10 witryn w sieci reklamowej IDMnet S.A. Oferta Moto.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Specyfikacja techniczna
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Oferta reklamowa dla serwisu:
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Największy Polski Portal Pracy
Oferta portalu Parkiet.com
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Nowy serwis Gazety Lubuskiej Strefa Biznesu – regionalny serwis gospodarczy.
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Możliwości reklamowe portalu
SPECJALNY PAKIET PROMOCYJNY W SERWISIE SENIOR.PL.
Możliwości reklamowe portalu Listopad Kim są Spryciarze.pl © 2009 Spryciarze.pl spółka z o. o. Ul. Migdałowa 15, Zielona Góra NIP
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
PUSHDOWN nowy format reklamowy w IDMnet. PUSHDOWN WIELKIE MOŻLIWOŚCI Rozmiar rozwiniętej kreacji pozwala na umieszczenie pełnej oferty produktowej, wzmacniającej.
Pierwszy wybór profesjonalisty Unikalni użytkownicy – Odsłony – *Badanie: Sitestat, Styczeń 2012 LEX Polski Serwer Prawa jest wiarygodnym.
BUDonline_ARCHITEKTURA - prezentacja oferty reklamowej
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Papilot.pl Prezentacja serwisu
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
Sieć reklamowa Premium docierająca do KOBIET
Oferta specjalna na EURO 2012 czerwiec 2011 (360 dni przed)
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
MAGAZYN FAMILIA PROPOZYCJA NA MEDIA PLAN O MAGAZYNIE… Katolicki miesięcznik o profilu społeczno-kulturalnym skierowany do kobiet i ich rodzin, Główne.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
PulsBiznesu.pl Rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet.
Opis serwisu: Statystyki:
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
Twoje miejsce w internecie
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Prezentacja – Reklama w Grupie Styl.fm.
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
SPORTS_GOL Piłkarska oferta specjalna. SPORTS_GOL Piłkarska Oferta Specjalna EURO 2012 – mega wydarzenie 422 tys. kibiców z zagranicy przyjedzie do Polski.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Oferta dla Patrona serwisu świątecznego Nastrojowy Dom.
Profil pisma Gwiazdy to:
EDI NET - badania.
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
Pakiety PREMIUM w kategorii NOWE TECHNOLOGIE. Ogólnie o IDMnet Źródło - "Digital Influence Index" razem z Fleishmann - Hillard International Communications.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Palcelizac.pl. >> O serwisie © 2012 Goldbach Audience3 /Pomysł na stworzenie palcelizac.pl zrodził się w lipcu 2003 roku /Jedna z najlepiej rozpoznawanych.
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
Pakiety PREMIUM w kategorii BUDOWNICTWO. Ogólnie o IDMnet Źródło - "Digital Influence Index" razem z Fleishmann - Hillard International Communications.
MAGAZYN FAMILIA miesięcznik współczesnej rodziny.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro”
Inwestor w sieci Badanie w liczbach Paweł Piekarski, dyrektor zarządzający Instytutu Badań Pollster.
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
Pakiety PREMIUM w kategorii Turystyka. Ogólnie o IDMnet Źródło - "Digital Influence Index" razem z Fleishmann - Hillard International Communications oraz.
GRUPA WIRTUALNA POLSKA
GRUPA WIRTUALNA POLSKA Lider polskiego internetu Listopad, 2014.
Dzień dobry, Cieszymy się, że wybrali Państwo nasz portal internetowy EKO, OZE ekoenergia.pl Zespół “Ecoeurope.eu” Sp. z o.o. Wita Państwa serdecznie w.
National-geographic.pl. Serwis adresowany jest do internautów o wszechstronnych zainteresowaniach, poszukujących rzetelnych i aktualnych informacji, ceniących.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Zapis prezentacji:

10 witryn w sieci reklamowej IDMnet S.A. Oferta Moto

Przewaga Internetu Internet ma największy spośród wszystkich mediów wpływ na decyzje i zachowania konsumentów. Konsumenci wskazują Internet jako medium mające największy wpływ na podejmowane przez nich decyzje. Różnice w skuteczności sieci względem innych mediów są znaczne. Wpływ Internetu na zachowania konsumentów jest 2 razy silniejszy niż telewizji oraz 8 razy większy od komunikatów rozpowszechnianych za pomocą druku. Internet stał się obecnie najważniejszym medium biznesowym. Promocja on-line jest najdynamiczniej rozwijającą się gałęzią reklamy. Źródło - "Digital Influence Index" razem z Fleishmann - Hillard International Communications oraz Harris Interactive.

Do poszukiwań informacji o reklamowanym produkcie w Internecie motywuje: reklama w magazynie - 47,2 proc. reklama w gazetach codziennych - 42,3 proc. reklama w artykułach sponsorowanych - 43,7 proc. Źródło: BIGResearch

Wnioski Internet ma największy wpływ na decyzję zakupu Internet świetnie buduje zaufanie do brand’u Internet jest nieodłącznym elementem kampanii sprzedażowej Grupa docelowa chce widzieć reklamowany produkt w Internecie Reklama w Internecie podwaja styczność user’a z kreacją gdy trwa kampania w innym medium reklamowym Internet = nieograniczony dostęp do informacji

Nasza propozycja 1. Unikalny na rynku pakiet zbudowany z topowych witryn internetowych 2. Prestiż uznanych tytułów prasowych w tym Wprost, Polityka, Przekrój, Murator, Żagle 3. Gwarancja dotarcia do ludzi o ponadprzeciętnych zarobkach, których stać na kupno samochodu

Informacje o witrynach Wprost24.pl to dynamiczny, nowoczesny i na bieżąco aktualizowany serwis, z którego korzysta silna grupa biznesowa. Przekroj.pl to internetowe wydanie tygodnika "Przekrój" - żywa i bogato ilustrowana strona tworzona przez osobowości świata kultury i uznanych dziennikarzy tworzących redakcję tygodnika. Polityka.pl to internetowe wydanie tygodnika, jednego z najbardziej prestiżowych i najchętniej czytanych polskich tygodników. Każdego dnia na stronach serwisu - niezależnie od cotygodniowego rytmu wydania papierowego - pojawiają się nowe informacje.

Informacje o witrynach TygodnikForum.pl To swoisty przewodnik polityczny, gospodarczy i społeczno-kulturalny po współczesnym świecie. FORUM nie jest polską imitacją zagranicznych magazynów, nie zastępuje również krajowych pism opinii. Jest oryginalnym źródłowym dokumentem współczesnego świata. Puls Biznesu to wszechstronny serwis finansowo-gospodarczy dziennika "Puls Biznesu" wydawnictwa Bonnier Business. Strony adresowane do przedsiębiorców i inwestorów oferują szeroki zakres najnowszych i archiwalnych informacji gospodarczych z kraju i ze świata.

Informacje o witrynach Murator.com.pl jest to serwis się w tematyce związanej z budownictwem, architekturą, urządzaniem mieszkania. Zaprezentowana jest tu zawartość miesięczników i kwartalników Wydawnictwa. Zagle.com.pl to serwis o tematyce żeglarskiej, zawiera najświeższe informacje o żeglarstwie zarówno z kraju jak i ze świata. Podroze.pl powstał z myślą o osobach, które mają różne oczekiwania i potrzeby związane z podróżowaniem. Zawiera użyteczne informacje zarówno dla wytrawnych podróżników, jak i ludzi zainteresowanych klasycznym wyjazdem wypoczynkowym.

Informacje o witrynach Witryny i strony poszczególnych magazynów to olbrzymie zasoby wiedzy, z której na bieżąco korzystają zarówno czytelnicy magazynów wydawanych w CXO Media, jak i menedżerowie poszukujący rozwiązań konkretnych problemów z dziedziny zarządzania przedsiębiorstwem. Kampanie emitowane na witrynach z grupy „C” to dotarcie do najwyższej kadry zarządzającej w firmach.

