Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pakiety PREMIUM w kategorii NOWE TECHNOLOGIE. Ogólnie o IDMnet Źródło - "Digital Influence Index" razem z Fleishmann - Hillard International Communications.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Pakiety PREMIUM w kategorii NOWE TECHNOLOGIE. Ogólnie o IDMnet Źródło - "Digital Influence Index" razem z Fleishmann - Hillard International Communications."— Zapis prezentacji:

1 Pakiety PREMIUM w kategorii NOWE TECHNOLOGIE

2 Ogólnie o IDMnet Źródło - "Digital Influence Index" razem z Fleishmann - Hillard International Communications oraz Harris Interactive. Internetowy Dom Mediowy (IDMnet) Zrzesza w swojej sieci niemal 300 witryn. Posiada najbardziej popularne witryny tematyczne, według rankingu Wirtualnych Mediów, m. in. strony Wprost, Polityki, Przekroju oraz tak znane portale jak: we-dwoje.pl, babyboom.pl, muratordom.pl, filmweb.pl, ePuls.pl, waluty.com, inwestycje.pl, dobreprogramy.pl Interaktywne produkty IDMnet pozwalają na: budowanie świadomości marki, umacnianie znajomości brandów realizowanie kampanii zasięgowych Firma rozwija produkty tematyczne wokół starannie wyselekcjonowanych witryn w ramach jednej kategorii wraz ze specjalnie dobranymi formami reklamowymi.

3 Spis treści Przewaga Internetu Informacje o pakietach Komórka Software Formy reklamowe Dział Projektów Specjalnych Cennik Korzyści dla reklamodawcy

4 Konsumenci wskazują Internet jako medium mające największy wpływ na podejmowane przez nich decyzje. Wpływ Internetu na zachowania konsumentów jest 2 razy większy niż telewizji oraz 8 razy większy od komunikatów rozpowszechnianych za pomocą druku. Internet stał się obecnie najważniejszym medium w komunikacji biznesowej. Promocja on-line jest najdynamiczniej rozwijającą się gałęzią reklamy. Źródło - "Digital Influence Index" razem z Fleishmann - Hillard International Communications oraz Harris Interactive. Przewaga Internetu

5 Internet ma największy wpływ na decyzję zakupowe Internet świetnie buduje zaufanie do brandu Internet jest nieodłącznym elementem kampanii sprzedażowej Grupa docelowa chce widzieć reklamowany produkt w Internecie Reklama w Internecie podwaja styczność usera z kreacją gdy trwa kampania w innym medium reklamowym Wnioski

6 Nasza propozycja Pakiet Komórka

7 IDMnet proponuje swoim klientom wyjątkowy pakiet witryn poświęconych telefonii komórkowej – Komórka. Użytkownikami tych serwisów są posiadacze telefonów komórkowych, osoby zainteresowane nowinkami technicznymi i możliwościami związanymi z technologią GSM. Pełna gama form reklamowych (banner, billboard, interstitial, formy rozwijane i pływające, etc.). Możliwość przygotowania niestandardowych rozwiązań sponsoringowych. Nasza propozycja – Pakiet Komórka

8 Bramka.gsm.pl Tematyka: Telefonia komórkowa UU: ponad 31 tys. PV: ponad 67 tys. Wortal Bramka.gsm.pl jest serwisem rozrywkowo-informacyjnym. Można tu znaleźć logosy i dzwonki do swojej komórki, a także skorzystać z bezpłatnej bramki gsm do wysyłania SMS'ów. Logosik.pl Tematyka: Telefonia komórkowa UU: 4 tys. PV: 32 tys. Logosik.pl to duży wybór gadżetów na telefon. Loga, dzwonki, tapety, wygaszacze, gry, smsy, filmy i animacje. Smsinfo.pl Tematyka: Telefonia komórkowa UU: 322 PV: 462 Witryna SMSinfo.pl jest serwisem tematycznym przeznaczonym dla internautów zainteresowanych tematyką teleinformatyczną i multimedialną. Vbs.pl Tematyka: Telefonia komórkowa UU: ponad 260 tys. PV: ponad 1 525tys. VBS.pl jest dużym vortalem technologii GSM istniejącym od 2002 r. Informacje o witrynach w pakiecie Komórka * źródło: Gemius Traffic, grudzień 2008

