Klasa 2a na wycieczce po Łodzi Część 2 Spacer po ulicy Piotrkowskiej, przy której zobaczyliśmy dawne pałace i Katedrę, a obok Pomnik Nieznanego Żołnierza,

Gorzów Wlkp. – miasto z klasą

RADOM I JEGO GENEZA.
Patryk Taraszkiewicz Tomasz Dąbski
Łuków -20 lat wspólnie Zmiany w Łukowie na przestrzeni ostatnich 20-stu lat 1 LO im. Tadeusza Kościuszki w Łukowie.
Przygotowała Michalina Gruszczyńska
Muzeum Karkonoskie w Jeleniej Górze w 2014 roku obchodzić będzie 100 rocznicę funkcjonowania w gmachu obecnego Muzeum przy ul. Jana Matejki 28. Posiada.
Pułtusk – serce północnego Mazowsza
RODY FABRYKANCKIE.
NAJWIĘKSZE MIASTA POLSKI
Warszawa -stolica Polski
Moje miejsce na ziemi, skarby regionu
ŁÓDŹ moje miasto Autor: Ewa Buklis.
Warszawa i Ostrołęka.
Oliwia Matuła, Klaudia Kubera im. Jana Pawła II w Wadowicach
Zabki , - moje miasto.
Geografia kulturalna Szczecina
Mapa kulturowa Szczecina
REYMONT PATRONI NASZYCH ULIC.
Dawna Łódź przemysłowa
Moje miasto ,,Krotoszyn’’
KROTOSZYN NASZE PIĘKNE MIASTO.
Bardzo ważną rolę w kształceniu dzieci i młodzieży odgrywają lekcje, które odbywają się poza szkołą. Wycieczka historyczna tzw. „żywa lekcja historii”
POKAZ PRZEBIEGA PRAWIDŁOWO
Najważniejsze atrakcje turystyczne Warszawy
Hiszpańsko-polskie spotkanie w Łodzi września 2013 Beata Warzyniak-Chrzanowska Aleksandra Marciniak.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SZKOLNY OBÓZ NAUKOWY GDAŃSK-TORUŃ 2014
SPACER PO ŻORSKIEJ STARÓWCE
Kasia Działak i Sylwia Namysło
Miejsce 7. Zamek Piastów Śląskich, Brzeg
Od Połnawy do Warszawy W swojej prezentacji chcę porόwnywać najwyznane wyniki i traducji Wojewodztwa Lubelskiego i odwōda Połtawskiego. Lublin Połtawa.
OD ETIUDY DO OSKARA.  Muzeum gromadzące filmy, plakaty, elementy scenografii, urządzenia techniczne oraz inne pamiątki związane z kinematografią, funkcjonujące.
Wycieczka autokarowa ‘’STARYMI ŚCIEŻKAMI PO GMINIE POLICE” Zgodnie z tradycją Gryfikowych Dzieciaków 18 października 2014 roku uczniowie klas III uczestniczyli.
Księży Młyn.
W grudniu klasy 1c i 2a wybra ł y si ę do Niebieskiego Domku w Skansenie Ł ódzkiej Architektury Drewnianej przy Centralnym Muzeum W ł ókiennictwa w Ł odzi.
Flora w Cieksynie.
Poznań W PIGUŁCE.
Pozornie zwykły, a w rzeczywistości wyjątkowy! Wystarczy tylko spojrzeć na niego pod innym kątem. Spróbuj, a zobaczysz go w innym świetle. Każde miasto.
Edyta Bochenek Izabela Skorupa
Etyka XIX – wiecznej Łodzi- pionierzy przemysłu włókienniczego
Zapraszam Michał Zawistowski
Port, molo i … Molo - Cudowne miejsce do spacerów, odpoczynku, podziwiania i zdjęć.
PREZENTACJA PRZYGOTOWANA W RAMACH PROJEKTU:
Spacer po Gdańsku.
W ramach projektu Nasza Łódź spotykaliśmy się 22 maja z Panią Joanną Ufnalską z Departamentu Gier, która przybliżyła nam grę terenową typu quest.
Atrakcje turystyczne Warszawy
Sprawozdanie z wycieczki szkolnej. Dwa tygodnie temu, a dokładnie 25 września 2015 roku pojechaliśmy na jednodniową wycieczkę klasową do Łodzi. W wycieczce.
Obiekty Kościelne w Pleszewie. p.w. św. Floriana Kościół parafialny p.w. św. Floriana, prezbiterium gotyckie, z boku murowana zakrystia. Nawa drewniana.
WYCIECZKI PRZYRODNICZE. Wycieczka do Centrum Nauki Kopernik Dzieci poznawały prawa przyrody poprzez samodzielne przeprowadzanie doświadczeń na interaktywnych.
„Migracje w naszym obszarze- przeszłość i teraźniejszość” Migracje mniejszości Żydowskiej na teren Łodzi Agata Szafrańska.
ZLOTOWE BIURO PODRÓŻY „SABAT” Szef projektu: hm. Katarzyna Hońska-Guzik.
Ul. Bazylianówka – 044 Lublin
1 ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 19 IM. KAROLA WOJTYŁY Łódź, ul. Żeromskiego 115 tel.(42) (42) , mail:
Automatyczne wyświetlanie Klikając utracisz wiele animowanych fotografii Slides will advance automatically.
Klasa I,II,IIIA SOSW Tursko 2016r Najpiękniejsze miejsca na Kaszubach „Wanoga z dëchama”
Zabytki Warszawy.
Trybuny mogą pomieścić ok widzów. Ul. Piotrkowska jest najdłuższą ulicą handlową w Europie. Ma długości ok. 4,2 km.
CO MOŻNA ZOBACZYĆ W WARSZAWIE Przygotowała i Opracowała Magda Białas.
Naciśnij klawisz F5. Zduńska Wola Ulica Łaska.
Nasza grupa wycieczkowa przed Muzeum Stefana Żeromskiego - zbieramy siły po wykładzie kustosza.
Nasze miasto takie było…. Żeby poznać historię naszego miasta wybraliśmy się do Muzeum Historii Kielc.
Kłodzko leży w Kotlinie Kłodzkiej nad rzeką Nysą Kłodzką. Główne miasto krainy historycznej zwanej ziemia kłodzka.
Atrakcje turystyczne częstochowy
Ola Siwek Weronika Wójtowicz 6d
Co warto zwiedzić w Zabrzu? Przewodnik turystyczny po Zabrzu.
Ciekawe miejsca Lublina
Wycieczka do Warszawy - miejsca które zwiedziłem
Biała Podlaska.

