TYMBARK Blisko 80 lat doświadczenia. Zdecydowany lider rynkowy w kategorii soki, nektary i napoje w Polsce. Najsilniejsza marka napojowa w.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Krajowe doświadczenia w ochronie oznaczeń graficznych
Advertisements

Projekt „5 razy dziennie warzywa i owoce”
Aplikowanie o środki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na przykładzie SPO Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw Wojciech Pander CASE-Doradcy.
Bartosz Jeziorański Country Manager ASUS Polska.
Strategia rozwoju Spółki Jutrzenka SA w dobie globalizacji gospodarki
Unikalne narzędzie do aranżacji wnętrz
Charakterystyka branży By Tomasz Kospin, Piotr Krogulski
Damian Korczowski Jakub Patykowski
CARS 2020: Plan działania na rzecz konkurencyjnego i zrównoważonego przemysłu motoryzacyjnego w Europie Konferencja prasowa 8 listopada 2012.
Rozwój odnawialnych źródeł energii w programach na lata
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
PROGRAM UE „OWOCE W SZKOLE”
Raport z audytu technologicznego dla FIRMY PRODUKCYJNO-HANDLOWO -USŁUGOWEJ "HAGO" MAŁGORZATA HANDKIEWICZ Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Jędrzejczak.
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Kłos Michał Jędrzejczak
Ul. Juliana Tuwima 9 Turek Zespół konsultantów: Robert Lewicki
Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos
IKEA w Polsce.
MISJA SPÓŁKI PROFIL DZIAŁALNOŚCI OPIS RYNKU DANE FINANSOWE STRATEGIA ROZWOJU PODSUMOWANIE.
PUCHAR TYMBARKU Emocje zatrzymane w kadrze Małopolski finał Turnieju Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku r. Tymbark
? krajobraz po czy przed burzą Rynek stali Andrzej Ciepiela
Sosnowiec 17 października 2006 GRUPA KAP I TAŁOWA.
Spółdzielczość w ujęciu ekonomicznym. SILNE STRONY -1 Wysoka jakość z elementami dziedzictwa narodowego Cena adekwatna do jakości Wyroby unikatowe Wyroby.
GLASS 2010 TARGI BRANŻY SZKLARSKIEJ Poznań, stycznia 2010 roku.
Czym się zajmujemy? Produkcja szerokiej gamy przetworów owocowo-warzywnych Dystrybucja Export -import.
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
Zakłady Chemiczne Organika – Sarzyna S.A. Zakłady Chemiczne Organika-Sarzyna S.A. PL Nowa Sarzyna ul. Chemików 1 Tel.+48(17) ;
Produkcja podzespołów spawanych
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
PODRÓŻE KULINARNE Z LEONARDO DA VINCI WYNIKI KONKURSU Finansowanie współpracy polskich zakładów gastronomicznych z partnerami z krajów Unii Europejskiej.
Listopad 2008 Co właściciel małej firmy wiedzieć powinien, a o co nie ma czasu zapytać. Nowoczesne oprogramowanie w Twojej firmie Mała firma, szerokie.
1. Konferencja Małe i średnie w Unii Europejskiej – finansowanie rozwoju przedsiębiorstw Wrocław,
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Wspieranie świadomych i prozdrowotnych wyborów przez konsumentów w Polsce na przykładzie programu „Wiem, co wybieram” Wojciech Tomczak kierownik ds. PR.
Baltic Wood 10 lat na rynku!
Pozyskiwanie środków na promocję produktów regionalnych Bożena Pietras-Goc FUNDACJA PARTNERSTWO DLA ŚRODOWISKA.
Systemowe rozwiązania z zakresu innowacyjności
Sp. z o.o. w Toruniu Jesteśmy firmą od 20 lat działająca na rynku IT Posiadamy System Zarządzania Jakością zgodny z wymogami normy PN-EN ISO 9001:2009.
Łukasz & Partnerzy Nasza firma zajmuje się produkcją soków oraz dań gotowych niezawierających konserwantów, sztucznych barwników i glutenu. Bogata oferta.
Historia Opla Autor: Bartek Boruc.
Co się zdarzy w Polskim PR w najbliższych latach?
Perspektywy rozwoju energetyki odnawialnej w Polsce w latach
Fabryka Osprzętu Samochodowego POLMO-Łódź
EXCELLENCE S.A. PREZENTACJA 2013.
Szansa czy zagrożenie Michał Broniek Prezes Zarządu ChinaWay Poland.
Lider wzrostowych rynków Konferencja WallStreet Karpacz, czerwiec 2014 r.
Polski konsument a nowości
Regionalna Strategia Innowacji dla Mazowsza – (Wstępne) Założenia Dokumentu Strategicznego Konferencja RIS Mazovia 26 kwietnia 2007 Wojciech Dominik Wojciech.
Prezentacja możliwości
Promowanie zdrowego trybu życia. Publiczne Przedszkole im bł. Jana Pawła II w Szczepanowie.
Historia Grupy Asseco Rozpoczęcie działalności.
[ ] Sezon na fali cydru sprzedaż cydru w Polsce 70 milionów litrów
GENERALNY DYSTRYBUTOR NA POLSKĘ:
Raz, dwa, trzy Antoninek patrzy!
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
I - 1 STALEXPORT S.A. w systemie przetwórstwa i dystrybucji stali Nowy Przemysł, Katowice, 11 maja 2006 r. „HUTNICTWO 2006”
Przedsiębiorstwo Przemysłu Spożywczego „PEPEES” S. A Łomża, ul
Supermarkety i dyskonty
TECHNOLOGIA OWOCÓW I WARZYW
Sok, nektar czy napój? © TNS Luty 2015 K.0??/15 Sok, nektar czy napój? Oto jest pytanie!
SLAJD 1 SLAJD 2 Dywersyfikacja szeroki zakres działania obejmujący branże: KOMPLEKSOWY PARTNER DLA TWOJEGO BIZNESU.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
Jakość soków i nektarów dostępnych na polskim rynku Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków Konferencja Prasowa Warszawa, 11 lipca 2007.
PRAKTYKI ZAWODOWE W NESTLÉ PURINA NOWA WIEŚ WROCŁAWSKA.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
PORCJA ZDROWIA KAŻDEGO DNIA. DLACZEGO TYMBARK ?  W szerokiej ofercie Tymbarku każdy znajdzie coś dla siebie.  Wśród naszych produktów są 100% soki bez.
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
MP5 Z LINIĄ MAKULATUROWĄ
Rewolucja nabiera tempa
Zapis prezentacji:

TYMBARK Blisko 80 lat doświadczenia. Zdecydowany lider rynkowy w kategorii soki, nektary i napoje w Polsce. Najsilniejsza marka napojowa w Polsce, która cieszy się największym zaufaniem konsumentów w swojej kategorii. Lider innowacji i najnowocześniejszych rozwiązań produkcyjnych. Produkty z logo Tymbark trafiają do ponad 30 krajów na całym świecie.

HISTORIA 1936 rok 1945 rok 1950 rok 1950 rok 1961 rok Założenie pierwszej na Podhalu Spółdzielni Owocarskiej w Tymbarku przez Józefa Marka. 1945 rok Budowa nowych oddziałów Spółdzielni i hurtowni w południowej Polsce. 1950 rok Upaństwowienie Spółdzielni. 1950 rok Rozbudowa zakładu w Tymbarku w ramach Centralnego Zarządu Przemysłu Owocowo – Warzywnego. 1961 rok Opracowanie i zastosowanie pierwszej w Polsce stacji wyparnej do zagęszczania soków.

HISTORIA 1967 rok 1970 rok 1970 rok Lata 1987 - 1990 1995 rok Opracowanie w Tymbarku pierwszej na świecie receptury soku z czarnej porzeczki. 1970 rok Opracowanie technologii produkcji proszków owocowo – warzywnych. 1970 rok Zainstalowanie pierwszej w Polsce suszarni rozpływowej. Lata 1987 - 1990 Tymbark w strukturach Iglopolu. 1995 rok Tymbark objęty Programem Powszechnej Prywatyzacji.

HISTORIA Rok 1999 Wejście firmy Tymbark w skład Grupy Maspex Wadowice, jednej z największych firm spożywczych w Europie Środkowo-Wschodniej Efekty: Tymbark z marki regionalnej staje się liderem na rynku soków, nektarów i napojów oraz jedną z najbardziej wartościowych i najmocniejszych marek w Polsce. Znacząco rosną nakłady na inwestycje produkcyjne, rozwój dystrybucji oraz budowę marki.

INWESTYCJE PRODUKCYJNE Lata 1999 – 2002 Budowa nowego kompleksu produkcyjno – magazynowego. Zakup nowoczesnych linii produkcyjnych. Rozbudowa rozlewni soków i napojów do butelek. Lata 2003 – 2004 Budowa kolejnej hali produkcyjno-magazynowej i magazynu koncentratów. Budowa kompleksu produkcyjno-magazynowego wraz z linią do rozlewu do butelek plastikowych bez użycia sztucznych barwników i konserwantów - TYMBARK Top ASEPTIC.

INWESTYCJE PRODUKCYJNE Lata 2005 – 2012 Budowa oczyszczalni ścieków. Budowa systemu kogeneracji z wykorzystaniem biogazu. Modernizacja, automatyzacja i rozbudowa linii produkcyjnych. Lata 2013 – 2014 Zakup nowych instalacji i urządzeń produkcyjnych. Budowa kolejnej hali magazynowej. Budowa rurociągu parowego.

INWESTYCJE PRODUKCYJNE Łączny koszt nakładów na inwestycje w Tymbarku w latach 1999 – 2014 wyniósł 250 000 000 zł

BUDOWA MARKI Tymbark to najsilniej wspierana marka w kategorii soków, nektarów i napojów w Polsce – ponad 40% wydatków reklamowych w kategorii

BUDOWA MARKI Tymbark od lat kreuje trendy na rynku poprzez wprowadzanie na rynek innowacyjnych linii produktowych i unikalnych wariantów smakowych

Tymbark współpracuje SPRZEDAŻ z najsilniejszymi partnerami handlowymi na rynku w kanale sprzedaży tradycyjnej oraz jest obecna we wszystkich największych polskich i zagranicznych sieciach handlowych.

