Copyright © 2014, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 1.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
MunSol System zarządzania informacją i sprawami INFORMACJE PODSTAWOWE
Advertisements


Prezentacja firmy. Prezentacja firmy [ grupa ]
OFERTA DLA PRZEMYSŁOWEGO ODBIORCY ENERGII ELEKTRYCZNEJ CENTROZAP S.A. Biuro Energetyki Ul. Wańkowicza Katowice Tel. +48(32) Fax. +48(32)
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Horyzontalne scenariusze pracy
OLAP budowa aplikacji analitycznych w MS SQL 2000 i Yukon
Jarosław Sokolnicki Zbigniew Szcześniewski Microsoft
Wdrożenie portalu korporacyjnego w oparciu o MOSS2007
Nowa Jakość kontroli w biznesie Projekt: Stworzenie e- usługi w postaci systemu księgowo-kadrowego on-line przez MGA Sp. z o.o. w Toruniu jest współfinansowany.
Platformy na żądanie (ASP) element wdrożenia rozwiązania e-learning
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Warszawa 20 stycznia 2003 Sieć Doskonałości: Budownictwo, Materiały i Technologie Dzień informacyjny Nanotechnologie, materiały wielofunkcyjne i procesy.
Information Bridge Framework platforma integracji Microsoft Office 2003 z aplikacjami Line of Business Krzysztof Michalski10/01/2005.
Oferta firmy Mikuma - usługi IT
Wydzielenie RWE Stoen Operator ze struktur RWE Stoen S.A. (unbundling)
7. Platformy informatyczne przyszłości (wizja SAP)
InfinitERP prezentacja systemu.
ALM (Asset Life Cycle Management) - wsparcie procesów biznesowych w obszarze zarządzania cyklem życia majątku. Centralny Ośrodek Informatyki Górnictwa.
Potencjał efektywności energetycznej w przemyśle
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Produkcja skojarzona w systemie elektroenergetycznym
Verax Systems Verax NMS – prezentacja produktu
WORKFLOW KLUCZEM DO MINIMALIZACJI KOSZTÓW DZIAŁANIA ORGANIZACJI
CRM GigaCon Warszawa Jarosław Żeliński
Quest Software Case klienta Migracja Lotus Notes do Exchange
Microsoft Dynamics CRM jako platforma deweloperska
Automatyzacja procesu obsługi klienta podczas sytuacji kryzysowych Igor Bokun, prezes zarządu Warszawa,
Mirosław Grybalow Business Development Manager SAS Polska
Szkolenia, Coaching, PR.
TELEMATYKA W ZARZĄDZANIU FLOTĄ
Podstawy modeli i programów licencyjnych Microsoft.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Asseco Poland – bezpieczny partner w biznesie
Cyfrowy merchandising w placówce bankowej
Copyright © 2008 Accenture. Zawartość prezentacji stanowi własność intelektualną Accenture. Wszelkie prawa zastrzeżone. Konferencja Hutnictwo 2008 Integracja.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Gospodarka oparta na danych. Przyszłość zaawansowanej.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
ResiPlus® idealne oprogramowanie dla sektora opieki.
Kick-off meeting PROJEKT „Poprawa zdolności administracyjnych
Windows 8.1 dostarcza spójną platformę do tworzenia aplikacji, które potrafią dostosować się do wielu urządzeń Zaprojektowane raz, działają.
Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Technologie w marketingu czyli jak skutecznie.
Nasze rozwiązanie „ENOVA DLA ENERGETYKI” powstało na bazie nowoczesnego systemu zarządzania klasy ERP oraz dwuletniej współpracy z jednym.
Szkolenia E-Learning SIMP Consulting Stanisław Płaskowicki Dorota Płaskowicka.
ENOVA dla WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI System Zarządzania klasy ERP NOWOCZESNE, SPECJALSTYCZNE OPROGRAMOWANIE, WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I OBSŁUGĘ.
call center to nie tylko infolinia
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation Confidential.
Controlling projektowy – praktyczne spojrzenie na najczęstsze wyzwania
Zarządzanie stacjami roboczymi przy wykorzystaniu urządzeń i oprogramowania KACE serii 1000, 2000, 3000 Adam Pura, IT Projekt Jacek Gralik, Quest Dystrybucja.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Znaczenie komunikacji w łańcuchach dostaw
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Zintegrowane systemy informatyczne
Zintegrowane systemy informatyczne
© Copyright 2012 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. Bankowość w telefonie.
Zintegrowane systemy informatyczne
Informatyka w biznesie Prezentacja promująca specjalność na kierunku ZARZĄDZANIE.
frameLOGIC – profil partnera frameLOGIC dostarcza biznesowi najlepsze rozwiązania IT w obszarach zarządzania realizacją zadań oraz zasobami. Od niemal.
Proprietary and Confidential: This presentation may not be used or disclosed to any person other than employees or customer, unless expressly authorized.
ARCHITEKTURA SOA JAKO KLUCZ DO CYFROWEJ TRANSFORMACJI Agata Kubacka, Poczta Polska Tomasz Gajewski, Poczta Polska Jerzy Niemojewski, Savangard © 2016 Software.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
BIG DATA Przetwarzanie i analiza zbiorów danych w czasie rzeczywistym Marcin Żuchowski SKILLSLEASE Sp. z o.o. |
TWOJA CYFROWA PRZYSZŁOŚĆ. JUŻ DZISIAJ. Marcin Parczewski © 2016 Software AG. All rights reserved. For internal use only.
Nowoczesne zarządzanie
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Dział IT partnerem w biznesie. Jak mierzyć wartość informatyki?
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
Zapis prezentacji:

Copyright © 2014, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 1

2 Wsparcie koordynacji prac operatorskich w terenie – kompleksowa oferta Oracle Konferencja Gazterm Międzyzdroje, maja 2014 Andrzej Janowski, Oracle Utilities

Copyright © 2014, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 3 Oracle Utilities Jednostka biznesowa Oracle Corporation Network Management System Network Management System Customer Care and Billing (CCB) Customer Care and Billing (CCB) Mobile Workforce Management (MWM) Mobile Workforce Management (MWM) Meter Data Management (MDM) Meter Data Management (MDM) Work and Asset Management (WAM) Work and Asset Management (WAM) Network Management System (NMS) Network Management System (NMS) Operational Device Management (LPS) Quotation Management (QM) Quotation Management (QM) Konsulting Szkolenia Support Konsulting Szkolenia Support Software / Development Software / Development Sprzedaż/ Partnerzy Sprzedaż/ Partnerzy Utilities Global Business Unit Klienci & Rynek Financial Services Health Sciences Korporacyjne jednostki biznesowe Communications Utilities Retail Technologia/ Aplikacje Oracle

Copyright © 2014, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 4 Nasi klienci w sektorze gazowym Ponad 111M punktów poboru gazu (Shenzhen Gas)

Copyright © 2014, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 5 Problem Optymalizacja zasobów Czy wiecie Państwo jaki jest efektywny czas pracy ekip technicznych podczas ośmiogodzinnej zmiany? 5? Może 6 godzin z 8? 2.8 godziny!!! Czy wiecie dlaczego?

Copyright © 2014, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 6 Szansa Optymalizacja zasobów

Copyright © 2014, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 7 Maximo Brygadzista: “Uszkodzony gazociąg przy Stadionie Narodowym” Klient: “Chcę ustalić wizytę montera w czwartek o 15:00” Zarząd: “Musimy zainstalować 800 tys. gazomierzy do końca 2015 roku” Procesy zarządzania brygadami w terenie Wykorzystanie centralnego „silnika” prac Mobile Workforce Management - zoptymalizowany cykl życia Plan & harmonogram Rozdział prac Przydzielenie & monitoring Realizacja & zamknięcie Analiza wyników Modyfikacja procesów biznesowych, aktualizacja kalendarzy, reguł i zasad działania Inicjalizacja Billing Obsługa klienta/CRM Call/Contact Center ZMS SAP EAM Zarządzanie awariami Planowanie i realizacja inwestycji

