Projekt pod tytułem: ,,Stop Smog”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
W tej prezentacji dowiecie się dlaczego i w jaki sposób papierosy, alkohol oraz narkotyki szkodzą zdrowiu i jak to zwalczać. Postaram się odpowiedzieć.
Advertisements

Co to jest przemoc ? DZIAŁANIA:  Jednorazowe lub wielokrotne, naruszające prawa lub dobra osobiste człowieka, w tym: narażające na utratę życia, zdrowia,
Światowy Dzień Zdrowia 2016 Pokonaj cukrzycę. Światowy Dzień Zdrowia 7 kwietnia 2016.
Efektywne zarządzanie szpitalem Jan Butkiewicz Zastępca Dyrektora Pionu Ochrony Zdrowia d/s Sprzedaży Warszawa, 27 październik 2010.
Choroby związane ze złym odżywianiem.. Jakie są choroby związane ze złym odżywianiem się ?
Zużycie prądu w moim domu ENERGIA ELEKTRYCZNA ODCZYTWskazania licznika Zużycie w jednostkachLiczba osóbŚrednie zużycie na osobę Pierwszy44894,
Excel 2007 dla średniozaawansowanych zajęcia z dnia
NOWA ustawa o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.z 2011r. nr 152, poz. 897 ze zm.) Dominika Kaszyńska-Fisiak Urząd Gminy.
Źródła i rodzaje zanieczyszczeń powietrza
Przemoc w szkole Przemysław Urbański Mikołaj Wesołowski Dawid Zawadzki.
LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE NR VII OPRACOWAŁA ANETA RADOMYSKA ANALIZA ANKIET.
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
Raport Electus S.A. Zapotrzebowanie szpitali publicznych na środki finansowe w odniesieniu do zadłużenia sektora ochrony zdrowia Rzeszów, 16 luty 2012.
Jesteśmy uczniami klasy 1 ZSZ w zawodzie fryzjer. Postanowiliśmy przeprowadzić badania społeczne wśród uczniów- młodocianych pracowników w zakresie.
BEZPIECZNY INTERNAUTA. Co powinniśmy wiedzieć o Internecie? INTERNET to ogólnoświatowa sieć łącząca komputery, między którymi można przekazywać dane w.
Papierosy to zła rzecz, z nim zdrowie idzie precz!!! Autor: Weronika Pączek.
Zapotrzebowanie szpitali publicznych na środki finansowe w odniesieniu do zadłużenia sektora ochrony zdrowia - Raport Electus Forum Rynku Zdrowia Warszawa,
Mówię NIE używkom – wybieram ZDROWIE Alkohol: Nie ma żadnej korzyści z picia alkoholu w kontekście zdrowia człowieka i społeczeństwa. Każda jego ilość.
Przygowały : Joanna Niedźwiedź i Anna Wójcik. Nasz cel!!! Naszym celem było zbadanie ile godzin dziennie uczniowie naszej szkoły oglądają telewizję. Intrygowało.
Autorzy Mateusz Stępień Maciek Dziankowski Norbert Jakubiak.
Jak tworzymy katalog alfabetyczny? Oprac.Regina Lewańska.
Zapotrzebowanie szpitali publicznych na środki finansowe w odniesieniu do zadłużenia sektora ochrony zdrowia - Raport Electus S.A. Poznań,
Sprawozdanie z ankiety kierowanej do uczniów dotyczącej bezpieczeństwa w szkole.
KORZYSTANIE PRZEZ UCZNIÓW Z POSIŁKU W STOŁÓWCE SZKOLNEJ NA PODSTAWIE ANALIZY ANKIET PRZEPROWADZONYCH P RZEZ K OMISJĘ R EWIZYJNĄ R ADY M IEJSKIEJ W O LECKU.
WYNIKI ANKIETY: Co wiesz o elektrośmieciach?. Podstawowe informacje Termin przeprowadzenia badania ankietowego: r. – r. Cel badania:
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
CYBERPRZEMOC.
W celu zapobieżenia negatywnemu oddziaływaniu na zdrowie ludzi i na środowisko, w granicach administracyjnych województwa małopolskiego z wyłączeniem.
Zajęcia pozalekcyjne w ramach działalności Szkolnych Klubów Sportowych
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ ZAWODOWYCH IM. MJRA H
Wykonał: Kamil Olczak VID
Sylwetka Absolwenta Publicznego Gimnazjum w Piątnicy
O ochronie danych osobowych
Młodzież a Narkotyki Rozpoznanie zjawiska narkomanii wśród młodzieży Tarnobrzeskiej Konferencja Maria Nagaba - Wójcik.
Wnioski z przeprowadzonej ankiety:
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
„Byłem głodny, a daliście mi jeść… błogosławieni Ojca mojego”
Rządowy program wspomagania latach 2015–2018 organów prowadzących szkoły w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkołach – „Bezpieczna+”
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Wyniki egzaminu gimnazjalnego Matematyka Rok szkolny 2016/1017
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Instrukcja postępowania na wypadek pożaru
Czy w Twoim domu dba się o środowisko?
REFORMA EDUKACJI
Analiza Ankiet ekologicznych
Moje szczęście.
Departament Zrównoważonego Rozwoju Biuro Ochrony Przyrody i Klimatu
CELE PROGRAMU Celem programu jest wzmocnienie zainteresowań i aktywności czytelniczej uczniów oraz zwiększenie potencjału i roli bibliotek, a także uatrakcyjnienie.
(Imię i nazwisko) (specjalność) Słupsk (data obrony 2017)
Zespół Szkół im. Elizy Orzeszkowej
Kurs Ratownictwa Technicznego 2017
Badanie #finanseprzyszlosci 3 - Czy jesteśmy gotowi udostępnić informacje o sobie i swoim koncie firmie niebędącej bankiem.
Zmiany w Umowie i Projekcie
Ekologiczna Dziesiątka
Tornister Warto zauważyć, że problem przeciążonych tornistrów szkolnych wynika  z kilku przyczyn: - Dzieci często noszą w plecakach więcej podręczników.
Problemy młodzieży i z młodzieżą okresu dorastania
Tematy zadań. W załączeniu plik z danymi.
NA TEMAT BEZPIECZNEGO Z KORZYSTANIA Z MEDIÓW
Priorytet MEN na rok szkolny 2017/2018
Wyniki ankiety nt. odżywiania przeprowadzonej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Rudach w dniu 8 września 2015 roku Oprac. Marta Depta.
Wyniki projektu naukowego
Informacje ogólne. Informacje ogólne Ile odpadów wytwarzamy w ciągu roku?
Wydział Oświaty Starostwa Powiatowego
Informacje ogólne. Informacje ogólne Ile odpadów wytwarzamy w ciągu roku?
Nie byłoby problemu SMOGU,
Aspekty prawne użytkowania instalacji grzewczych do 1 MW na paliwa stałe Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Wydział Ochrony Środowiska.
DBI 2019 – Jak minął ten dzień?
To naprawdę bardzo proste!
pracę programu Outlook
Zapis prezentacji:

