Śpioch Ćwiartek Etyka nie tylko dla smyka Wartość: szacunek, odpowiedzialność.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Praca w zespole Tomasz Filipionek.
Advertisements

NASZE KOCHANE DZIECIAKI...
Nauka szkolna - problem dziecka czy rodzica?
Gra- Zostań mistrzem matematyki.
„TEATR CIENI” PREZENTACJA.
Jak pomóc „nadruchliwemu” dziecku w domu i szkole?
Szczęście.
3 historie z życia wzięte
e-learning – Jak włączyć go w proces dydaktyczny
DEKALOG DLA RODZICÓW Z KONWENCJI PRAW DZIECKA
Patrzcie na świat naszymi oczami, a wtedy zrozumiecie nasze potrzeby, odczucia.
Jeden ze szczeniaczk ó w pozostał z tyłu. Najwyraźniej nie nadążał za pozostałymi... był kulawy.
MATEMATYKA Prow. Dorota Derdziak KL. III tech.
Jak pomagać dziecku w nauce?
Szacunek do dziewczyn i kobiet
Autorzy: Micha ł Galik i Maciej Wieczorek. Wyjazd z Sanoka Ja w czasie drogi Z Sanoka wyjechaliśmy wcześnie rano o godz W czasie drogi wszyscy.
Zajęcia integracyjno-edukacyjne dla uczniów klas I odbyły się w okresie od września do listopada 2006r. i objęły 138 uczestników czyli 5 klas I. Ponadto.
Karoliny Kazimierczak
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
„...A moja szkoła jest bezpieczna”.
Jak odżywiać się żeby być zdrowym?
PPP czyli Proponuję Pytalskim Projekt!. Co to jest metoda projektu? Kiedy Gosia Samosia spotyka się z ciekawostką, albo jakimś problemem Zabiera się do.
Dyrektor w zreformowanej szkole
P R Z Y S Ł O W I A MĄDROŚCIĄ NARODU... P R Z Y S Ł O W I A P O L S K I E.
Poradnik szczęśliwej rodziny
Quick-School.
Zasady bezpieczeństwa w Internecie
Czy możliwe jest życie bez elektryczności?
PRAWA człowieka zaczynają się od praw dziecka Janusz Korczak
PODSUMOWANIE ANKIETY. Czy udzielasz się aktywnie w działalność samorządu? TAK – 16% NIE – 84%
Pomagać zawsze można. Pomoc w nauce  Pomoc w lekcjach pomaga większości uczniom pomaga w kartkówkach, sprawdzianach, zadaniach, lub testach.  Uczniowie.
IVD. Debata klasowa odbyła się na Lekcji przyrody w dniu 21 listopada.
Nowe oblicze wolontariatu
ĆWICZĘ, UCZĘ SIĘ, WYGRYWAM ZESPÓŁ SZKÓŁ W DZIEWIERZEWIE.
 brak czasu dla dzieci  niewłaściwa komunikacja interpersonalna  brak umiejętności radzenia sobie w sytuacji konfliktu,  brak rozpoznawania i interpretowania.
Badanie frekwencji w klasach zasadniczych w ZSZ w Wieliczce.
Happening „Snuć opowieść” na podstawie wątków powieściowych utworu „Krzyżacy” Czy dobry mówca posługuje się czymś więcej w trakcie opowiadania niż tylko.
Etyka nie tylko dla smyka. W erze cyfrowej w miasteczku Figurowo Geometryczne mieszkał pewien mały, wesoły chłopiec. Był najmłodszy z czwórki rodzeństwa,
Urodziny Ćwiartka Wartości – odpowiedzialność, rzetelność, szacunek
Wykonał: Jakub Pasieczny ZS nr.6 w Zamościu Pod kierunkiem nauczyciela: mgr Wiesławy Klimczuk.
Etyka nie tylko dla smyka Wartość – szacunek, odpowiedzialność
Zachowania negatywne w klasie i w szkole
{ Kieszonkowe Etyka nie tylko dla smyka Wartość – odpowiedzialność, wytrwałość.
Nasza szkoła :*. Nasza szkoła Oto nasza wspaniała S zkoła P odstawowa nr. 3 im. Władysława Broniewskiego. Chodzimy do niej już 6 lat- mały czasu szmat.
Małe dzieci rozwijają się z dnia na dzień. Ale nie przez leżenie czy spanie, tylko właśnie przez ruch. Próbują siadać, wstawać, stawiają samodzielne kroki,
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH IM. JANUSZA KORCZAKA W MYSŁOWICACH MYSŁOWICE, Plac Wolności 3 tel./fax.: (032)
ANKIETA DLA RODZICÓW Rodzice uczniów są ważnym ogniwem w życiu szkoły, dlatego przeprowadzono wśród nich anonimową ankietę, na temat współpracy rodziców.
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH IM. JANUSZA KORCZAKA W MYSŁOWICACH
Matematyka- kalendarz i zegar
Dla inteligentnych kobiet
KODEKS 2.0 TECHNIKI INFORMACYJNO KOMUNIKACYJNE. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI I UCZNIAMI ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO I POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
Praca w zespole.
KONTRAKT WYCHOWAWCZY Kontrakt zawarty jest na czas nauki w gimnazjum
W prezentacji przedstawione zostaną możliwości i zalety korzystania z dziennika elektronicznego oraz instrukcja obsługi tego programu.
Warszawa 12 czerwca 2015 r. Pilotaż projektu Etyka nie tylko dla smyka w szkołach rejonu toruńskiego Marzenna Wierzbicka- KPCEN w Toruniu.
W PIĄTEK Z KAŚKĄ NA ROLKI W PONIEDZIAŁEK KLASÓWKA Z MATMY
Transakcje przez telefon Zygmunt Korzeniewski, UM w J.Górze.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 130 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO u l. Gościniec Łódź.
Analiza wyników ankiety „Internet wsparcie czy zagrożenie ” oprac. Beata Zdrojewska, Magdalena Mike-Roczek.
Kalendarz i zegar.
M – jak motywacja EWALUACJA WEWNĘTRZNA OBSZAR SKUTECZNOŚĆ PLANOWANIA I REALIZOWANIA PROCESÓW EDUKACYJNYCH W SZKOLE DZIAŁANIA NAUCZYCIELI PODEJMOWANE W.
Jak pomóc dziecku w nauce. pedagog: Halina Gromek
P R Z Y S Ł O W I A MĄDROŚCIĄ NARODU...
Materiały dla nauczyciela Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Kilka cennych rad dla Rodzica pierwszoklasisty!
Dni otwarte Nazwa szkoły Data.
Imię i nazwisko nauczyciela
Imię i nazwisko nauczyciela
Dla inteligentnych kobiet
Vitalis-Niemcy 2017 Dominik Gwizdała.
Zapis prezentacji:

