Chcę skuteczniej działać jako nauczyciel. Jak to zrobić ?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Zdrowo jemy i rośniemy” Projekt edukacyjny uczniów klasy II Publicznej Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Kaszowie.
Advertisements

Jan Brzechwa „Na straganie”
NIE TAKA MATMA STRASZNA-
Przygotowanie prezentacji : Klasa II c i 0 a
„Warzywa i owoce są na 5” Szkoła Podstawowa Nr 12 w Elblągu
AKADEMIA ZDROWEGO PRZEDSZKOLAKA
Śniadaniowa klasa III b Szkoła Podstawowa im.ks. A. Podgórskiego
„Śniadanie daje moc” Publiczna Szkoła Podstawowa
Owoce i warzywa są na 5! Barbara Pytlowany
Warzywa wiosenne ^^.
„ŚNIADANIE DAJE MOC” 2011 KLASA II B SZKOŁA PODSTAWOWA NR 18
ZDROWO SIĘ ODŻYWIAMY Jemy warzywa i owoce.
Publiczne Przedszkole w Dobroniu
Celem prezentacji jest wskazanie najprostszej
Uczymy się o jedzeniu w ekologicznym znaczeniu
Zespół Szkół w Bakałarzewie
PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 52 W SOSNOWCU
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 W INOWROCŁAWIU.
ŚNIADANIE DAJE MOC MAŁA SZKOŁA DUŻO MOŻE
Dzień Zdrowego Śniadania w klasie II b.
Tak szykowaliśmy nasze śniadanko …
Po otrzymaniu propozycji włączenia się do akcji i wspólnej decyzji o udziale w niej, rozmawialiśmy w klasie, jak moglibyśmy ją zorganizować, co przygotować.
Teraz dowiecie się nieco o odżywianiu się Waszych dzieci. DRODZY RODZICE.
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 IM. M. KOPERNIKA
Zespół Szkół im. Św. Brata Alberta w Żurawiczkach
Targowisko Miejskie w Bobolicach
Pe ł ni apetytu na moc Uczniowie klasy III a Szko ł y Podstawowej nr 6 w Ś widnicy.
Szkoła Podstawowa w Dobrej
WARZYWA I OWOCE MOŻNA SPOŻYWAĆ W RÓŻNEJ POSTACI:
Wierszyki dla dzieci.
„KLASA II A ŚNIADANIE ZAWSZE ZDROWE MA „
W ZDROWYM CIELE, ZDROWY DUCH
By Julita Hołdys and Rafał Szczuka 1. Polska wersja 2. Dlaczego mamy to robić 3. Zdrowe odżywianie 4. Ćwiczymy 5. Wysypiamy się 6. Spędzamy czas.
Spójrzmy ile odcieni kryje w sobie tęcza. To są odcienie zdrowia. Tęczowe barwy produktów żywnościowych, a zwłaszcza warzyw i owoców to nie tylko radość.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. JANA BRZECHWY W KŁANINIE ZAPRASZA NA ŚNIADANIE
W szkole wszyscy szykowali się do przygotowywania pysznego, kolorowego śniadania. My także, ale wiemy, że najpierw trzeba dokładnie umyć ręce.
Skrzaty” SP W KOLONI „Skrzaty -II kl. z Koloni wiedzę o odżywianiu zdobyły i długo będą żyły.
MARCHEW – warzywo młodości
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Helu klasa II b Barbara Baranowska.
8 listopada 2011 „Śniadanie daje moc” Szkoła Filialna w Niekursku.
Akcja prozdrowotna ,,Śniadanie daje moc”.
Śniadanie daje moc PREZENTACJA DZIAŁAŃ Doświadczenie z jajkiem
