AKADEMIA PSZCZÓŁ POMAGAMY PSZCZOŁOM SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IM

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

SEKRETY PSZCZÓŁ Agata Sadkowska.
Przedszkole nr 8 Ekologię i przyrodę lubimy i tym się szczycimy.
PSZCZOŁY.
Szkolny program profilaktyczny „Trzymaj formę”
KONKURS WIEDZY O SZTUCE
PORY ROKU.
Dyskretny szereg Fouriera
Oddział przedszkolny dzieci 3-5-letnich w Korytkowie Dużym marzec 2011.
Zespół Szkół w Starzynie
„Dajmy dzieciom skrzydła
Gdy zostanę MAMĄ… Gdy zostanę TATĄ…
Sprawozdanie z projektu edukacyjnego
Na ratunek pszczołom Projekt Klubów 4H Rok szkolny 2012/13.
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
Kalendarz 2011 Real Madryt Autor: Bartosz Trzciński.
Kalendarz 2011 Oto ciekawy kalendarz, który zaprojektował
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
Cel wyjazdu Celem wyjazdu było zwiedzenie Centrum Kopernika w Warszawie, gdzie zwiedzający mogą poznawać prawa nauki poprzez samodzielne.
Centrum Edukacji Obywatelskiej Młody Obywatel Ścieżka III-WOLONTARIAT Projekt III-KAMPANIA NA RZECZ ZAANGAŻOWANIA SPOŁECZNEGO.
EKSPERYMENTY BIOLOGICZNE
Fotografia naszym życiem
Klasa V a i V b J ę zyk niemiecki J ę zyk niemiecki Zajęcia j. niemieckiego w czasie, których dzielimy się swoimi marzeniami dotyczącymi państw na świecie,
1/34 HISTORIA BUDOWY /34 3/34 6 MAJA 2011.
Szkoła Podstawowa im. Bojowników o Wolność i Demokrację w Krzyżu Wlkp.
Projekt ekologiczny „Na ratunek pszczołom”
PSZCZOŁY.
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
01 Kościół Św.Walentego w Bieruniu 02 Kościół Św.Walentego w Bieruniu.
Galeria zdjęć rok szkolny 2008/2009
Tworzymy nasz kodeks Zakładamy kącik przyrodniczy.
Piramida Ż ywienia 2013 Miejskie Przedszkole nr 66 w Katowicach.
Spotkanie z Rodzicami dn r. Szkoła Podstawowa im
(C) Jarosław Jabłonka, ATH, 5 kwietnia kwietnia 2017
PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 1 im. Józefa Piłsudskiego
Apetyt na wiedzę Projekt realizowany przez : Szkołę Podstawową w Gliniku Górnym Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie.
Wycieczka do pasieki w Ruszczy
"CZYSTE POWIETRZE WOKÓŁ NAS".
PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 52 W SOSNOWCU
Pszczoły Ada Stankiewicz 6a.
Pszczoły.
ZESTAWIENIE WYNIKÓW KONKURSÓW W ROKU SZKOLNYM 2013/2014
Z łyżką i wiosłem – kulinarny rejs wokół Bałtyku Prezentacja uczennic klasy V Szkoły Podstawowej w Zalesiu.
PSZCZOŁY.
PSZCZOŁY.
Szkoły Podstawowej w Uhowie. I. Międzynarodowy Miesiąc Bibliotek Szkolnych: Biblioteki szkolne- bramy do życia 1. Wykonanie z sentencji, myśli, aforyzmów.
PSZCZOŁY ZACZYNAMY POKAZ.
Promowanie zdrowego trybu życia. Publiczne Przedszkole im bł. Jana Pawła II w Szczepanowie.
WITAM DZIŚ CHCIAŁABYM przedstawić KRÓTKI SLAJD O PSZCZOŁACH.
Mój dziadek i pszczoły.
Pszczoły.
Jeleniogórski System Wspierania Placówek Oświatowych
Ogólnopolska Akcja Ministra Edukacji Narodowej „Szkoła w Ruchu”
Wwww.fundacjadlasztuki.pl Działalność społecznie użyteczna w zakresie kulturalno-oświatowym, a w szczególności wspierania i.
PSZCZOŁY.
Kalendarz 2020.
na prezentację pod tytułem :
PSZCZOŁA MIODNA.
KLASA III c SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 W LUBANIU. W ramach realizacji projektu podzieleni zostaliśmy na sześć grup zadaniowych. PTAKI SSAKI OWADY RYBY OPIEKUNOWIE.
Owady – pożyteczne czy szkodliwe?
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Konkurs pn.: „Start w przyszłość” na najciekawsze zajęcia realizowane w ramach projektu systemowego Województwa.
ROLA PSZCZOŁY W ROLNICTWIE I NATURALNYM ŚRODOWISKU PRZYRODNICZYM .
Przyrodnicze azyle 1. Kolaż ogrodu Fot. Emilia Bylicka Anna Piotrowska.
Grupa IX na tropie zawodowych możliwości Grupa IX na tropie zawodowych możliwości.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY IM. JANA PAWŁA II W RUDNIKACH
Szkoła Podstawowa w Borku Strzelińskim
Szkolne centrum multimedialne w czytelni
Zajęcia z mrówkami Grupa „Misie” r..
Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy
Zapis prezentacji:

