Microsoft Dynamics CRM 4.0 Insoft CRM

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Co to jest Pulpit eTwinning?
Advertisements

PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Pozwól pomóc swojej firmie! Informacje o systemie.
Łatwa obsługa Prosta instalacja Wieczysta licencja Praca w sieci
Zapraszamy na prezentację Aplikacji Ramzes 10 październik 2011, godzina
PREZENTACJA PROGRAMU. Corbo Polska Sp. z o.o. Co to jest ISO Manager? ISO-Manager jest wygodnym i skutecznym narzędziem dla wszystkich organizacji mających.
Wykorzystanie programu PerseusWM do zarządzania nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych Perseus Sp. z o. o. ul. Grzybowska Warszawa tel.
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Amadeo Rapid Market System Szybkiej Sprzedaży Amadeo Rapid Market System szybkiej sprzedaży.
Przegląd systemu JOBPERFEKT w agencji reklamy
Jarosław Sokolnicki Zbigniew Szcześniewski Microsoft
Najbardziej pożądane cechy rozwiązań CRM na przykładzie bs4 CRM
Nowa Jakość kontroli w biznesie Projekt: Stworzenie e- usługi w postaci systemu księgowo-kadrowego on-line przez MGA Sp. z o.o. w Toruniu jest współfinansowany.
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Evident – Środki Trwałe
Projekt z Baz Danych II Łukasz Wiatrak Marta Kowalczyk Krzysztof Cywicki.
Nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system sprzedaży przeznaczony dla firm handlowych i usługowych nie prowadzących gospodarki magazynowej o różnym.
InfinitERP prezentacja systemu.
ALM (Asset Life Cycle Management) - wsparcie procesów biznesowych w obszarze zarządzania cyklem życia majątku. Centralny Ośrodek Informatyki Górnictwa.
Nowoczesny system zarządzania firmą
Twoje narzędzie do pracy grupowej
IPartner Twojego Sukcesu Prezentacja usługi iPartner24.
Cecylia Szymanska - Ban | Education Lead Microsoft.
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
„Teraz nie pora myśleć czego Ci brak.
CRM GigaCon Warszawa Jarosław Żeliński
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.

Wsparcie pracy grupowej systemem Workflow
System e-zamówienia.
Kontakt: Adam Jarus tel
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Obsługa procesów biznesowych w MOSS 2007 Na przykładzie procesu obsługi zleceń Paweł Wróbel.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Wybrane zagadnienia relacyjnych baz danych
PARENTIS działa na rynku od 2001 roku. Dział Informatyki może poszczycić się wieloma wdrożeniami oraz specjalnie przygotowanymi rozwiązaniami dla firm.
GRUPA PROFPROJEKT jest firmą informatyczną o profilu przyjaznym biznesowi. Specjalizujemy się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań IT dla firm, aplikacji.
Temat: Poczta elektroniczna ( )
Internetowego Biura Rachunkowego
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
KS-ZZL Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
Informatyczne Systemy Zarządzania dr inż. Andrzej Macioł
ENOVA dla WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI System Zarządzania klasy ERP NOWOCZESNE, SPECJALSTYCZNE OPROGRAMOWANIE, WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I OBSŁUGĘ.
ZINTEGROWANE SYSTEMY ZARZĄDZANIA
Związek Harcerstwa Polskiego rozpoczyna wdrażanie usługi Microsoft Office 365, z którego korzystać będą mogli bezpłatnie wszyscy członkowie organizacji.
KOMPANIA WĘGLOWA S.A..
Podręczna karta informacyjna dotycząca programu Lync 2013 POUFNE. Dystrybucja wyłącznie do partnerów objętych umową o zachowaniu poufności. Firma Microsoft.
Systemy zarządzania przepływem pracy i systemy zarządzania procesami biznesowymi Karolina Muszyńska.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Monitoring efektów realizacji Projektu PL0100 „Wzrost efektywności działalności Inspekcji Ochrony Środowiska, na podstawie doświadczeń norweskich” Praktyczne.
Zintegrowane systemy informatyczne
Departament Polityki Regionalnej / Wydział Zarządzania RPO/ Biuro Monitoringu i Sprawozdawczości RPO Propozycja poszerzenia katalogu dofinansowywanych.
Urząd przyjazny mieszkańcom Korzyści dla Miasta Częstochowy wynikające z projektu SEKAP Anna Pawłowska Dyrektor Urzędu Miasta Częstochowy 19 grudnia 2007.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Wiarygodność rynkowa i sukces ekonomiczny – jak informatyka pomaga osiągnąć przewagę konkurencyjną Warszawa r.
Analiza, projekt i częściowa implementacja systemu wspomagania pracy Referatu Reprografii Promotor: mgr inż. Dariusz OlczykWykonała: Katarzyna Ściwiarska.
CELE I ZADANIA SYSTEMU Rejestracja użytkownika. Wejście do systemu. Redagowanie strony. Praca ze stroną. GPS UTWORZENIE I PRACA ZE STRONĄ INTERNETOWĄ DODATKOWE.
Zarządzanie sklepem internetowym
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Ramzes Sp. z o. o. ul. Fasolowa 31A Warszawa Dział handlowy tel
Narzędzia CRM słownik pojęć
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
Przeczytaj wszystko na temat wiadomości programu Microsoft SharePoint
[Nazwa projektu] Analiza zamknięcia
Zarządzanie sklepem internetowym
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Zapis prezentacji:

Microsoft Dynamics CRM 4.0 Insoft CRM Systemy CRM wspierające pracę handlowców Insoft Sp. z o.o. ul. Jasna 3A 31-227 Kraków Tel. 12 415 23 72 Mail: crm@insoft.com.pl

Insoft Sp. z o.o. Rok założenia 1991 Produkcja i wdrażanie oprogramowania Certyfikacje: IBM Advanced Business Partner Microsoft Gold Certified Partner Sybase Commercial Application Provider Extracomm Technologies Inc. Reseller Akredytacja PARP

Zakres oferty Analiza potrzeb klienta Zaprojektowanie Przygotowanie Wdrożenie Utrzymanie Opieka serwisowa Administracja systemami

Referencje To ponad 10 tys. Klientów m.in.: Wardyńscy i Wspólnicy Barentz Toshiba Tec Poland Ricoh Polska Drumet S.A. Powen S.A. Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko” Pfleiderer Prospan S.A. i Pfleiderer Grajewo S.A. Morska Agencja Gdynia Altrad-Mostostal sp. z o.o. Carrefour RR Donnelley PMR Model Opakowania Systemy Kodów Kreskowych SKK Variant S.A. Agnella DNS Hako

co to jest CRM? CRM -Customer Relationship Management (ang.) – Zarządzanie relacjami z klientami , to zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami

W jaki sposób wspierają pracę handlowców? Microsoft Dynamics CRM Insoft CRM W jaki sposób wspierają pracę handlowców?

CRM to centralny punkt wiedzy o klientach, zawierający uporzadkowaną informację pochodzą z różnych źródeł

CRM daje szybki dostęp do zgromadzonych danych o klientach pochodzących z różnych źródeł m.in.: Z poczty elektronicznej – automatyczne przenoszenie korespondencji z skrzynki pocztowej użytkownika do CRM, poczta wysłana jest bezpośrednio z aplikacji MS CRM lub Insoft CRM i gromadzona wokół klienta Z dokumentów w dowolnym formacie – możliwość dołączania załączników w formie elektronicznej Z procesu sprzedaży i obsługi klienta – informacja gromadzona przez handlowców, pełna historia kontaktów z klientem - włączając przeprowadzone rozmowy telefoniczne, spotkania, wymienianą korespondencję, przebieg negocjacji, zamówienia, ustalenia i umowy Z systemów zarządzania przedsiębiorstwem klasy ERP – powiązanie z systemem Finansowo Księgowym lub Sprzedażowym umożliwia dostęp do rozrachunków i realizowanej do klienta sprzedaży

