Bernadeta Ellmann.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Gimnazjum nr 56 w Poznaniu
Advertisements

Wnioski z ankiety dla rodziców przeprowadzonej 20 listopada 2012.
Oszczędzanie -szkolny happening kliknij.
Wykonał : Jakub Świątkowski
Agata Kowalska 1013 nr indeksu:
im. Ks. Kardynała Karola Wojtyły
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
POLICEALNE NIEPUBLICZNE STUDIUM EKONOMICZNE W GORLICACH 2013 ANALIZA ANKIETY DOTYCZĄCEJ ZADOWOLENIA Z NAUKI.
opracowanie: MATEUSZ MISIEWICZ kl. 3d
Prezentacja uczennicy klasy 5a
Nasze gimnazjum istnieje od 1999 r. W 2003 roku staraniem Pani Dyrektor zostało mu nadane imię prof. Stefana Myczkowskiego oraz ufundowany sztandar. Pani.
Hej, nazywam się Sylwia Maciejewska i chodzę do klasy 3A. Myślę, że kojarzycie mnie ze szkolnych korytarzy i rozmaitej działalności w samorządzie.
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
Angelika Libura KrDZTo1013 Nr. Indeksu
Debata Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?
Wychowawca : Sylwia Szczęsna - Cichoń
Jak moje miasto je ź dzi z głow ą ?. PLAN 1.Wstęp 2.O programie a)Ankiety b)Deklaracje 3.Podsumowanie 4.Koniec.
DEBATA Co możemy zrobić dla naszej Matki Ziemi? – ocena dotychczasowych działań
Zajęcia integracyjno-edukacyjne dla uczniów klas I odbyły się w okresie od września do listopada 2006r. i objęły 138 uczestników czyli 5 klas I. Ponadto.
IM.WŁADYSŁAWA STANISŁAWA REYMONTA
Patron i symbole szkoły.
Kandydatka na przewodniczącą Samorządu uczniowskiego
Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Czyli współpraca uczniowska jako wyraz samorządności w naszej szkole.
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
Analiza ankiety dot. świadomości ekologicznej
Adrian Wąsowicz Szkoła Podstawowa nr 4 w Słopnicach
Twój kandydat na przewodniczącego Samorządu Szkolnego
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
,, MŁODZI AKTYWNI? CO ZROBIĆ, ŻEBY MŁODZIEŻ BRAŁA UDZIAŁ W WYBORACH I ŻYCIU SPOŁECZNYM? W RAMACH REKRUTACJI DO XX SESJI SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY, KTÓRA.
Debata pt.,,Współpraca w naszej szkole odbyła się dnia 24. lutego 2014 r. Uczestniczyło w niej 11 rodziców.
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY
Szkoła Współpracy.
Co to znaczy “ dobra frekwencja “ w szkole?
Wnioski na temat: Jak jest?. 1.Samorząd nic nie robi. 2.Służy tylko do organizowania kiepskich technicznie apeli. 3.Losowanie szczęśliwego numerka. 4.Nie.
Zespół Szkół im. Mikołaja Kopernika w Porębie. TTworząc ten projekt chcielibyśmy zorganizować spotkania, które pomogłyby uczniom ze szkół podstawowych.
Debata pracowników szkoły
Debata Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
„Nie tylko wybory-jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?”
Aktywność, czyli o naszym społecznym zaangażowaniu Przeprowadziłyśmy ankietę wśród gimnazjalistów, w ankiecie wzięło udział 80% naszych koleżanek i kolegów.
ĆWICZĘ, UCZĘ SIĘ, WYGRYWAM ZESPÓŁ SZKÓŁ W DZIEWIERZEWIE.
ZDROWY STYL ODŻYWIANIA W SZKOLE
Wyniki ankiet uczniów, rodziców i nauczycieli podsumowujące 2-letni Projekt Comenius Projekt: „Przedsiębiorczy może być każdy”
Młodzi aktywni? Co zrobić żeby młodzież koźmińska brała udział w wyborach i życiu społecznym.
OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE OK
ILE MAMY WZROSTU??? JAKIEGO KOLORU MAMY OCZY.
Wywiad z panią Dyrektor Zofią Krawczyk
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz.
PRZYJACIEL LASU.
Sejm Dzieci i Młodzieży 2015 Pytania i odpowiedzi zadane podczas ankiety.
Tematy do wypracowania propozycji i wniosków. 1. Co można zrobić, by młodzi chętniej się angażowali się w życie społeczne? W czym leży problem? Jakie.
„Dzielimy się doświadczeniami”
Nazywa się Dawid, jestem uczniem klasy 3D Interesuje się podróżami. W wolnym czasie gram na puzonie. Uwielbiam oglądać filmy. Ponad to jestem uczniem.
Konkurs e-Portfolio dla szkół specjalnych Izabela Duda kl. III b Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Leśnicy.
PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU Współpraca przedszkola ze środowiskiem rodzinnym dziecka - wyniki ewaluacji PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU.
MOJE HOBBY.
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI Ankietę przeprowadziły i prezentację przygotowały: Agnieszka Karpińska i Aleksandra Zawartowska.
Towaroznawstwo Grupa 1011 Nr albumu
Zaangażowanie społeczne
jestem nominowana w kategorii
KATEGORIA: ZAANGAŻOWANIE SPOŁECZNE
CZEŚĆ JESTEM WERONIKA tRINSCHEK
Zapis prezentacji:

Bernadeta Ellmann

Króciutko o mnie Mam na imię Bernadeta, w skrócie Benia. Chodziłam tutaj do gimnazjum, a teraz uczęszczam tutaj do klasy 1 liceum. Dużo osób uważa mnie za uśmiechniętą i optymistyczną osobę. Staram się zawsze aktywnie uczestniczyć na lekcji, starannie robić notatki i zawsze być przygotowana. Bardzo cenię sobie dobre relacje z rodziną oraz przyjaciółmi.

Moje zaangażowanie

W życie szkoły Chętnie angażuję się w życie szkoły. Zawsze kiedy to możliwe, włączam się w różne organizowane akcje. Gdy trzeba coś przynieść, przyniosę. Gdy trzeba coś zrobić, to zrobię. Niestety nie brałam udziału w wymianie ze szkołą w Fuldzie, ale tłumaczyłam z języka polskiego na język niemiecki (i odwrotnie) ankiety uzupełniane przez uczestników po wymianie.

W życie klasy W klasie należę do grupy osób, które dbają o wygląd sali oraz gazetki, gdy trzeba je udekorować. Wraz z koleżankami i kolegami przygotowaliśmy wystrój na Święto Niepodległości, gazetkę na korytarzu o Powstaniu Wielkopolskim oraz zbudowaliśmy stoisko na jarmark świąteczny.

W życie klasy cd. Często również wysyłam lekcję osobom nieobecnym w szkole. Zawsze jestem chętna, aby pomóc lub wytłumaczyć niezrozumiałe dla innych zagadnienia, najczęściej związane z matematyką :) Aktywnie angażuję się w życie klasy. Chcę by wszystkim żyło się w niej jak najlepiej.

Dziękuję za uwagę!