GRUPA WIRTUALNA POLSKA

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patrycja Matul, Head of SociAll, Agora SA Warszawa, 12 maja 2012
Advertisements

Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
Spotkanie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Bądź świadomym konsumentem
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Największy Polski Portal Pracy
Prezentacja Gazety Wyborczej
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Czego potrzebuje reklamodawca? CZAS SKUPIENIE EMOCJE.
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Walentynkowe RE-KREACJE 2010 Propozycja współpracy.
Internauci w grupach wiekowych
BUDonline_ARCHITEKTURA - prezentacja oferty reklamowej
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
1 Zainteresowania polskich internautów czerwiec 2006.
Polscy internauci o Mistrzostwach Świata w piłce nożnej – Niemcy 2006 Maj 2006.
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport miesi ę czny, kwiecie ń 2009.
Jak stworzyć internetową personę. Nota Prawna… Prawa Autorskie: Copyright 2013 NETbloger Group Szymon Janik & Wszystkie.
Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH WARSZAWA, r.
Krótki przewodnik dla nauczycieli
Jak realizowane są badania internetu na świecie? Filip Pieczyński, Warszawa,
KOMUNIKUJMY SIĘ.
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport roczny,
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport miesi ę czny, luty 2009.
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport miesi ę czny, stycze ń 2009.
Poczta elektroniczna Adres .
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
czyli jak rekrutować szybko i tanio
Twoje miejsce w internecie
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
Serwis internetowy tygodnika Polityka
EDI NET - badania.
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Najważniejsze wyzwania stojące przed badaniem Megapanel PBI/Gemius w 2006 roku Piotr Ejdys, Warszawa,
Autor - twórca utworu, któremu przysługują prawa autorskie.
Internet – definicja Zgodnie z definicją słowa internet oznacza ono globalny system informacyjny spełniający następujące warunki: jest logicznie połączony.
Katowice, 17 kwietnia 2009 r. NewConnect wehikuł finansowania firm z perspektywami.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Jak założyć Społeczność w Google Plus. Nota Prawna… Prawa Autorskie: Copyright 2013 NETbloger Group Szymon Janik & Wszystkie.
czyli jak szukać informacji w Internecie
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport roczny, 2009.
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport miesi ę czny, lipiec 2009.
Prezentacja skonsolidowanych wyników Grupy Sygnity za Q Warszawa, 18 maja 2010 r.
1. 2 YT KIEDYŚ 3 YT AD Kiedyś: wyświetlenia! Dzisiaj: czas oglądania! Dzisiaj: subskrybenci! Dzisiaj: zaangażowanie!
Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie. Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie.
Asseco Poland S.A. dla banków spółdzielczych
serwis rozrywkowy z bazą video
solutions for demanding business 2 Asseco Poland Bezpieczny wybór Bezpieczna współpraca Bezpieczna przyszłość
RTB network iSing w ofercie Adexon Największy w Polsce serwis karaoke.
Szkolny Kodeks 2.0.
OFERTA REGIONALNA GRUPY WP Skuteczna kampania na rynku lokalnym
1 NOWA STRONA GŁÓWNA WP.PL Grupa Wirtualna Polska 1 Warszawa, wrzesień2014 Warszawa,
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
Bezpieczny Internet Co robić? Czego nie robić? Jak być bezpiecznym?
GRUPA WIRTUALNA POLSKA Lider polskiego internetu Listopad, 2014.
solutions for demanding business Zastrzeżenia prawne Zawartość dostępna w prezentacji jest chroniona prawem autorskim i stanowi przedmiot własności.
Prezentacja elementów scenografii
Zapis prezentacji:

GRUPA WIRTUALNA POLSKA Nowy lider polskiego internetu

NAJWIĘKSZY ZASIĘG WŚRÓD PORTALI 82% 72% GRUPA ONET - RASP 60% GRUPA WIRTUALNA POLSKA GRUPA GAZETA.PL 59% GRUPA INTERIA Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, listopad 2013, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Wirtualnej Polski, serwisy Grupy o2 i dobreprogramy.pl