jako centralny punkt wiedzy o klientach KARTA KLIENTA jako centralny punkt wiedzy o klientach Na karcie klienta przechowujemy dane takie jak: nazwa, dane teleadresowe, sektor, branża, region, struktura organizacyjna, zatrudnienie, obrót, warunki handlowe, kto jest opiekunem klienta, itp. Na karcie klienta jest możliwość dołączania różnych typów dokumentów (np. Skany dokumentów, umowy, zdjęcia itp.)

Z poziomu karty klienta można w prosty sposób przejść do informacji powiązanych takich jak: Pełna historia kontaktów z klientem - przeprowadzone rozmowy telefoniczne, spotkania, korespondencja przychodząca i wychodząca – listy, faksy i emaile, oferty, ustalenia, zamówienia i umowy itd. Zaplanowane dalsze czynności jakie powinny być wykonane wobec danego klienta Kontakty personalne – dane pracowników klienta (tj. imię, nazwisko, stanowisko, tytuł, dane teleadresowe, informacje służbowe i prywatne , itp)

Rejestry ofert, zamówień, faktur Bieżące sprawy handlowe – etap rozmów z danym klientem, przebieg negocjacji Relacje biznesowe – relacje w stosunku do innych podmiotów związanych z kontrahentem np. kto jest kontrahentem pod rzędnym / nadrzędnym Stan rozliczeń z klientem i wykonana sprzedaż do klienta - powiązanie z systemem FK lub Sprzedażowym

Procesy handlowe (opportunities) – narzedziem do kontroli stanu i zaawansowania rozmów handlowych

narzędzie pomocne w zarządzaniu procesem handlowym SPRAWY, opportunities narzędzie pomocne w zarządzaniu procesem handlowym Systemy Insoft CRM oraz MS CRM umożliwiają rejestrację wszelkich kontaktów z klientami w ramach poszczególnych etapów w procesie handlowym. Dzięki temu na bieżąco kontrolujemy stan i zaawansowanie rozmów handlowych z poszczególnymi klientami.

Katalog produktów i materiały sprzedażowe (marketingowe) – wsparciem dla handlowców w procesie sprzedaży

PRODUKTY i usługi Systemy Insoft CRM oraz Microsoft Dynamics CRM zawierają zbiór informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę. Na każdym etapie sprzedaży handlowcy mogą korzystać z informacji o produktach, cenach i rabatach, które mogą mu posłużyć do tworzenia m.in. ofert i zamówień.

Materiały maRketingowe Baza materiałów marketingowych wspiera działania handlowców w procesie sprzedaży -prowadząc działania handlowiec może skorzystać z dostępnych w aplikacjach zasobów. Handlowcy mają możliwość rozbudowy i modyfikacji zgromadzonych materiałów: załączanie dokumentów marketingowych w dowolnych formatach (tekst, grafika, prezentacja, video itp.) i kategoryzowanie definiowanie zestawów dokumentów sprzedażowych powiązanie materiałów sprzedażowych z odpowiednimi produktami z katalogu produktów

Wzorce dokumentów –skrócą czas tworzenia oferty, poprawiając jej jakość, niezależnie od wystawiającego

Wzorce dokumentów Użytkownicy Microsoft Dynamics CRM oraz Insoft CRM mają dostep do gotowych szablonów dokumentów utworzonych w programie MS Office Word np. ofert, umów. Stosowanie szablonów dokumentów pozwala: Zautomatyzować pracę w zakresie przygotowania i składania ofert Skrócić czas tworzenia dokumentów np. oferty Poprawić jakość tworzonych dokumentów (jednolity układ i zawartość dokumentu) Handlowcy mają do dyspozycji narzedzia pozwalające na tworzenie indywidulanych wzorćow dokumentów.

