Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
BiznesKlasa UNICEF – projekt edukacji humanitarnej.
Advertisements

Samorząd szkolny -droga ku demokracji.
Młodzieżowa Rada Gminy Wartkowice
Bezstronność moderacji. Rzetelność i rzeczowość wypowiedzi. Możliwość odebrania głosu przez prowadzące (niezgodności z regulaminem debaty) Zakaz ataków.
PODSUMOWANIE ANKIETY DIAGNOZUJĄCEJ DEBATA UCZEŃ ATEN – DEMORKACJA BLIŻEJ SZKOŁY.
KLASA OBYWATELSKA Z POSZERZONYM JĘZYKIEM ANGIELSKIM SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI ROK SZKOLNY 2011/2012.
M IĘDZYNARODOWY D ZIEŃ O SÓB N IEPEŁNOSPRAWNYCH W SOSW W D OROHUSKU.
W O L N T A R I.
Aktywny Młody Mazowszanin Działania skierowane do młodzieży: -Konkurs -Rady młodzieżowe przy samorządach gminnych i powiatowych 1Warszawa, 29 maja 2013.
Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kochanowskiego w Muszynie
IM.WŁADYSŁAWA STANISŁAWA REYMONTA
Gimnazjum nr 9 im. św. Królowej Jadwigi w Rzeszowie
DEBATA Po co nam samorząd?. Według nas: Działalność na rzecz szkoły i uczniów Reprezentowanie głosów uczniów.
Razem włączmy się w działania wolontariatu!. Wolontariat? Dlaczego? Wolontariat. Wielu o nim wie, każdy słyszał o akcjach i działaniach w ramach wolontariatu,
Dzie ń Wody, Tydzie ń Edukacji Globalnej, Foto-petycja, Debaty, Prezentacje, Seanse filmowe.
Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wypływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji? Natalia Barcz, Martyna Doziwska r.
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży
DEBATA Nie tylko wybory czy młodzi ludzie mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji? w ramach realizacji programu CEO - Sejm Dzieci.
Angażować się w życie społeczne? TAK czy NIE. Nie tylko wybory, Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
Dlaczego ten temat jest ważny?
Kwiecień 2014 r. Debata.
Debata Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym.
1. występy, akcje wolontariacie, wieczorki poezji, imprezy charytatywne, imprezy sportowe, reprezentowanie gminy na uroczystościach, konkursy, WOŚP.
Młodzieżowa Rada Gminy
„Młodzi a polityka” Statystyki z ankiet
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
„Nie tylko wybory-jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?”
Aktywność, czyli o naszym społecznym zaangażowaniu Przeprowadziłyśmy ankietę wśród gimnazjalistów, w ankiecie wzięło udział 80% naszych koleżanek i kolegów.
Czy Pana/Pani zdaniem zaangażowanie młodzieży w sprawie demokracji zmieniło się na przestrzeni kilku lat?
Nie tylko wybory- jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i uczestniczyć w demokracji?
Nie tylko wybory- -Jak młodzi mogą wpływać na władze i aktywnie uczestniczyć w wyborach? Aktywność i współpraca młodzieży w społeczności lokalnej miasta.
Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
Nie tylko wybory. Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji? Dominika Janic Nicola Kokot Nie tylko wybory. Jak młodzi.
Młodzi aktywni? Co zrobić żeby młodzież koźmińska brała udział w wyborach i życiu społecznym.
Młodzieżowa rada miasta jest to organ samorządu terytorialnego o charakterze konsultacyjnym. Młodzieżowe rady tworzone są przez grupę.
 Stowarzyszenie powstało z inicjatywy rodziców dzieci i nauczycieli Szkoły Podstawowej w Widomej.  Członkami-założycielami jest 21 osób. Stowarzyszenie.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
DEBATA 2014,,Nie tylko wybory - jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?” Nie tylko wybory - jak młodzi mogą wpływać.
1 Projekt ROZÚZLENIE. 2 ANKIETA  dla poprawy współpracy między młodzieżą i samorządem lokalnym (miastem, gminą),  koncentrująca się na poznaniu preferowanych.
„Nie tylko wybory-jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?”
Plan debaty Czas trwania debaty: Stworzenie przez uczestników „mapy form aktywności społecznej” Przedstawienie wyników z ankiety dot. aktywności.
Krótkie streszczenie naszych przygotowań
Szymon Błaszczyński Sebastian Mączka. Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród młodzieży z Zespołu Szkół Ekonomiczno – Usługowych im. Fryderyka Chopina w.
Projekt działania lokalnego koordynowany przez wolontariuszy z Gimnazjum w Starym Kurowie.
XX SESJA SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY „Młodzi aktywni?... … czyli co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?”
Debata organizowana w ramach konkursy „Sejm Dzieci i Młodzieży” 30 Marca 2012 roku PZ nr 11 w Kętach.
22 marca )Proces legislacyjny w Rzeczpospolitej Polskiej i zasady funkcjonowania Sejmu przedstawi nam Pani Elżbieta Rafalska 2)Proces legislacyjny.
Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji ? Prowadzące: Kamila Helbin Karolina Szura.
Nie tylko wybory? Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
„Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?”
EKOLOGIA W naszej szkole organizujemy wiele akcji związanych z ekologią. Jednymi z głównych akcji są działania, którym przewodniczy harcerska drużyna.
Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? -nie gaśmy słońca swoją biernością!
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Wińsku
Partycypacja młodzieży Barbara Zwierzyńska-Doskocz.
Zmieniamy naszą okolicę!. XXI Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Konkurs organizowany przez: Kancelarię Sejmu w porozumieniu z Fundacją Centrum Edukacji Obywatelskiej,
Wyniki badań "Idea samorządności a rzeczywistość".
Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
Region Miast Aachen: Zaangażowanie i udział!. Opis 1. Ogólne cele partycypacji obywateli 2. Udział wewnętrzny 3. Udział zewnętrzny
Sonda  I pytanie : Czy wiesz co to demokracja? Czy wiesz co to demokracja?
Projekt „Uczeń Obywatel”. W Dzielnicy XVII Wzgórza Krzesławickie realizowano program „Uczeń Obywatel”
Kalistenika Konferencja otwierająca konsultacje społeczne projektu Lokalnego Programu Rewitalizacji Gminy Strzegom na lata Strzegom, 3 sierpnia.
Młodzieżowa Rada Gminy Brzesko
Klub Alternatywy Młodzieżowej
KLASA OBYWATELSKA Miejskie Gimnazjum Nr 3
Wydarzenia szkolne 2017/2018.
DEBATA: SAMORZĄD SZKOLNY BLISKO KAZDEGO UCZNIA
Zapis prezentacji:

Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?

Reaktywacja Młodzieżowej Rady Gminy. Czy kiedykolwiek taka organizacja na terenie naszej gminy działała? Dlaczego chcemy reaktywacji Młodzieżowej Rady Gminy? Kto radnym, kto przewodniczącym? Działalność ?

Działalność samorządu szkolnego

Spotkania przedstawicieli gminy z młodzieżą. Po co organizować takie spotkania ? Kto mógłby w nich uczestniczyć? O czym można na takich spotkaniach rozmawiać? Kto takie spotkania mógłby prowadzić? Gdzie organizować takie spotkania?

Problemy społeczeństwa – co zrobić aby ujrzały one światło dzienne?

Dzień dziecka jako oficjalny dzień sportu w naszej gminie Po co dzień sportu w każdej z placówek w naszej gminie? Kiedy byłoby organizowane takowe święto? Jak wyglądała by organizacja takiego dnia? Jak wybrać zwycięzcę? Dlaczego nadwaga i otyłość jest niekorzystna dla całego środowiska?

Budzenie w młodych patriotyzmu lokalnego

Częstsze akcje proekologicznie Czy istnieje dzień sprzątania świata, jak jest w naszej szkole obchodzony? Dlaczego chcemy aby takie akcje organizowane były częściej? Co proponujemy?

Utworzenie na portalach społecznościowych oficjalnego konta gminy Kto prowadzi takie konto ? Co na takiej stronie może być umieszczone? Czy osoby które polubią ten profil mogą także aktywnie uczestniczyć w prowadzeniu tego profilu?

Teraz chwielibyśmy opowiedzieć o projekcie który od kilku lat działa w naszej gminie.