Młodzi Aktywiści Prezydencji Prezydencja Polski w Unii Europejskiej Gimnazjum nr 6 im. Wł. Szafera w Płocku Centrum Edukacji Obywatelskiej.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Droga kształcenia naszych kolegów w wybranych krajach UE
Advertisements

Obecność Unii Europejskiej w naszym mieście - Poznaniu
Ocenianie kształtujące na lekcjach języka polskiego
Autorzy: Aleksandra Walasek Kinga Urban Klasa 1a
Szkoła z klasą 2.0 styczeń 2012r. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Olkuszu.
Dnia , w ramach realizacji projektu „Sekrety układu krążenia” wśród uczniów naszej szkoły przeprowadziliśmy ankietę na temat grup krwi. W ankiecie.
Analiza wyników ankiety
Fundacja BGŻ, od lat zaangażowana w działania edukacyjne kierowane do młodzieży z mniejszych miejscowości, uruchomiła ogólnopolski program edukacyjny.
A B C POLSKIEJ PREZYDENCJI 2011.
FESTIWAL NAUKI SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 NASZA SZKOŁA PRZYSTĄPIŁA DO PROJEKTU SZKOŁY Z KLASĄ 2.0. W PROJEKCIE UCZESTNICZYLI UCZNIOWIE.
Polskich Olimpijczyków
Szkolny Klub Europejski „Górka” przy I Liceum Ogólnokształcącym
Sprawozdanie z realizacji działań podjętych w ramach programu
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, czerwiec 2013 r.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
Ekologia – Hit czy kit ?. Dnia o godz w naszej szkole (sala nr 47) odbędzie się debata pt.,,Ekologia hit czy kit. Chcemy porozmawiać
Współpraca z innymi szkołami Gimnazjum nr 12 w Tychach.
PROJEKT MŁODY OBYWATEL - BADANIE ZASOBÓW MIASTA Autorzy: Kamila Pazura Beata Boczkowska Michał Tomaszewski.
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
LOGO DEBATA SZKOLNA Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi im. A. Mickiewicza w Turośli.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Szkoła Podstawowa nr 350. Zespół Szkoły z Klasą 2.0 Katarzyna A. Agnieszka F. Agata T. Izabela S. Grażyna U. Dariusz C. Szkoła Podstawowa.
Jak społeczność lokalna może wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?
1 zł dla dzieci z Afganistanu Relacja z akcji Przeprowadzonej przez Klub Gimnazjalny.
Jak wykorzystać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej, w naszej gminie.
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI ZADANIA W RAMACH PROJEKTU „MŁODZI GŁOSUJĄ” LEKCJA O PARLAMENCIE EUROPEJSKIM MŁODZIEZOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY KWIDZYN.
Prezydencja Polski w Uni Europejskiej. Prezydencja w Uni Europejskiej to przewodnictwo w niej. Przewodniczące państwo sprawuje tą funkcję przez pół roku.
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
XX SESJA DO SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY. Nie ma nie-polityki. Wszystko jest polityką. Thomas Mann.
Prezentację wykonała Katarzyna Konefał kl. IIa
TEMAT Czy mądrze korzystamy z portali społecznościowych?
Debata klasy Vc 3 grudnia 2012 r.. ankieta.
Projekt: Blogi w szkole Uczniowie klasy: IV C i VI A p. Kinga Gawrońska i p. Ewa Indulska - Pikul.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 w Szkole Podstawowej nr 26 we Wrocławiu Rok szkolny 2012/2013.
Z KLASĄ ..
TIK w pracy nauczyciela
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
DEBATA 2014,,Nie tylko wybory - jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?” Nie tylko wybory - jak młodzi mogą wpływać.
Pilotażowy model doskonalenia nauczycieli i zewnętrznego wspomagania szkół i przedszkoli w powiecie jaworskim Projekt współfinansowany ze środków Unii.
DEBATA: „MŁODZI AKTYWNI? – CO ZROBIĆ, ŻEBY MŁODZIEŻ BRAŁA UDZIAŁ W WYBORACH I ŻYCIU SPOŁECZNYM?
Dostępność Internetu a wyniki egzaminów próbnych Dr Jacek Stańdo Politechnika Łódzka.
 Młody Obywatel to program, który ma na celu promowanie wiedzy o tym, w jaki sposób można działać na rzecz swojej społeczności. Nasza grupa realizowała.
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Wyniki ankiety dla uczniów Gimnazjum w Starym Kurowie.
Ogólnopolska akcja edukacyjna Edycja II Rok szkolny 2014/2015.
Krótkie streszczenie naszych przygotowań
Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji? Nie tylko wybory.
„Wybory parlamentarne” XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży konkurs organizowany przez: Fundację Centrum Edukacji Obywatelskiej Kancelarię Sejmu RP i Ministerstwo.
Aleksandra Kalicińska, Aleksandra Rudawska
BEZPIECZNA SZKOŁA – BEZPIECZNY UCZEŃ ZESPÓŁ SZKÓŁ im. OSKARA LANGEGO ul. RATAJA 30, ZAWIERCIE ZADANIE 1 Przeprowadzenie, we wszystkich klasach szkoły,
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Przeprowadzona w Gimnazjum nr 2 NOWY S Ą CZ.  Samodzielne decyzje ucznia dotyczące spraw uczniów i szkoły, uczniów  Współdecydowanie w sprawach.
P IERWSZA POMOC. W OLONTARIAT MOŻE PRZYBIERAĆ RÓŻNE FORMY. M Y ZDECYDOWAŁYŚMY SIĘ WYBRAĆ DZIAŁANIA PROPAGOWANIA I ZACHĘCANIA STARSZYCH ORAZ MŁODSZYCH.
Polska Prezydencja w Oleśnicy! Czyli co Oleśniczanie wiedzą na temat polskiej Prezydencji w Radzie UE?
PRZYGOTOWANIA D0 DEBATY „ JAK WYKORZYSTYWAĆ MOŻLIWOŚCI KTÓRE DAJE NAM UNIA EUROPEJSKA” Uczniowie z Publicznego Gimnazjum nr 2 w Łomży im. Jana Pawła II.

