Zdjęcia z rejsu po zapomnianych, a uroczych zakątkach Mazur

Zasady bezpieczeństwa na boisku i korytarzach szkolnych

Anegdoty matematyczne
Program.
Prezentacja ćwiczeń z Informatyki
Jak Lublin został Lublinem
Nazwa szkoły: Publiczne Gimnazjum im. Książąt Pomorza Zachodniego w Trzebiatowie ID grupy: 98/46_MF_G1 Kompetencja: Zajęcia projektowe, komp. Mat.
Zadania konkursowe Łamigłówki.
Piżmak należy do zwierząt ziemno-wodnych żyjących w koloniach
Chorwacja i Czarnogóra‘2011 (Wybrzeże fiordowe Adriatyku) Trasa: Dubrovnik - Bar - Budva - Kotor - Tivat - Dubrovnik 04 – 11 czerwca 2011 Jacht żaglowy:
KOLOROWY CMENTARZ W XCARET W MEKSYKU.
W projekcie brało udział 8 uczniów klasy II D: Michał Bronisz, Karol Czajkowski, Karol Małecki, Piotr Mazur, Mateusz Różycki, Kamil Szałacha, Przemysław.
3 historie z życia wzięte
Pęknięcie w dzbanie.
Great Barrier Reef Bogactwo Wielkiej Rafy Koralowej.
Prezentacja na lekcję historii
WYPRAWA DO KRAINY ZŁOTEGO SŁOŃCA Nasze przedszkolne wędrówki dobiegają końca. Byliśmy bardzo wytrwali i już doczekaliśmy się ostatniej krainy – ZŁOTEGO.
PA PA w drugiej A Pod kierunkiem wychowawcy Beaty Wieczorek-Sucheta oraz pedagoga Ewy Adamczyk.
Zablokowana woda.
KOSMOS WEJŚCIE.
Niezatapialni Różanystok na wodzie - Kanał augustowski Mazury Targi wodne Warszawa 2006.
Zespół Szkół im. Karola Brommera w Zimnicach Wielkich.
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane Salamon Consulting.
Przygotuj się by uwierzyć!!!
Patryk Cegieła z klasy 6B
Kapliczki Roztoczańskie
Moja żona i ja.. Najpierw muszę się przedstawić. Ja jestem Irek.
Morał tysiąclecia….
Ferie 2014.
21 marca - Pierwszy dzień wiosny
Krótkie formy wypowiedzi pisemnej
Wymiana 2014.
Myślisz, że wiesz już wszystko ?. Najlepszym lekarstwem na wszystkie dolegliwości jest zwykła woda. Dwie krople na szklankę wódki i wszystko przejdzie...
PRAKTYKI ZAWODOWE WE WŁOSZECH – RIMINI 2014
Pan Bałagan i jego biurko
MAZURY -NA WYSOKIM POZIOMIE.
Co to jest legenda? Legenda to takie opowiadanie, w którym jest trochę prawdy i trochę fantazji.
E.E. SCHMITT „OSKAR I PANI RÓŻA”
Przygotuj się by uwierzyć!!!
Krasnal Niebyleco jak zwykle wstał bardzo wcześnie i przygotował pyszne śniadanie. Zrobił kakao i kanapki ze szpinakiem.
Żeglarstwo Przygotowali: -Blasiński Marcin -Domagalski Dawid -Kajca Kacper -Kluzek Konrad -Nowak Przemysław.
Mam na imię Faustyna. Jestem uczennicą trzeciej klasy gimnazjum przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Baryczy. Nasza szkoła położona jest w bezpośrednim.
Komiks dokumentujący wydarzenia podczas wycieczki do Nadwarciańskiego Parku Krajobrazowego.
Wycieczka na Białą Górę Marcelina Góral. Odpoczynek Podczas wycieczki musieliśmy się zatrzymać by odpocząć.W tym czasie była to nasza najlepsza lekcja.
PLAN PREZENTACJI Ćwiczenie 1 - Życiorys Ćwiczenie 2 – Reakcje chemiczne Ćwiczenie 3 – Lista grupy Ćwiczenie 4 – Lista płac.
Postanowiliśmy zobrazować Państwu nasze wnioski z przeprowadzonego badania. Zobaczcie główne problemy naszego targowiska oraz pomysły mieszkańców na ich.
„Wycieczka ślimaka” Projekt był realizowany na zajęciach matematyczno-przyrodniczych dla klas I-III.
Jak jest w 4 lo? Przeżyj z nami jeden dzień…. Słońce zaciekawione chce wejść do szkoły, ale nie ma legitymacji…
Możliwe że niektóre dźwięki są bardzo głośne. Proponujemy trzymać rękę na regulatorze głośnika. PRZEPRASZAMY Zapraszam na prezentacje ! Wciśnij F5 !
Wycieczka do ogrodu botanicznego i skansenu r. Opiekunowie: Pan Paweł Teter Pani Dyrektor Edyta Golewska.
Blog Ewy z raju.
Bezpieczne wakacje Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Był raz sobie mały, biały króliczek. Miał cztery miękkie łapki i dwa długie, różowe uszka oraz błyszczące oczka. Niestety nie był szczęśliwy. Chciał być.
Mam nadzieję, że ta prezentacja skłoni Was do przemyśleń.
Gęś gęgawa Jakub Mastela.
Morał tysiąclecia….
podsumowanie programu profilaktycznego
Słowo „hałas” Natalia Jąder.
Mazury – cud natury.
... i Bóg stworzył człowieka
Zwierzęta wodne Julia Hajduczek klasa II D.
„Od Technika do Europejczyka. Nowe doświadczenia- większe możliwości”
Hymn kolonijny Piękna Góra 2019 Autor tekstu: ks

