Szybkość reakcji człowieka

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
"Jak skutecznie zatrudniać i ukierunkować pracowników w przedsiębiorstwie !" … By Rafał Rejzerewicz.
Advertisements

>>MoJa SzKoŁa I Ja<<
Autorzy: Aleksandra Walasek Kinga Urban Klasa 1a
Jak motywować uczniów do nauki?
Psycholog szkolny.
NASTAWIENIE DO BIZNESU
Prowokacja podstępne, wyzywające i zaczepne działanie, którego celem jest postawienie jakiejś osoby (lub grupy osób) w trudnej, kłopotliwej.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Czy masz jakieś określone plany dotyczące przyszłości? a) tak, wiem dokładnie co chcę robić b) nie,nie mam pojęcia co chcę robić c) nie jestem pewien\na,
Pierwsza strona ?. Jakieś szczegóły? :D Jakby Pani zareagowała, jakby się pani dowiedziała, że pani córka jest w ciąży? Ciężko mi to sobie wyobrazić
Sonda na temat nastoletnich ciąż przeprowadzona w ramach zajęć z dziennikarskich źródeł informacji.
Szko ł y Przemierzania Snów w Procesie Wzniesienia Polska Ustro ń 5-7 Kwietnia 2013 i Ustanów Kwietnia 2013.
BIOLOGIA JAKO NAUKA EKSPERYMENTALNA
Ten, który daje otrzymuje jeszcze więcej. Wolontariusz nie musi mieć żadnych kwalifikacji ani doświadczenia, nie musi znać żadnego języka obcego.
IV spotkanie Integrujemy się Wróciliśmy też wspomnieniami do koleżanek i kolegów z starszych klas, przypomnieliśmy.
,,A kiedy powiem Ci, że chce coś zmienić… Apropos samorządności i angażu w życie szkoły…
Mateńka Wszystkim matkom....
Angelika Libura KrDZTo1013 Nr. Indeksu
Zacznijmy od początku…
Skuteczny savoir – vivre w biznesie,
Adoracja Eucharystyczna
NA TROPIE ELEKTROŚMIECI PODSUMOWANIE KAMPANII
praktyczne, prowadzone z zachowaniem obiektywizmu i etycznego podejścia, okresowe badanie oceniające postęp na drodze do osiągania ustalonych rezultatów.
Recepta na sukces nauczyciela
Ewaluacja, czyli jak dowiemy się, jak działamy?. Cele: Powiązanie ewaluacji z badaniem w działaniu Zaplanowanie własnej ewaluacji.
Prezentacja Zając Martyna
Zajęcia integracyjno-edukacyjne dla uczniów klas I odbyły się w okresie od września do listopada 2006r. i objęły 138 uczestników czyli 5 klas I. Ponadto.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2
Dobra organizacja czasu- pogodzenie obowiązku uczestniczenia w zajęciach sportowych i rozgrywkach z przygotowaniem się do zajęć szkolnych i czynnym.
Sprawozdanie „Podróż do mlecznej krainy”
Wielką energią w twórczym działaniu jest nasza aktywność w odkrywaniu.
Czym jest Integracja?.
Uczniowie III a dzielą się wiedzą i umiejętnościami z I a.
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
Integracja sensoryczna
FILOZOFIA NOWOŻYTNA XVII-XVIII WIEK KOGNITYWISTYKA.
Celem tej prezentacji jest przedstawienie programu Młodzi przedsiębiorczy i przybliżenie wam podstaw firmy.
Kl Sen - jak nastolatki korzystają z jego dobrodziejstwa.
Wsparcie psychologiczno - pedagogiczne
MÓJ (NIE) PEŁNOSPRAWNY BRAT
Dzień Wody Zajęcia przeprowadzone przez panią Katarzynę Kaczyńską, pracownika Wydziału Środowiska Starostwa Powiatowego w Mrągowie dla klasy I i III.
PORTFOLIO KARIERY CO TO JEST PORTFOLIO?
Sprawozdanie z realizacji programu „Trzymaj Formę” 2013/2014
ŚWIATOWY DZIEŃ ZWIERZĄT Dzień ten obchodzony jest 4 października
Witam Wszystkich Oto moja skromna autobiografia. Dawno dawno temu: Kiedy byłem mały i ciekawski.
Andrzej Majkowski 1 informatyka +. 2 „Choroby” informacyjne Paweł Perekietka.
Zadanie na dobry początek *. Pytanie kluczowe: Czy łatwiej wbić gwóźdź za pomocą lekkiego czy ciężkiego młotka w deskę dębową? *
ZMYSŁY CZŁOWIEKA.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Poznałam wiele kolegów i koleżanek oraz moją wychowawczynię Barbarę Ligas. Poznawaliśmy się i razem spędzaliśmy czas.
„Wyszków – moja mała Ojczyzna” Przedszkole nr 9 „Bajka” w Wyszkowie
EWALUACJA AUTORSKI PLAN LEKCJI w ramach edukacyjnego projektu IDentyfEYE:
EKSPERYMENTY I OBSERWACJE NA LEKCJACH BIOLOGII I PRZYRODY
JAK RADZIĆ SOBIE ZE STRESEM? Stres to reakcja na bodziec pochodzący ze świata zewnętrznego, który wymaga z naszej strony podjęcia jakichś działań (reakcji).
Reakcja krystalizacji bezwodnego Octanu sodu (CH3COONa)
DIAGNOZA I TERAPIA DZIECI Z DYSLEKSJĄ
Praca nad projektem „Opowiem Ci o wolnej Polsce” „Bo wolność jest w nas...” Ludzie ostrowskiej Solidarności z lat Uczestnicy: -Agata Rusak -Dominika.
„Czyste płuca”. Wpływ dymu tytoniowego na płuca Dym tytoniowy jest złożoną mieszaniną kilku tysięcy substancji chemicznych, które dostają się do płuc.
III EDYCJA. ZADANIA DO WYBORU NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
Moduł 5 Temat 2 Poziom 2 Rozwiązywan ie problemów.
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
Praca metodą projektu edukacyjnego
ZAJĘCIA KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNE
Tytuł – Moja ulubiona książka
Rozwój pojęć w wieku szkolnym to problem nauczania.
Kurs Dynamis Zaniemyśl
JAK DZIEŃ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI WPŁYNĄŁ NA MOJE DECYZJE ZAWODOWE?
Żonglerka – gimnastyka dla naszego mózgu Laura Jarosz SzKOŁA PODSTAWOWA NR 33 IM. i. J. PADEREWSKIEGO W KIELCACH.
Na wiejskim podwórku… klasa 1d Monika Downar 22 maja 2019 r.
Zapis prezentacji:

