Na wiejskim podwórku… klasa 1d Monika Downar 22 maja 2019 r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Praca w zespole Tomasz Filipionek.
Advertisements

ELEMENTY OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO
Ocenianie kształtujące na lekcjach języka polskiego
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
Sprawozdanie z realizacji akcji prozdrowotnej
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
KODEKS 2.0.
Jak pisać pracę dyplomową?
PRZYJAŹŃ godzina wychowawcza w kl. VI
Z zajęć korzystają uczniowie klas I – III ze specyficznymi trudnościami w nauce. Pracują w grupach 2,3,4,5 osobowych. Część zajęć prowadzona jest w sali.
Nie taka matma straszna ;-)
POTYCZKI MATEMATYCZNE 2010
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
Porady dla Twojego życia:
dr Robert Szwed Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Być może, że już za chwilę staniesz przed życiową decyzją kupna lub budowy swojego własnego M. Ale gdzie?!! Wieś czy miasto, spokój czy hałas, nuda.
Bądź jak Sherlock Holmes
Niniejsza TANTRA pochodzi z Indii.
Ocenianie Kształtujące
Polskie Parki Narodowe autor: Izabela Lara
Analiza ankiety dot. świadomości ekologicznej
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
„Ja wiem, ty wiesz, ale czy oni wiedzą, że mamy rezerwat?!”
Ocenianie Kształtujące
Prezentacja projektu "Co Obrócić?" Nauczyciel: Monika Konofał
Strategie rozwiązywania konfliktów
PROGRAMY NAUCZANIA INNOWACJE PEDAGOGICZNE PROGRAMY AUTORSKIE
Co chcieliśmy osiągnąć?
“Szkoła w procentach”.
Znaczenie produktów zbożowych
Szybkość reakcji człowieka
 Osoby w mojej grupie są dla mnie bardzo ważne, poprzez rozmowę z nimi staram się ich poznać i stwierdzić ich samopoczucie aby potem móc określić.
czyli kształtowanie logicznego myślenia u przedszkolaka
Duch klasy Jak motywować uczniów do nauki?
OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE OK
Ocenianie kształtujące w edukacji matematycznej i przyrodniczej
Opracowała: Monika Zając, Szkoła Podstawowa nr 23.
Andrzej Majkowski 1 informatyka +. 2 Telefon komórkowy „uczy się”. Metoda słownikowa T9 Paweł Perekietka.
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów na temat „Kibole, blokersi, grupy podwórkowe – co robić, jeśli rozpoznajesz zagrożenie, jak się bronić.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
ŚNIADANIE DAJE MOC KLASA IB PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 PRZY ZESPOLE SZKOLNO- GIMNAZJALNYM NR7 W RADOMSKU ŚNIADANIE DAJE MOC.
Co to jest spacer edukacyjny?
Klasa 3f Gimnazjum nr 1 w Zielonej Górze
Sprawdzian po klasie szóstej Informacje w pigułce Sprawdzian odbył się 4 kwietnia 2013r. Do sprawdzianu przystąpiło 42 uczniów Test składał się.
dr Ilona Iłowiecka-Tańska Centrum Nauki Kopernik
Paragraf 1.5 Sporządzamy wykresy.
Praca w zespole.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Jak wyznaczyć masę przedmiotu codziennego użytku bez użycia.
Zadanie dyrektora szkoły w ramach programu Szkoła z klasą 2.0 Opracowanie: Jerzy Marek.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
Stosowanie procentów w życiu codziennym. Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
Do czego służą układy równań? Budowanie układów równań.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zdobądź zamek Króla Maszyn prostych. 1.
Czy nasza szkoła jest dobra? Przygotowała: Marta Jankowicz.
Ocenianie Kształtujące
EDUKACJA I KLASA OCENA WSPIERAJĄCA - cele, kryteria
Praca w zespole jest OK. Ocenianie kształtujące w pracy grupowej.
Ka pe lu sze.
Ocenianie kształtujące , jest to ocenianie , które polega na pozyskiwaniu przez nauczyciela i ucznia w trakcie nauczania potrzebnych informacji. Pozwalają.
Metoda WebQuest.
Szkoła Podstawowa nr 214 Ul. Fontany 1.
Zawody w moim najbliższym otoczeniu
Co chcieliśmy osiągnąć?
LEKCJE TWÓRCZOŚCI W Szkole podstawowej nr 108
Poszukiwania: ponowna ocena sytuacji
Kurs – OK zeszyt.
Witamy wiosnę śpiewająco…
Budowa planu strategicznego – formułowanie celów.
Szkoła z pomysłem na uczenie
Zapis prezentacji:

Na wiejskim podwórku… klasa 1d Monika Downar 22 maja 2019 r. Rozwiązywanie zadań matematycznych o podwyższonej trudności – strategie uczniów. Dobra lekcja z OK klasa 1d Monika Downar 22 maja 2019 r.

Cele: spróbuję rozwiązać zagadki matematyczne, przedstawię swoje propozycje i poznam inne pomysły,

Kryteria sukcesu (NaCoBeZu) Rozwiążę zadania i zagadki matematyczne, Wyjaśnię swój sposób myślenia. 3. Rozpoznam błędne i poprawne propozycje rozwiązania problemu. 4. Zgodnie pracuję w zespole. 5. Akceptuję sukcesy i błędy swoje oraz koleżanek.

Zadanie na dobry początek: Ukryte liczby Liczby większe od 11, a mniejsze od 14 to_____ Największa liczba jednocyfrowa to__ Która liczba tu nie pasuje? 4, 6, 7, 2, 10 Jakiej liczby brakuje? 3, 6, __,12, 15, 18 Najmniejsza liczba dwucyfrowa to__ A która liczba tu nie pasuje? 7, 9,5,14,3,1 Jaka będzie kolejna liczba? 1,3,2,4,3,5,4,6,5,__ Dlaczego?

Chodziła kurka po zielonej trawce, A za nią kurczątka … Zabawa w kole ze śpiewem: Chodziła kurka po zielonej trawce, A za nią kurczątka …

Zadanie edukacyjne 1 (praca indywidualna) Pewna kwoka dumnie chodzi, bowiem dziewięć kurcząt wodzi. - Słuchać proszę mnie w kurniku, bo ja dzieci mam bez liku! Każda z was ma kurcząt 6, więc ja pierwsza będę jeść. W naszej grupie czterech kwok będę rządzić cały rok. Ile jest kurcząt w tym kurniku?

Wskazówka do zadania: Ile było razem wszystkich kur ?

Bieżąca informacja zwrotna

W gospodarstwie są kury i kozy. Razem mają siedem głów i 20 nóg. Zadanie edukacyjne 2 (praca w grupach, wykorzystujemy patyczki) W gospodarstwie są kury i kozy. Razem mają siedem głów i 20 nóg. Ile jest tam kur, a ile kóz?

Wskazówka do zadania: Ile było wszystkich zwierząt? O czym warto pamiętać mówiąc o kurach i kozach?

Bieżąca informacja zwrotna

zdania niedokończone… Podsumowanie celów lekcji zdania niedokończone… „ocena kciukowa” Dziękuję za wspólną pracę i zabawę 

Brawo 1d !