Podsumowanie programu Młodzi Aktywiści Prezydencji.
„Młodzi głosują”. WYBORY PREZYDENCKIE 2015 W szkolnych wyborach, które odbyły się w czwartek 30 kwietnia, wzięło udział 1415 szkół z całej Polski. Uprawnionych.
Dnia maja uczniowie klas I wzięli udział w pokazowej lekcji o Unii Europejskiej przeprowadzonej przez Punkt Informacji Europejskiej Europe Direct.
Jak zrealizować projekt edukacyjny w gimnazjum?. Rozporządzenie wprowadzające do gimnazjów projekt edukacyjny Projekt edukacyjny jest zespołowym, planowym.
Symulacja wyborów do parlamentu Rzeczypospolitej w gimnazjum w Lubaszu.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
Gimnazjum nr 31 im. Szarych Szeregów w Łodzi Gdzie nas znajdziesz? Dąbrowa/ZARZEW rejon ulic: Przybyszewskiego / Tatrzańska / Dąbrowskiego Łódź,
WYNIKI BADANIA PROBLEMÓW I POTRZEB MIESZKAŃCÓW BĘBŁA przeprowadzonego w ramach projektu „SAMORZĄD Z INICJATYWĄ” Bębło, 22 Maja 2012r. Małgorzata Głuszak.
Wyniki badań ankietowych w Szkole Podstawowej nr 6 w Inowrocławiu Inowrocław, maj 2011 r. Jak rozwijamy nasze zainteresowania?
BUDŻET OBYWATELSKI Jastrzębie-Zdrój. proces decyzyjny Mieszkańcy współtworzą budżet danego miasta Budżet partycypacyjny – w Polsce często nazywany „obywatelskim”
PROGRAM ,, Szkoła z klasą 2.0'' Opracowanie: Mikołaj Koch, Igor Szymański, Maciej Paczkowski pod kierunkiem Lilii Olszewskiej Mikołaj K Źródło:
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Diagnoza w Falochronie -i co z niej wynika?
Projekt ,,Różnorodność nas uskrzydla”
Zapis prezentacji:

Młodzi Aktywiści Prezydencji Prezydencja Polski w Unii Europejskiej Gimnazjum nr 6 im. Wł. Szafera w Płocku Centrum Edukacji Obywatelskiej

Problemy: Poinformowanie uczniów oraz mieszkańców swojej miejscowości o Prezydencji Polski w UE. Zbadanie świadomości obywateli nt. Unii Europejskiej i polskiej prezydencji. Debatowanie o Prezydencji i jej wpływie na kraj i rejon.

Cele projektu: Uświadamianie i uczenie o Prezydencji Polski. Debatowanie na tematy związane z Unią Europejską. Realizacja projektów dotyczących przewodnictwa Polski w Radzie Unii Europejskiej.

Osiągnięcia: Zbadaliśmy wiedzę o Prezydencji Polski. Dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy dotyczących kierowania Radą Unii Europejskiej. Prowadziliśmy w szkole różne działania, które miały zainteresować uczniów Prezydencją.

Wnioski: Program MAP nauczył nas: Współpracy Jak prowadzić blog Zdobywać wiedzę nt. Unii Europejskiej

Ankieta Przeprowadziliśmy również ankietę o Prezydencji Polski w UE. Większą wiedzę wykazali mężczyźni niż kobiety. Najwięcej poprawnych odpowiedzi udzieliły osoby w wieku do 50 lat.

Nasze działania

W prezentacji wykorzystano: Zdjęcia z blogu: Autorzy: Paulina Mielczarek, Ula Chrapkowska, Jakub Mądry, Sylwia Ogieniewska