Szybkość reakcji człowieka Zajęłyśmy się problemem: Jaka jest szybkość reakcji człowieka na bodziec wzrokowy?

Na początku zapoznałyśmy się z pojęciami takimi jak; Czego się nauczyłyśmy? Na początku zapoznałyśmy się z pojęciami takimi jak; fizjologia reakcja na bodźce układ nerwowy bodziec

Postawiłyśmy sobie następujące cele: - chcę zaobserwować jaka jest szybkość reakcji moja i moich koleżanek - chcę się dowiedzieć, czy nasza reakcja jest szybka - chcę poprawnie wykonać doświadczenie

Nasze kryteria sukcesu: - wykonam prawidłowo doświadczenie - zaobserwuję reakcje moje i moich koleżanek - poprawnie przeliczę wynik na czas reakcji

Efekty naszej pracy Robiąc pomiary podczas przeprowadzania doświadczenia zauważyłyśmy, że po pięciu próbach każdy wynik był inny. To doświadczenie uświadomiło nam, w jakim czasie można złapać linijkę. Jego przygotowanie nie sprawiło nam żadnego problemu.

Badamy czas reakcji na bodziec wzrokowy

Nasze dalsze plany Chcemy zbadać, czy czas reakcji zależy od wieku człowieka – nasze zdania na ten temat są podzielone. Zaprosimy więc do doświadczenia naszych rówieśników i osoby od nas starsze.

Przygotowały: Magda Klaudia Karolina Dominika