„Jaki styl życia preferują uczniowie Gimnazjum Gminy Oleśnica?”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Zdrowie największą wartością człowieka” Opracowanie: Alicja Krawczyk
Advertisements

MOJA SZKOŁA W LICZBACH.
Ankieta dla uczniów SP i Gimnazjum
Zakupy.
Szkolny program profilaktyczny „Trzymaj formę”
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
SPĘDZANIE WOLNEGO CZASU
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
Jak i czego nauczyłam się na lekcjach niemieckiego w klasie 2
Zagadnienia Nazwy sklepów, lokali usługowych oraz produktów.
Wie lernen wir Deutsch Tomasz Ślęczkowski. Wir spielte Lernspiele.
WYNIKI ANKIETY W ankiecie przeprowadzonej przez Nową Przyszłość wzięło udział 106 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum z Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego.
pod okiem Pani Małgorzaty Kani
Rok szkolny 2005/2006 Realizacja projektu Tropem codziennych zakupów.
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
PROGRAM EDUKACYJNY „TRZYMAJ FORMĘ” ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1
Sprawność fizyczna A zdrowie człowieka.
TRZYMAJ FORMĘ.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Prezentacja pt.” Zdrowy posiłek aktywny wypoczynek”
Wiem co jem.
Mam 6 lat Chcę poznawać świat
Projekt edukacyjny „ Żyj zdrowo”.
Konkurs Czas na Zdrowie
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY
ZASADY ZDROWEGO ODŻYWIANIA
Zainteresowania sportowe uczniów klas III –V - jako podstawa do planowania zajęć wychowania fizycznego w klasach IV-VI w roku szkolnym 2012/13 Szkoła Podstawowa.
Mimo śniegu i mrozu uczniowie klasy trzeciej postanowili pójść na spacer w zajęciach pozalekcyjnych pod opieką pani Teresy Dakowskiej. Dotarli na plac.
Rok szkolny 2011/2012.
Ankieta pt.: „Życie gimnazjalisty w Zespole Szkół nr 1 w Lubiczu Górnym” – projekt szkolny autorstwa Kacpra Klabana, Sylwii Bąk, Pawła Szczęśniaka i Roksany.
“Szkoła w procentach”.
ZDROWY STYL ODŻYWIANIA W SZKOLE
Zespół Szkół Gimnazjum Nr 6 Szkoła Podstawowa Nr 13 w Zawierciu.
Teraz dowiecie się nieco o odżywianiu się Waszych dzieci. DRODZY RODZICE.
Styl życia uczniów gimnazjum w łazach maj 2013
WYNIKI ANKIET I TESTÓW WYNIKI ANKIET I TESTÓW KLAUDIA KRZYŻAŃSKA, KL.IIIF GIMNAZJUM NR14 BYTOM.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
Czym zajmuję się w swoim wolnym czasie.
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE
PROGRAM EDUKACYJNY „ŻYJ SMACZNIE I ZDROWO”
By Julita Hołdys and Rafał Szczuka 1. Polska wersja 2. Dlaczego mamy to robić 3. Zdrowe odżywianie 4. Ćwiczymy 5. Wysypiamy się 6. Spędzamy czas.
Zasady zdrowego odżywiania Natalia Natanek
Projekt edukacyjny w ramach programu Szkoła z Klasą 2
Wyniki ankiety nt. zajęć wychowania fizycznego w ZSE.
Czy wiesz co jesz? projekt edukacyjny zrealizowany przez:
Prezentacja 1.
Śniadanie daje moc! Szkoła Podstawowa w Toporowicach
Wyniki ankiety dotyczącej zdrowego odżywiania się uczniów gimnazjum w Poroninie. Poronin, kwiecień 2014.
Czasowniki modalne w Imperfekcie Szyk zdań złożonych podrzędnie.
W ramach szkolnych obchodów Światowego Dnia Zdrowia podjęto następujące działania:  wychowawcy zapoznali uczniów z ulotką przygotowaną przez PSSE w Ostrowi.
Oto logo naszego zespołu, który bierze udział w konkursie ,,Czas na zdrowie”. Nasza nazwa to : ,,Wkręceni na zdrowie”. Chcemy was zachęcić do zdrowego.
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE Diagnoza stanu wyjściowego.
Analiza ankiet „SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE” Ankieta przeprowadzona wśród uczniów.
Program „wf z klasą” Przewrót na wf.. Wyniki ankiet przeprowadzonej w klasach 4 – 6. W ankiecie wzięło udział 50 uczniów.
Haustiere Zwierzęta domowe.
Szkoła Podstawowa im. Piotra Wysockiego w Dropiu.
ZDROWIE- Twój przyjaciel ! Temat projektu:. Oto zespół realizujący projekt – KOŁO BIOLOGICZNE 3 osoby były nie obecne podczas wykonywania zdjęcia, ale.
Analiza ankiety przeprowadzonej w klasach IV – VI Szkoły Podstawowej na temat zdrowego żywienia -Ankieta przeprowadzona we wrześni 2015r -Badanie miało.
PROJEKT EDUKACYJNY „WIEM CO JEM” WYCHOWANIE FIZYCZNE r.
SPORT SPOTRARTEN.
Czas wolny dawniej a dziś.
Czy odżywiamy się zdrowo?. Cele projektu: Poznanie nawyków żywieniowych uczniów naszego gimnazjum. Poznanie nawyków żywieniowych uczniów naszego gimnazjum.
Projekt edukacyjny w ramach programu Szkoła z Klasą 2.0 Jem kolorowo, odżywiam się zdrowo.
ANALIZA ANKIET NA TEMAT WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W KRZESZOWICACH.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Nasze zainteresowania
Czas wolny dawniej, a dziś - różnice czy podobieństwa.
Bernadeta Ellmann.
Zapis prezentacji:

„Jaki styl życia preferują uczniowie Gimnazjum Gminy Oleśnica?” Projekt wykonany przez grupę rozszerzoną z języka niemieckiego z klasy I A

Oto nasza grupa

To my – grupa kontynuująca naukę języka niemieckiego z kl. I A. W kwietniu 2013 roku zajęliśmy się przygotowaniem projektu w ramach przystąpienia naszej szkoły do ogólnopolskiego programu - Szkoła z klasą 2.0

Zaczęliśmy od wybrania tematu, który nas zainteresował Zaczęliśmy od wybrania tematu, który nas zainteresował. Następnie podczas burzy mózgów na lekcji, wybraliśmy główne zagadnienia, którymi mieliśmy się zająć w czasie opracowywania ankiety dla uczniów naszej szkoły.

Kolejnym krokiem było przygotowanie pytań oraz tłumaczenie ich na język niemiecki. W kwietniu 2013 roku przeprowadziliśmy ankiety wśród uczniów Gimnazjum Gminy Oleśnica, następnie zebraliśmy wyniki. Na ich podstawie została zrobiona prezentacja, w której je przedstawiamy.

W naszej ankiecie wzięło udział 27 uczniów z klas I – III Gimnazjum Gminy Oleśnica. Dziękujemy wszystkim respondentom, którzy wyrazili chęć na wzięcie udziału w naszych badaniach :D

Pytanie 1: Czy uważasz, że żyjesz zdrowo? – Denkst du, dass du gesund lebst? Ja (tak) – 17 Nein (nie) - 10

Pytanie 2: Czy uprawiasz chętnie sport? – Treibst du Sport gern? Ja – 21 Nein - 6

Pytanie 3: Jaką dyscyplinę sportu uprawiasz najchętniej? – Welche Sportart treibst du am liebsten? Volleyball (siatkówka) – 10 Fußball (piłka nożna) – 10 Radfahren (jazda na rowerze) – 1 Laufen (bieganie) – 3 Hockey (hokej) – 1 Basketball (koszykówka) – 1 Nichts (nic) - 2

