Warszawa 2015. Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 6,4 % populacji 15+ czyli jest to: 1 934 581.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dane liczbowe UCZNIÓW (-8 418) ( ) ( ) CHŁOPCÓW 51,3%51,1% 51% DZIEWCZĄT 48,7%48,9% 49%
Advertisements

Raport z badania Źródła informacji i uczestnictwo w targach maszynowych dla Polskiej Izby Gospodarczej Maszyn i Urządzeń Rolniczych.
ROLNICTWO I GOSPODARKA ŻYWNOŚCIOWA
Podsumowanie realizacji programów INTERREG III B i III C
Marszałek Województwa Małopolskiego
Serwisy WWW polskich gmin i powiatów. Anno Domini 2002.
1 Stan Wdrażania Regionalnych Programów Operacyjnych Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Departament Koordynacji i Wdrażania Programów Regionalnych.
XXXII Sympozjum Współczesna Gospodarka i Administracja Publiczna
Oferta dzienników regionalnych
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
Stan sektora w regionach
SZPITALE W TRAKCIE PRZEKSZTAŁCEŃ W SPÓŁKI Z UWZGLĘDNIENIEM LICZBY SZPITALI W WOJEWÓDZTWACH I DANYCH DEMOGRAFICZNYCH Mieszkańcy 1-ogółem; 4-miasta.
STAN WDROŻENIA OSI 4 PO RYBY :
MSP WOBEC OSŁABIENIA GOSPODARCZEGO Kto będzie zwalniał, a kto będzie zatrudniał? Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek Warszawa,
Plany działania na 2007 i 2008 rok dla regionalnych Priorytetów PO KL Wrocław,
MINISTERSTWO ROZWOJU REGIONALNEGO Przebieg realizacji działań dotyczących MSP w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw,
I FORUM FUNDUSZY EUROPEJSKICH Fundusze Europejskie – efekty, możliwości i perspektywy Program Bloku Finansowego PIENIĄDZ ROBI PIENIĄDZ… Czyli rola i wsparcie.
PROGRAM BUDOWY SIECI „ROSzEFS”
INSPEKCJA TRANSPORTU DROGOWEGO
Rynek pracy województwa podkarpackiego
Kuratorium Oświaty w Rzeszowie Doradztwo metodyczne.
1 Ankietowe badania innowacyjności Community Innovation Survey mgr Izabela Kijeńska Ośrodek Przetwarzania Informacji mgr Izabela Kijeńska Ośrodek Przetwarzania.
Reorganizacja rozgrywek II ligi
Wyniki pracy na platformie e-learningowej Drugi rok realizacji projektu Izabela Kołodziejczyk Marlena Plebańska Maciej Hałaczkiewicz.
Działalność WFOŚiGW w latach 2007 – 2008 Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego 1 17 października 2008 r. Anna Dobrowolska Dyrektor Departamentu Funduszy Europejskich Efekty SPO WKP –rola Ministerstwa.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego 1 17 października 2008 r. Marcin Żarłok Naczelnik Wydziału Inwestycji Funduszy Strukturalnych Podsumowanie pierwszego.
Źródło: 9.
X WSKAŻ WOJEWÓDZTWO GRA DYDAKTYCZNA KLIKNIJ ŻEBY ROZPOCZĄĆ GRĘ.
Rozwój społeczeństwa obywatelskiego w Polsce a Unia Europejska
Sekcja Programów Profilaktycznych Dział Lecznictwa Ambulatoryjnego
Warszawa Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 7,3 % populacji 15+ czyli jest to:
Badania wewnętrzne ukazujące ruch turystyczny w sezonie letnim 2011.
Badania wewnętrzne ukazujące ruch turystyczny w sezonie letnim 2010.
Człowiek - najlepsza inwestycja 18 listopada 2009 r. Człowiek – najlepsza inwestycja Konferencja współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Konferencja Agrotravel 2011 Panel 1 KREOWANIE MARKI WIEJSKIEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO.
PROGRAM ROZWOJU FIRM INTERNETOWYCH Phare Spójność Społeczna i Gospodarcza 2001 PL Warszawa, 22 stycznia 2003 r.
Agroturystyka, turystyka na obszarach wiejskich, kwatery
Badanie ruchu turystycznego w województwie śląskim w 2013 roku
Spływ należności w Branży Elektrycznej
C E L E Kielce r. XXIII Konferencja Szkoleniowa SDSiZ RP : SDSiZ RP K I.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa FEAD Kwota środków finansowych przeznaczonych na realizację Podprogramu 2014 Kwota ogółem ok zł.
Badanie obrotu uszlachetniającego w wymianie międzynarodowej dla potrzeb rachunków narodowych – poziom regionalny.
1 Ankietowe badania innowacyjności Community Innovation Survey mgr Izabela Kijeńska Ośrodek Przetwarzania Informacji mgr Izabela Kijeńska Ośrodek Przetwarzania.
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Builder , miesięcznik, nakład:
Porównanie ilości szkół im. Jana Pawła II w poszczególnych województwach Autorzy projektu edukacyjnego: 1. Monika Krupa III b 2.Wiktoria Kulicka III b.
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Budujemy Dom , miesięcznik, nakład:
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Budujemy Dom , miesięcznik, nakład:
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Ładny Dom , miesięcznik, nakład:
WOJEWÓDZTWO jednostka podziału administracyjnego w Polsce/
Wyniki egzaminów zewnętrznych w 2015 r.. Wstępne informacje o wynikach sprawdzianu po klasie VI w 2015 r. kraj73%61%78%70% l.p. j.polskimatematykaj.angielskij.niemiecki.
Wyszukiwanie danych o sytuacji gospodarczej i społecznej cd.
BIURO KWIATOWE FLOWER Alicja Żurek gr. HISTORIA BIURA Biuro kwiatowe „FLOWER” powstało w 1997 roku we Wrocławiu. Firma posiada 16 oddziałów w całej Polsce.
Wg Pana Profesora Michała Troszyńskiego (GUS) Umieralność okołoporodowa wczesna w latach 1999 – 2008 Współczynnik umieralności >500g Województwo
Departament Polityki Regionalnej Podział krajowej rezerwy wykonania.
Stan turystyki biznesowej w Polsce. Turystyka w Polsce – turystyka przyjazdowa.
Zmiany do Planu operacyjnego KSOW na lata w zakresie SIR
Programy Operacyjne w perspektywie finansowej
ALLIANZ struktura organizacyjna sprzedaży korporacyjnej
Finansowanie świadczeń szpitalnych z zakresu reumatologii przez Oddziały Wojewódzkie NFZ                                                            
Zmiana Planu Operacyjnego KSOW na lata
Warszawa 2017.
Przykładowa ankieta nt. telefonów komórkowych
Stan realizacji na i plan działań na 2018 r.
Public Characteristics at the games of Polish National Team
Operacje zgłoszone do realizacji w ramach dwuletniego Planu operacyjnego KSOW na lata Warszawa, 24 maja 2018 r. Materiał opracowany przez.
Wyniki wyboru LSR w 2016 r. Czerwiec 2016 r.
dr inż. Bożena Karwat-Woźniak Zakład Polityki Społecznej i Regionalnej
Zapis prezentacji:

Warszawa 2015

Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 6,4 % populacji 15+ czyli jest to: osób

Wędkarski Świat Nasz średni nakład wynosi egz., jest kontrolowany przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP). Pod względem sprzedaży egzemplarzowej zajmujemy drugą pozycję po Wiadomościach Wędkarskich. Każdy nasz numer jest czytany średnio przez 5-6 osób.

Wędkarski Świat Jesteśmy dynamicznym pismem poruszającym sprawy wędkarstwa, turystyki i ekologii. Współpracujemy z najlepszymi autorami z branży. Prezentujemy największy wybór zdjęć wędkarskich i przyrodniczych Walczymy o zachowanie środowiska naturalnego i ochronę polskiej przyrody

Wędkarski Świat Jesteśmy najlepszym pismem pod względem merytorycznym. Prezentujemy najnowsze trendy w wędkarstwie spinningowym, spławikowym, gruntowym i morskim. Prezentujemy łowiska Polski oraz najciekawsze łowiska Europy. Przedstawiamy nowości sprzętowe. Jako jedyni robimy tematyczne zestawienia sprzętowe. Edukujemy młode pokolenia wędkarzy.

Wędkarski Świat Sprzedażą miesięcznika zajmują się najwięksi kolporterzy w Polsce: Ruch SA Kolporter SA Polperfect Garmond oraz sklepy i hurtownie prowadzące sprzedaż sprzętu wędkarskiego. Za pośrednictwem ww. kolporterów nasz miesięcznik dociera do punktów sprzedaży detalicznej

Wędkarski Świat Średnia sprzedaż wg województw w 2014 r. Miesiące% 1. dolnośląskie (02)7,98% 2. kujawsko-pomorskie (04)4,52% 3. lubelskie (06)3,68% 4. lubuskie (08)3,33% 5. łódzkie (10)3,91% 6. małopolskie (12)3,50% 7. mazowieckie (14)16,50% 8. opolskie (16)1,68% 9. podkarpackie (18)2,24% 10. podlaskie (20)2,53% 11. pomorskie (22)5,31% 12. śląskie (24)6,98% 13. świętokrzyskie (26)1,90% 14. warmińsko-mazurskie (28)3,33% 15. wielkopolskie (30)9,68% 16. zachodniopomorskie (32)7,45% 17. eksport0,26% 18. Nieustalone wg województw– głównie prenumerata15,23% Suma100,00%

Wędkarski Świat 66,7% naszych czytelników korzysta przy zakupach z publikowanych w naszym miesięczniku reklam.

Wędkarski Świat nasze referencje (firmy z poza branży wędkarskiej): Mercedes; JEEP; Chrystler; Honda Motor; Knorr; Canal +; NTT; Nokia; Yamaha; HONDA MARINE;TOHATSU; Bayer; Johnson; Novartis; Sportis; WWF;Lowrance, Eagle; Cannon Cosmetics, Browary Tyskie, Renault- Dacia, Piwo Żubr, E.Leclerc.