LIDEROOFKA. Aleksandra Stasina Drodzy Liderzy i Liderki, W wyniku okresu sesyjnego, cała nasza uwaga skupiła się na nauce, jednakże LIDER pokazał, że.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
1 Naukowe Koło Ubezpieczeń Risk Katedra Rynku Ubezpieczeniowego Akademii Ekonomicznej w Katowicach.
Advertisements

Projekt Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu.
Sprawozdanie z realizacji akcji prozdrowotnej
Skuteczne zachowania na rynku pracy
NASZ PROJEKT EDUKACYJNY
SZKOLNA TELEGAZETA. Debata Recepta na demokrację w szkole W naszej szkole w dn odbyła się debata pt.: Recepta na demokrację w szkole. Na debatę
Ćwiczenia 01 Potrafimy odróżnić nazwę komputera od nazwy witryny w sieci Web. Poznajemy usługi internetowe: INCONFIG, WINIPCFG, PING – niestety nie udaje.
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Rady dla rodziców Jak można przeciwdziałać niepożądanym zachowaniom dziecka w Internecie? Najlepszym sposobem ochrony dziecka jest rozmowa z nim. Żadna.
Jak moje miasto jeździ z głową?. Nasze Gimnazjum wzięło udział w nowym projekcie edukacyjnym banku BGŻ pt. Jeżdżę z Głową. W inicjatywie udział wzięły.
Prezentacja rozmowy kwalifikacyjnej
Warsztaty zawodoznawcze
- Pomimo, iż coroczna Wielka Orkiestra Świątecznej pomocy zbiera ogromne sumy pieniężne, według badań przeprowadzonych kilka lat temu, Polacy nie są otwarci.
Zadanie konkursowe nr 9 „Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia...” Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Żaganiu.
Do wiernych i oddanych przyjaciół Zippiego w naszej szkole należą: dzieci z oddziału przedszkolnego działającego przy naszej szkole oraz uczniowie klasy.
LISTA UCZESTNIKÓW PROJEKTU (według działów czasopisma): Ważne wydarzenia, czyli co się dzieje w szkole 1. Joanna Olifierko kl. IId 2. Paulina Busa kl.
Droga, prędkość, czas nasza strona uczy Was… 
ZAPROSZENIE DO PRZYGODY 2. edycja tutoringu dla Liderek i Liderów Pracowni Orange Warszawa, 6 marca 2013.
Szkolne pracownie komputerowe otwarte dla społeczności lokalnej.
warsztat dla rodziców uczniów klas I szkoły podstawowej
SPOTKANIE Z RODZICAMI OGÓLNE INFORMACJE O SPRAWDZIANIE Data sprawdzianu – 8 kwietnia 2008 roku Czas pracy – 60 minut Liczba punktów do uzyskania.
Pozyskujemy Fundusze z Unii Europejskiej w projektach edukacyjnych.
Staż zagraniczny szansą na karierę zawodową. Przed wyjazdem i rozpoczęciem stażu w Wielkiej Brytanii każdy z uczestników projektu musiał odbyć szkolenie.
Zajęcia integracyjno-edukacyjne dla uczniów klas I odbyły się w okresie od września do listopada 2006r. i objęły 138 uczestników czyli 5 klas I. Ponadto.
Serwisant: Ile wolnego miejsca ma Pan jeszcze na dysku? Klient: Nie wiem dokładnie, ale żona często siedzi na internecie i zgrała już 10 godzin wolnego.
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
Żeby nie żałować....
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
Xvii sesja sejmu dzieci i młodzieży
Odyseja umysłu w Gimnazjum nr 3 w roku szkolnym 2010/2011 Prowadząca (Trener) Dorota Michałowska.
Tego roku chętni uczniowie klasa pierwszych zgłosili się do projektu unijnego Rozwój przez kompetencje. Chcemy pokazać w naszej prezentacji jak przebiegały.
Sejm Dzieci i Młodzieży
Młodzi dla Cekowa Projekt na Sejm Dzieci i Młodzieży
Realizacja podstawy programowej poprzez różne formy aktywności w klasach I-III, cz.2 Aleksandra Klimza
Szkoła z pasją... Klasa Va.
Praca z uczniem zdolnym – czyli Młodzieżowy Klub Techniki w Zespole Placówek Oświatowych w Lubieniu Kujawskim. Autor: Jarosław Pieczkowski.
Wsparcie psychologiczno - pedagogiczne
Gdyńska księgarnia „Filiżanka literatury”
„Wspomnienia z 1989r.”.
Wykonał: Jakub Pasieczny ZS nr.6 w Zamościu Pod kierunkiem nauczyciela: mgr Wiesławy Klimczuk.
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
„Zajęcia z metod i technik uczenia się” 1.
Ocenianie kształtujące w edukacji matematycznej i przyrodniczej
Patrycja Widełka KrDZTo1011
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
Jak rozwijać karierę zawodową młodego człowieka? Przewodnik dla kluczowych aktorów - rodziców.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
Co to jest WOLONTARIAT?.
„Bądź bezpieczny w sieci’’ W dwugodzinnych zajęciach wzięli udział uczniowie klas III. Celem zajęć i działań było poznanie przez uczniów zasad bezpiecznego.
Nauczyciel – mentor, tutor, coach
„8 LISTOPADA-DZIEŃ ZDROWEGO ŚNIADANIA
Doradztwo zawodowe dla młodzieży – aktywność zawodowa niepełnospraw nych SOSW dla Niesłyszących im. Janusz Korczaka w Krakowie.
Sportowy Okrągły Stół – debata na temat udoskonalania zajęć sportowych w szkole 12 listopada 2015.
OBYWATEL EDI EDUKACJA, DZIAŁANIA INFORMACYJNE. LEKCJA 2 Jak zaangażować innych i zachęcić ich do działania? Próbując przekonać innych do zaangażowania.
WARSZTATY nr 2. Temat: Jak można żyć od 10 lat w zamkniętym ekosystemie.
Program szkoleniowy dla kandydatów do przysposobienia dziecka zatwierdzony przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej Decyzja Nr 5/2012RA z dnia 23.
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
WOLONTARIAT PRACOWNICZY SZANSA DLA NGO I BIZNESU.
BĄDŹ KUMPLEM- NIE DOKUCZAJ
Spotkanie ze Słowem Mk 10, Z Ewangelii według świętego Marka:
Spotkanie ze Słowem J 14, 1-6 Z Ewangelii według świętego Jana:
Projekt Kim będziesz?.
przeprowadzania egzaminów potwierdzających kwalifikacje w zawodzie
BĄDŹ KUMPLEM- NIE DOKUCZAJ
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
Imię i nazwisko nauczyciela
Imię i nazwisko nauczyciela
Jak napisać dobry konspekt?
Egzamin gimnazjalny. Instrukcja dla uczniów
Wolontariusz roku.
Zapis prezentacji:

LIDEROOFKA

Aleksandra Stasina Drodzy Liderzy i Liderki, W wyniku okresu sesyjnego, cała nasza uwaga skupiła się na nauce, jednakże LIDER pokazał, że nawet wtedy umie działać, czas przed egzaminami, jak i po, nie poszedł na marne, nasze koło naukowe pokazało swoja obecność w postaci różnych projektach. Na obSESYJNE zakończenie dołączyliśmy do „Lideroofki” kilka kawałów o tym temacie, oraz filmik z niektórych spotkań LIDERA, został załączony oddzielnie w mailu, zachęcamy wszystkich do ściągania.

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO LIDERKOM I LIDEROM Z OKAZJI NADCHODZĄCEGO 8 MARCA - DNIA KOBIET I 10 MARCA - DNIA MĘŻCZYZNY ŻYCZY EKIPA „LIDEROOFKI”

W Głogowie, miasteczku oddalonym o dwie godziny drogi od Wrocławia, dnia odbyło się, już od dawna organizowane, szkolenie finansowe. Uczestnicy LIDERa postanowili zaznajomić panie z Domu Samotnej Matki, jak i ich małych podopiecznych, z obsługą komputera oraz pojęciami związanymi z finansami. Po przedstawieniu się wszystkim i podziękowaniach, grupa LIDERa przeszła do bardziej praktycznej części ćwiczeń. Pierwsza grupa zajęła się dziećmi, przeprowadzono z nimi kilka zabaw, a nawet dyskutowano o pieniądzu, co można za niego kupić, a czego kupić się nie da. Na koniec dzieci kolorowały duże banknoty. SZKOLENIE FINASOWE

