Konkurs „Małe ważne książeczki”.  „Był gdzieś haj taki kraj, była gdzieś taka wieś” Themersonów to książeczka zachęcająca do kreatywnej zabawy.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„PROJEKTOR – wolontariat studencki”
Advertisements

„Czy jestem Eko?” Dąbrowa Górnicza 2013.
Wolontariat na rzecz aktywności społecznej
Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Armii Krajowej w Bielsku-Białej
UCZYMY SIĘ UCZYĆ Nauka języków obcych nieodłącznie związana jest z systematycznym zapamiętywaniem wielu informacji. Wiadomo, że zrobienie notatek w zeszycie.
OPOWIEŚCI ZNAD RZEKI ZAMBEZI Ogólnopolski Konkurs "Ze stronic afrykańskich bajek"
Szkoła Podstawowa w Myślachowicach 2012
JAK KORZYSTAĆ Z ENCYKLOPEDII I SŁOWNIKÓW?
Projekt☻ I spy with my little eyes.
W drodze do nadania imienia
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W GRABOWCU
Tacy byliśmy wczoraj Nasze zajęcia w SSP 1 Od zawsze pływamy.
1 Prawo do udziału w życiu kulturalnym Autor: Patrycja Kowalczyk.
TERESA DĄBEK NAUCZYCIEL SP nr 23 w GLIWICACH
Wychowawca : Sylwia Szczęsna - Cichoń
WITAMY w Gimnazjum nr 1 w Bielawie.
Czy krasnoludki istnieją naprawdę?
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Praktyka obejmowała przeprowadzenie 48 sesji z programu Klucz do uczenia się. Podczas praktyk realizowałam z dziećmi zajęcia z modułów: Gry Rozwijające.
Centrum Językowe Magic Land
Przygotowały: Monika Meyer Agnieszka Stacherzak
Drodzy Rodzice! Nie będziemy udowadniać, że jesteśmy najlepsi… Jesteśmy jedyni!!!
Wywiad Pytały: Katarzyna Załupska, Julia Kowalska i Weronika Błażejewska. Wywiadu udzieliła: Mirosława Salamon.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
Czytamy Razem- czytanie interaktywne
„Kraina Małych Odkrywców – Uniwersytet Dziecięcy”
III edycja konkursu Ministra Edukacji Narodowej
Jak przygotować dziecko do pierwszej klasy.
OKSYWSKIE CELEBRYTKI W DZIAŁANIU
Ćwiczyć każdy może Indywidualne wsparcie nauczycieli wychowania przedszkolnego w celu zachęcenia wychowanków do podejmowania aktywności fizycznej : odkrywamy.
Zajęcia prowadzone w ramach EFS Szkoła Podstawowa Nr 15 w Tarnowie
Dlaczego warto uczyć małe dzieci języków obcych? Opracowała
W ramach programu „Szkoła z klasą 2.0” uczniowie klasy I realizowali projekt pod nazwą „Wiosenne inspiracje”
Formy pracy z książką (lekturą)
BIBLIOTEKA gimnazjum im. Konstantego Parczewskiego w Niemenczynie 2014.
FUNDACJA ISKRA ZAPRASZA NA PREZENTACJĘ Nie ma na świecie przyjażni,która trwa wiecznie jedynym wyjątkiem jest ta,którą obdarza nas Pies Konrad lorenz.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
Zajęcia odbywają się raz w tygodniu /wtorek/ od godziny do W grupie: TYGRYSKI JEŻYKI.
OD ZABAWY DO KLASOWEJ OFICYNY WYDAWNICZEJ.  POZNANIE CIEKAWYCH SPOSOBÓW UCZENIA SIĘ ORTOGRAFII ICH UPOWSZECHNIANIE  ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI POPRAWNEGO.
Wymiana doświadczeń – dobra praktyka w zakresie nauczania języka angielskiego dzieci w młodszym wieku szkolnym w Szkole Podstawowej nr 41 w Bydgoszczy.
Nasze nastroje – radość i smutek .
W Małej Wsi SPOŁECZNE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCACE. Społeczne Liceum Ogólnokształcące w Małej Wsi to szkoła o wieloletniej tradycji. Od ponad 20 lat pomagamy.