SPRZEDAŻ ZAGRANICZNA Soki, nektary i napoje Tymbark trafiają do ponad 30 krajów na całym świecie, m. in.: USA, Szwecja, Finlandia, Cypr, Malta.

POZYCJA RYNKOWA Źródło: Maspex za Nielsen – cała Polska, panel handlu detalicznego, w okresie MAT IV 2014 w kategorii soki, nektary i napoje, bez produktów private labels, wartościowo, dane uśrednione.

JAKOŚĆ Najwyższa jakość produkcji zgodna z normami: PN-EN ISO 9001:2009 PN-EN ISO 22000:2006 (HACCP) PN-EN 140001:2005

zobowiązuje się do ciągłego doskonalenia jakości Tymbark od 2003 r. należy do Dobrowolnego Systemu Kontroli (DSK) i zgodnie z jego ideą: Poddaje kontroli swoje produkty i deklaruje produkcję zgodną z obowiązującymi aktami prawnymi oraz dyrektywami i najwyższymi standardami przyjętymi w UE. zobowiązuje się do ciągłego doskonalenia jakości wytwarzanych soków, nektarów i napojów.

NAGRODY I WYRÓŻNIENIA Tymbark od lat jest wyróżniany przez konsumentów oraz profesjonalistów z branży FMCG. Tylko w 2013 roku marka zdobyła tak prestiżowe nagrody jak: Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich Perła Rynku FMCG Najlepszy Produkt Hit Handlu Superbrands Effie

TYMBARK BLISKI KONSUMENTOM Ikoną Tymbarku są kultowe kapsle motywują, bawią, wyrażają najpiękniejsze uczucia. Początkowo na kapslach można było znaleźć 5 haseł, dziś jest ich już ponad 500. Pierwsze hasło na kapslu Tymbarku brzmiało:

TYMBARK BLISKI KONSUMENTOM Tymbark ma najpopularniejszy fanpage na FB Z rekordową liczbą fanów – blisko 1,5 miliona, jest największym brandowym fanpagem w kategorii FMCG. FB profil Tymbarku został wyróżniony w globalnym rankingu „Social Bakers”, w kategorii „Response Time”, jako jeden z najbardziej interakcyjnych w skali świata. Komunikację na FB prowadzi Kapsel – popularny brandhero marki Tymbark.

TYMBARK BLISKI KONSUMENTOM

TYMBARK BLISKI KONSUMENTOM Sklep internetowy Tymbarku: www.sklep.tymbark.com W sklepie można zamówić unikalne gadżety oraz napój Tymbark z samodzielnie zaprojektowaną etykietą aż 90%, z wygenerowanych dotąd etykiet to wyznania miłosne w sklepie można zamówić także „zaręczynową butelkę”, z kapslem z hasłem „wyjdziesz za mnie?”

TYMBARK – PRZYJAZNY ŚRODOWISKU Recykling wszystkich materiałów pozostałych z procesu produkcji. Budowa nowoczesnej oczyszczalni ścieków, w której stosowane są innowacyjne rozwiązania technologiczne i techniczne. Budowa kotłowni wyposażonej w instalacje kogeneracyjne.

Tymbark buduje Polską Reprezentację, DZIAŁANIA SPOŁECZNE TYMBARKU Tymbark buduje Polską Reprezentację, z której wszyscy Polacy będą dumni Od 2007 jest Sponsorem Głównym TURNIEJU „Z PODWÓRKA NA STADION O PUCHAR TYMBARKU” To największy Turniej piłkarski w Europie w kategoriach U-8, U-10, U-12, którego Wielki Finał rozgrywany jest na Stadionie Narodowym. Do tej pory wzięło w nim udział ponad 700 000 dziewcząt i chłopców z całej Polski.

W projekcie co rok bierze udział około 80% polskich przedszkoli. DZIAŁANIA SPOŁECZNE TYMBARKU Tymbark uczy dzieci, jak dbać o naturę Od 2007 roku organizuje program „KUBUSIOWI PRZYJACIELE NATURY” To największy program edukacyjny o tematyce ekologicznej skierowany do przedszkolaków w Polsce. W projekcie co rok bierze udział około 80% polskich przedszkoli.

DZIAŁANIA SPOŁECZNE TYMBARKU Tymbark kształtuje zdrowe nawyki żywieniowe Od 2007 roku prowadzi program „5 PORCJI WARZYW, OWOCÓW LUB SOKU” Firma zachęca Polaków do wzbogacania swojej diety o warzywa, owoce i soki w ramach ogólnoświatowej inicjatywy spożywania 5 porcji warzyw i owoców dzienne.

DZIAŁANIA SPOŁECZNE TYMBARKU Łącznie, w programach społecznych firmy Tymbark wzięło udział już około 2 500 000 dzieci

Dziękujemy za uwagę