Śpioch Ćwiartek Etyka nie tylko dla smyka Wartość: szacunek, odpowiedzialność

Co to jest czas i czym go mierzymy?

Doświadczenie „start”, „meta”. Czas się strasznie dłuży, gdy musimy leżeć bez ruch, ale…..

gdy bawimy się, biegnie bardzo szybko.

Słuchamy opowiadania „Śpioch Ćwiartek” Nie jest tajemnicą, że Ćwiartek jest wielkim śpiochem. W czasie weekendu Państwo Parzyści pozwalają mu spać nieco dłużej. Najczęściej zasypia o godzinie 21,a rodzice budzą go następnego dnia o 9 rano. Jednak od poniedziałku do piątku musi wstawać wcześnie, żeby zdążyć do szkoły. Niestety, ostatnio Ćwiartek zaczął się spóźniać. W poniedziałek na lekcji matematyki pojawił się o godzinie 8:03. Każdego następnego dnia spóźniał się o 3 minuty więcej. Pan Sumiasty był z tego powodu bardzo, ale to bardzo niezadowolony. Starał się wytłumaczyć Ćwiartkowi, że tak nie można. – Za każdym razem, kiedy się spóźniasz, omija cię coś ważnego – stwierdził. Jednak chłopiec się tym nie przejmował. Mówił, że chyba nic nie traci, ponieważ nie ma żadnych problemów z liczeniem. Dopiero gdy nauczyciel wyjaśnił mu, że spóźniając się, szkodzi nie tylko sobie, ale i innym dzieciom, Ćwiartek obiecał, że już nigdy się nie spóźni.

Dyskutujemy o zachowaniu Ćwiartka Pan Sumiasty mógł być zły, ponieważ Ćwiartek przeszkadzał jemu i dzieciom. Należy szanować czas innych. Należy dobrze i odpowiedzialnie planować czas.

Jak możemy pomóc Ćwiartkowi? Nasza grupa zrobi Ćwiartkowi w prezencie zegar. My też proponujemy Ćwiartkowi budzik. A my zrobiliśmy dla Ćwiartka plan dnia.

Oto nasze pomysły.

Czas na dzisiejszych zajęciach upłynął mi….