Powiadomienia o konieczności podjęcia działania i eskalacja działania do przełożonego

Zadania do wykonania, Powiadomienia Aplikacje Insoft CRM i Microsoft Dynamics CRM pozwalają na kaskadowe planowanie działań, czyli na planowanie następnego działania handlowego zawsze po ukończeniu dotychczasowego działania. Dzięki temu stale podtrzymujemy relację z klientem, a dostępna w aplikacji lista „Czynności do wykonania” i system powiadomień (alarmów) przypominają o podjęciu odpowiedniego działania. Dodatkowo w razie opóźnienia lub niewykonania zadania system może automatycznie eskalować do odpowiedniego przełożonego.

Workflow –obieg dokumentów i informacji w firmie

- automatyzacja procesów biznesowych WORKFlow - automatyzacja procesów biznesowych Insoft CRM i Microsoft Dynamics CRM zautomatyzują obieg dokumentów i informacji pomiedzy pracownikami: Określone dokumenty, zadania lub informacje są przesyłane pomiedzy pracownikami bioracymi udział w ich przetwarzaniu. Pracownik odpowiedzialny za dany etap, wykonuje odpowiednie dla tego etapu działanie. Dzięki zastosowaniu mechanizmu workflow w tym jednoznaczne wskazanie osóby odpowiedzialnej za dany etap oraz system powiadomień (z eskalacją do przełożonego) daje niemal 100% pewność że praca nad dokumentem np. ofertą nie utknie w „martwym punkcie”.

Korespondencja seryjna –automatyzacja przy obsłudze dużej ilości klientów

Korespondencja seryjna System Microsoft Dynamics CRM jak również Insoft CRM oferuje narzędzia umożliwiające przygotowanie i wysłanie korespondencji do grupy klientów wyselekcjonowanych wg określonych kryteriów. W przeciwieństwie do możliwości oferowanych przez program pocztowy – w którym wszyscy adresaci umieszczani są w polu „Ukryte Do Wiadomości”, narzędzia oferowane w obu aplikacjach tworzą wiadomości mailowe dla każdego klienta indywidualnie – adresat umieszczany jest w polu „Do Wiadomości”.

Kontrolowany dostęp do danych uzależniony od uprawnień handlowca

- Kontrola dostepu do danych Poufność informacji - Kontrola dostepu do danych Oprogramowanie Insoft CRM i Microsoft Dynamics CRM umożliwia dostęp do ściśle wydzielonych danych osobom z działu handlowego. Odpowiednio nadane uprawnienia pozwalają chronić dane poufne, jednocześnie w razie potrzeby umożliwić użytkownikom współpracę.

Podsumowanie

Korzyści z używania SYSTEMU CRM: Pełny obraz klienta (potencjalnego klienta) bez konieczności otwierania kolejnych aplikacji lub plików sieciowych Integracja z pocztą i kalendarzem użytkownika (MS Outlook, Lotus Notes) – automatyczne przenoszenie korespondencji przyspiesza pracę handlowców oraz pozwala zachować pełną historię zdarzeń dotyczących klienta Kontrola stanu i zaawansowania prowadzonych działań handlowych Automatyzacja i skrócenie czasu tworzenia ofert poprzez stosowanie wzorców dokumentów

Lista działań do wykonania, alerty i powiadomienia przypominające handlowca o wykonaniu określonego działania Zautomatyzowany obieg dokumentów i informacji w firmie zwiększa płynność pracy handlowców Wykorzystanie korespondencji seryjnej automatyzuje działania przy obsłudze dużej ilości klientów Uprawnienia określające poziom i zakres dostępu do danych pozwolą chronić dane poufne, jednocześnie w razie potrzeby umożliwią współpracę pomiędzy handlowcami