GRUPA WIRTUALNA POLSKA Nowy lider polskiego internetu
NAJWIĘKSZY ZASIĘG WŚRÓD PORTALI 82% 72% GRUPA ONET - RASP 60% GRUPA WIRTUALNA POLSKA GRUPA GAZETA.PL 59% GRUPA INTERIA Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, listopad 2013, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Wirtualnej Polski, serwisy Grupy o2 i dobreprogramy.pl
NR 1 WŚRÓD PORTALI (REAL USERS) GRUPA WIRTUALNA POLSKA GRUPA ONET - RASP 17,4 15,3 MLN RU MLN RU 12,8 12,6 MLN RU MLN RU GRUPA INTERIA GRUPA GAZETA.PL Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, listopad 2013, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Wirtualnej Polski, serwisy Grupy o2 i dobreprogramy.pl
NR 1 WŚRÓD PORTALI (ODSŁONY) 2,8 2,5 1,0 0,8 MLD ODSŁON MLD ODSŁON MLD ODSŁON MLN ODSŁON GRUPA WIRTUALNA POLSKA GRUPA ONET - RASP GRUPA INTERIA GRUPA GAZETA.PL Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, listopad 2013, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Wirtualnej Polski, serwisy Grupy o2 i dobreprogramy.pl
GRUPA WIRTUALNA POLSKA NR 1 W POCZCIE E-MAIL 12,4 * MLN KONT 4,7 MLN RU GRUPA GOOGLE 8,5 MLN RU 4,5 MLN RU GRUPA WIRTUALNA POLSKA GRUPA ONET - RASP Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, listopad 2013, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Wirtualnej Polski, serwisy Grupy o2 i dobreprogramy.pl * Źródło: dane wewnętrzne, styczeń 2014
305 MLN ODSŁON 251 MLN ODSŁON 247 MLN ODSŁON 107 MLN ODSŁON NR 1 W MOBILE GRUPA WIRTUALNA POLSKA GRUPA ONET – RASP GRUPA ALLEGRO GRUPA GAZETA.PL 305 MLN ODSŁON 251 MLN ODSŁON 247 MLN ODSŁON 107 MLN ODSŁON GRUPA WIRTUALNA POLSKA GRUPA ONET – RASP GRUPA ALLEGRO GRUPA GAZETA.PL 5,1 MLN GODZIN 4,6 MLN GODZIN 3,3 MLN GODZIN 2,0 MLN GODZIN Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, listopad 2013, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Wirtualnej Polski, serwisy Grupy o2 i dobreprogramy.pl
58,2 6,3 3,9 0,9 0,2 NR 1 W SERWISACH WIDEO GRUPA WIRTUALNA POLSKA MLN RU wp.tv, kafeteria tv, pudelek tv, wrzuta.pl 3,9 GRUPA ONET - RASP MLN RU vod.pl 0,9 GRUPA INTERIA.PL MLN RU * 58,2 interia.tv MLN STREAMÓW 0,2 GRUPA GAZETA.PL MLN RU gazeta.tv, kinoplex Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, listopad 2013, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Wirtualnej Polski, serwisy Grupy o2 i dobreprogramy.pl * Źródło: dane wewnętrzne, styczeń 2014
NR 1 W KLUCZOWYCH KATEGORIACH TEMATYCZNYCH WŚRÓD PORTALI 9,9 STYL ŻYCIA MLN RU 9,0 KULTURA I ROZRYWKA MLN RU 7,4 NOWE TECHNOLOGIE MLN RU 2,3 PRACA MLN RU 8,5 KOMUNIKACJA MLN RU Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, listopad 2013, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Wirtualnej Polski, serwisy Grupy o2 i dobreprogramy.pl
Zapraszamy do współpracy! Grupa Wirtualna Polska – Biuro Reklamy Ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa www.reklama.wp.pl br@wp-sa.pl „Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszelkie treści zamieszczone w niniejszym dokumencie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Wirtualnej Polski S.A. oraz przedmiot praw autorskich lub/i licencji przysługujących Wirtualnej Polsce S.A. lub/i innym osobom i podlegają ochronie prawnej wynikającej w szczególności z ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz ustawy z dnia 04.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zwielokrotnianie lub/i rozpowszechnianie lub/i inne wykorzystywanie niniejszego dokumentu lub jakiejkolwiek jego części, bez względu na sposób lub formę tego zwielokrotnienia lub/i rozpowszechniania lub/i wykorzystania, wymaga uprzedniej pisemnej zgody Wirtualnej Polski S.A.” „Dokument niniejszy nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23.04.1964 r. kodeks cywilny.”