Natomiast druga grupa rozpoczęła swoje działanie od ćwiczenia „Z czym wam się kojarzą finanse?”. Następnie została podana oficjalna definicja finansów, a zaraz później inne pojęcia m. in. dochód, podaż czy budżet. Na kolejny etap składało się case study, które zawierało dochody i wydatki pewnej anonimowej osoby, zadaniem pań było ustalenie takiego planu finansowego, aby wartość rachunków nie przewyższała zarobków. Po wykonaniu owego ćwiczenia, każda grupa prezentowała swoje wyniki, nie wyłączając wybuchów śmiechu, bowiem powody takiego rozkładu rozwiązania były bardzo oryginalne. Aleksandra Stasina Prezentacja dotycząca budowy komputera i jego oprogramowania przeszła równie gładko i przyjemnie, podobnie jak wyczekiwana przez wszystkich przerwa na obiad. Druga część szkolenia rozpoczęła się od zapoznania z Internetem, panie poznały jego możliwości i podstawowe funkcje, nauczyły się również posługiwać programem Microsoft Word i Exel, a bardziej zaawansowani wybrani - Power Point’em, których prezentacje, przy akompaniamencie wielkich braw, mogliśmy później obejrzeć. Na sam koniec rozdaliśmy uczestniczkom certyfikaty, stanowiące dowód ich pogłębionej wiedzy, a my równie zadowoleni i dumni z wykonanej pracy, bezpiecznie wróciliśmy do Wrocławia.

S.E.S.J.A. = System Eliminacji Studentów Już Aktywny W przepełnionym tramwaju siedzi blady, siny, wymęczony student. Pod oczami cienie, przez lewą rękę przewieszony płaszcz. Wsiada staruszka. Student ustępuje jej miejsca i łapie się uchwytu. Staruszka siada, ale zaniepokojona przygląda się studentowi: - Przepraszam, młody człowieku! To bardzo ładnie, że zrobił mi pan miejsce, ale pan tak blado wygląda. Może pan chory? Może niech lepiej pan siada. Nie jest panu słabo? - Ależ nie, nie! Niech pani siedzi. Ja tylko, widzi pani, jadę na egzamin, a całą noc się uczyłem, bo mam średnią 4,6 i chcę ją utrzymać. - No to może da mi pan, chociaż ten płaszcz do potrzymania? - A, nie! Nie mogę! Zresztą to nie jest płaszcz. To kolega. On ma średnią 5.0. Pewien student na egzaminie siedział w ostatnim rzędzie, więc mógł spokojnie pisać. - Pss...! Masz pierwsze? - usłyszał w pewnej chwili za plecami. - Mam. - To daj. Student przepisał zadanie i podał do tyłu po kilku minutach. - Pss...! Masz drugie? - Mam. - To daj. Student przepisał i podał. Po kolejnych kilku minutach. - Pss...! Masz trzecie? - Mam. - To daj. Po chwili, student słyszy zza pleców cichy, stłumiony głos: - Pss...! Zdał pan, proszę indeks...

Student wchodzi do sali egzaminacyjnej. Profesor, siedzący obok swojego asystenta, trzyma w ręku trzy kartki z zestawami pytań i każe zdającemu wylosować jeden z nich. Student bierze jedną z kartek, lecz po przeczytaniu prosi o pozwolenie na kolejne losowanie. Profesor zgodził się. Następny zestaw pytań także nie odpowiadał studentowi, więc prosi profesora o kolejne losowanie. Profesor na to: - Idź już. Dostajesz tróję. Ucieszony student wychodzi z sali. Po chwili asystent profesora zadaje profesorowi pytanie: - Dlaczego ten student dostał tróję, przecież nie odpowiedział na żadne pytanie! - Ale coś wiedział, bo szukał! - odpowiada profesor Profesor do studenta na egzaminie: - Proszę pana, czy pan w ogóle chce skończyć studia? - Tak panie profesorze. - No to właśnie pan skończył. Na egzaminie z logiki profesor słucha studenta i słucha. W końcu, po jakiejś chwili, kładzie się na podłodze. - Wie pan, co ja robię? - pyta studenta. - Nie. - Zniżam się do pańskiego poziomu Rozmawia 2 studentów: - Siemanko, zdałeś coś w tej sesji?? - Tak, klucz i koc w akademiku! Monika Sobolewska

r. NKP LIDER zaprezentował się podczas Targów Podróże Nauka Praca, które miały miejsce na naszej uczelni. Aneta Surmiak i Asia Słowik zorganizowały case study oraz szkolenie. Szkolenie poprowadził Członek Honorowy naszego Koła Bartosz Michał Lipski. Wydarzenie cieszyło się dużym zainteresowaniem, na szkolenie przyszło prawie 20 osób, chcących zgłębić tajniki sztuki perswazji. Zajęcia trwały nieco ponad 1h i przez ten czas poznaliśmy wiele praktycznych wskazówek oraz psychologiczne podłoża ich działania. Jak wpływać na innych? Jak dobrze zaprezentować ofertę? Jak „nabijają nas w butelkę” przedstawiciele handlowi? Uzyskałam odpowiedź na te i wiele innych pytań. Targi Podróże Nauka Praca