ŚNIADANIE DAJE MOC Prezentacja akcji przeprowadzonej w Publicznej Szkole Podstawowej im. Karola Wojtyły w Kraszewie w klasie I.
Lekcja Temat: Ś niadanie daje moc! Zapraszamy na Dzie ń Zdrowego Ś niadania do klasy IVA w Szkole Podstawowej nr 67 z Oddziałami Integracyjnymi.
„Śniadanie daje moc „ Szkoła Podstawowa Gminy Oleśnica Pierwszaki z wychowawczynią p. Agatą Cieślińską.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Powstańców Wielkopolskich w Puszczykowie
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH IM. JANUSZA KORCZAKA W MYSŁOWICACH MYSŁOWICE, Plac Wolności 3 tel./fax.: (032)
Karol Jula Natala Wojtek Hubert Nikola Krystian Ola
Zdrowo żyjemy, bo wiemy co jemy!
ŚNIADANIE DAJE MOC KLASA IB PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 PRZY ZESPOLE SZKOLNO- GIMNAZJALNYM NR7 W RADOMSKU ŚNIADANIE DAJE MOC.
Klasa III a Jolanta Grygiel „ W zdrowej szkole, zdrowe dzieci, zdrowym dzieciom słońce świeci”
Nasze babcie i mamy pracowały od samego rana. Nasza Pani w tym dniu była przebrana za kucharza. Przypomniała nam m.in. dwanaście zasad zdrowego żywienia.
Śniadanie daje moc! Szkoła Podstawowa w Toporowicach
Witaminy.
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH IM. JANUSZA KORCZAKA W MYSŁOWICACH
8 listopada 2012r. „DZIEŃ ZDROWEGO ŚNIADANIA”
Śniadanie Daje Moc. Szkoła Podstawowa im. Gen. Józefa Wybickiego w Manieczkach klasa III b wychowawca: Edyta Wesołek.
Śniadanie daje moc Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Janusza Korczaka w Lądku-Zdroju klasa 2b.
Klasa II c Szkoła Podstawowa Nr 3 W Myślenicach. Żyjemy zdrowo Jesień była piękna tego roku, więc staraliśmy się dużo czasu spędzać na grach i zabawach.
WARZYWA OKOPOWE Rośliny okopowe, rośliny polowe
PROMYKI – Zajęcia „Marchewka” Główną bohaterką naszych zajęć była MARCHEWKA. Mówiliśmy o jej kolorze, kształcie i zastosowaniu w kuchni. Dowiedzieliśmy.
‘Śniadanie daje moc’ Ogólnopolska akcja edukacyjna
Szkoła Podstawowa nr 7 Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza w Świeciu kl. II a 8 listopada 2013.
„8 LISTOPADA-DZIEŃ ZDROWEGO ŚNIADANIA
By przedszkolak nie był chory Cykl zajęć w najstarszych grupach przedszkolnych poświęconych zdrowemu odżywianiu Model edukacyjny projektu „Praktyka czyni.
Przedszkole nr 35 w Lublinie to placówka promująca zdrowie. Nasze przedszkole od wielu już lat promuje zasady zdrowego stylu życia i podejmuje liczne działania.
Zdrowe odżywianie jest dla prawidłowego rozwoju..
Projekt edukacyjny,,Rośnij zdrowo” Przygotowała: Julita Zygmunt Celem prezentacji jest wskazanie najprostszej i najbezpieczniejszej drogi do zdrowia, którą.
Grupa 6-latków: - Jak rozpoznać zdrową żywność? - Skąd się biorą jajka? - Jak zmienia się jajko pod wpływem temperatury? - Sadzenie nasion - Rozpoznawanie.
Zapis prezentacji:

Chcę skuteczniej działać jako nauczyciel. Jak to zrobić ?

N A SZ A K L A S A 1a

W NASZEJ KLASIE PAMIĘTAMY, ŻE: „NAUKA JEST NAJBARDZIEJ EFEKTYWNA WÓWCZAS, KIEDY SPRAWIA RADOŚĆ” PETER KLINE

Uczymy się przez to: co WIDZIMY co SŁYSZYMY co SMAKUJEMY czego DOTYKAMY co WĄCHAMY co ROBIMY

Od września tworzymy nową grupę (My i Pani) Nasza Pani mówi …Rodzinę Klasową. Tak, jak w rodzinie … DBAMY O TO CO JEMY. Zastanawiamy się nad tym, co jest zdrowe, i co to znaczy dobrze się odżywiać. Nasza klasa bierze udział w akcji Owoce dla szkół. Chętnie jemy owoce i warzywa, ale też pijemy mleko i soki. Zuzia Filip Kuba i Szymon Robert próbował na zmianę: raz jabłko, raz rzodkiewka.

Gabrysia Oliwia Kuba bardzo lubi marchew, więc zajada drugą porcję Martynka

W szkole jemy drugie śniadanie. Każdy z nas przynosi do jedzenia to, co lubi najbardziej. Oczywiście pilnujemy, żebyśmy jedli nie tylko smacznie, ale i zdrowo. Magda lubi banany. Antoś stawia na zdrowe i smaczne kanapki, a jego brat – Jaś, zajada jogurty i popija soczek. Wiktor lubi pić jogurt, ale też zjeść pyszną i kolorową kanapkę.

W ostatnim tygodniu października realizowaliśmy blok tematyczny – Skarby Jesieni.

Rozwiązywaliśmy zagadki o warzywach. Dobra gotowana, dobra i surowa. Choć nie pomarańcza, a pomarańczowa. Kiedy za zielony pochwycisz warkoczyk i pociągniesz mocno, wnet z ziemi wyskoczy. Jak się zwie ta główka? Będzie z niej surówka. Krzyś rozszyfrował zagadkę o pomidorach Marek wiedział, że to kapusta

Jaś rozpoznał fasolę Nie jest skoczkiem, ma tyczkę, przerośnie ogrodniczkę. Zdobi działki i ogródki, w nazwie ma trzy nutki. Filip rozszyfrował, które warzywo, to por. Wiedział też, jak wygląda kapusta. Zuzia wie, że cebuli taka jest natura wścibska, że nam z oczu łzy wyciska. Piotr wiedział, które warzywo to seler, a Oliwka bez problemu odszukała pietruszkę Kuba wiedział, że burak ma gruby brzuszek i ogonek mały. Będzie z niego pewnie barszczyk doskonały.

Poznaliśmy wiersz Jana Brzechwy Na straganie, który zainspirował nas do zabawy w teatr. Na straganie w dzień targowy Takie słyszy się rozmowy: -Może pan się o mnie oprze, Pan tak więdnie, panie Koprze. -Cóż się dziwić, mój Szczypiorku, Leżę tutaj już od wtorku! Rzecze na to Kalarepka: -Spójrz na rzepę – ta jest krzepka! Groch po brzuszku Rzepkę klepie: -Jak tam, Rzepo? Coraz lepiej? Jaś Magda Bartuś Martynka Magda Szymon

Lech Pietruszka – z tą jest gorzej: Blada, chuda, spać nie może. -A to feler – Westchnął Seler. Burak stroni od Cebuli, A Cebula doń się czuli: -Mój Buraku, mój czerwony, Czybyś nie chciał takiej żony? Oliwia Piotr Zuzia Kuba -Nie bądź dla mnie taka wielka! - Odpowiada jej brukselka. -Widzieliście, jaka krewka!- Zaperzyła się Marchewka. -Niech rozsądzi nas Kapusta! -Co, Kapusta?! Głowa pusta?! Tomek Marek Wiktor

A Kapusta rzecze smutnie: -Moi drodzy, po co kłótnie, Po co wasze swary głupie, Wnet i tak zginiemy w zupie! Marek -A to feler – Westchnął Seler. Piotruś

Rozpoznawaliśmy Co to za warzywo? po zapachu, dotyku i smaku. Potem bawiliśmy się w sklep. W naszej sali stworzyliśmy stoisko z warzywami. Każde warzywo miało swoją cenę. Najdroższy był por i fasolka, po 5 zł. Za kapustę trzeba było dać -2 zł, a za seler – 3 zł. Pozostałe warzywa kosztowały po 1zł. Każdy z nas dostał po pięć patyczków. Można było za nie kupić dwa warzywa. Podchodziliśmy parami do stoiska. Jedno z nas było sprzedawcą, drugie – klientem. Klient mówił, co chce kupić, np.: − Poproszę jedną pietruszkę i jedną kalarepę. Sprzedawca mówił, ile patyczków trzeba zapłacić, np. − Cztery patyczki.

Chcę skuteczniej działać jako nauczyciel. Jak to zrobić ?