9 Telebele.pl Tematyka: Telefonia komórkowa UU: ponad 116 tys. PV: ponad 338 tys. Telebele.pl - serwis zawiera specyfikacje telefonów komórkowych, loga, dzwonki, tapety i wszelkie inne gadżety komórkowe Se-center.info Tematyka: Telefonia komórkowa UU: ponad 270 tys. PV: ponad 7 195 tys. Forum SE-Center.info istnieje w sieci od 8 maja 2006 roku. Jest to największe forum w Polsce dla użytkowników telefonów Sony Ericsson. Łączy ogromną społeczność ponad stu tysięcy użytkowników a codziennie dołączają setki nowych. Forum to prawie pół miliona postów i dziesiątki tysięcy wątków. W godzinach popołudniowych i wieczornych przebywa u nas około 400-600 aktywnych użytkowników online. Forum oparte jest o profesjonalny skrypt vBulletin z dożywotnią licencją oraz licencją brand-free. Witryna utrzymywana jest na profesjonalnych i wydajnych serwerach. Informacje o witrynach w pakiecie Komórka T-k.pl Tematyka: Telefonia komórkowa UU: ponad 72 tys. PV: ponad 265 tys. T-k.pl jest wortalem poświęconym technice telekomunikcyjnej i telefoniii komórkowej. * źródło: Gemius Traffic, grudzień 2008

10 Komórka liczba unikalnych użytkowników (UU) liczba odsłon (PV) średni czas na użytkownika 1 619 26 1 185 53500:09:44 * źródło: Megapanel PBI/Gemius, październik 2008 Statystyki pakietu Komórka

11 Płeć » ponad 50% użytkowników jest w wieku 18-34 lata *kobiety 43,47% *mężczyźni 56,53% » ponad 40 % użytkowników to mieszkańcy miast powyżej 50 tys. Wiek Wielkość miejscowości * źródło: Megapanel PBI/Gemius, październik 2008 Komórka – profil użytkownika

12 Staż w Internecie » ponad 70% użytkowników to doświadczeni stażem internauci Częstotliwość » ponad 95% użytkowników korzysta często z Internetu Komórka – profil użytkownika * źródło: Megapanel PBI/Gemius październik 2008

13 Nasza propozycja Pakiet Software

14 IDMnet proponuje swoim klientom wyjątkowy pakiet witryn poświęconych oprogramowaniu komputerowemu – Software. Tworzą go serwisy poświęcone zagadnieniom oprogramowania, sprzętu komputerowego – zawierają darmowe oprogramowanie, porady dla początkujących i zaawansowanych użytkowników komputerów. Pełna gama form reklamowych (banner, billboard, interstitial, formy rozwijane i pływające, etc.). Możliwość przygotowania niestandardowych rozwiązań sponsoringowych. Nasza propozycja – Pakiet Software

15 Notbookcheck.pl Tematyka: Nowe technologie UU: ponad 209 tys. PV: ponad 1 341tys. Notebookcheck.pl to serwis w pełni poświęcony notebookom. Testy, opinie fachowców, opisy akcesoriów, jednym słowem wszystko co powinien wiedzieć użytkownik notebooka. eVortal.pl Tematyka: Nowe technologie UU: ponad 10 tys. PV: ponad 79 tys. eVortal.pl - szybko rozwijający się vortal technologiczny oferujący informacje ze świata hardware i software. Ale także z rynku telekomów, internetu i kręgu nowych mediów. eVortal ukazuje wyśmienitą rozrywkę oraz ogromny download. SymbianOS.pl Tematyka: Nowe technologie UU: ponad 276 tys. PV: ponad 2 857 tys. SymbianOS.pl to największy polski serwis zajmujący się Systemem Operacyjnym dla telefonów komórkowych Symbian. 4free.pl Tematyka: Nowe technologie UU: ponad 150 tys. PV: ponad 568 tys. 4free.pl największy serwis komponentów dla WebMasterów w Polsce. Informacje o witrynach w pakiecie Software * źródło: Gemius Traffic, grudzień 2008