Niezwykle było spotkać kogoś, kto techniki, o których mówi stosuje na co dzień i każdą z nich potrafi zobrazować praktycznym przykładem. Bardzo podobało mi się to, że oprócz prezentowanych wskazówek Michał zaproponował ćwiczenie, podczas którego dobrani w pary, podczas rozmowy stosowaliśmy w praktyce nowopoznaną wiedzę Podczas pogawędki Michał krążył między nami i indywidualnie dawał wskazówki oraz analizował nasze zachowanie. Zaskoczyła mnie wtedy informacja, że według analizy przeprowadzonej przez prowadzącego, siedząca naprzeciwko mnie koleżanka wcale nie wierzy w to co mówię.

W szkoleniu „Sztuka perswazji” prowadzonym przez Michała brałam udział już drugi raz, jednakże miło było przypomnieć sobie wiedzę i poszerzyć ją o nowe umiejętności. Na koniec zadawaliśmy pytania a „szkoleniowiec” wyjaśniał wszelkie wątpliwości i zaspokajał ciekawość uczestników. Każdy dostał kartkę z mapą pamięci technik poznanych podczas spotkania, by w dowolnej chwili móc odświeżyć przyswojone informacje. Dziękuję organizatorom za zaangażowanie i poświęcony czas oraz Michałowi za poprowadzenie szkolenia. Cieszę się, że stale możemy liczyć na Członków Honorowych Agnieszka Hołownia

4 stycznia odbyło się pierwsze (z cyklu 6) spotkanie z licealistami. Tego dnia przeprowadziłyśmy test predyspozycji. Było to dla nas ciekawe doświadczenie. Uczniowie, wbrew naszym przewidywaniom, błyskawicznie odpowiedzieli na pytania. Następnie wypisali zawody związane z wartościami, które uzyskali wypełniając test. SZKOLENIELICEALISTÓW

Potem kilka osób podzieliło się z nami oraz całą klasą swoimi planami związanymi z ich przyszłą edukacją. My życzyłyśmy wszystkim owocnego rozwijania swych umiejętności, najlepszych stron oraz realizacji wymarzonych celów. Tym akcentem zakończyłyśmy zajęcia, ponieważ byłyśmy ograniczone czasowo. Julita Garbowska

19 grudnia 2007 w Poznaniu odbyły się warsztaty organizowane przez SIFE. Jako jedyny przedstawiciel naszego koła naukowego, miałem okazję uczestniczyć w dorocznym spotkaniu z przedstawicielami SIFE. Warto dodać, że w tym roku pojawiły się zupełnie nowe drużyny np. z Koszalina. Niezwykle cenna była ponad dwugodzinna rozmowa z sędziami międzynarodowymi SIFE. Dali oni kilka wskazówek, między innymi na temat projektów. Ważne aby kierować się hasłem: Change the world. Nie należy próbować odgadnąć co jest najważniejsze dla sędziów, najważniejszą ideą projektu ma być realna zmiana. Nie należy robić 1 rocznego projektu, warto pracować nad projektami wieloletnimi. Należy dostrzegać otaczające nas problemy, aktywnie reagować i angażować się w zmianę konkretnych ludzi, powinno też być połączenie z biznesem. Idealnym projektem jest projekt angażujący ludzi, wciągający drugą stronę, oparty na zmianie, z ludzką twarzą, chodzi o społeczność lokalną, o budowanie lokalnych więzi. SIFE POZNAŃ Mikołaj Kowalski SIFE kształci liderów, a nie managerów

Zapraszamy wszystkich na gdzie można już obejrzeć naszą nową stronę!!! Wszelkie inicjatywy i uwagi są mile widziane. Jeśli macie jakiś pomysł co jeszcze może znaleźć się na nowej stronie (jeszcze trochę się pojawi, gdyż strona jest cały czas w budowie :) ), lub jeśli macie materiały, które warto byłoby zamieścić – dajcie znać! Wszystkie uwagi możecie przesyłać na Katarzyna Strompowska

Gazetka multimedialna „LIDEROOFKA” wciąż się zmienia, jeśli ktokolwiek z was ma pomysły czym i jak ją wypełnić lub coś poprawić, niech kieruje swoje maile na adres:

WKRÓTCE NASTĘPNE WYDANIA Z NOWYMI SENSACJAMI !