Debata uczniów o szansach na kreowanie osobowości poszczególnej jednostki. INDYWIDUALIZM WŚRÓD TŁUMU.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Gimnazjum nr 56 w Poznaniu
Advertisements

ZAJĘCIA Z WYCHOWNIA FIZYCZNEGO OCZYMA PRYMUSÓW
Rodzic jako doradca zawodowy
Demokracja w szkole.
im. Króla Jana III Sobieskiego
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Absencja uczniów.
1. Co sądzisz o pracy SU? 80% ankietowanych odpowiedziało, że SU pracuje dobrze i sprawdza się w wykonywaniu swoich obowiązków.
Wnioski grupy V Jak systemowo w skali szkoły zapewnić wsparcie dla ucznia, który tego potrzebuje?
Rola nauczyciela w szkole wychowującej
– dwie drogi kształcenia, dwa pakiety, jeden cel
Łódź, ul. Łanowa 16. Nasza Szkoła jest wesoła, Każdy uczeń o tym wie. Zośka swoim parasolem Chroni Ciebie oraz mnie.
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
Arkusz ankiety Cel ankiety Wyniki Wnioski
PODSUMOWANIE ANKIETY DIAGNOZUJĄCEJ DEBATA UCZEŃ ATEN – DEMORKACJA BLIŻEJ SZKOŁY.
Jak przygotować i zorganizować wybory do władz samorządu uczniowskiego, żeby były świętem demokracji w szkole?
Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU.
Szkoła Podstawowa nr 238 im. Christo Botewa
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA krok po kroku
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ i PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
KLASY INTEGRACYJNE TO TWÓJ WYBÓR, NIE PRZYMUS! TO PRZYWILEJ!
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
Bezpieczna szkoła- Bezpieczny uczeń
Czym dojeżdżasz do szkoły? a) Samochodem b) Autobusem c) Pociągiem.
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
Debata na temat samorządu i demokracji w szkole…
Projekt XVIII Sesji Sejm Dzieci i Młodzieży
„Bezpieczna szkoła ,bezpieczny uczeń”
Projekt edukacyjny „Nasza szkoła w procentach”
Doradcy zawodowi: Anna Pilszek Sabina Kontny.
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
III edycja konkursu Ministra Edukacji Narodowej
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
ANALIZA WYNIKÓW ANKIETY DOTYCZĄCEJ DZIAŁALNOŚCI S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO PRZEPROWADZONEJ BR, W KTÓREJ WZIĘŁO UDZIAŁ 124 UCZNIÓW Z KLAS 1, 2 I 3.
STATYSTYKA W NASZEJ SZKOLE
„Samorząd - realnie czy na papierze?”
Kwiecień 2014 r. Debata.
 ustrój polityczny, w którym źródło władzy stanowi wola większości obywateli.
CZYLI JAK STWORZYĆ IDEALNY SAMORZĄD SZKOLNY?
Debata Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym.
 W ankiecie uczestniczyło 93 rodziców uczniów z 267 rodziców uczniów zapisanych do naszej szkoły. Stanowi to 34,83%. Na niektóre pytania nie została.
Czym jest MOZK? Międzyszkolny Ochotniczy Zespół Korepetytorów to organizacja zrzeszająca dobrych uczniów, którzy za pośrednictwem Internetu oraz spotkań.
Samorządy Szkolne Jak zorganizować pracę samorządu, żeby włączyć w jego działania jak największą liczbę uczniów?
ZADANIE 2 Przeprowadzenie szkolnego konkursu nt. „Co powinno się zmienić w Twojej szkole, rodzinie, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi (nauczyciel.
Moje dziecko wybiera szkołę/zawód
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
Podsumowanie ankiety przeprowadzonej w kwietniu 2012 r. wśród rodziców uczniów klas IV - VI na temat przestrzegania norm społecznych w naszej szkole. W.
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
Władze samorządowe w naszej szkole
Samorząd Uczniowski.
Spotkanie z Rodzicami Zespół Placówek Oświatowych w Bieżuniu
Aleksandra Kalicińska, Aleksandra Rudawska
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
ŻYCIE Z PASJĄ SMAKUJE LEPIEJ!
Praca pedagogiczna w Zespole Szkół Usług i Przedsiębiorczości w Płocku „Walka, rywalizacja i sukces to fatalne słowa. One paraliżują nas w życiu” Krystyna.
Nauczyciel – mentor, tutor, coach
ISU Indywidualizacja w praktyce szkolnej Wyniki ankiet Małgorzata Taraszkiewicz.
Bieżąca tematyka jako element cyklu zajęć Ku refleksji „Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić. Nie idź przede mną, bo mogę za Tobą nie nadążyć. Idź.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 221 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. BARBARY BRONISŁAWY CZARNOWSKIEJ W WARSZAWIE.
i obywatelskich uczniów ”
Szkoła Podstawowa nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej.
Doradztwo zawodowe w szkołach – jak wdrożyć i prowadzić?
Jak pokochać Matematykę
Szkoła Podstawowa Nr 23 w Łodzi ul. Gdańska 16
Bezpieczna szkoła – bezpieczny uczeń. Zadanie 9. TEMAT: „Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia”
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
Szkoła Podstawowa w Annopolu Starym 9 listopada 2016 roku
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
Zapis prezentacji:

Debata uczniów o szansach na kreowanie osobowości poszczególnej jednostki. INDYWIDUALIZM WŚRÓD TŁUMU

 Czym dla Ciebie jest indywidualizm? UCZEŃ

 Czy uważasz, że każdy uczeń w naszej szkole jest postrzegany jako indywidualizm?  Dlaczego uważasz, że wszyscy postrzegani są jednakowo?  Czy jesteś za tym, aby zwracać uwagę na poszczególne zdolności oraz predyspozycje ucznia?  Sądzisz, ze szkoła niszczy indywidualizm?  Czy spotkałeś się kiedyś z ogólnym podejściem nauczycieli do tego zagadnienia?  Czy miałeś kiedyś odczucie, że Twoi rówieśnicy wywierają na Tobie presję, niszcząc tym samym Twoje indywidualne podejście do danej sprawy?  Czy nasza szkoła daje Ci możliwość na rozwój?  Czy uważasz, że koła zainteresowań w naszej szkole dają Ci wystarczającą możliwość na kreowanie swojej osobowości? (poszerzanie wiedzy w danym zakresie) INDYWIDUALIZM WŚRÓD TŁUMU

 Jakie działania podjąłbyś w celu rozwoju indywidualności uczniów?  Co zmieniłbyś w podejściu pedagogów do ucznia (jako jednostki!!) ? DEBATA UCZNIÓW O SZANSACH NA KREOWANIE OSOBOWOŚCI POSZCZEGÓLNEJ JEDNOSTKI.

Za poświęcony czas i uwagę DZIĘKUJEMY