Copyright © 2014, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved Zlecenie Dopasowanie sprzętu Dopasowanie dostępności Zasady Dopasowanie obszaru Dopasowanie umiejętności XXX X Cele Najniższe koszty operacyjne Priorytet zleceń Minimalizacja przejazdów Równoważenie obciążenia prac

Copyright © 2014, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 9 Gotowe analityki Platforma BI Schematy i ekstrakty Źródła danych Oracle Utilities BI – główne komponenty Analityki OBIU CMCM-1CM-2 Oracle Business Intelligence 11g Proactive Detection and Alerts Disconnected Analytics Ad-hoc Analysis MS Office Plug-in Reporting & Publishing Interactive Dashboards Aplikacje Oracle Utilities MWMMDMCC&BNMSWAM Zintegrowane schematy i gotowe ekstrakty

Copyright © 2014, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 10 Oracle Mobile Workforce Analytics Bogaty model danych Zmiany Pracownicy w terenie Obszary usług Pojazdy Wizyty u klientów Zlecenia Szacowany vs. rzeczywisty Jak daleko? Czas i odległości przejazdów Zbyt długie? Nadgodziny Co? Typ zlecenia Kto? Zmiana, Brygada Kiedy? Data i czas Na czas? Dlaczego nie zrealizowane? Kto jest bezczynny? Awarie Planowane vs. awarie Gdzie? Lokalizacja

Copyright © 2014, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 11 Wspólne wymiary Adres Zmiana Brygada Urządzenie Zużycie Punkt poboru Kontakt Klient Konto Umowa Posiadłość Fakty Zlecenia dla brygad Zlecenia Zakończone zmiany Wymiary Odchylenia czasu przejazdów Status zlecenia Opóźnienia rozpoczęcia zmiany Wcześniejsze rozpoczęcie zmiany Odchylenia odległości przejazdów Odchylenia czasu pracy Odchylenia czasu reakcji Czas wizyty u klienta Pora dnia wizyty u klienta Data Czas Wykorzystanie brygad Status zmiany Zmiana Brygada Typ zlecenia Obszar usług Możliwość rozszerzania Wymiary definiowane przez użytkownika Atrybuty definiowane przez użytkownika 6 PULPITÓW 40 STRON6 ODPOWIEDZI Wspólne wymiary współdzielone przez moduły analityczne Oracle Utilities Obszerny zestaw faktów i obszarów tematycznych Szereg wymiarów i atrybutów definiowanych przez użytkownika Bogaty zestaw predefiniowanych wymiarów Oracle Mobile Workforce Analytics Bogaty model danych

Copyright © 2014, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 12 Oracle Utilities – kompleksowe rozwiązania Integracja Pełne pokrycie procesów biznesowych Engineered to Work Together Integracja Work & Asset Solution Work & Asset Solution Analityka

Copyright © 2014, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 13 Analityka dla sektora utilities X-Channel Customer Experience Management Aplikacje branżowe sektora utilities Customer Care and Billing Customer Self Service Meter Data Management and Smart Grid Gateway Distribution Management and Load Analysis Mobile Workforce Management Łańcuch dostaw, Finanse, Zakupy i Zarządzanie Zasobami Ludzkimi Systemy i Sprzęt Middleware Database ENERGY

Copyright © 2014, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 14 vs Kawałki vs. JEDNOLITE

Copyright © 2014, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 15 Oracle Utilities – osoby kontaktowe A NDRZEJ J ANOWSKI Master Principal Consultant Utilities Global Business Unit Oracle Polska Sp. z o.o. ul. Przyokopowa Warszawa Poland Tel: Mobile: A LEKSANDER S TĘPIEŃ Key Account Manager Utilities Global Business Unit Tel: Mobile: Oracle Polska Sp. z o.o. ul. Przyokopowa Warszawa Poland

Copyright © 2014, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 16 Pytania

Copyright © 2014, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 17

Copyright © 2014, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 18