Moduł 5 Wyznaczanie ścieżki kariery. Na zakończenie tego modułu będziesz posiadał informacje odnośnie:  5.1 Rozpoznania swojego typu inteligencji  5.2.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PODSUMOWANIE II ETAPU PROJEKTU PIERWSZE UCZNIOWSKIE DOŚWIADCZENIA DROGĄ DO WIEDZY
Advertisements

Metody poszukiwania pracy. Ważne jest: - jakiej pracy szukasz? -gdzie chcesz pracować? - jaki wymiar czasu pracy Cię interesuje? - ile czasu decydujesz.
Korespondencja w sprawach osobowych.
EUROPEJSKIE Curriculum Vitae
Projekt „Uwaga! Sposób na sukces”
Sporządzanie listu motywacyjnego.
Skuteczne zachowania na rynku pracy
Wybierając zawód, musisz wziąć pod uwagę zarówno swoje zainteresowania, wartości, umiejętności, jak i informacje o różnych zawodach.
Interaktywne quizy Hot Potatoes jako forma aktywizacji w nauczaniu języka obcego mgr Mirosław Marchlewski Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy
Jak pisać pracę dyplomową?
PRACA Z UCZNIEM ZDOLNYM
Składanie wniosków Electronic Proposal Submission System EPSS Paweł Bartoszek Poznański Park Naukowo Technologiczny ul. Rubież 46, Poznań Tel. (61)
Szkoła Podstawowa im. R. Wyrzykowskiego w Bełdowie rok szkolny 2009/2010.
Jak ubiegać się o pracę Opis warsztatów dla nauczycieli – członków Klubu Przedsiębiorczych Nauczycieli IMPULS.
Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia instytucjach rynku pracy (tekst jedn. Dz.U. Nr 99, poz z późn. zm.). Rozporządzenie Ministra.
LEVEL DESIGN DLA ZIELONYCH CZYLI DLACZEGO WARTO SIĘ MĘCZYĆ
Kształtowanie postaw przedsiębiorczości w kontekście dokumentów aplikacyjnych Ewa Ger.
Na produkt finalny – innowacyjny model preinkubacji przedsiębiorczej osób 50+ składają się 3 produkty pośrednie Model prowadzenia doradztwa Model prowadzenia.
JAK UCZYĆ SIĘ SZYBCIEJ I SKUTECZNIEJ?
METODY POSZUKIWANIA PRACY
Jak się uczyć? Jak działa nasz umysł? Jaki mamy typ inteligencji?
DZIECIĘCE OŚRODKI ZAINTERESOWAŃ PIERWSZY OŚRODEK ZAINTERESOWAŃ Sprzyja rozwijaniu wszystkich inteligencji, a szczególnie inteligencji: językowej,
doświadczenia drogą do wiedzy"
„PIERWSZE UCZNIOWSKIE DOŚWIADCZENIA DROGĄ DO WIEDZY”
Twórcza aktywność dziecka
„Aktywizacja zawodowa i społeczna repatriantów w Województwie Łódzkim”
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 14 W ZABRZU TEMATYKA ZAJĘĆ Z ZAKRESU DORADZTWA ZAWODOWEGO w VIII Liceum Ogólnokształcącym Doradca zawodowy mgr Monika.
Gimnazjum w Golubiu - Dobrzyniu
Teczka portfolio Bożena Zając.
Dlaczego warto uczyć małe dzieci języków obcych? Opracowała
STAŻE Z MOŻLIWOŚCIĄ WYPŁATY STYPENDIUM STAŻOWEGO PRAKTYCZNY PORADNIK, CZYLI CO ZROBIĆ ŻEBY DOSTAĆ SIĘ NA STAŻ?
Moduł 4 Poznaj swoje prawa pracownicze.
TEORIA INTELIGENCJI WIELORAKICH
Moduł 9 Potrzeby i trendy na rynku pracy. Po ukończeniu tego modułu będziesz dysponować następującą wiedzą:  9.1 Znaczenie pojęcia “rynek pracy”  9.2.
Moduł 6 Poszukiwanie pracy i techniki rozmowy kwalifikacyjnej.
Moduł 8 Umiejętność autoprezentacji. Po ukończeniu tego modułu będziesz dysponować wiedzą o:  8.1 Odpowiednim przygotowaniu się do prezentacji  8.2.
Moduł 1 Budowanie samoświadomości i pewności siebie.
Moduł 2 Rozwijanie umiejętności pracy w grupie i komunikacji.
„Zasady współpracy w zakresie realizacji doradztwa zawodowego w mieście Białystok”
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA
Moduł 3 Wszystko co potrzebujesz wiedzieć, żeby mieszkać i pracować za granicą.
Moduł 10 Praktyczne aspekty rozpoczęcia pracy. Po ukończeniu tego modułu będziesz dysponować wiedzą o:  10.1 Sposobach przygotowania się do rozpoczęcia.
INTELIGENCJE WIELORAKIE
CZYNNIKI RÓŻNICUJĄCE UCZNIÓW
Centrum w Ostrołęce Centrum w Ciechanowie Centrum w Płocku Centrum w Radomiu Centrum w Siedlcach Centrum w Warszawie - poradnictwo zawodowe - pośrednictwo.
Praca.
Bariery komunikacyjne
Poznaj swojego doradcę kariery Jak to robimy w Zespole Szkół Nr 14 we Wrocławiu.
Komunikacja interpersonalna to wymiana informacji między jej uczestnikami. Mogą to być słowa (komunikacja werbalna), gesty, teksty, obrazy, dźwięki czy.
Rozmowa kwalifikacyjna bez tajemnic w ramach projektu „Licencja pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia pierwszym stopniem do zatrudnienia” Izabela Zagrobelna-
Aleksandra Kiełbania I G
Zaprezentuj swoje umiejętności w Europie! Kontakt Biuro Karier UAM ul. Zwierzyniecka 7c Poznań
Mgr Magdalena Kowalewska PJWSTK 2014/15.  „ działanie mające na celu zapewnienie organizacji wymaganej liczby pracowników, o odpowiednich kwalifikacjach,
Nasz wizerunek zaklęty w kartkach papieru
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI - ĆWICZENIA 5 Mgr Magdalena Kowalewska PJWSTK 2014/15.
Regionalne Centrum Informacji Europejskiej w Katowicach Ul. Kościuszki 6, Katowice Europejskie Curriculum Vitae Regionalne.
Praktyczne wykorzystanie teorii inteligencji wielorakich w przedszkolu i w szkole Toruń 2016 Magdalena Oleksy- Zborowska Toruń 2016.
Doradcy zawodowi : mgr Agnieszka Pątek – Gołębiowska
I DZIEŃ DOKTORANTA Stypendium START – Doktorat wdrożeniowy
Jak się uczyć? Jak działa nasz umysł? Jaki mamy typ inteligencji?
ROLA OPIEKUNA STAŻU Urszula Martyka-Wiecha
Prezentacja efektów szkolenia Spice Up Your Teaching
Efekty uczenia się Od czego wyszliśmy?.
doświadczenia drogą do wiedzy"
Szkoła Podstawowa nr 214 Ul. Fontany 1.
Inteligencja Marta Riess.
Jak kształtować kompetencje kluczowe?
Jak się uczyć? Jak działa nasz umysł? Jaki mamy typ inteligencji?
Czy wiesz? Jak przygotować dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny)? Gdzie szukać ofert pracy i informacji o miejscach pracy ? Jak przygotować.
Zapis prezentacji:

Moduł 5 Wyznaczanie ścieżki kariery

Na zakończenie tego modułu będziesz posiadał informacje odnośnie:  5.1 Rozpoznania swojego typu inteligencji  5.2 Zrozumienia jak umiejętności mogą zostać wykorzystane w innych zawodach  5.3 Przygotowania jasno skonstruowane CV / Resume  5.4 Wypełnienia formularza aplikacyjnego

Samoocena dotycząca inteligencji Teoria inteligencji Howarda Gardnera została opublikowana w jego książce „Frames of Mind” (1983) i szybko stała się klasycznym modelem, pozwalającym na zrozumienie wielu aspektów ludzkiej inteligencji, stylów uczenia się, osobowości oraz sposobu zachowania.

Materiał wideo inteligencji K0arS62EE

Typy inteligencji Językowa słowa i język Matematyczno - logiczna liczby i logika Muzyczna muzyka, dźwięk, rytm Ruchowa kontrola nad ruchem ciała Wizualno - przestrzenna kształty i przestrzeń Interpersonalna uczucia innych osób Intrapersonalna samoświadomość

Umiejętności Umiejętności mogą być w szczególności związane z rolą i technicznymi umiejętnościami które mogą być wykorzystane w wielu pracach z różnorakich przemysłów. Wielu pracodawców zwraca uwagę nie tylko na tytuły naukowe, ale koncentruje sie także na odpowiednich umiejętnościach oraz doświadczeniu.

Materiał wideo dotyczący umiejętności Os9nf2JL0

Curriculum Vitae (CV) Odpowiednie przygotowanie Curriculum Vitae (CV) jest istotnym krokiem przy ubieganiu się o jakąkolwiek prace lub staż. Jest to bardzo często Twój pierwszy kontakt z potencjalnym pracodawcą. Musi ono zwracać uwagę czytelnika oraz informować dlaczego powinieneś otrzymać daną posadę lub zostać zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną.

Materiał wideo dotyczący umiejętności Z3U_HvX_w

Formularze aplikacyjne Formularze aplikacyjne są często używane z powodu wymogów przepisów praca pracy. Formularze są pomocne przy ujednolicaniu składanych aplikacji, tak aby każdy był oceniany według tych samych zasad. Niestety niektóre z nich mogą się wydawać skomplikowane.

Formularz aplikacyjny Kserokopia pustego formularza Przeczytaj formularz Zbierz wszystkie szczegóły Kiedy należy wypełnić formularz Przygotuj szkic Wykonaj kserokopię ostatecznej wersji Wyślij formularz

Na zakończenie tego modułu będziesz posiadał informacje odnośnie:  5.1 Rozpoznania swojego typu inteligencji  5.2 Zrozumienia jak umiejętności mogą zostać wykorzystane w innych zawodach  5.3 Przygotowania jasno skonstruowane CV / Resume  5.4 Wypełnienia formularza aplikacyjnego