Klasa 2a na wycieczce po Łodzi Część 2

Spacer po ulicy Piotrkowskiej, przy której zobaczyliśmy dawne pałace i Katedrę, a obok Pomnik Nieznanego Żołnierza, Pomnik ks. Ignacego Skorupki i papieża św. Jana Pawła II.

Park Źródliska I oraz Park Źródliska II są najstarszymi łódzkimi parkami. Park Źródliska uznany został za pomnik przyrody, a także wpisany do rejestru zabytków. Na terenie parku znajduje się Palmiarnia, którą odwiedzimy już 13 listopada 2014 r.

Królestwo rodziny Scheiblerów to Księży Młyn. Któż nie zna tego widoku: ustawione w szeregi domy z czerwonej cegły, a nieopodal, przypominająca swoją sylwetką warowny zamek, przędzalnia Karola Scheiblera. Spacer po Księżym Młynie przybliżył nam atmosferę i czar dawnej Łodzi.

Fabryka – skansen, muzeum Na terenie skansenu znalazł się ponad 200- letni modrzewiowy kościół, willa letniskowa z ulicy Scaleniowej na Rudzie oraz pięć blisko stuletnich domów rzemieślników z ulic Wólczańskiej, Żeromskiego, Kopernika i Mazowieckiej.

Muzeum Włókiennictwa to pierwsze w Europie Środkowej interaktywne muzeum, korzystające z najnowszych zdobyczy techniki, które mieści się w zrewitalizowanym budynku Kotłowni, usytuowanym na dziedzińcu wewnętrznym dawnej fabryki Ludwika Geyera. W muzeum przygotowano atrakcje dla odbiorców w różnym wieku. Na dobry początek powitał nas fabrykant Ludwik Geyer, zapraszając do podjęcia pracy w fabryce. Uczestniczyliśmy w produkcji bawełny. Muzeum zaoferowało nam możliwość wirtualnego obcowania z wybranymi eksponatami Centralnego Muzeum Włókiennictwa, zapoznało nas z historią przemysłu włókienniczego, Białej Fabryki oraz rodziny Geyerów, która kryje wiele sekretów. Przy pracy zobaczyliśmy maszynę parową, żakard oraz selfaktor, ożywione dzięki nowoczesnym technologiom. Wędrując szlakiem elementów związanych z przemysłem włókienniczym mogliśmy przenieść się w czasy Łodzi przemysłowej. To właśnie w tym miejscu mieściła pierwsza w Polsce mechaniczna przędzalnia, tkalnia i drukarnia bawełny, powstał pierwszy komin, dzięki któremu Łódź została nazwana „miastem kominów”.