Przedstawienie działań naszej grupy w czasie projektu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Obecność Unii Europejskiej w naszym mieście - Poznaniu
Advertisements

Sprawozdanie z realizacji akcji prozdrowotnej
Zrealizowane działania w ramach OTK sprawozdanie 2010
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
PRZYJAŹŃ godzina wychowawcza w kl. VI
„TEATR CIENI” PREZENTACJA.
PROJEKT COMENIUS THE FUTURE IS IN THE HANDS OF THE EUROPEAN YOUTH - LETS STRUGGLE FOR A BETTER WORLD TOGETHER.
Praca metodą projektu edukacyjnego
Dlaczego Publiczna Szkoła Podstawowa w Brzeźnicy jest fajna??
PROJEKT EDUSCIENCE W SZKOLE PODSTAWOWEJ W ZGŁOBNIU.
"Szkoła dobrych praktyk" w Zespole Szkół Nr 1 w Puławach
Sprawozdanie z projektu edukacyjnego
„Tytoń, narkotyki, dopalacze - jak się przed tym bronić”
WebQuest wykonane w ramach projektu BelferOnLine
Informacja dla rodziców Sześciolatek w szkole Informacja dla rodziców Sześciolatek w szkole.
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Człowiek – najlepsza inwestycja Program Operacyjny Kapitał Ludzki PROBLEMY PROGRAMOWANIA, WDRAŻANIA I PROJEKTOWANIA W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
TYDZIEŃ EDUKACJI GLOBALNEJ
N ASZA PRACA Czyli jak rozwijamy nasze umiejętności.
Konferencja regionalna projektu „Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach” TIK w szkole podstawowej arkusze kalkulacyjne.
Od maja 2002 r. do października 2003 r. trwała I edycja akcji "Szkoły z klasą". Wzięło w niej udział ponad 4,3 tys. szkół, z których 3118 zrealizowało.
Adrianna Romaniec prezentacja końcowa Grupa 1015
Razem włączmy się w działania wolontariatu!. Wolontariat? Dlaczego? Wolontariat. Wielu o nim wie, każdy słyszał o akcjach i działaniach w ramach wolontariatu,
Dzie ń Wody, Tydzie ń Edukacji Globalnej, Foto-petycja, Debaty, Prezentacje, Seanse filmowe.
Zespół Szkół Gimnazjum Nr 6 Szkoła Podstawowa Nr 13 w Zawierciu
Proste obliczenia w arkuszu
Współpraca z innymi szkołami Gimnazjum nr 12 w Tychach.
Platforma Edukacyjna Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie Z tej krótkiej prezentacji dowiemy się, do czego będzie służyć uczniom platforma edukacyjna, jak.
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Debata pt.,,Współpraca w naszej szkole odbyła się dnia 24. lutego 2014 r. Uczestniczyło w niej 11 rodziców.
ERASMUS+ unijny program w dziedzinie kształcenia, szkoleń, młodzieży i sportu
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
Ciekawe strony internetowe
OBRAZKOWY KODEKS 2.0 Klasa IIC
ZDROWY STYL ODŻYWIANIA W SZKOLE
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE OK
Pierwsza edycja Europejskiego Dnia Języków została zorganizowana wspólnie przez Radę Europy oraz Unię Europejską w 2001 roku. Wzięły w niej udział miliony.
Z łyżką i wiosłem – kulinarny rejs wokół Bałtyku Prezentacja uczennic klasy V Szkoły Podstawowej w Zalesiu.
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
„ Serce jako organ życia i uczuć”
Patrycja Widełka KrDZTo1011
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
Nie tylko wybory? Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Gramy z TIK-iem, nasze pomysły na gry edukacyjne dla małych i dużych To tytuł naszego projektu edukacyjnego, który realizujemy w ramach Programu Szkoła.
Pogoda – Das Wetter Zajęcia przeprowadzono r. w klasie II a
Dnia maja uczniowie klas I wzięli udział w pokazowej lekcji o Unii Europejskiej przeprowadzonej przez Punkt Informacji Europejskiej Europe Direct.
Osoba eksperymentatora jest nieodłączną częścią każdego doświadczenia, zanim jednak zaczniemy badać innych, przebadajmy swoje własne postawy i przekonania.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Poznajemy zawody w miejscu pracy.
 Po prezentacji rozwiązywałyśmy Quiz wspólnie z dziećmi, na który bardzo aktywnie i poprawnie odpowiadały. Obejrzeliśmy filmik w którym rodzina Brytyjska.
TIK na lekcjach – od czego rozpocząć ? Projekt pt. „Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Grupa IX na tropie zawodowych możliwości Grupa IX na tropie zawodowych możliwości.
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
WEBQUEST JAKO METODA Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Modelowy program praktyk podnoszący jakość.
Praca metodą projektu edukacyjnego
„Sześciolatek w szkole”
Żeromszczacy w NBP.
Speakers’ Corner. Speakers’ Corner Innowacja edukacyjna „Kącik Mówców” w XLII Liceum Ogólnokształcącym im Innowacja edukacyjna „Kącik Mówców” w XLII.
Program eTwinning Planowanie projektów
Szkoła Podstawowa nr 214 Ul. Fontany 1.
Sprawozdanie z lekcji w klasie 4b
Idziemy z duchem czasu – podstawy kodowania i konstruowania z wykorzystaniem klocków littlebits Podsumowanie działań.
im. Jana Matejki w Koszalinie
„Sześciolatek w szkole”
Z radością do niepodległości poznanie własnych korzeni PROJEKT POWIATOWY REALIZOWANY PRZEZ STOWARZYSZENIE „RAZEM RAŹNIEJ” r. – r.
Z radością do niepodległości poznanie własnych korzeni PROJEKT POWIATOWY REALIZOWANY PRZEZ STOWARZYSZENIE „RAZEM RAŹNIEJ” r. – r.
Zapis prezentacji:

Przedstawienie działań naszej grupy w czasie projektu

Strona główna  Opis działań Opis działań  Galeria z projektu Galeria z projektu  Podsumowanie

1. Co zrobiliśmy w ramach naszego projektu na rozwój?  Pokazaliśmy zarówno uczniom, jak i innym osobom będących na naszych zajęciach, jak CO 2 wpływa na globalne ocieplenie.  Uświadomiliśmy także tym osobom, jak wygląda życie ludzi w krajach Globalnego Południa.  Pokazaliśmy jakich tańszych zamienników można używać w różnych technologiach.

2. Jaką tematyką się zajmowaliśmy?  Tematyką naszej pracy było pokazanie w jakich warunkach żyją ludzie w państwach Globalnego Południa.  Zajmowaliśmy się również przystosowaniem Ich do zmiany klimatu oraz używania prostych technologii, jako tańsze zamienniki.

3. Jak do tego doszło?, Jak nasze działanie przebiegało?  Nasze działania zostały przygotowane z inicjatywy projektu, którego rezultaty ukazaliśmy z okazji,,Dnia Nauki’’ w naszej szkole.  Nasza grupa jednogłośnie podjęła decyzje o wybraniu tematu o zmianach klimatu w krajach Globalnego Południa.  Przygotowania do naszego projektu rozwijaliśmy na dodatkowych zajęciach w ramach naszego projektu.

4. Czego się nauczyliśmy w trakcie realizacji tego projektu?  Dowiedzieliśmy się jak ciężko żyje się w krajach, w których brak technologii, których posiadanie dla nas jest codziennością.  Poznaliśmy wiele nowych technologii, które nas bardzo zainteresowały, a także uświadomiliśmy sobie i innym, jak wiele zastosowań mogą mieć używane przez nas technologie.

5. Jakie nowe umiejętności nabyliśmy?  Nauczyliśmy się współpracy ze sobą.  Tworzyć nowe technologie.  Przedstawiać nasze projekty grupom różnych osób.

6. Co zrobilibyśmy inaczej, gdybyśmy jeszcze raz rozpoczęli realizacje projektu?  Postaralibyśmy się bardziej współpracować i dogadywać się ze sobą.  Zagospodarowalibyśmy więcej czasu na ułożenie lepszego planu na projekt, aby wszystkie działania pokrywały się zgodnie z naszym planem.

7. Czego na pewno nie zapomnimy z tych działań? Dlaczego akurat tego?  Na pewno nie zapomnimy długich poszukiwań odpowiedzi na różne pytania.  Niezapomniana zostanie współpraca, a także moment przedstawienia naszej pracy, ponieważ były to najciekawsze urywki pracy z naszego projektu.

8. Jeżeli nasz projekt mielibyśmy do czegoś porównywać to byłby jak…..?  ……długaa lekcja  na której poznaje się technologie i wiele przydatnych w życiu rozwiązań  która ukazuje nam całą prawdę życia na innych kontynentach.

Galeria z projektu

Podsumowanie  Dziękujemy za obejrzenie prezentacji. Dziękujemy za obejrzenie prezentacji. Dziękujemy za obejrzenie prezentacji.