NR 1 WŚRÓD PORTALI (REAL USERS) GRUPA WIRTUALNA POLSKA GRUPA ONET - RASP 17,4 15,3 MLN RU MLN RU 12,8 12,6 MLN RU MLN RU GRUPA INTERIA GRUPA GAZETA.PL Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, listopad 2013, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Wirtualnej Polski, serwisy Grupy o2 i dobreprogramy.pl

NR 1 WŚRÓD PORTALI (ODSŁONY) 2,8 2,5 1,0 0,8 MLD ODSŁON MLD ODSŁON MLD ODSŁON MLN ODSŁON GRUPA WIRTUALNA POLSKA GRUPA ONET - RASP GRUPA INTERIA GRUPA GAZETA.PL Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, listopad 2013, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Wirtualnej Polski, serwisy Grupy o2 i dobreprogramy.pl

GRUPA WIRTUALNA POLSKA NR 1 W POCZCIE E-MAIL 12,4 * MLN KONT 4,7 MLN RU GRUPA GOOGLE 8,5 MLN RU 4,5 MLN RU GRUPA WIRTUALNA POLSKA GRUPA ONET - RASP Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, listopad 2013, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Wirtualnej Polski, serwisy Grupy o2 i dobreprogramy.pl * Źródło: dane wewnętrzne, styczeń 2014

305 MLN ODSŁON 251 MLN ODSŁON 247 MLN ODSŁON 107 MLN ODSŁON NR 1 W MOBILE GRUPA WIRTUALNA POLSKA GRUPA ONET – RASP GRUPA ALLEGRO GRUPA GAZETA.PL 305 MLN ODSŁON 251 MLN ODSŁON 247 MLN ODSŁON 107 MLN ODSŁON GRUPA WIRTUALNA POLSKA GRUPA ONET – RASP GRUPA ALLEGRO GRUPA GAZETA.PL 5,1 MLN GODZIN 4,6 MLN GODZIN 3,3 MLN GODZIN 2,0 MLN GODZIN Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, listopad 2013, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Wirtualnej Polski, serwisy Grupy o2 i dobreprogramy.pl

58,2 6,3 3,9 0,9 0,2 NR 1 W SERWISACH WIDEO GRUPA WIRTUALNA POLSKA MLN RU wp.tv, kafeteria tv, pudelek tv, wrzuta.pl 3,9 GRUPA ONET - RASP MLN RU vod.pl 0,9 GRUPA INTERIA.PL MLN RU * 58,2 interia.tv MLN STREAMÓW 0,2 GRUPA GAZETA.PL MLN RU gazeta.tv, kinoplex Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, listopad 2013, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Wirtualnej Polski, serwisy Grupy o2 i dobreprogramy.pl * Źródło: dane wewnętrzne, styczeń 2014

NR 1 W KLUCZOWYCH KATEGORIACH TEMATYCZNYCH WŚRÓD PORTALI 9,9 STYL ŻYCIA MLN RU 9,0 KULTURA I ROZRYWKA MLN RU 7,4 NOWE TECHNOLOGIE MLN RU 2,3 PRACA MLN RU 8,5 KOMUNIKACJA MLN RU Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, listopad 2013, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Wirtualnej Polski, serwisy Grupy o2 i dobreprogramy.pl

Zapraszamy do współpracy! Grupa Wirtualna Polska – Biuro Reklamy Ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa www.reklama.wp.pl br@wp-sa.pl „Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszelkie treści zamieszczone w niniejszym dokumencie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Wirtualnej Polski S.A. oraz przedmiot praw autorskich lub/i licencji przysługujących Wirtualnej Polsce S.A. lub/i innym osobom i podlegają ochronie prawnej wynikającej w szczególności z ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz ustawy z dnia 04.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zwielokrotnianie  lub/i rozpowszechnianie lub/i inne wykorzystywanie niniejszego dokumentu lub jakiejkolwiek jego części, bez względu na sposób lub formę tego zwielokrotnienia lub/i rozpowszechniania lub/i wykorzystania, wymaga uprzedniej pisemnej zgody Wirtualnej Polski S.A.”   „Dokument niniejszy nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23.04.1964 r. kodeks cywilny.”