1 Spotkanie dotowane w ramach Programu Rozwoju Sprzedaży Ilustracje pochodzą z ogólnodostępnych stron internetowych, w tym www.google.pl.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska
Advertisements

I część 1.
KSZTAŁTOWANIE STRUKTURY KAPITAŁU A DŹWIGNIA FINANSOWA
Dermokosmetyki Wyniki badania TNS OBOP dla DOZ.pl.
Próg rentowności.
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
Podsumowanie po I kwartale 2011 roku TIM SA KONFERENCJA PRASOWA maj 2011.
od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb”
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
KONKURS WIEDZY O SZTUCE
UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZ SPÓJNOŚCI EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO 12 stycznia Ministerstwo Środowiska.
W gąszczu cen…... czyli jak optymalizować cenę w dobie masowej customizacji?
Jaki jest następny wyraz ciągu: 1, 2, 4, 8, 16, …?
© Victo Testowanie dla menedżerów Wersja TDM Slajd 1 (27) Testowanie oprogramowania dla menedżerów Co menedżerowie i kierownicy naprawdę potrzebują
Twoje narzędzie do pracy grupowej
Prawdy oczywiste Plan marketingowy Część 23
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
Projektowanie Stron WWW
IDENTYFIKACJA POTRZEB
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
Program Rozwoju Sprzedaży
1 Zdjęcia ze stron: Skorzystaj z dofinansowań bez biurokracji.
Kluczowe liczby w projekcie budżetu na 2014 rok i w projekcie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata Warszawa 15 listopada 2013 r. MIASTO STOŁECZNE.
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
NEO24.PL „Wąskie gardła” komunikacyjne w kolejnych etapach rozwoju przedsięwzięcia e-commerce.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
REKLAMA – SZTUKA CZY TECHNIKA.
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw
Szkolenia, Coaching, PR.
1 Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron:
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Samorządów Salamon Consulting.
Zrozum sposób myślenia Klientów >> zwiększ swoją sprzedaż!
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane Salamon Consulting.
Techniki efektywnego uczenia – ćwiczenia cd. zajęć 3 Zajęcia 5
czyli szkolenie dla tych, co nie mają czasu
JAK SKUTECZNIE FORMUŁOWAĆ OFERTY?
Mistrzowskie techniki negocjacji cenowych
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
(C) Jarosław Jabłonka, ATH, 5 kwietnia kwietnia 2017
1 Projekt dofinansowany z Programu Rozwoju Sprzedaży Ilustracje pochodzą z ogólnodostępnych stron internetowych, w tym
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Jak skutecznie podnieść sprzedaż w 97 dni?
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Jak skutecznie przekonasz klienta, by kupił właśnie od Ciebie i to drożej niż u innych? 1 Projekt i realizacja dr Mariusz Salamon Salamon Consulting
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Budujemy Dom , miesięcznik, nakład:
Kalendarz 2020.
Wyniki Ankiety odnośnie zdrowego odżywiania
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
TECHNIK HANDLOWIEC.
Więcej z emisji reklam internetowych
Zwiększyć Skuteczność Sprzedaży?
1 Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Warsztaty!
1 Jak Zdecydowanie Zwiększyć Skuteczność Sprzedaży? W ielowymiarowe Z arządzanie E fektem w praktyce Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon.
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Salamon Consulting Edycja 2016 Cena! Tylko cena!
Więcej z emisji reklam internetowych
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Nie tylko Ceną da się Sprzedawać
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
[Nazwa projektu] Analiza zamknięcia
Zapis prezentacji:

1 Spotkanie dotowane w ramach Programu Rozwoju Sprzedaży Ilustracje pochodzą z ogólnodostępnych stron internetowych, w tym

2 Badania z przełomu 2012/2013, które znamy dopiero od kilku miesięcy, przynoszą praktyczne informacje kluczowe w Twojej sprzedaży. O ile wzrośnie Twój wynik, gdy je natychmiast wykorzystasz?

3 O ile jeszcze da się podnieść Twój wynik do końca roku…

4 …uzyskując o 3-4% wyższą marżę na u co najmniej 37% klientów?

5 …skłaniając do decyzji 7 niezdecydowanych klientów?

6 …przyspieszając w 5 przypadkach decyzje klientów o wyborze Twojej zamiast konkurencyjnej oferty?

7 …wpływając na to, że tylko 17% z nich zapłaci o tydzień szybciej?

8 …prowadząc kontakt tak, że aż 47% nie zapyta w ogóle o cenę przed decyzją?

9 …budując takie relacje, że aż 2/3 nie pomyśli nawet o zdradzie?

10 …skutecznie dowiadując się, z kim lub czym naprawdę konkurujesz?

11 …wiedząc, w których momentach mówi prawdę, a kiedy ściemnia, mówiąc, że ma lepszą ofertę?

12 Przekonaj się, jak bardzo jest to możliwe i ile dokładnie dodatkowego obrotu i zysku pozwoli wypracować.

13 Dziś wiadomo już, dlaczego klient zapomina o cenie, gdy każe mu się dwa przedmioty zważyć w dłoniach.

14 Dlaczego łatwiej wpłynąć na kupujących, jeżeli wyprowadzimy ich na spacer?

15 Dlaczego trzeba zupełnie innych argumentów użyć wobec kupującej kobiety, mężczyzny, a innych wobec inżyniera? Czy rzeczywiście inżynier to trzecia płeć?

16 Jak lepiej wykorzystać rekwizyty w procesie przekonywania klienta i jak z gadżetów zrobić dobre rekwizyty?

17 Jak pełniej dopasować się do typów emocjonalnych i sensorycznych rozmówców?

18 W którym momencie trzeba przestać gadać o produkcie, ofercie i natychmiast zamknąć sprzedaż?

19 Jak zbudować relację, by cena przestała odgrywać tak istotne znaczenie?

20 Jak uzyskać zaplanowane wskaźniki wzrostu, stosując bardzo naturalne sposoby działania, konkretne zachowania i teksty?

21 Ile z nich znasz? O ile podniosą sprzedaż, gdy je zastosujesz zgodnie z najnowszą wiedzą?

22 Pragniesz poznać nowe, nadzwyczaj skuteczne techniki sprawdzone w polskich realiach rynkowych? Skorzystaj z niezwykłego spotkania, które łączy najnowszą wiedzę z zakresu neuromarketingu z polską praktyką sprzedaży.

23 Wnioski z neuromarketingowego eksperymentu badawczego nad skutecznymi technikami sprzedaży są udostępniane wyłącznie z cyklem spotkań, które w Polsce inicjujemy 23 września 2014r.

24 Dla kogo jest to spotkanie? Przede wszystkim dla całych zespołów handlowców, którzy zmagają się z wynikiem w końcówce roku i szykują do efektywnej pracy w roku kolejnym. Dla szefów tych zespołów, bo często wdrożenie nowych technik nie obejdzie się bez ich udziału. Dla szefów firm, żeby zdawali sobie sprawę i wykorzystali najnowsze sposoby we własnych zespołach. Dla specjalistów od zakupów, aby zrozumieli, co wykorzystują wobec nich najlepsi handlowcy. Dla działów obsługi klienta i telemarketingu, bo szereg tych technik działa także przez telefon. Dla działów serwisu – bo tam tak samo działają mechanizmy sprzedaży.

25 Pomóż sobie w pracowitej i skutecznej końcówce roku!