ELEKTROWNIE WIATROWE.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Czy w Pile warto inwestować w odnawialne źródła energii ?
Advertisements

Projekt „Edukacja informatyczna i ekologiczna – zrozumienie międzypokoleniowe” finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu.
Wpływ elektrowni wiatrowej na ptaki
Energetyka jądrowa WADY I ZALETY.
Analiza przeprowadzonej ankiety na temat.
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród uczniów klas: |||c i ||c
POWIAT : GORLICKI POWUZ: VI SYMBOL GRUPY: SP – M –GR 1.
ELEKTROWNIE.
PROJEKT EDUKACYJNY AKTYWNY W SZKOLE AKTYWNY W ŻYCIU REALIZOWANY PRZEZ UCZNIÓW Z KLAS I.
Źródła energii odnawialnej
1. Co sądzisz o pracy SU? 80% ankietowanych odpowiedziało, że SU pracuje dobrze i sprawdza się w wykonywaniu swoich obowiązków.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Prowadzenie wywiadów grupowych MODUŁ IV Sesja 2B PROGRAM WZMOCNIENIA.
Analiza wyników ankiety
PODSUMOWANIE ANKIETY DIAGNOZUJĄCEJ DEBATA UCZEŃ ATEN – DEMORKACJA BLIŻEJ SZKOŁY.
WYNIKI ANKIETY W ankiecie przeprowadzonej przez Nową Przyszłość wzięło udział 106 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum z Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego.
MISJA: UMOŻLIWIĆ JAK NAJSZERSZYM RZESZOM LUDZI CZERPANIE RADOŚCI Z UPRAWIANIA SPORTU, POPRZEZ: PROJEKTOWANIE I TWORZENIE ARTYKUŁÓW SPORTOWYCH SPRZEDAŻ
Ankieta ma na celu badanie opinii publicznej Gminy Nasielsk. W ankiecie wzięło udział 500 osób. 100 mieszkańców miasta Nasielsk i 400 mieszkańców wsi.
Fotografia naszym życiem
Projekt na temat ŹródeŁ odnawialnych i nie odnawialnych
Pt: „Czy jesteś asertywny” Opracowała mgr Agata Kwaśniewska
Koncern Energetyczny ENERGA SA Oddział w Gdańsku Sekcja Promocji
Prezentacje. 8 grup po 4 lub 5 osób w grupie Osoby dziś nieobecne proszę dołączyć do grup gdzie są 4 osoby i przekazać stosowne informacje Czas prezentacji.
Pierwsza pomoc przedmedyczna
Podsumowanie ankiety „Co wiesz o wolontariacie?”
Ankieta została przeprowadzona z mieszkańcami Gminy Nadarzyn w ramach Młodzieżowej Akcji Obywatelskiej- 20 lat wspólnie. Pytania na które odpowiadali ankietowani:
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
Diagnoza społeczności lokalnych. Każdy zespól wybiera jedną grupę docelową: 1)Władze gminy, urzędnicy. np. Wójt, Sołtys, Radny, Urzędnik itd 2) Osoby.
1.
Szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Aktywne kobiety szczawin.pl – od pomysłu do realizacji.
ANALIZA WYNIKÓW ANKIETY DOTYCZĄCEJ DZIAŁALNOŚCI S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO PRZEPROWADZONEJ BR, W KTÓREJ WZIĘŁO UDZIAŁ 124 UCZNIÓW Z KLAS 1, 2 I 3.
STATYSTYKA W NASZEJ SZKOLE
Angażować się w życie społeczne? TAK czy NIE. Nie tylko wybory, Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
Jak wykorzystać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej, w naszej gminie.
Energia wodna hydroelektrownie Filip Lamański Cezary Wiśniewski
Prezentację wykonała Katarzyna Konefał kl. IIa
„Młodzi a polityka” Statystyki z ankiet
Zadania szkół w programie w semestrze letnim 2013/14 roku Zadania obligatoryjne 1. Sportowy Okrągły Stół (SOS) – Zorganizujcie ogólnoszkolną debatę na.
O MÓWIENIE WYNIKÓW ANKIETY EWALUACYJNEJ PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD UCZESTNIKÓW PROJEKTU „E CHA E UROPY ” ORAZ OSÓB ZAINTERESOWANYCH DZIAŁANIAMI PROJEKTOWYMI.
Analiza ankiet dotyczących wpływu pogody na samopoczucie człowieka
Komenda Powiatowa Policji
Elektrownia wiatrowa.
LOKALIZACJA I BUDOWA LĄDOWYCH FERM WIATROWYCH Materiał na konferencję,,Chronić Chronione” TORUŃ 12 sierpnia 2014 r. Departament Infrastruktury NAJWYŻSZA.
Plan debaty Czas trwania debaty: Stworzenie przez uczestników „mapy form aktywności społecznej” Przedstawienie wyników z ankiety dot. aktywności.
Przygotowały Patrycja Sufin i Klaudia Ledwójcik
W ankiecie udział wzięli uczniowie klas III. Łącznie wzięło udział 30 osób, w tym 6 chłopców i 24 dziewczyny.
Szymon Błaszczyński Sebastian Mączka. Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród młodzieży z Zespołu Szkół Ekonomiczno – Usługowych im. Fryderyka Chopina w.
Elektrownie cieplne podstawą energetyki Polski
Prezentacje przygotowała: Klaudia Hofman
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz.
Wyniki ankiety nt. zajęć wychowania fizycznego w ZSE.
PODSUMOWANIE ANKIET „MŁODZIEŻ AKTYWNA W ŻYCIU SPOŁECZNYM I POLITYCZNYM.” Ilość respondentów: 31 Mężczyzna:11 Kobieta:20 Średnia wieku:17 lat.
Wiatrak na energię słoneczną
Wyniki badań "Idea samorządności a rzeczywistość".
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i miała czynny udział w życiu społecznym?
Polska Prezydencja w Oleśnicy! Czyli co Oleśniczanie wiedzą na temat polskiej Prezydencji w Radzie UE?
Energia odnawialna w gminie Korsze
„BIBLOTEKA SZKOLNA JAKO SKARBNICA WIEDZY”. Ankieta została przeprowadzona w ramach projektu „Zostać przedsiębiorczym” w dniach od 13 do 17 kwietnia 2015.
PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU Współpraca przedszkola ze środowiskiem rodzinnym dziecka - wyniki ewaluacji PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU.
Gimnazjum w Sułkowicach im. Stefana kard. Wyszyńskiego Targi energii Energy Fair.
ENERGIA WIATROWA Naukowcy obliczyli, że gdyby udało się wykorzystać tylko połowę siły wiatru wiejącego na Ziemi, to i tak można by wyprodukować 170 razy.
nowy sposób pozyskiwania energii z ziemi
Biuro Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej Oddział w KrakowieBiuro Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej Oddział w Białymstoku Postrzeganie koncepcji reintrodukcji.
Głos Polaków w sprawie wina
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Besko na lata
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Korczyna na lata
Wyniki ankiet dla rodziców przeprowadzonej w dn
Co oznacza zachowanie asertywne ?
Zapis prezentacji:

ELEKTROWNIE WIATROWE

CELE : Sprawdzenie wiedzy mieszkańców na temat elektrowni wiatrowych. Poszerzenie wiadomości na temat elektrowni wiatrowych. Zapoznanie się z opinią mieszkańców na temat elektrowni wiatrowych.

ANKIETA : W ankiecie wzięło udział 30 osób, mieszkających na terenie naszej gminy. W tym 15 kobiet i 15 mężczyzn w wieku od 15 do 60 roku życia.

Co sądzisz o elektrowniach wiatrowych?

Jaki według Ciebie wiatraki mają wpływ na nasze zdrowie?

Czy energia wiatrowa ma negatywny wpływ na zwierzęta?

Czy elektrownie wiatrowe są hałaśliwe?

Czy w Twojej okolicy znajdują się elektrownie wiatrowe?

Czy według Ciebie energia wiatrowa jest korzystna dla społeczności lokalnych?

Czy według Ciebie warto inwestować w elektrownie wiatrowe?

Jesteś zwolennikiem czy przeciwnikiem elektrowni wiatrowych?

Jaki jest Twoim zdaniem wpływ wiatraków na krajobraz?

Twoim zdaniem elektrownie wiatrowe mają więcej zalet czy wad?

PODSUMOWANIE: Z ankiety wynika, że większość pytanych mieszkańców jest przeciwko budowie elektrowni wiatrowych. Nieliczni uważają, że elektrownie są pożyteczne i powinny być budowane. Jednakże prawie wszyscy sądzą, że wiatraki mają korzystny wpływ na krajobraz.

WNIOSEK: Chciałabym pokazać, że elektrownie wiatrowe nie mają tylko wad, lecz posiadają także zalety.

Zalety elektrowni wiatrowych!

Dziękuję za uwagę! Wykonała: Andrea Kardyś KL. II c