Zdjęcia z rejsu po zapomnianych, a uroczych zakątkach Mazur Zdjęcia z rejsu po zapomnianych, a uroczych zakątkach Mazur. MAZURY 2001 Niestety nie ma mnie na żadnym z nich gdyż jak zwykle trzymałem aparat. Ale może to i lepiej... Zapraszam do oglądania

Znakomite warunki do nurkowania w jez. Węgrzydolskim Znakomite warunki do nurkowania w jez. Węgrzydolskim. Krystalicznie czysta woda i tajemnicze rafy...

Postój na wyspie Pajęczej na Śniardwach Postój na wyspie Pajęczej na Śniardwach. Edyta uzupełnia swoja kolekcję muszli.

Plaża na Kuli. Tutaj stanęliśmy na dłużej Plaża na Kuli. Tutaj stanęliśmy na dłużej. Skusiła nas piękna pogoda i tanie piwo w lokalnej tawernie... :-)

Najpierw połów a potem gril. Zatoczka Rumia na Tałtach obfituje w ryby Najpierw połów a potem gril. Zatoczka Rumia na Tałtach obfituje w ryby. Kaśce udało się złapać dość dużego leszcza.

Śniardwy, temp. 38 stopni C w cieniu Śniardwy, temp. 38 stopni C w cieniu. Nic dziwnego że dziewczyny chciały się ochłodzić...

Mało osób o tym wie ale Bełdany to raj dla amatorów nurkowania...

Dość nieprzyjemna, kamienista plaża na Mamrach Dość nieprzyjemna, kamienista plaża na Mamrach. Znaleźliśmy tam starą żaglówkę... Ania zranila się w stopę o muszlę i musieliśmy szybko wracać do szpitala w Giżycku...

Dwa lata temu na tych podwodnych chwastach uszkodziłem sobie miecz Dwa lata temu na tych podwodnych chwastach uszkodziłem sobie miecz. W tym roku poszliśmy trochę bardziej na lewo i udało się przejść bez bólu.

Po udanym nurkowaniu idziemy na browce do Faryja Po udanym nurkowaniu idziemy na browce do Faryja. Dziewczyny są głodne, a obok można całkiem dobrze zjeść.

Igraszki w wodzie. Tylko w ten sposób dziewczyny mogły się ochłodzić Igraszki w wodzie. Tylko w ten sposób dziewczyny mogły się ochłodzić. Zimne piwo to przywilej kapitana...

Wielki Krąp którego spotkaliśmy w pobliżu Rynu Wielki Krąp którego spotkaliśmy w pobliżu Rynu. Później był gril na 25 osób... :-)

Po co siedzieć na rozgrzanej łódce, gdy można pławić się w kole...

Kaśka musiała mieć zdjęcie z tym szczupakiem. Sama go złowiła...

Nurkowanie w pobliżu portu w Starych Sadach Nurkowanie w pobliżu portu w Starych Sadach. Niewiarygodne ile butelek po piwie znaleźliśmy...

Po długim dniu na łódce zasłużony odpoczynek na lądzie Po długim dniu na łódce zasłużony odpoczynek na lądzie. Plaża w Wygrynach.

Tak zwany mazurski mostek Tak zwany mazurski mostek. Na brzuchach stawia się butelkę piwa a zawodnik musi z nią przejść kilka metrów tak aby nic się nie wylało...

Muliste brzegi Stręgla... Kąpilel błotna jest w sumie przyjemna...

Słońce, woda, czyste powietrze... Czego chcieć więcej!

Cudze chwalicie, swojego nie znacie!!! Pamiętajcie o jednym: Cudze chwalicie, swojego nie znacie!!!