DEBATA SAMORZĄDOWA „Nie tylko wybory - MSA i inne przedsięwzięcia, czyli w jaki sposób kozienicka młodzież wpływa na lokalną rzeczywistość, i w jaki sposób.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Uczniowie mają głos! – czyli to i owo o szkolnej demokracji.
Advertisements

Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w powiecie kartuskim – edycja II Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII: Promocja integracji.
Regionalna debata nad przyszłością podejścia LEADER po roku 2013 Toruń r.
III Forum Gospodarcze Województwa Kujawsko-Pomorskiego Toruń, 28 maja 2003r.
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Gimnazjum nr 3 im. Emilii Zawidzkiej w Zespole Szkół nr 7 Road to freedom- nasze miasto 20 lat wspólnie FINAŁ MŁODZIEŻOWEJ AKCJI OBYWATELSKIEJ 20 LAT WSPÓLNIE.
Jakie Centrum Obywatelskie w Łodzi? Forum Pełnomocników 19 czerwca 2012.
Debata na temat szkolnej demokracji i samorządności.
DEBATA Co możemy zrobić dla naszej Matki Ziemi? – ocena dotychczasowych działań
PROGRAM MŁODZIEŻ W DZIAŁANIU Program Młodzież w Działaniu Cele Programu Aktywne uczestnictwo młodzieży w życiu społecznym Europy Budowanie.
Punkt Informacyjny EUROPE DIRECT - Warszawa Działalność Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT – Warszawa Karolina Iwińska Konsultantka Punktu.
Czesław Noworol Narodowe Forum Doradztwa Kariery
Sejm Dzieci i Młodzieży. Lokalne produkty dobrem dla Ciebie i Twojej rodziny Debata na temat promocji lokalnej żywności na rynku regionalnym.
Gimnazjum nr 9 im. św. Królowej Jadwigi w Rzeszowie
Szkolna debata Jakie działania szkolne i lokalne są warte zrealizowania przez samorząd uczniowski – nasze pomysły i dobre praktyki? 28 kwietnia 2010 LO.
Jakie działania szkolne i lokalne są warte zrealizowania przez samorząd uczniowski?  Nasze pomysły i dobre praktyki.
Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
DEBATA Nie tylko wybory czy młodzi ludzie mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji? w ramach realizacji programu CEO - Sejm Dzieci.
,,Głosowanie to instrument i symbol władzy wolnego człowieka. ~Ambrose Bierce.
Współpraca w naszej szkole
DEBATA Współpraca w naszej szkole. GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W CHOCENIU.
Temat debaty – Podejmowanie samorządnej inicjatywy młodzieżowej.
XX SESJA DO SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY. Nie ma nie-polityki. Wszystko jest polityką. Thomas Mann.
Debata z uczniami Gimnazjum w Mirczu
  poszerzenie wiedzy na temat ekologii i zrównoważonego rozwoju na przykładzie koncepcji zagospodarowania przestrzeni Parku w Łodygowicach,  wdrażanie.
„Nie tylko wybory-jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?”
- czwórka broni danej tezy (propozycja) - czwórka usiłuje ją obalić (opozycja)
Nie tylko wybory- jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i uczestniczyć w demokracji?
Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
Od czego zależy jakość funkcjonowania naszych społeczności lokalnych?
Młodzieżowa rada miasta jest to organ samorządu terytorialnego o charakterze konsultacyjnym. Młodzieżowe rady tworzone są przez grupę.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
DEBATA 2014,,Nie tylko wybory - jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?” Nie tylko wybory - jak młodzi mogą wpływać.
III MAŁOPOLSKIE FORUM PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNYCH IWONA JANEK GIMNAZJUM NR IM. B.GŁOWACKIEGO.
„Nie tylko wybory-jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?”
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Debata „ Samorządność” 03 kwietnia 2012 r.. Od lewej: Kinga Graczyk i Anita Psonak.
Świętokrzyskie Centrum Kielce, ul. Żelazna 22 Świętokrzyskie Centrum Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej.
Plan debaty Czas trwania debaty: Stworzenie przez uczestników „mapy form aktywności społecznej” Przedstawienie wyników z ankiety dot. aktywności.
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Projekt organizowany przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Kancelarię Sejmu, Odbywa się po raz dwudziesty,
Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji? Nie tylko wybory.
„Wybory parlamentarne” XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży konkurs organizowany przez: Fundację Centrum Edukacji Obywatelskiej Kancelarię Sejmu RP i Ministerstwo.
W ankiecie udział wzięli uczniowie klas III. Łącznie wzięło udział 30 osób, w tym 6 chłopców i 24 dziewczyny.
Po debacie …. Czego dowiedziałeś się dzięki debacie?  Jak ważne jest uczestnictwo w wyborach  Jeśli większość z nas by głosowała mogłoby to znacznie.
„WOLONTARIAT NA RZECZ AKTYWNOŚCI OBYWATELSKIEJ” EST LIBERALE OFFCIUM SERERE BENEFICIUM UT METERE POSSIS FRUCTUM. - JEST TO SZLACHETNE ZAJĘCIE SIAĆ DOBRODZIEJSTWO,
Młodzi aktywni. Czy to możliwe ?. Sondaż Czy interesujesz sie tym co sie wokół ciebie dzieje ?
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Gimnazjum nr 67 im ks. prof. Józefa Tischnera Centrum Edukacji Obywatelskiej.
Debata organizowana w ramach konkursy „Sejm Dzieci i Młodzieży” 30 Marca 2012 roku PZ nr 11 w Kętach.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji ? Prowadzące: Kamila Helbin Karolina Szura.
Nie tylko wybory? Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
„Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?”
Jak działa demokracja w szkole?
Gimnazjum nr 1 im Ojca Świętego Jana Pawła II w Rabie Wyżnej.
{ DEBATA wprowadzenie XX Sejm Dzieci i Młodzieży.
Debata odbyła się r. w godz w trakcie spotkania przewidziano przerwę. Miejscem debaty była sala lekcyjna. Moderatorami debaty.
WARSZTATY WYJAZDOWE Lokalna Grupa Działania „Brynica to nie granica” „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa.
Wybory w ZS1. Wszystko zaczęło od… Rozgłośnienia akcji poprzez:  Plakaty  Gazetki  Media Szkolne.
„Zdrowie, aktywność i integracja międzypokoleniowa”
Fundusz Współpracy 1 Prezentacja rezultatów na tle strategii tematycznej KST Tematu A.
Przykładowe metody prowadzenia spotkań partnerskich 1. Metody przekazywania informacji: wykłady, prezentacje, materiały audiowizualne, teksty do czytania.
Program konferencji: Otwarcie konferencji Bogdan Borusewicz, marszałek Senatu RP PRZEDSTAWIENIE ZAŁOŻEŃ PROJEKTU „ARCHIWA PRZEŁOMU
„Pomagamy pomagać” Kampania realizowana przez MOPR w Gdańsku od do roku.
Czy Pana/Pani zdaniem rodzice powinni uczestniczyć w życiu szkoły?
Konkurs „Najlepsza inicjatywa pozarządowa powiatu rawskiego 2017 roku”
Czym jest PAP? Projekt porusza kwestię partycypacji obywatelskiej młodych ludzi w mieście Poznań. Głównymi tematami projektu będzie zaangażowanie w politykę.
Zespół Ekspertów „Dobrej Zmiany”.
Jesteśmy uczniami Publicznego Gimnazjum nr 2 w Łomży im. Jana Pawła II . Po przyjęciu propozycji od Pani Zofii Rusiłowicz – Kleczyńskiej o możliwości.
ISO 14001:2015 Spotkanie otwarte Stowarzyszenia Polskie Forum Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy ISO Biuro Usług Doskonalenia Zarządzania.
Projekt dofinansowany ze środków Rządowego Programu na Rzecz Aktywności Społecznej Osób Starszych na lata
Zapis prezentacji:

DEBATA SAMORZĄDOWA „Nie tylko wybory - MSA i inne przedsięwzięcia, czyli w jaki sposób kozienicka młodzież wpływa na lokalną rzeczywistość, i w jaki sposób jeszcze wpływać może?”

DEBATA SAMORZĄDOWA 1. Otwarcie debaty

DEBATA SAMORZĄDOWA 2. Zapoznanie się z programem debaty

DEBATA SAMORZĄDOWA 3. Zapoznanie uczestników debaty z inicjatywą MSA

DEBATA SAMORZĄDOWA 4. Zaprezentowanie wyników ankiet dotyczących lokalnej polityki

DEBATA SAMORZĄDOWA 5. Integracja

DEBATA SAMORZĄDOWA 6. Przybliżenie zasad pracy w grupach

DEBATA SAMORZĄDOWA 7. Debata panelowa w jednym bloku tematycznym: Inicjatywy obywatelskie – propozycje, sposoby promowania i realizacja

DEBATA SAMORZĄDOWA 8. Podsumowanie i zapisanie wniosków

DEBATA SAMORZĄDOWA 9. Przerwa

DEBATA SAMORZĄDOWA 10. Poszukiwanie rozwiązań problemu postawionego w tytule

DEBATA SAMORZĄDOWA 11. Kampania Profrekrencyjna: Co? Gdzie? Jak?