16 Programs.pl Tematyka: Nowe technologie UU: ponad 898 tys. PV: ponad 3 196 tys. Programs.pl - serwis z legalnym oprogramowaniem. Znajdziemy tam bezpłatne oprogramowanie (freeware, trial, adware) oraz komercyjne (shareware). Noweprogramy.com Tematyka: Nowe technologie UU: ponad: 69 tys. PV: ponad: 127 tys. NoweProgramy.com jest skierowany zarówno do początkujących, jak i zaawansowanych użytkowników komputerów, poszukujących darmowego oprogramowania Informacje o witrynach w pakiecie Software * źródło: Gemius Traffic, grudzień 2008

17 Software liczba unikalnych użytkowników (UU)liczba odsłon (PV) średni czas na użytkownika 1 203 90410 096 38900:07:50 * źródło: Megapanel PBI/Gemius, październik 2008 Statystyki pakietu Software

18 Płeć » 50% użytkowników jest w wieku 18-34 lata *kobiety 43,56% *mężczyźni 56,44% » ponad 45% użytkowników to mieszkańcy miast powyżej 50 tys. Wiek Wielkość miejscowości źródło: Megapanel PBI/Gemius, październik 2008 Software – profil użytkownika

19 Staż w Internecie » ponad 75% użytkowników to doświadczeni stażem internauci Częstotliwość » ponad 90% użytkowników korzysta często z Internetu * źródło: Megapanel PBI/Gemius październik 2008 Software – profil użytkownika

20 TradycyjneNa Warstwie BannerScroller BillboardToplayer Double BillboardInterstitial Skyscraper Skyscraper Wide Button Rectangle Rectangle Large Artykuł sponsorowany Standardowe formy reklamowe

21 Surround Session Foot Scroller Branding działów tematycznych: Billboard/Double Billboard Wallpaper/Watermark (Tło) Foot scroller Niestandardowe formy reklamowe

22 mini serwisy www produkcja i promocja gier Java oferty crossmediowe z radiem Eska działania w całym Internecie, nie tylko w ramach sieci IDMnet reklamy na pudełkach od pizzy reklamy latające na sterowcach reklamy w centrach handlowych reklamy bluetooth w kinach Dział Projektów Specjalnych Projekty specjalne – kompleksowa obsługa wymyślamy, realizujemy, kupujemy, monitorujemy.

23 Cennik ilość odsłon Banner / Billboard Expand / Scroll billboard Double billboard 750x200 Toplayer / Brandmark z billboard Interstitial Kursor reklamowy Skyscrapper 120x600 Pop-up Rectangle Pop-under Scroller 800x30 Expand corner CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu CPM Cena pakietu 50 zł 63 zł 75 zł 100 zł 150 zł 38 zł 100 00049 zł4 900 zł61 zł6 100 zł74 zł7 400 zł98 zł9 800 zł147 zł14 700 zł37 zł3 700 zł 200 00048 zł9 600 zł60 zł12 000 zł72 zł14 400 zł96 zł19 200 zł144 zł28 800 zł36 zł7 200 zł 400 00046 zł18 400 zł58 zł23 200 zł69 zł27 600 zł92 zł36 800 zł138 zł55 200 zł35 zł14 000 zł 600 00045 zł27 000 zł56 zł33 600 zł68 zł40 800 zł90 zł54 000 zł135 zł81 000 zł34 zł20 400 zł 1 000 00040 zł40 000 zł50 zł50 000 zł60 zł60 000 zł80 zł80 000 zł120 zł120 000 zł30 zł30 000 zł

24 Co zyska Reklamodawca jeśli kupi pakiet Dotarcie do atrakcyjnej i precyzyjnie dobranej grupy docelowej Zaprezentowanie produktu grupie lojalnych użytkowników witryn – częsty i długotrwały kontakt z reklamą Duże możliwości reklamowe Wysoka wiarygodność merytoryczna prezentowanych materiałów Korzyści dla Reklamodawcy

25 IDMnet ul. Jubilerska 10 04-190 Warszawa e-mail: sprzedaz@idmnet.pl http://www.idmnet.pl KRS 0000300667 NIP 525-21-95-690 REGON 016867360 Zapraszamy do współpracy


Pobierz ppt "Pakiety PREMIUM w kategorii NOWE TECHNOLOGIE. Ogólnie o IDMnet Źródło - "Digital Influence Index" razem z Fleishmann - Hillard International Communications."

Podobne prezentacje


Reklamy Google