AKADEMIA PSZCZÓŁ POMAGAMY PSZCZOŁOM SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IM AKADEMIA PSZCZÓŁ POMAGAMY PSZCZOŁOM SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IM. JANA PAWŁA II W MUSZYNIE MARZEC- KWIECIEŃ 2014

13.03.2014 r. PIERWSZA PSZCZOŁA W KLASIE

14.03.2014 r. Do klasy przyleciała wiosna.

17.03.2014 r. „Multimedialne” pszczoły.

18.03.2014 r. Etapy rozwoju pszczoły. Drugoklasiści byli zainteresowani skąd biorą się małe pszczółki, dlatego oglądaliśmy zdjęcia dotyczące życia pszczół.

18. 03. 2014 r. Dlaczego pszczelarz nie boi się pszczół 18.03.2014 r. Dlaczego pszczelarz nie boi się pszczół? – pytają chłopcy: Jakub i Mateusz.

19.03.2014 r. Rośliny dla pszczół. Pielęgnacja roślin, które wiosną wyniesiemy na taras szkoły. Pszczoły będą miały pożytek. Dzieci natomiast uczą się o pożyteczności owadów.

21.03.2014 r. BARWY PODSTAWOWE I POCHODNE- DOŚWIADCZENIE Wykonaliśmy doświadczenie, które pomogło zbadać jakie kolory przyciągają naszą uwagę. 90% uczniów stwierdziło, że kolor żółty. Pszczoły też reagują na kolor żółty.

24.03.2014 r. Wiosna z owadami. Marysia wskazuje swoją pszczołę. Owady opanowały nasze twarze. Karinie na policzkach usiadły motyle.

26.03.2014 r. Wiosna to pora roku, w której budzą się pszczoły. Uczestniczymy w zajęciach przyrodniczych, dzięki którym rozszerzamy swoją wiedzę o pszczołach. Marysia szuka pszczół ukrytych w naszej klasie.

Wykonaliśmy szereg prac plastycznych o pszczelej tematyce. 28.03.2014 r. Pszczela wystawa Wykonaliśmy szereg prac plastycznych o pszczelej tematyce. Wystawa w całości powstała z prac uczniów naszej klasy.

31.03.2014 r. Pszczele wystawy. Pszczeli kącik. Balonowy mutant. Znajdują się tu ilustracje oraz książki, z których dowiadujemy się o życiu owadów. Balonowy mutant. Był pierwszą pszczołą, która odwiedziła naszą klasę.

02.04.2014r. MALUJEMY PSZCZOŁY

04.04.2014 r. Zdobywamy informacje. Jedni wykonywali projekt „Uczymy się o pszczołach”. Inni w „Pszczelim Kąciku” szukali wiadomości.

07.04.2014. Dzieci wskazują swoje grupowe prace.

11.04.2014 r. Marysia, Marcelinka i Zosia bardzo chętnie czytają w „Pszczelim kąciku”.

Podsumowanie projektu. 16.04.2014 r Chrońmy pszczoły! W czasie realizacji projektu drugoklasiści dowiedzieli się wiele o życiu i zwyczajach pszczół. Wiedzą, że pszczoły „tańczą”, czyli porozumiewają się za pomocą różnych sygnałów m.in. wzrokowych. W ten sposób mogą ostrzegać przed zagrożeniem np.: szerszeniem. Wiedzą, ze pszczół w ulu jest kilkadziesiąt tysięcy. Każda rodzina ma jedną królową. Jeżeli zostanie wychowana druga królowa powstaje rójka i ucieka z ula. Taką rójkę może złapać bartnik i w nowym ulu stworzyć nową rodzinę. Najważniejsze: gdyby nie było pszczół, rośliny nie zostałyby zapylone a w konsekwencji nie byłoby np. owoców.