Organizatorzy: Kornelia Serwata Sebastian Kisiel

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Międzywydziałowe Koło Naukowe EuroProjekt
Advertisements

ROK PO AKCESJI DO UE SZANSE I WYZWANIA DLA PRZEDSIĘBIORSTW dr Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek Warszawa,
Rozszerzenie Unii Europejskiej a rozwój gospodarczy
Doświadczenie Polskiej Zielonej Sieci w zakresie monitoringu i rzecznictwa funduszy unijnych.
Kwalifikacje po europejsku Zmiana dla Twojej przyszłości.
Przed renowacjąPo rewitalizacji Na terenach pokoszarowych powstał plac rekreacyjny, z inicjatywy mieszkańców nazwany Placem 11 Pułku.
DANE SZKOŁY Nazwa szkoły:
Miejski Zespół Szkół Nr 1 w Ciechanowie powstał 1 września 2005 r. w wyniku połączenia Szkoły Podstawowej Nr 3 i Gimnazjum Nr 2.
Priorytet 2 Wzmacnianie rozwoju zasobów ludzkich w regionach Działanie 2.1. Rozwój umiejętności powiązany z potrzebami regionalnego rynku pracy i możliwości.
Punkt Informacyjny EUROPE DIRECT - Warszawa Działalność Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT – Warszawa Karolina Iwińska Konsultantka Punktu.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Zarzadzanie projektami UE Moduł G Opiekun dr Renata Lisowska.
Projekt edukacyjny „Nasza szkoła w procentach”
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkolenie Wojewoda Świętokrzyski PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY.
Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Jak społeczność lokalna może wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?
DEBATA Jak wykorzystywa ć mo ż liwo ś ci, które daje nam cz ł onkostwo w Unii Europejskiej? Zadanie rekrutacyjne na XX Sesj ę Sejmu Dzieci i M ł odzie.
Strefa Schengen Jakub Bartoszewski i Michał Mazur
W jakich aspektach życia (np. kultura, infrastruktura, gospodarka) i dlaczego wspierałbyś swój region, gdybyś posiadał euro z budżetu Unii Europejskiej.
Patryk Mechocki IIIc Mateusz Różański IIIc. Większa stabilizacja W ciągu ostatnich 50-ciu lat, dzięki wzmożonej współpracy w Europie, wojna pomiędzy.
Jak wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej? -debata.
Projekt XX sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży – W drogę do samorządności.
Jak wykorzystać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej, w naszej gminie.
OMÓWIENIE ANKIETY NA TEMAT „CO DAJE NAM CZŁONKOWSTWO W UNII EUROPEJSKIEJ’’
Zmiany w Polsce po wstąpieniu do Unii Europejskiej
Polski powiat, gmina- jak wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej ?
JAK NASZA GMINA WYKORZYSTUJE MOŻLIWOŚCI, KTÓRE DAJE NAM CZŁONKOSTWO W UNII EUROPEJSKIEJ?
Jak wykorzystywać możliwości, które daje nam Unia Europejska?
POZYSKIWANIE FUNDUSZY Z UNII EUROPEJSKIEJ W GMINIE POŚWIĘTNE
Debata "Jak wykorzystać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?"
Gimnazjum nr 4 im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Tychach w projekcie „SEJM DZIECI I MŁODZIEŻY”
Wyniki ankiet uczniów, rodziców i nauczycieli podsumowujące 2-letni Projekt Comenius Projekt: „Przedsiębiorczy może być każdy”
„Wybory parlamentarne” XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży konkurs organizowany przez: Fundację Centrum Edukacji Obywatelskiej Kancelarię Sejmu RP i Ministerstwo.
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WSRÓD MIESZKAŃCÓW GMINY KRASNE W DNIU 19 MARCA.
Unia Europejska Patrycja Łuczak i Wojciech Imbiorowicz.
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
Wiesz kim jestem? Soy alguien con quien convives a diario Jestem kimś żyjącym z dnia na dzień…
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH „Jeśli potrafisz o tym marzyć, to potrafisz także tego dokonać” Walt.
Fundusz AKUMULATOR SPOŁECZNY – dotacje dla organizacji pozarządowych i grup nieformalnych na Pomorzu Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej Programu.
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Wyniki ankiety dla uczniów Gimnazjum w Starym Kurowie.
1.W twoim domu są używane żarówki energooszczędne?
KOŁO NAUKOWE STUDENTÓW EUROPEISTYKI. NASZE CELE: Współpraca naukowa z ośrodkami akademickimi i instytucjami zajmującymi się tematyką europejską Działalność.
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Projekt organizowany przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Kancelarię Sejmu, Odbywa się po raz dwudziesty,
Trochę o unii europejskiej na świecie
„Wybory parlamentarne” XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży konkurs organizowany przez: Fundację Centrum Edukacji Obywatelskiej Kancelarię Sejmu RP i Ministerstwo.
Unia Europejska Jak wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?
Spis Treści  1. Czy ktokolwiek z Twoich znajomych, rodziny, przyjaciół skorzystał bezpośrednio z funduszy europejskich? 1. Czy ktokolwiek z Twoich znajomych,
Jak młodzi Sądeczanie mogą skutecznie wykorzystać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?
Jak rozwijać karierę zawodową młodego człowieka? Przewodnik dla kluczowych aktorów - rodziców.
{ "Jak wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?" Paszko Natalia, Półchłopek Aleksandra.
Jak wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej ? Jak wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?
10 STRINGÓW DLA CIEBIE .
I Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica w Chrzanowie
PRZYGOTOWANIA D0 DEBATY „ JAK WYKORZYSTYWAĆ MOŻLIWOŚCI KTÓRE DAJE NAM UNIA EUROPEJSKA” Uczniowie z Publicznego Gimnazjum nr 2 w Łomży im. Jana Pawła II.
Gimnazjum nr 1 im Ojca Świętego Jana Pawła II w Rabie Wyżnej.
POLSKA nowe laboratoria nowe drogi nowe miejsca pracy dotacje stypendia fundusze.
O Fundacji Rozwoju Nauki i Przedsiębiorczości Fundacja Rozwoju Nauki i Przedsiębiorczości prowadzi działalność od 2003 r. w zakresie: -szkoleniowo - konsultacyjnej.
PARTNER Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lesznie Planujesz rozpoczęcie lub rozwój działalności? Chcesz być konkurencyjny na rynku? Masz innowacyjny pomysł.
KLIENT + Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
PROJEKTY UNIJNE W ZESPOLE SZKÓŁ W GÓRZE
Gimnazjum nr 2 w Rumi KODEKS 2.0.
Dzień Języków Obcych w ZSP 15
Postępy w realizacji Strategii komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego.
„ROBOCZEGO PROGRAMU DZIAŁAŃ ZIT WrOF”
Solidarność w praktyce − polityka spójności UE
I Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica w Chrzanowie
Zapis prezentacji:

Organizatorzy: Kornelia Serwata Sebastian Kisiel

Jak wykorzystać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?

XX sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży

„Czy wiesz, od którego roku Polska należy do Unii Europejskiej?”

„Czy brałeś/aś udział w wymianie międzynarodowej?”

Erasmus+

Możliwości wyjazdu za granicę

Uczniowie ILO na wymianie

„Czy na terenie twojej miejscowości powstał/ły obiekt/ty dzięki dotacji z UE?”

Hala sportowa w Oleśnicy zbudowana dzięki dotacji unijnej Orlik przy Gimnazjum nr 3 w Oleśnicy zbudowany dzięki dotacji unijnej

Jakie inwestycje zostały zrealizowane w ostatnich latach na terenie powiatu? Jakie są kolejne plany?

Czy dotacje unijne miały duży wpływ na rozwój Oleśnicy i okolic w ostatnich latach?

Świetlica, siedziba OSP i sala gimnastyczna we Wszechświętem zbudowana dzięki dotacji unijnej

Jak zdobyć dotację?

„Czy ktokolwiek z twoich znajomych, rodziny skorzystał bezpośrednio z funduszy europejskich?”

„Czy w przyszłości chciałbyś/łabyś skorzystać z dotacji unijnych?”

„Gdzie można zasięgnąć informacji dotyczących dotacji unijnych?”

Jak rozpoznać, że obiekt jest współfinansowany ze środków unijnych?

„Fizyka jest ciekawa” Projekt realizowany w ILO Korzyści: 1.Laptopy do nauki fizyki   2. Zestawy SONDA 4 - częściowe do nauki fizyki. 3. Koło fizyczne. 4. Wycieczki na wykłady do Wrocławia na UW oraz do planetarium w Chorzowie. 5. Szkolenia dla koordynatorów projektu

Jak wygląda pozyskiwanie funduszy dla szkół?

„Wymień korzyści wynikające z przystąpienia Polski do UE”

Czy w ostatnim czasie, wyjeżdżałeś/aś za granicę?

Co młodzi ludzie mogą zrobić, aby mieć możliwość zdobycia pracy poza granicami Polski?

„Jak według ciebie młodzież może wykorzystywać możliwości, jakie daje członkostwo w UE?”

Wnioski