.
Bezpieczne korzystanie z Internetu
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
Hmarjak.zut.edu.pl Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny Dr inż. Henryk Marjak ANALIZA WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO INNOWACYJNEGO.
Jakimi widzami są członkowie naszej grupy docelowej? Oglądają seriale w wolnym czasie Oglądają wybrane seriale Angażują się w serial z emocjonalnie Utożsamiają.
Bądź bezpieczny w sieci
Aleksandra Kiełbania I G
1 MAJA DZIEŃ WALKI O PRAWA LUDZI PRACY. PRZEWODNICZĄCY JAN GUZ WYSTĄPIENIE Oddajmy cześć i chwałę bohaterom walki o prawa pracownicze socjalne! Dobra.
Niebezpieczeństwo w sieci!. Internet jest jednym z najpopularniejszych medium. Dzięki niemu mamy dostęp do np. wiadomości, informacji sportowych, jest.
2013 NAGRODA DYREKTORA KRAJOWEGO PUNKTU KONTAKTOWEGO.
Jak Polacy dogonili i badają kometę czyli jak popularyzować tematykę kosmiczną na blogu i w mediach społecznościowych.
Media społecznościowe jako narzędzie promocji oferty dydaktycznej, czyli e-gospodarka przestrzenna na facebooku dr Piotr Trzepacz Instytut Geografii i.
Oferta współpracy. USSports.pl – kim jesteśmy Jesteśmy grupą pasjonatów sportów amerykańskich. Kręci nas futbol amerykański, baseball, koszykówka, hokej.
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Najmłodszy tygodnik opinii w Polsce
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
Firma zajmująca się produkcją i sprzedażą dekoracji z betonu.
Lokalne programy telewizyjne w Internecie
Sprawozdanie roczne z realizacji Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata Stan na Warszawa, 24 maja 2018 r. Materiał.
Imię i nazwisko wykładowcy | numer kursu
2013 NAGRODA DYREKTORA KRAJOWEGO PUNKTU KONTAKTOWEGO
RPO
Dzień Bezpiecznego Internetu 5 lutego 2019 r.. Dzień Bezpiecznego Internetu 5 lutego 2019 r.
BĄDŹ BEZPIECZNY W INTERNECIE
Netykieta Zasady kulturalnego i prawidłowego zachowania w Internecie stworzone przez samych użytkowników, a nie zbiór nakazów i zakazów.
Zapis prezentacji:

nauka w mediach społecznościowych Po nitce do kłębka nauka w mediach społecznościowych

Aleksandra i Piotr Stanisławscy

Facebook 42 000 fanów, 250 000 osób zasięgu strona www 120 000 unikalnych użytkowników audycja w radiu TOK FM Facebook 42 000 fanów, 250 000 osób zasięgu

Nie było łatwo

Ale po to jest Facebook

Gdzie ludzie piszą co chcą…

…i rysują co chcą

…i rysują co chcą

Ale to właśnie media społecznościowe…

Więc można wiele zmienić

Jak? Nie ignorować

Nie ignorować Nie obrażać się Jak? Nie ignorować Nie obrażać się

Nie ignorować Nie obrażać się Jak? Nie ignorować Nie obrażać się

Nie ignorować Nie obrażać się Jak? Nie ignorować Nie obrażać się

Nie ignorować Nie obrażać się Być sprytnym Jak? Nie ignorować Nie obrażać się Być sprytnym

Dziękujemy