MEDIA TRENDY 2010 TurboDymoMan zawstydza w Internecie Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel SA Mariusz Majewski, Dyrektor Zarządzający Point of View (PoV sp. z o.o.)
TurboDymoMan zawstydza w Internecie kampania wykorzystująca potencjał Internetu (szereg niestandardowych form) w celu popularyzacji postaci symbolizującej markę 36.6 i zachęcającej do samodzielnego tworzenia treści z jej udziałem
TurboDymoMan zawstydza w Internecie tło kampanii 36.6 – marka prepaid telefonii komórkowej dla młodzieży (główne hasło: w 36.6 Twoja kasa starcza na dłużej) sierpień 2009 – marka chce wystartować z promocją, w ramach której każde doładowanie premiowane będzie 50% bonusem agencja Team One tworzy postać i koncept TurboDymoMana – superbohatera, który zawstydza innych, bo zawsze jest o połowę lepszy. kampania startuje w telewizji, radio, wykorzystuje także outdoor i Internet
TurboDymoMan zawstydza w Internecie strategia postać TurboDymoMana – bardzo plastyczna, koncept pozwala na nieograniczone wykorzystanie postaci w różnych sytuacjach (pozytywnych i negatywnych) reklama telewizyjna i radiowa – całkowicie absurdalne przygody TurboDymoMana celem działań w sieci Internet było wykorzystanie potencjału postaci, wywołanie szumu, który zwiększy zauważalność kampanii, zachęci do zabawy z postacią i wywoła lawinę skojarzeń
TurboDymoMan zawstydza w Internecie zakres działań w Internecie
TurboDymoMan zawstydza w Internecie strona WWW landing pad do kampanii miejsce interakcji z użytkownikami konkurs – opisz, jak TDM zawstydził jedną z predefiniowanych postaci nagrody rzeczowe – ale także animacje na stronie aktywizacja użytkowników - głosowanie informacja produktowa – zachęta do aktywacji usługi linki do kanału YouTube, vlepki i inne gadżety
TurboDymoMan zawstydza w Internecie strategia miejsce komunikacji z użytkownikami (maile prywatne, komentarze do profilu, komentarze do filmów) zachęcanie do zabawy z postacią – wskazywanie, komentowanie, ocenianie filmów amatorskich z TDM umieszczenie kilku filmów amatorskich – łatwe do odnalezienia
TurboDymoMan zawstydza w Internecie działania niestandardowe :: komentarze na pudelek.pl
TurboDymoMan zawstydza w Internecie artykuły o fikcyjnych celebrytach
TurboDymoMan zawstydza w Internecie reklamy fikcyjnych produktów
TurboDymoMan zawstydza w Internecie pozostałe działania
TurboDymoMan zawstydza w Internecie skuteczność ok. 160 tys. unikalnych użytkowników na stronie (71,5 tys. w pierwszej części kampanii, ok. 10% bierze udział w konkursie) prawie 200 tys. wyświetleń filmów w ramach kanału YT w trakcie kampanii (obecnie 385 tys.) ok. 80 tys. wyświetleń filmów amatorskich na YT (obecnie ponad 160 tys.), najlepszy film zgarnia 532 oceny (średnia 4.0), 154 komentarze tekstowe 465 subskrybentów kanału, 286 przyjaciół, setki komentarzy na YT
TurboDymoMan zawstydza w Internecie skuteczność W sumie ponad 4 miliony odsłon artykułów z komentarzami i wtrąceniami W zabawach, quizach, sondach wzięło udział ponad 150 tysięcy UU wzrost spontanicznej świadomości marki w okresie od lipca do grudnia 2009 o 7% (w grupie lata) i o 8% (w całej populacji)
TurboDymoMan zawstydza w Internecie ogólne spostrzeżenia Zawstydzanie TurboDymoMana weszło do mowy potocznej (Turbo-Polki, konflikt z PZPN, Szymon Majewski Show, Szkło Kontaktowe) Internauci stworzyli wielkie zasoby treści: filmy, zabawy i przede wszystkim skojarzenia (ok. 50 tys. wyników wyszukiwania w Google, 565 demotywatorów, kilkanaście filmów na YT, skórka na GG, komiksy, wpisy na nonsensopedii)
TurboDymoMan zawstydza w Internecie ogólne spostrzeżenia
Dziękujemy, Tomasz Broda, Polkomtel SA, Mariusz Majewski, Point of View,