Statystyki – 10 Witryn źródło: Megapanel PBI/Gemius na Kwiecień 2008 RU (Real Users) PVPV/RU ,07 Ponad 1,5 mln efektywnego dotarcia. Średnio ponad 14 odsłon na jednego użytkownika.

Profil użytkowników Ponad 66,1% użytkowników to Internauci w wieku ponad 24 lata źródło: Megapanel PBI/Gemius na Kwiecień 2008 wiek wiek poniżej 18 wiek 24+

źródło: Megapanel PBI/Gemius na Kwiecień 2008 Ponad 73% użytkowników to doświadczeni, świadomi Internauci którzy wiedzą gdzie i jak szukać wartościowych informacji Profil użytkowników do 6 m-cy od 6 m-cy do 1roku od roku do 2 lat powyżej 2 lat

Ponad 73,7% użytkowników to mieszkańcy miast* *wszystkie miasta powyżej 2 tys. mieszkańców Profil użytkowników źródło: Megapanel PBI/Gemius na Kwiecień 2008 wieś miasto

Top Management Co 3 użytkownik należy do grupy Top Management Każdy użytkownik wykonuje średnio ponad 15 odsłon, spędzając na witrynach średnio ponad 21 minut DopasowanieŚrednia liczba odsłon na UU Średni czas na UU 36,23%15,9500:21:08 Profil użytkowników źródło: Megapanel PBI/Gemius na Kwiecień 2008

Ambitne Wykształcone Aktywne zawodowo Przywiązane do tytułów prasowych i ich witryn WWW Świadomie zarządzające swoim kapitałem czasowym i finansowym Spragnione świeżych i wiarygodnych informacji z kraju i ze świata Należące do grupy Top Management lub aspirujące do stanowisk menadżerskich Chętnie korzystające z zasobów Internetu (zakupy, produkty finansowe, e-banking, szkolenia itd.) Użytkownicy 10 witryn to osoby: Użytkownicy

Standardowe formy reklamowe: TradycyjneNa Warstwie BannerScroller BillboardToplayer Double BillboardInterstitial Skyscraper Skyscraper Wide Button Rectangle Rectangle Large Artykuł sponsorowany

Surround Session Foot Scroller Branding działów tematycznych: - Billboard/Double Billboard - Wallpaper/Watermark (Tło) - Foot scroller Niestandardowe formy reklamowe:

Surround Session Możliwość rozszerzenia interakcji reklamowej z użytkownikiem Do 5 różnych kreacji reklamowych (liniowo) pokazujących się w odp. kolejności jednemu użytkownikowi, który zwiedza witrynę Duża styczność z reklamą Duża atrakcyjność przekazu

Foot Scroller Ruchoma belka na dole strony Powtarzalne, przewijane logo Tekst reklamowy między boksami z logo

Branding działów tematycznych Billboard/Double Billboard Foot scroller Watermark Obrandowanie całego działu tematycznego na 10 witrynach prasowych

Korzyści dla reklamodawcy 10-krotnie większa siła przebicia Ponad 1,5 mln realnego zasięgu Dotarcie do lojalnych użytkowników witryn – częsty i długotrwały kontakt z reklamą Wyjście konsumentom naprzeciw – obecność reklamowa tam, gdzie konsument szuka zakupów Nieograniczone możliwości reklamowe Niski koszt dotarcia do użytkownika

Wprost24.pl Polityka.pl Przekroj.pl TygodnikForum.pl PB.pl [Puls Biznesu] Grupa Murator Murator-Architektura Podróże.pl Żagle.com.pl Grupa CXO Idealne miejsce do budowania pozytywnego i kompleksowego wizerunku Twojej firmy !

IDMnet ul. Jubilerska Warszawa KRS NIP REGON Zapraszamy do współpracy