ZADANIE 2 Przeprowadzenie szkolnego konkursu nt. „Co powinno się zmienić w Twojej szkole, rodzinie, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi (nauczyciel.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Co powinno się zmienić w Twojej szkole, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi Klasa IIIa.
Advertisements

BEZPIECZEŃSTWO – JESTEŚMY NA TAK !
Turniej tańca dyskotekowego z udziałem uczniów klas I – VI.
III ROK Wychowanie młodego pokolenia w poszanowaniu dla odrębności i różnic innych krajów Cele: NAUCZYCIEL Przygotowanie projektu przedsięwzięcia. Przygotowanie.
Prawa dziecka.
PRAWA CZŁOWIEKA.
Projekt realizowany w roku szkolnym 2008/2009 Szkoła bez przemocy Szkoła Podstawowa nr 15 im. Alfreda Szklarskiego w Mysłowicach.
Poprawienie relacji miedzy ludzkich – prezentacja .
Współpraca samorządu uczniowskiego z samorządami szkół partnerskich z zagranicy.
Autoewaluacja Szko ł a Promuj ą ca Zdrowie rok szkolny 2010 rok szkolny 2013 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 w Krakowie.
II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM.ZIEMI KOCIEWSKIEJ
"Szkoła dobrych praktyk" w Zespole Szkół Nr 1 w Puławach
„Tytoń, narkotyki, dopalacze - jak się przed tym bronić”
EDUKACJA CZYTELNICZA W GIMNAZJUM NR 1 W PRZEMYŚLU
,,Dzieci nie będą dopiero, ale są już ludźmi, tak ludźmi są a nie lalkami, można przemówić do ich rozumu, odpowiedzą nam, przemówimy do serca, odczują.
PRAWO DO ŻYCIA Jest podstawą wszystkich praw dziecka!
PRAWA CZŁOWIEKA Prawa człowieka jest to zespół podstawowych, niezbywalnych i uniwersalnych praw przysługujących człowiekowi bez względu na rasę, religię,
I semestr roku szkolnego 2012/2013. Uczniowie klas I-IV, w dniu 25 września br., spotkali się z przedstawicielami Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej.
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Świeminie
Bezpieczna szkoła- Bezpieczny uczeń
Program „Szkoła bez przemocy”
Quiz ,,Wokół praw dziecka”
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego
Prawa dziecka.
Zadanie konkursowe nr 4 „Prawna ochrona dóbr osobistych człowieka,
Szkoła w Łęgu Starościńskim
ROK JANUSZA KORCZAKA - w naszej szkole
ODBLASKOWA SZKOŁA.
SZKOŁA PODSTAWOWA W ŁĘGU STAROŚCIŃSKIM
Szkoła Podstawowa im. Tomasza Masteja w Chojnem
w Szkole Podstawowej im. Małego Powstańca Święcieńcu
Szkoła Współpracy.
Prawa dziecka.
 ustrój polityczny, w którym źródło władzy stanowi wola większości obywateli.
Debata pracowników szkoły
 Uważam, że powinny się zmienić stosunki między niektórymi dziećmi i rodzicami. Jeżeli jakieś dziecko coś "zbroi" lub dostanie jakąś złą ocenę, czy też.
BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ
Prawa dziecka.
Wykonanie dowolnego zadania wg tematyki wybranej przez szkołę, dotyczącej kwestii bezpiecznej szkoły lub bezpieczeństwa uczniów. 14 IX 2012r. w naszej.
Kandydat : Bartosz Pośpiech. Zamierzam : * Godnie reprezentować szkołę w różnych uroczystościach, które będą miały miejsce w tym roku, * Stawiać się na.
Ogólnopolski Dzień Praw Dziecka w Publicznej Szkole Podstawowej im.Marszałka J.Piłsudskiego w Jedlni Letnisku 20 listopada 2014.
Prawa Dziecka.
Odblaskowa szkoła sprawozdanie.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. K. MAKUSZYŃSKIEGO W WIECHLICACH SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE ROK SZKOLNY 2013/2014.
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem „Mój przyjaciel jest inwalidą – jak kształtować postawy akceptujące niepełnosprawność?”.
Debata uczniów o szansach na kreowanie osobowości poszczególnej jednostki. INDYWIDUALIZM WŚRÓD TŁUMU.
Hasło: „Prawo, Przyjaźń, Tolerancja”. Czas trwania konkursu 01 IX 2012r. – 28 II 2013r.
Prawa Człowieka w systemie Narodów Zjednoczonych
Aleksandra Kalicińska, Aleksandra Rudawska
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
Jakie prawa mają dzieci?
PRAWA DZIECKA PRAWA UCZNIA
Promocja zdrowia w 2014 roku w Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Golinie.
Prawa dziecka Prezentacja na podstawie książki „Twoje Prawa” opracowanej przez UNICEF Anna Rak.
Konwencja Praw Dziecka
Projekt „Bezpieczna szkoła – bezpieczny uczeń”
Konwencja Praw Dziecka
Sieć Szkół Promujących Zdrowie. W styczniu 2015 roku przystąpiliśmy do programu Lubelskiej Sieci Szkół Promujących Zdrowie. Nasza szkoła od wielu lat.
OGÓLNOPOLSKI KONKURS: „BEZPIECZNA SZKOŁA – BEZPIECZNY UCZEŃ” Organizator: Redakcje miesięczników „Monitor Unii Europejskiej” „Monitor Unii Europejskiej”
Szkoła Podstawowa Nr 23 w Łodzi ul. Gdańska 16
Czy wiesz, że jako uczeń i człowiek masz określone prawa? a) tak b) nie c) brak odpowiedzi
PRAWA I OBOWIĄZKI UCZNIA RZECZNIK PRAW UCZNIA DOROTA SMERECZYŃSKA.
Szkoła Promująca Zdrowie
Szkoła Dobrego Wychowania
czwarte spotkanie Zespołu
Prawa dziecka.
„ Kiedy śmieje się dziecko,. śmieje się cały świat”
Szkoła Podstawowa nr 225 im. Józefa Gardeckiego w Warszawie
Szkoła Podstawowa nr 225 im. Józefa Gardeckiego w Warszawie
Zapis prezentacji:

ZADANIE 2 Przeprowadzenie szkolnego konkursu nt. „Co powinno się zmienić w Twojej szkole, rodzinie, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi (nauczyciel – uczeń, dziecko – rodzina, koledzy w miejscu zamieszkania, osiedlu, miejscowości)”?  

Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka W związku z tym, że 20 XI to Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka, wszyscy uczniowie naszej szkoły spotkali się, aby przypomnieć, że każde dziecko to Człowiek, mający swoje prawa. Podczas spotkania został odczytany list Rzecznika Praw Dziecka – Marka Michalaka, dotyczący właśnie tego dnia. Wybrani uczniowie przedstawiali tablice przedstawiające Prawa Dziecka. Dziecko ma Prawo do: wychowywania się w rodzinie; oświaty i nauki; kultury, wypoczynku i rozrywki; ochrony zdrowia i opieki medycznej; wszechstronnego rozwoju osobowości, swobody wyznania, światopoglądu; dostępu do informacji; nietykalności osobistej; prywatności; równości. Wszyscy przypomnieli sobie, co oznaczają te prawa i jaką zawierają treść.

JAKIE PRAWA MAJĄ DZIECI ?

W ramach realizacji zadania 2 , w dniu 11 XII 2012r W ramach realizacji zadania 2 , w dniu 11 XII 2012r. wszyscy uczniowie spotkali się, aby zaznajomić się z celami i treścią konkursu wynikającego z tego zadania. Dzieci bardzo aktywnie włączały się w pogadankę dotyczącą relacji międzyludzkich (nauczyciel – uczeń, koledzy między sobą, itp.) oraz wskazywały sposoby, jak można poprawić stosunki i relacje między ludźmi, aby wszystkim było lepiej. Po wprowadzeniu w tematykę uczniowie zostali zapoznani z regulaminem konkursu i przystąpili do jego realizacji. Klasy I – III przedstawiały swoje pomysły w formie plastycznej, natomiast klasy IV – VI miały do dyspozycji formę plastyczną lub literacką.

SPOTKANIE - PREZENTACJA

CO CHCEMY POPRAWIĆ?

NASZE PRACE KONKURSOWE

I miejsce – WERONIKA PAWLETA, kl. VI

I miejsce – JULIA MIGACZ, kl. V

II miejsce - PATRYK DUDEK, kl. VI

III miejsce – DOROTA PAWLETA, kl. VI

III miejsce – KAROLINA WAGNER, kl. VI

ZUZANNA GAWLIK, kl. IV wyróżnienie

DARIA BLUSZCZ, kl. I wyróżnienie

PATRYCJA MAŃKA, kl. VI wyróżnienie

KRZYSZTOF SKOLIK, kl. III wyróżnienie

PATRYK KACZMARCZYK. kl. VI wyróżnienie

ZUZANNA SOWA, kl. V wyróżnienie

HANNA IZDEBSKA, kl. V wyróżnienie

ALEKSANDRA DYMEK, kl. VI wyróżnienie

JACEK WRÓBEL, kl. VI wyróżnienie

DOMINIK DUDEK, kl. I wyróżnienie