Pytanie 4: Bierzesz aktywnie udział w lekcjach wychowania fizycznego w szkole? – Nimmst du aktiv am Sportunterricht in der Schule teil? Ja - 21 Nein – ich habe keine Lust (nie mam ochoty) - 6 Ich habe Krankschreibung (mam zwolnienie lekarskie) - 0

Pytanie 5: Jak często uprawiasz sport poza szkołą? – Wie oft treibst du Sport auβer der Schule? Selten (rzadko) – 7 Jeden Tag (codziennie) – 12 Ab und zu (czasem) – 8

Pytanie 6: Ile czasu spędzasz na świeżym powietrzu? – Wieviel Zeit verbringst du drauβen? Wenig (mało) - 4 Viel (dużo) - 22 Ich möchte mehr (chciałbym, -ałabym więcej) - 1

Pytanie 7: Co robisz, żeby się zrelaksować? – Was machst du, um dich zu entspannen? Ich treibe Sport (uprawiam sport) - 4 Ich lese (czytam) - 0 Ich höre Musik (słucham muzyki) - 16 Ich habe Zeit für mein Hobby (mam czas na swoje hobby) - 3 Vor dem Computer (przed komputerem) - 6 Ich treffe Freunde (spotykam się z przyjaciółmi) - 4 Vor dem Fernseher (przed telewizorem) - 1

Pytanie 8: Jak oceniasz swoją sylwetkę? – Wie findest du deine Figur? Ich bin zufrieden (jestem zadowolony, -a) – 20 Ich bin nicht zufrieden (nie jestem zadowolony, -a) Ich bin zu schlank (jestem za szczupły, -a) – 2 Ich bin zu dick (jestem za gruby, -a) - 5

Pytanie 9: Ile godzin średnio śpisz? – Wie viele Stunden schläfst du durchschnittlich? 6 – 8 Stunden (6 – 8 godzin) – 9 Mehr als 8 Stunden (więcej niż 8 godzin) – 16 Weniger als 6 Stunden (mniej niż 6 godzin) - 2

Pytanie 10: Uważasz, że odżywiasz się zdrowo? – Denkst du, dass du dich gesund ernährst? Ja – 10: Ich sorge für meine Gesundheit (dbam o swoje zdrowie) – 3 Ich esse viel Obst und Gemüse (jem dużo owoców i warzyw) - 7 Nein – 8 Ich weiβ nicht (nie wiem) - 9

Pytanie 11: Jak często jesz słodycze? – Wie oft isst du Süβigkeiten? Jeden Tag (codziennie) – 10 Selten (rzadko) – 14 Gar nicht ( w ogóle) - 3

Pytanie 12: Co jesz chętniej? – Was isst du lieber? Obst und Gemüse (owoce i warzywa) – 15 Süßigkeiten, Chips, Fast Food, Pizza (słodycze, … ) - 12

Pytanie 13: Co pijesz chętniej? – Was trinkst du lieber? Coca Cola, Fanta, Pepsi – 11 Stilles Mineralwasser (niegazowana woda mineralna) – 3 Obstsäfte (soki owocowe) – 9 Kaffee, Tee - 4

Pytanie 14: Jesz regularnie w ciągu dnia? - Isst du regelmäßig am Tag? Ja – 18 Nein - 9

Po przeprowadzeniu tej ankiety i podliczeniu jej wyników, możemy stwierdzić, że uczniowie Gimnazjum Gminy Oleśnica mają świadomość tego, co jest dobre oraz preferują zdrowy styl życia (większość ankietowanych uprawia sport, odżywia się zdrowo i regularnie) oraz tego, jakie produkty a także aktywności ( np. zbyt mało snu, bierne spędzanie czasu przed komputerem) mogą szkodzić zdrowiu.

A to jeszcze my, w czasie tworzenia ankiet :D

Dziękujemy za obejrzenie naszej prezentacji. Uczniowie klasy I A z grupy kontynuującej naukę języka niemieckiego, pod kierunkiem pani Marty Buczak.