WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA SZKOLNE
W roku szkolnym 2013/2014 Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 współpracował z następującymi mediami W roku szkolnym 2013/2014 Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 współpracował z następującymi mediami
Media Regionalne Telewizja Miejska Stalowa Wola Telewizja Kablowa STELLA Radio Leliwa Tygodnik Nadwiślański Echo Dnia Super Nowości Tygodnik Sztafeta Portal Stalowe Miasto Portal Stalówka.NET Portal RST24.pl
Współpraca Zespołu ds. Kontaktów z Mediami z w/w środkami masowego przekazu polegała na dostarczaniu informacji o bieżących wydarzeniach szkolnych pod kątem promocji szkoły w regionie, a także zapraszaniu przedstawicieli redakcji na najważniejsze wydarzenia.
Dzięki owocnej współpracy nasza szkoła była jedną z wiodących placówek mających swój udział w doniesieniach telewizyjnych, prasowych i multimedialnych. Szeroko zakrojona kampania promocyjna szkoły dała efekty w postaci wielu materiałów filmowych ukazujących się w lokalnych telewizjach, jak również szeregu informacji prasowych, które prezentowały regionalne dzienniki i tygodniki a także portale internetowe. Z wielu wydarzeń można również było obejrzeć w sieci foto-galerie
W mijającym roku szkolnym jednym z najważniejszych wydarzeń które odnotowały wszystkie media była wizyta w szkole Ministra Obrony Narodowej, podczas której miała miejsce promocja szkoły w postaci prezentacji multimedialnej. Inne równie ważne wydarzenia szkolne odnotowane przez media to; Przysięga i ślubowanie klas wojskowych, beania szkolne, Dzień Patrona Szkoły, Dni Otwarte Szkoły, Dzień Budowlańca, Wigilia dla bezdomnych Media co warte podkreślenia odnotowywały również wydarzenia o charakterze ogólnomiejskim i powiatowym w których brała udział młodzież naszej szkoły Na uwagę zasługują doniesienia medialne poświęcone sukcesom uczniów naszej szkoły szczególnie na forum ogólnopolskim.
Wizyta Ministra Obrony Narodowej T.Siemoniaka
Święto Patrona Szkoły
Dzień Budowlańca
Spartakiada młodzieży
Wizyta ks. bp E.Frankowskiego
Beania Szkolne
Przysięga klas wojskowych
I miejsce Agaty Ordon w ogólnopolskim konkursie Jestem szefową
Współpraca z mediami na przestrzeni lat, a szczególnie w ostatnim roku szkolnym daje wymierne efekty w postaci; Zwiększonej popularności szkoły w środowisku Popularyzacji kierunków i zawodów kształcenia Docieraniu do szerokiej rzeszy odbiorców ( powiat stalowowolski, tarnobrzeski, sandomierski, niżański, janowski, leżajski ) za pośrednictwem lokalnych telewizji, radia i prasy oraz portali Promowaniu przyjaznego wizerunku szkoły Zainteresowania szkołą potencjalnych kandydatów Kampania promocyjna szkoły polegała w głównej mierze na przygotowywaniu informacji tekstowych jak również dokumentacji fotograficznej i filmowej oraz na dostarczaniu ich poszczególnym mediom.
Dzięki stałej, cyklicznej i skutecznej współpracy z mediami ZSP NR 2 od lat buduje i kreuje pozytywny wizerunek na mapie oświatowej regionu stając się ten sposób liderem edukacji. Dziękuję za uwagę Opracowała ANNA NOWAK