Kultura – sztuka w okresie międzywojennym

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wojny Rzeczpospolitej w I połowie xVII wieku
Advertisements

Sporządził: Jacek Kruszewski Szkolenie biblioteczne Wyższej Szkoły Inżynierii i Zdrowia w Warszawie SZKOLENIE BIBLIOTECZNE.
Wirtualna wycieczka po Warszawie śladami bohaterów „Lalki” Bolesława Prusa WebQuest dla szkó ł ponadgimnazjalnych Autor: Teresa Witkowska Wstęp Zadania.
Czy warto oszczędnie gospodarować wodą w twoim otoczeniu? autor: Dorota Rusin WebQuest.
TAJEMNICE DRZEW Szkoła z klasą 2.0. Realizację programu rozpoczęliśmy od wyjaśnienia pojęcia TIK TIK czyli technologie informacyjno- - komunikacyjne to.
ZASTOSOWANIE FUNKCJI WYKŁADNICZEJ I LOGARYTMICZNEJ DO OPISU RUCHU DRGAJĄCEGO Agnieszka Wlocka Agnieszka Szota.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
PODRÓZNICY AMERYKI POŁUDNIOWEJ. Jesteście podróżnikami badającymi tropikalne zwierzęta, zamierzacie wybrać się do Ameryki Południowej, aby stworzyć album.
Departament Zarządzania Funduszami i Projektami Unijnymi GRUPA ROBOCZA WSPIERAJĄCA PRZYGOTOWANIE KUJAWSKO – POMORSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO.
Zapraszamy na naszą stronę. Zależy nam na kontakcie z Wami. Czytajcie, komentujcie i dyskutujcie na forum. Nic o Was bez Was Zapraszamy na naszą stronę.
Sesja 6 Planowanie wdrożenia: Mapa Procesu Zmian
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata
„Cztery pory roku” PRZYKŁADY WEBQUESTÓW
PROJEKT „AKTYWNIE W BIZNES” KWIECIEŃ 2012 – MARZEC 2013 ORGANIZATOR : STOWARZYSZENIE „AKTYWNOŚĆ KOBIET NA DOLNYM ŚLĄSKU” PARTNER FINANSUJĄCY: WAŁBRZYSKA.
Andrzej Feterowski Dyrektor Wydziału Informatyki Urząd Miasta Szczecin BEZPIECZNI RAZEM, czyli zachodniopomorski portal o bezpieczeństwie.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX – Rozwój wykształcenia.
Świat mówi o Bogu. CELE : Na dzisiejszych zajęciach: dowiesz się czy o istnieniu Boga można mieć pewną wiedzę czy też mamy w Niego tylko wierzyć.
Kodeks 2.0 Debata szkolna. Uczestnicy Klasa 6b Klasa 6 d Klasa 6 c klasa 1 c Klasa 4a.
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt? konkurs 2016.
Warsztaty fotograficzne WYMIAR GODZIN: 10 godzin ćwiczeń.
Moduł II. Obszar formułowania Programów i Projektów.
Zarządzanie zespołem pracowników - wprowadzenie. Cele przedmiotu C1: Przekazanie studentom wiedzy o celach i strukturze procesu zarządzania personelem,
Język polski jest kluczowym przedmiotem nauczania – poznawanie wybitnych utworów literackich sprzyja rozwojowi osobowemu ucznia, wprowadza go w świat kultury.
WebQuest klasa III Gimnazjum.
Bielski Model Doradztwa Zawodowego
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Szkoła Podstawowa Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku
ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE AGLOMERACJI WAŁBRZYSKIEJ ZAŁĄCZNIKI DO WNIOSKU O DOFINASOWANIE PROJEKTU W RAMACH RPO WD EFRR Wałbrzych.
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Co to jest spacer edukacyjny?
WYKWALIFIKOWANI, AKTYWNI, KOMUNIKATYWNI – ABSOLWENCI UKW
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
romantyczne biografie
Psychologiczne Kompetencje Menedżera
Prowadzonych przez MIASTO BIAŁYSTOK na rok szkolny 2017/2018
Programy nauczania.
Lekcja w… ciszy.
Szkolny Festiwal Nauki w Szkole Podstawowej nr 5 im. UNICEF w Turku
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM STO KATOWICE
Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Kozodrzy
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Wprowadzenie do laboratorium: Technologia informacyjna
Nazwa firmy Plan biznesowy.
Prezentacje multimedialne
Kolejna - tym razem bardzo odległa podróż 2a…
„Łączą nas efekty projektów” – wymagania programowe a doświadczenia po pierwszych naborach w Programie Interreg V-A Polska – Słowacja
Harmonogram i zasady konkursu dla działania 8. 4
Dodawanie liczb całkowitych
Wojny Rzeczpospolitej w I połowie xVII wieku
I SOCIAL MEDIA W SPORCIE
ZADANIE NA DOBRY POCZĄTEK
Nasz projekt: „Kadra edukacyjna XXI. wieku”.
Tematy zadań. W załączeniu plik z danymi.
NAUKA ADMINISTRACJI mgr Karina Pilarz.
Uczeń na progu II etapu edukacyjnego. Cz.2
Badanie rynku Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
Prezentacja planu biznesowego
Tytuł prezentacji szkoleniowej
Dzień Zdrowia w Gimnazjum nr 6
ćwiczenia 1 mgr Barbara Zyzda
Komunikacja Interpersonalna
Nazwa firmy Biznesplan.
POZNAJEMY PULPIT Opracowanie: mgr Barbara Benisz SP nr 20 w Rybniku
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
”Czerp z innych, ale nie kopiuj ich. Bądź sobą” Michel Quoist
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
Wspomaganie pracy szkół
Opracowała : Marta Ferencová
Zapis prezentacji:

Kultura – sztuka w okresie międzywojennym Kultura – sztuka w okresie międzywojennym. osiągnięcia II Rzeczpospolitej OpracowaŁa : Barbara WILCZAK

Spis Treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja

Wprowadzenie Zakończyła się I wojna światowa. Nastąpiły zmiany zachowań, zwyczajów, mody. Waszym zadaniem jest przyjrzenie się sytuacji w dziedzinie nauki, wynalazków, kultury, zwyczajów oraz literatury. Należy prześledzić jak zmieniała się sytuacja w Polsce i na świecie.

Zadanie Waszym zadaniem jest stworzenie prezentacji multimedialnej, albumu, wystawy interaktywnej na temat: - kultury w latach 20 – tych i 30 – tych XX wieku; - roli mass mediów; - nowych trendów w architekturze, modzie; - odbudowie gospodarki II Rzeczpospolitej, nowych inwestycjach; - ludziach tamtego okresu; - osiągnięciach II Rzeczpospolitej.

Proces Będziecie pracować w 2 osobowych zespołach, które stworzycie sami. Na realizację projektu przeznaczone są dwa tygodnie. Projekt obejmuje zakres wiedzy z historii klasy VII. Zadania dla Was: 1. Podzielcie się na dwuosobowe zespoły. 2. Stwórzcie listę pytań dotyczących zagadnień na, które chcielibyście poznać odpowiedzi. 3. Pogrupujcie powtarzające się lub podobne pytania, zapiszcie je w formie zagadnień. 4. Poszukajcie materiałów, obrazów, informacji. 5. Wykonajcie prezentację multimedialną lub inną formę ( prezentację multimedialną, albumu, wystawę interaktywną).

Źródła Podręcznik z klasy VII – lekcje na stronach 205, 245, 255. Materiały z Internetu. Opracowania dotyczące tego okresu.

w stopniu rozszerzonym Ewaluacja Opracowanie w stopniu podstawowym 1 punkt w stopniu rozszerzonym 2 punkty w stopniu zaawansowanym 3 punkty Suma Zawartość merytoryczna (informacje, ilustracje) Podstawowe informacje Informacje , ilustracje, obrazy Ciekawostki, informacje rozszerzone 1 – 3 Poprawność i jakość wykonania (przejrzystość, szata graficzna, jakość elementów graficznych) Staranność przygotowania, techniczne urozmaicenie Ciekawe, starannie wykonane projekty Ciekawe inicjatywy, animacje. Jakość wykonania Poprawne wnioskowanie Wniosek Kilka wniosków Wnioski, ich konsekwencje Współpraca w zespole Była słaba Dobra współpraca Pełna kooperacja Zaprezentowanie efektów pracy zespołu Przedstawienie projektu Zespół przedstawił Ciekawa prezentacja

Ewaluacja SKALA OCEN Ocena Ilość punktów celująca 15 – 13 bardzo dobra 12 – 10 dobra 9 – 7 niedostateczna brak pracy

Konkluzja Internet to kopalnia wiedzy, korzystanie z jej zasobów ma wiele zalet. Możecie też wykorzystać podręczniki, albumy oraz Wasze prywatne zdjęcia. Wykonując projekt zdobyliście wiedzę na temat wojen Rzeczpospolitej Szlacheckiej, dowiecie się o motywach działania władców, wielkich hetmanów oraz poznacie skutki tych konfliktów.