MEDIA TRENDY 2010 TurboDymoMan zawstydza w Internecie Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel SA Mariusz Majewski, Dyrektor.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Patrycja Matul, Head of SociAll, Agora SA Warszawa, 12 maja 2012
Strategia kampanii w Internecie dla Fundacji Dzieci Niczyje
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Poprawność informacji prasowych
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
Nowe modele biznesowe dla wydawców treści
SLIDER nowy format reklamowy w IDMnet.
Automatyczny sprzedawca, jak zwiększyć efektywność internetowych stron turystycznych.
Matematyka znajomość i ocena reklam zachęcających do nauki matematyki
Wspieramy e-biznes Tomasz Czerwoniak
Dzień Bezpiecznego Internetu
Monitoring Online Mediów Internetowych
Sieć reklamowa Premium docierająca do KOBIET
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Kampania wizerunkowa Polski przed
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
EDI NET - badania.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
GemiusAudience - szansa na Telemetrię w Internecie
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie. Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Narzędzia w Marketingu Partnerskim. I Narzędzie w Marketingu Partnerskim.
Kampania wizerunkowa Gmina Rewal Natchnieni Słońcem
Telewizja republika Nowy, polski kanał publicystyczno-informacyjny w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych oraz w internecie.
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Światłowód Wiedzy źródłem motywacji do dzielenia się wiedzą Eksperta
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Pod hasłem: "Razem tworzymy lepszy Internet"
Użycie języka w procesie porozumiewania się. GEST to dowolny ruch wykonywany przez kogoś świadomie lub nie. MIMIKA to ruchy mięśni twarzy wyrażające.
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2016 rok Mariusz Frankowski Dyrektor Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
Pierwsze kroki w Scratch’u.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Dzień Bezpiecznego Internetu !
ROCZNY PLAN DZIAŁAŃ INFORMACYJNYCH I PROMOCYJNYCH NA 2016 R. dla RPO WiM na lata (RPD) 1.
NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
SafeSurfing Moduł 3 Jak zachować bezpieczeństwo korzystając z internetu i aplikacji mobilnych.
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Innowacja w planowaniu mediów
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
HOOP - Dzień Przytulania
ChupaChuck – wyluzuj! Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych.
Launch Skody Yeti – Sukces masz w naturze Odwaga w planowaniu mediów
Okno na Hooptymistyczny świat
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
Blogosfera.
TP S.A. Nakręć Reklamę Serca i Rozumu
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Zapis prezentacji:

MEDIA TRENDY 2010 TurboDymoMan zawstydza w Internecie Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel SA Mariusz Majewski, Dyrektor Zarządzający Point of View (PoV sp. z o.o.)

TurboDymoMan zawstydza w Internecie  kampania wykorzystująca potencjał Internetu (szereg niestandardowych form) w celu popularyzacji postaci symbolizującej markę 36.6 i zachęcającej do samodzielnego tworzenia treści z jej udziałem

TurboDymoMan zawstydza w Internecie tło kampanii  36.6 – marka prepaid telefonii komórkowej dla młodzieży (główne hasło: w 36.6 Twoja kasa starcza na dłużej)  sierpień 2009 – marka chce wystartować z promocją, w ramach której każde doładowanie premiowane będzie 50% bonusem  agencja Team One tworzy postać i koncept TurboDymoMana – superbohatera, który zawstydza innych, bo zawsze jest o połowę lepszy.  kampania startuje w telewizji, radio, wykorzystuje także outdoor i Internet

TurboDymoMan zawstydza w Internecie strategia  postać TurboDymoMana – bardzo plastyczna, koncept pozwala na nieograniczone wykorzystanie postaci w różnych sytuacjach (pozytywnych i negatywnych)  reklama telewizyjna i radiowa – całkowicie absurdalne przygody TurboDymoMana  celem działań w sieci Internet było wykorzystanie potencjału postaci, wywołanie szumu, który zwiększy zauważalność kampanii, zachęci do zabawy z postacią i wywoła lawinę skojarzeń

TurboDymoMan zawstydza w Internecie zakres działań w Internecie

TurboDymoMan zawstydza w Internecie strona WWW  landing pad do kampanii  miejsce interakcji z użytkownikami  konkurs – opisz, jak TDM zawstydził jedną z predefiniowanych postaci  nagrody rzeczowe – ale także animacje na stronie  aktywizacja użytkowników - głosowanie  informacja produktowa – zachęta do aktywacji usługi  linki do kanału YouTube, vlepki i inne gadżety

TurboDymoMan zawstydza w Internecie strategia  miejsce komunikacji z użytkownikami (maile prywatne, komentarze do profilu, komentarze do filmów)  zachęcanie do zabawy z postacią – wskazywanie, komentowanie, ocenianie filmów amatorskich z TDM  umieszczenie kilku filmów amatorskich – łatwe do odnalezienia

TurboDymoMan zawstydza w Internecie działania niestandardowe :: komentarze na pudelek.pl

TurboDymoMan zawstydza w Internecie artykuły o fikcyjnych celebrytach

TurboDymoMan zawstydza w Internecie reklamy fikcyjnych produktów

TurboDymoMan zawstydza w Internecie pozostałe działania

TurboDymoMan zawstydza w Internecie skuteczność  ok. 160 tys. unikalnych użytkowników na stronie (71,5 tys. w pierwszej części kampanii, ok. 10% bierze udział w konkursie)  prawie 200 tys. wyświetleń filmów w ramach kanału YT w trakcie kampanii (obecnie 385 tys.)  ok. 80 tys. wyświetleń filmów amatorskich na YT (obecnie ponad 160 tys.), najlepszy film zgarnia 532 oceny (średnia 4.0), 154 komentarze tekstowe  465 subskrybentów kanału, 286 przyjaciół, setki komentarzy na YT

TurboDymoMan zawstydza w Internecie skuteczność  W sumie ponad 4 miliony odsłon artykułów z komentarzami i wtrąceniami  W zabawach, quizach, sondach wzięło udział ponad 150 tysięcy UU  wzrost spontanicznej świadomości marki w okresie od lipca do grudnia 2009 o 7% (w grupie lata) i o 8% (w całej populacji)

TurboDymoMan zawstydza w Internecie ogólne spostrzeżenia  Zawstydzanie TurboDymoMana weszło do mowy potocznej (Turbo-Polki, konflikt z PZPN, Szymon Majewski Show, Szkło Kontaktowe)  Internauci stworzyli wielkie zasoby treści: filmy, zabawy i przede wszystkim skojarzenia (ok. 50 tys. wyników wyszukiwania w Google, 565 demotywatorów, kilkanaście filmów na YT, skórka na GG, komiksy, wpisy na nonsensopedii)

TurboDymoMan zawstydza w Internecie ogólne spostrzeżenia

Dziękujemy, Tomasz Broda, Polkomtel SA, Mariusz Majewski, Point of View,