Sprawozdanie z działalności Świerszczykowego Klubu Pożeraczy Liter SP w Bargłówce Klasa I rok szkolny 2013/14.
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
„ Mądrzejsi, pewniejsi ”
Wspaniałe życie przyjaciół Anna, Kuba, Miłosz i inni przypadkowi ludzie i brat Kuby Tymek.
Autor: Dominika Gawryś
Wrocławskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ul. Swobodna 73a, Wrocław, tel: ; fax:
Program IB Middle Years to program edukacyjny dla uczniów w wieku od 11 do 16, który rozwija niezależnych, kreatywnych i otwartych na świat uczniów gotowych.
Wrocław Światową Stolicą Książki 2016 Projekt działań bibliotek szkolnych Wrocławia wspierający rozwój czytelnictwa wśród dzieci i młodzieży grudzień.
Dzieciom nie należy powierzać prac ,
Jak je spędzałem :D. Super czas spędziłem z dziadkiem i babcią! Graliśmy w różne gry, chodziliśmy na spacery i razem oglądaliśmy filmy. Było bardzo fajnie.
MOJE HOBBY.
W dniu 25 listopada 2015 r. dzieci z oddziału przedszkolnego reprezentowały naszą szkołę w VII Turnieju pod hasłem „Bezpieczny przedszkolak”. Uczestnicy.
W BIBLIOTECE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 IM. MARII KONOPNICKIEJ W SIERADZU Przykłady dobrych praktyk.
Sport zawsze dobry dla zdrowia ! Możliwości sportowe na Mierzei Wiślanej.
JAK ROZWIJAĆ ZAINTERESOWANIA I PASJE DZIECI Nie rodzimy się ze zdolnościami. Nie ma genów odpowiedzialnych za talent lub jakieś umiejętności. Nabywamy.
Eco - woodfun. Cechy naszych puzzli edukacyjno – rozrywkowych Pozytywne cechy dla małych dzieci : poprawiają sprawność palców i wspomagają koordynację.
Projekt edukacyjny w klasie I e i II d. Jaką mamy pogodę
DZIEŃ OTWARTY SZKOŁY PODSTAWOWEJ nr 30 w Dąbrowie Górniczej 19 maja 2016 r. „Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat” Janusz Korczak.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Przasnyszu
Czytanie- kto teraz czyta?
Nasza firma Nazwa: Fallight
Podsumowanie projektu „Razem u siebie”
Misie z wizytą w bibliotece szkolnej
Witajcie, Koleżanki i Koledzy!
Dzień Ziemi Uczniowie uczęszczający do świetlicy szkolnej poznawali dzieje naszej planety Ziemi: jak powstała, jaki ma kształt, jak się porusza, zapoznali.
WISŁAWA SZYMBORSKA „Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła”
Zapis prezentacji:

Konkurs „Małe ważne książeczki”

 „Był gdzieś haj taki kraj, była gdzieś taka wieś” Themersonów to książeczka zachęcająca do kreatywnej zabawy.

 Ciekawe rebusy, rymowanki i ilustracje uczą nowego spojrzenia na świat.

 Na naszych zajęciach dzieci bawiły się słowami, rymami, układem wyrazów i same wymyślały nowy język.

 Najciekawsze było dla nich tworzenie rymowanek o nowych sportach dla zwierząt i nazw krajów. Pomysły dzieci: *słoń jeździ na rolkach *lew chodzi na siłownię *tygrys skacze na trampolinie

 Dzieciom bardzo podobała się treść i ilustracje książki. Żywo uczestniczyły w zajęciach.

 Po raz pierwszy widziały tak nietypową publikację. Podobnie jak my

 Naszym celem było pobudzić wyobraźnię dzieci i zachęcić je do wspólnych językowych odkryć. Pomysły dzieci: *kalaguna *fiosioł *dżisłońce *godrzewo

 Uczestnictwo w programie było radością dla nas i dla naszych małych Czytelników!