Czym jest MOZK? Międzyszkolny Ochotniczy Zespół Korepetytorów to organizacja zrzeszająca dobrych uczniów, którzy za pośrednictwem Internetu oraz spotkań.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
W naszej szkole uczniowie czują się bezpiecznie.
Advertisements

Demokracja w szkole.
Dzień Transplantologii
7 punktów Kodeksu 2.0.
D EBATA SZKOLNA 2012/2013 KODEKS SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Prowadzenie wywiadów grupowych MODUŁ IV Sesja 2B PROGRAM WZMOCNIENIA.
Szkoła mojego dziecka ( analiza badania) Opracowała : mgr Anna Kędziorek – Pedagog.
Wyniki ankietowania Miasto Szczecin Młodzieżowa Rada Miasta Szczeciński Park Naukowo Technologiczny Szczecin, 20 czerwca
DEMOKRATYCZNE WYBORY WŁADZ SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO GIMNAZJUM ŚWIĘTEGO WOJCIECHA W MAKOWIE 30 września 2013 r.
PODSUMOWANIE ANKIETY DIAGNOZUJĄCEJ DEBATA UCZEŃ ATEN – DEMORKACJA BLIŻEJ SZKOŁY.
WYNIKI ANKIETY W ankiecie przeprowadzonej przez Nową Przyszłość wzięło udział 106 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum z Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego.
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
W O L N T A R I.
J AK MOŻNA ZAANGAŻOWAĆ RODZICÓW Z R ADY R ODZICÓW DO PRACY S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO ? Sylwia Michta Angelika Borowska.
- analiza wyników ankiet
POWUZ nr.3 gr. I. Strona internetowa pttkwieliczka.boo.pl powstała z inicjatywy uczniów uczestniczących w projekcie DiAMEnT z POWUZ nr.3 gr.I oraz Pana.
Opracował: Zespół do Ewaluacji Wewnętrznej II
Zajęcia integracyjno-edukacyjne dla uczniów klas I odbyły się w okresie od września do listopada 2006r. i objęły 138 uczestników czyli 5 klas I. Ponadto.
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
Xvii sesja sejmu dzieci i młodzieży
W program Szkoła z klasą 2.0 wprowadziła nas nasza wychowawczyni p. K. Gasiorkiewicz, która jest koordynatorem tej akcji w naszej szkole. Na godzinie.
Międzynarodowa współpraca kół chemicznych
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród nauczycieli i dyrekcji (razem 16 ankiet)
Ankieta przedstawiająca potrzeby uczniów i ich rodziców.
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Projekt edukacyjny pt. „Czy możemy czuć się bezpieczni w Internecie”
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
„Samorząd - realnie czy na papierze?”
NOWOCZESNE TECHNOLOGIE czyli TIK W NASZEJ SZKOLE.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
“Szkoła w procentach”.
Cyberstrach ma wielkie oczy
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
ZDROWY STYL ODŻYWIANIA W SZKOLE
Zespół Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Leźnie.
Debata Jakie wsparcie dyrekcji szkoły, nauczycieli i innych dorosłych jest potrzebne uczniom chcącym rozwijać samorządy w swoich szkołach?
1 Projekt ROZÚZLENIE. 2 ANKIETA  dla poprawy współpracy między młodzieżą i samorządem lokalnym (miastem, gminą),  koncentrująca się na poznaniu preferowanych.
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Debata uczniów o szansach na kreowanie osobowości poszczególnej jednostki. INDYWIDUALIZM WŚRÓD TŁUMU.
Plan debaty Czas trwania debaty: Stworzenie przez uczestników „mapy form aktywności społecznej” Przedstawienie wyników z ankiety dot. aktywności.
Z C OMENIUSEM W T URCJI Adana, 3-9 listopada 2013 r.
„WOLONTARIAT NA RZECZ AKTYWNOŚCI OBYWATELSKIEJ” EST LIBERALE OFFCIUM SERERE BENEFICIUM UT METERE POSSIS FRUCTUM. - JEST TO SZLACHETNE ZAJĘCIE SIAĆ DOBRODZIEJSTWO,
Aleksandra Kalicińska, Aleksandra Rudawska
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
XX SESJA SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY „Młodzi aktywni?... … czyli co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?”
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
22 marca )Proces legislacyjny w Rzeczpospolitej Polskiej i zasady funkcjonowania Sejmu przedstawi nam Pani Elżbieta Rafalska 2)Proces legislacyjny.
Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji ? Prowadzące: Kamila Helbin Karolina Szura.
„DZISIEJSZA SZKOŁA JEST PROEKOLOGICZNA”
Jaki wpływ ma Internet na Twoje życie ?
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 1 w Szczyrku.
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
Jak ulepszyć szkolny samorząd?. 1. Dlaczego uczniowie nie angażują się w pracę SU? brak czasu, brak pomysłów, brak chęci, brak informacji nt. pracy i.
Szkoła z Klasą 2.0 Gimnazjum Miejskie nr 1. Kodeks W naszej szkole w trakcie długich przerw udostępnione są komputery z dostępem do Internetu w.
Symulacja wyborów do parlamentu Rzeczypospolitej w gimnazjum w Lubaszu.
Zasada 1 Ucz i ucz się z TIK. Jak sensownie wykorzystać TIK w szkole i w domu dla uczenia się?
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
ZDROWIE- Twój przyjaciel ! Temat projektu:. Oto zespół realizujący projekt – KOŁO BIOLOGICZNE 3 osoby były nie obecne podczas wykonywania zdjęcia, ale.
ZINTEGROWANA POLITYKA BEPIECZEŃSTWA „Szkoła promująca bezpieczeństwo” Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród uczniów, rodziców i nauczycieli Zespołu Szkół.
„ Wolontariat i prawo - z czym to się je
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
TIK w szkole.
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Zapis prezentacji:

Czym jest MOZK? Międzyszkolny Ochotniczy Zespół Korepetytorów to organizacja zrzeszająca dobrych uczniów, którzy za pośrednictwem Internetu oraz spotkań stacjonarnych nieodpłatnie udzielaliby korepetycji rówieśnikom oraz młodszym kolegom zamieszkałym na terenie naszego miasta.

Pierwszym krokiem jaki uczyniliśmy aby sprawdzić czy nasza inicjatywa jest potrzebna była sonda. Pytaliśmy zarówno uczniów jak i ich rodziców Uczeń 1.Czy w Twojej obecnej szkole funkcjonuje samopomoc koleżeńska w nauce? Tak……… Nie……. 2.Czy korzystałeś kiedyś z pomocy kolegi bądź koleżanki w nauce? Tak……... Nie……. 3.Czy uważasz za potrzebne powołanie Międzyszkolnego Ochotniczego Zespołu Korepetytorów skupiającego zdolnych uczniów z kilku szkół, znajdujących się na jednym osiedlu? Tak……... Nie……. 4.Czy byłbyś zainteresowany korepetycjami udzielanymi nieodpłatnie przez rówieśników bądź starszych kolegów? Tak……... Nie……. 5.Jaka forma korepetycji najbardziej by Ci odpowiadała? stacjonarna (bezpośredni kontakt) …….. wirtualna (poprzez np. Skype’a) …….. Rodzic Szanowni Państwo! Prosimy o zaznaczenie krzyżykiem wybranej odpowiedzi. 1.Czy w obecnej szkole Pani/Pana dziecka funkcjonuje samopomoc koleżeńska w nauce? Tak……… Nie……. 2.Czy Pani/Pana dziecko korzystało kiedyś z pomocy kolegi bądź koleżanki w nauce? Tak……... Nie……. 3.Czy uważa Pani/Pan za potrzebne powołanie Międzyszkolnego Ochotniczego Zespołu Korepetytorów skupiającego zdolnych uczniów z kilku szkół, znajdujących się na jednym osiedlu? Tak……... Nie……. 4.Czy Pani/Pana dziecko mogłoby wykazać zainteresowanie korepetycjami udzielanymi nieodpłatnie przez rówieśników bądź starszych kolegów? Tak……... Nie……. 5.Jaka forma korepetycji byłaby Pani/Pana zdaniem najbardziej odpowiednia? stacjonarna (bezpośredni kontakt) …….. wirtualna (poprzez np. Skype’a) ……..

A oto wyniki naszej sondy:

Czy w Twojej obecnej szkole funkcjonuje samopomoc koleżeńska w nauce?

Czy korzystałeś kiedyś z pomocy kolegi bądź koleżanki?

Czy uważasz za potrzebne powołanie Miedzy szkolnego Ochotniczego Zespołu Korepetytorów skupiającego zdolnych uczniów z kilku szkół, znajdujących się na jednym osiedlu?

Czy byłbyś zainteresowany korepetycjami udzielanymi nieodpłatnie przez rówieśników bądź starszych kolegów?

Jaka forma korepetycji najbardziej ci odpowiada?

Analizując wyniki ankiety szybko doszliśmy do wniosku, że nasza inicjatywa jest bardzo potrzebna. Utwierdził nas w tym również fakt, iż uczniowie wykazali duże zainteresowanie możliwością zapisania się na takie korepetycje.

Oto kilka zdjęć, które zrobiliśmy podczas przeprowadzania ankiety na drzwiach otwartych w naszej szkole:

Aby z naszym pomysłem mogła zapoznać się jak największa liczba osób udaliśmy się do Młodzieżowej Rady Miasta Bydgoszczy. Młodzi Radni zamieszczą artykuł o naszej inicjatywie na swojej stronie internetowej( r. po zatwierdzeniu artykułu przez radę.

W budowie jest również strona internetowa Międzyszkolnego Ochotniczego Zespołu Korepetytorów, na której będzie można znaleźć pełną listę naszych korepetytorów.

Dziękujemy za obejrzenie naszej prezentacji Marcin Kapłanowski I Sandra Młynarczyk