Windows Phone 7. Plan prezentacji  Podstawowe informacje o Windows Phone  Platforma programistyczna  Demo.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja na temat: Porównanie Windows XP i Windows 7
Advertisements

Microsoft Windows 2000 dla Administratora. Podstawowe możliwości Wielojęzyczność Wielojęzyczność Usprawnienia interfejsu użytkownika Usprawnienia interfejsu.
Środowisko Windows 2000.
Politechnika Gdańska WYDZIAŁ ELEKTRONIKI TELEKOMUNIKACJI I INFORMATYKI
Politechnika Gdańska WYDZIAŁ ELEKTRONIKI TELEKOMUNIKACJI I INFORMATYKI
Technologie XML Mgr inż. Michał Jaros Technologie XML wykład 3.
Platforma .Net i Vs.Net.
Systemy operacyjne.
Systemy operacyjne Bibliografia:
Microsoft Serwer - wprowadzenie
Analiza, projekt i częściowa implementacja systemu obsługi kina
SZPIF – Harmonogram, Opis narzędzi, Schemat bazy danych
C# Windows Forms Zastosowania Informatyki Wykład 2
Technologie komponentowe COM, COM+, DCOM
Maciej Grabek Agenda.
Nowoczesna architektura w aplikacjach Windows Store
Wstęp do programowania urządzeń z systemem. Windows Phone 7
.NET gdzie szukać? .NET co warto wiedzieć?
Rozwój aplikacji przy wykorzystaniu ASP.NET
Aplikacje Internetowe
IT Asset Management Service
Cecylia Szymanska - Ban | Education Lead Microsoft.
Witold Bołt Wprowadzenie do .NET Witold Bołt
* HTML5 i CSS3 w nowoczesnych serwisach internetowych
Windows Phone 7 - wstęp Andrzej Chybicki.
KINECT – czyli z czym to się je?
LG Swift 7 Specyfikacja. LG Swift 7 Konkurencja w zakresie parametrów technicznych M aksymalna wydajność akumulatora O bsługa aparatu z funkcją AR jedyne.
XNA na Windows Phone Od kodu do pubikacji
Microsoft Expression Studio
Windows Phone 7 XNA Game development
Budowa systemu komputerowego
Jak to działa? aplikacje desktopowe usługi online urządzenia
HTML5 - czy przewróci do góry nogami rynek aplikacji?
Zacznij, Twórz, Zarabiaj!
Rozdział 1: Wprowadzenie do systemu Windows 2000 i podstaw sieci
Witold Bołt. Agenda W czym tkwi problem..? Po co jest oprogramowanie? Kim jest użytkownik? Zbieranie danych Co to jest design Współpraca programista-projektant.
Narzędzia administracyjne
Model – View – View Model
Narzędzia wspomagające programowanie, projektowanie, pisanie kodu Tomasz Huczek.
KINECT Jakub Hossa Microsoft Student Partner. KINECT Jakub Hossa Microsoft Student Partner.
Silverlight Marcin Badurowicz
Kostyantyn Doronovych, 79129, sr1640 Łukasz Marciniak, 79166, sr1640
Oprogramowanie Sanyo VA-SW3050
System synchronizacji oraz współdzielenia plików pomiędzy wieloma użytkownikami oraz urządzeniami poprzez sieć Internet Rafał Olszewski Promotor: Mgr inż.
dla programistów Windows Phone
Silverlight 4 dla Windows Phone 7
How to master?.
Sterowanie aplikacjami Windows za pomocą bluetooth
Czym jest Internet Security for Android? To program oparty na nowoczesnych technologiach, zabezpieczających dowolne urządzenie z systemem Android™ przed.
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
Windows 7 – minimalne wymagania[14] Procesor1 GHz x86 lub x86-64 (32-bit lub 64-bit) Pamięć RAM1 GB (32-bit) / 2 GB (64-bit) Karta graficznaDirectXDirectX.
Telefony Świata.
Windows 8.1 dostarcza spójną platformę do tworzenia aplikacji, które potrafią dostosować się do wielu urządzeń Zaprojektowane raz, działają.
Platforma programistyczna  C#(VB) i XAML  Platforma programistyczna  Visual Studio 2010 Express for Windows Phone (Visual Studio 2010)  Windows Phone.
System operacyjny Windows
Technologie internetowe i mobilne
Informatyka – szkoła gimnazjalna – Scholaris - © DC Edukacja Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage Informatyka.
Temat: Porównanie technologii php,c# oraz javascript na przykładzie webaplikacji typu społecznościowy agregator treści Autor: Wojciech Ślawski.
 Podstawowy składnik.NET Framework  Technologia tworzenia w pełni dynamicznych stron internetowych działających po stronie serwera  Zorientowanie na.
Przygotowanie do instalacji:  Wybór nośnika  Sprawdzenie wymogów sprzętowych.
Windows 8 dla programistów Bartłomiej Zass Microsoft.
Systemy operacyjne W projekcie brali udział Rabiniak Mateusz, Marek Mycek Damian Kostecki, Piotr Dojlido.
Co to jest WPF? Silnik graficzny odpowiedzialny za renderowanie interfejsów (nie tylko!) użytkownika aplikacji dla Windows. Dostępny od.NET 3.0 (2006)
Autor: Ola Kołodziejczyk
SMARTFONY Nadia Stankiewicz
Dominika Jasińska klasa 2C.
C# może więcej! Budowanie aplikacji mobilnych na platformy iOS/Android/Windows Phone przy użyciu narzędzi Xamarin Platform
dla programistów Windows Phone
Podstawy programowania
Zapis prezentacji:

Windows Phone 7

Plan prezentacji  Podstawowe informacje o Windows Phone  Platforma programistyczna  Demo

Windows Phone 7  Następca Windows Mobile firmy Microsoft  Wydany pod koniec 2010 roku  Początkowo Windows Phone 7 Series  Nowe podejście  Brak kompatybilności wstecz z WM  Nowoczesny design  Zamknięty, własnościowy system operacyjny oparty na jądrze Windows CE

Podstawowe cechy  Ekran pojemnościowy  Menu Start  Centralny sklep – Windows Phone Marketplace  Wymagane konto LiveID  Ograniczona wielozadaniowość

Podstawowe cechy cd.  Tylko kod zarządzany – C# lub Visual Basic  Wbudowana przeglądarka Internet Explorer 9 (wsparcie dla HTML5)  Zintegrowany z systemem Facebook, Twitter oraz Windows Live  Ujednolicony zestaw fizycznych przycisków  Opcjonalna fizyczna klawiatura

Standaryzacja sprzętu  Procesor przynajmniej 0,8 GHz  Co namniej 256 MB pamięci RAM i 8 GB pamięci flash  GPU ze wsparciem DirectX 9  Aparat 5 Mpix z lampą błyskową  GPS, przyspieszeniomierz, kompas, radio FM, karta WiFi  Czujnik zbliżeniowy oraz czujnik światła

Wyświetlacz  Rozdzielczość 800x480  Wymagany ekran z obsługą przynajmniej czterech punktów jednoczesnego dotyku  Przewidziana rozdzielczość 480×320 dla urządzeń niskobudżetowych  Możliwe większe rozdzielczości w przyszłości

Wersje Windows Phone  Windows Phone 7.0   “NoDo”   Windows Phone 7.5 “Mango”  Tak naprawdę 7.1    Windows Phone 7.x “Tango“  Windows Phone 8 “Apollo“

Architektura systemu  Brak wsparcia kodu natywnego  Aplikacje pracujące w izolowanym środowisku  Brak bezpośredniej komunikacji między aplikacjami  Launchers & Choosers  Tylko jedna aplikacja na pierwszym planie

Wielozadaniowość  Stos aplikacji  Tombstoning  Fast Application Switching  Agenci pracujący w tle  Agenci okresowi  Agenci idle  Inni  Powiadomienia push

Marketplace  Centralny sklep  Ponad 75 tysięcy aplikacji  Certyfikacja każdej aplikacji  Podział zysków:  Dostępny z poziomu aplikacji na telefonie, Zune oraz przez www  Zewnętrzne źródła dla telefonów odblokowanych

Metro  Przejrzystość i intuicyjność  Interfejs dotykowy na pierwszym planie  Nacisk na typografię

Personalizacja systemu  Mocno ograniczona  Kolory motywu  Ciemny oraz jasny motyw  Menu Start  Tapeta i ekran blokowania

Menu Start i Huby  Żywe kafelki  Automatyczna agregacja treści  Media społecznościowe  Integracja  Szybki dostęp

Chmura i inne usługi  Xbox Live  Skydrive  Mapy  Wyszukiwarka Bing  Powiadomienia push

Platforma programistyczna  C#(VB) i XAML  Platforma programistyczna  Visual Studio 2010 Express for Windows Phone (Visual Studio 2010)  Windows Phone Emulator  Expression Blend for Windows Phone  XNA Game Studio 4.0  Silverlight .NET Framework 4

Emulator  Wymaga DirectX 10  Cechy  Szybki  Możliwość symulacji akcelometru, żyroskopu, lokalizacji  Tworzenie zrzutów ekranu  Pewne ograniczenia

Koncepcja strony  Strona opisana przez XAML  Nawigacja  Przycisk wstecz  Przekazywanie parametrów  Ciąg zapytania  Stan aplikacji

Koncepcja strony  Strona opisana przez XAML  Nawigacja  Przycisk wstecz  Przekazywanie parametrów  Ciąg zapytania  Stan aplikacji

Silverlight vs XNA  Silverlight jako narzędzie do tworzenia aplikacji  Zdarzenia kontra pętla gry  Xna – gry  Koegzystencja

Isolated Storage  Brak bezpośredniego dostępu do systemu plików  Zwiększone bezpieczeństwo  Izolacja danych i ustawień aplikacji  Łatwość implementacji

Budowa aplikacji  AppManifest.xaml  AssemblyInfo.cs  WMAppManifest.xaml  References  App.xaml  App.xaml.cs  ApplicationIcon.png  Background.png  SplashScreenImage.jpg  MainPage.xaml  MainPage.xaml.cs

Właściwości projektu

Plik WMAppManifest.xml

Metody programowe i deklaratywne

Data Binding  Typy:  OneWay  TwoWay  OneTime  MVVM  Model View ViewModel

Cykl życia aplikacji Menu start/ Lista aplikacji Start/Launcher s/ Choosers Back/ Pierwsza strona Deactivated Activated Closing Launching Tombstoned Running Dormant

Demo

Geek Club

Dziękujemy za uwagę! Pytania?