Projekt pod tytułem: ,,Stop Smog”

W naszej szkole zostały przeprowadzone ankiety na 51 uczniach W naszej szkole zostały przeprowadzone ankiety na 51 uczniach. Uczniowie musieli się zmierzyć z 11 pytaniami, które dotyczyły tematyki SMOGU.

Na pytanie pierwsze, które brzmiało ,,Czy wiesz jak powstaje smog Na pytanie pierwsze, które brzmiało ,,Czy wiesz jak powstaje smog?” padły następujące odpowiedzi:

Pytanie drugie brzmiało: ,,Mieszkasz w domu czy w bloku?”

Piec gazowy lub węglowy, Węgiel, Drewno, Papier, Kominek, Kaloryfer W trzecim pytaniu poprosiliśmy uczniów aby wymienili,czym ogrzewają swój dom. Padły tu następujące odpowiedzi Ogrzewanie podłogowe, Piec gazowy lub węglowy, Węgiel, Drewno, Papier, Kominek, Kaloryfer

Na pytanie czwarte, które brzmiało ,,Czy to, czym palisz w piecu, przyczynia się do powstawania smogu?” padły następujące odpowiedzi.

Pytanie piąte brzmiało ,,Czym nie wolno palić w piecu?” Szkłem- 47 osób tak odpowiedziało Śmieciami - 46 osób tak odpowiedziało Plastikiem- 45 osób tak odpowiedziało Tkaninami- 44 osoby tak odpowiedziały Drewnem- 9 osób tak odpowiedziało Węglem- 2 osoby tak odpowiedziały (W tym pytaniu można było udzielić więcej niż jednej odpowiedź)

Na pytanie szóste ,,Czy znasz skutki oddziaływania smogu na organizm człowieka?” ankietowani odpowiedzieli:

Pytanie siódme brzmiało ,,Czy wiesz, jak zapobiec smogowi?”

W pytaniu ósmym zapytaliśmy uczniów o to, czy wiedzą w jakim województwie jest najwięcej smogu?

Pytanie dziewiąte brzmiało: ,,Czy wiesz jak chronić się przed smogiem

Padły następujące odpowiedzi: W pytaniu dziesiątym poprosiliśmy uczniów aby podali swoje propozycje, które pomogły by ograniczyć ilość smogu w przyszłości Padły następujące odpowiedzi: Nie palić niedozwolonych tworzyw sztucznych Jeździć rowerem bądź autobusem Kupować auta elektryczne W piecach palić węglem Korzystać z ogrzewania miejskiego

Były 3 możliwe warianty odpowiedzi: I w ostatnim jedenastym pytaniu zapytaliśmy o to, czy zdaniem uczniów smog jest realnym zagrożeniem? Były 3 możliwe warianty odpowiedzi: a)Nie, jest to tylko wyolbrzymiona sprawa nagłośniona przez media i ekologów. b)Tak, jest to zagrożenie, ale nie tak poważne, jak się o tym mówi. c)Tak, to realne zagrożenie dla naszego zdrowia.

Wnioski STOP SMOG Po przeprowadzeniu ankiety z dumą możemy stwierdzić, że nasi uczniowie są dobrze poinformowani odnośnie zagrożenia. jakie wprowadza do naszego życia smog.