Wizyta w Hiszpanii, Malaga, 04.03-12.03.2017r..

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wizyta u naszego absolwenta w Stowarzyszeniu „EZG” Rok szkolny: 2014/2015.
Advertisements

Czy umiesz się uczyć? Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
Działalność Lokalnych Centrów Nauczania Kreatywnego w Gdańsku Małgorzata Mroczkowska, koordynator LCNK 1 Jakub Rodowski, koordynator LCNK 2 Gdańska Rada.
„Bezpośrednie wspomaganie szkół poprzez kompleksowe doskonalenie nauczycieli - drogą do sukcesu edukacyjnego uczniów Powiatu Tarnowskiego” Realizowany.
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
- brak nadzoru nad dziećmi (1%) - agresja ze strony rówieśników (4%) - nic (95%)
S POTKANIE Z OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNY MI 24 kwietnia 2016r Centrum Kształcenia Sportowego.
MOJE CZYSTE MIASTO Relacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 7 w Rudzie Śląskiej.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Ideą projektu jest polepszanie jakości życia osób niepełnosprawnych oraz wyrównywanie szans w dostępie do pełnego uczestnictwa w życiu społecznym jak.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
NIE BÓJMY SIĘ INTEGRACJI! W dzisiejszych czasach widać jak pod mikroskopem ile jest jeszcze uprzedzeń i nietolerancji w stosunku do osób niepełnosprawnych.
Na podstawie ogólnopolskiego projektu Polskiego Związku Szachowego „Edukacja przez szachy w szkole” realizator - Dolnośląski Związek Szachowy
Usługa ePodatki (MF) Michał Dobrzyński, Departament Informatyki MRPiPS tel
Konsekwencje wprowadzonych zmian Edukacja przedszkolna Teresa Ogrodzińska Fundacja Rozwoju Dzieci im. J. A. Komeńskiego.
BEZPIECZNA+ Jest to Rządowy program wspomagania w latach 2015–2018 organów prowadzących szkół w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i.
Nasze nadleśnictwo Zapraszamy do leśnictwa Podzamcze Chcemy wspólnie troszczyć się o lasy uczestnicząc we właściwym ich zagospodarowaniu, eksploatacji,
Kontakt: ul. Żubardzka Łódź tel./fax (o42) tel. (042) www: gim8.szkoly.lodz.pl mail:
SZKOLNY PROGRAM AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ MŁODZIEŻY Projekt dofinansowany ze środków MRPiPS w ramach Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.
SZKOLNE KOŁO WOLONTARIATU W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. S. ŻEROMSKIEGO W CZĘSTOCHOWIE Al. Niepodległości 16/18 Częstochowa
ANALIZA ANKIETY DLA RAD RODZICÓW.
-To jest coś!!! Ps. 1. Chociaż Rysiu (czasem) daje w kość. Ps.2. Mimo, iż to Super gość.
Zapobieganie doświadczeniu dyskryminacji w szkole Agnieszka Zawadzka pełnomocniczka wojewody mazowieckiego ds. równego traktowania oraz mniejszości narodowych.
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Spotkanie z rodzicami- inauguracja roku szkolnego 2016/
WYKWALIFIKOWANI, AKTYWNI, KOMUNIKATYWNI – ABSOLWENCI UKW
MODUŁ I – Postawa przedsiębiorcza
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
CELE I ZADANIA PRZEDSZKOLA
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Klasa dziennikarska – I A
Wizyty Studyjne Wizyty studyjne Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
NIE CZYTASZ ? ŻAŁUJ ! Jeśli regularnie czytasz książki, prezentacji czytać nie musisz. Wiesz już wszystko, co tutaj napisano. JEŚLI NIE LUBISZ CZYTAĆ,
NASTOLATKI I KSIĄŻKI.
GERMANISTYKA.
Nieodpłatny kurs doskonalący dla lekarzy POZ „Warsztaty Spirometrii”
”Nowoczesna rehabilitacja kluczem do zwiększenia samodzielności osób z dysfunkcjami wzroku” Projekt współfinansowany ze środków PFRON Czas trwania projektu:
Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Brauna w Tarnowie Do you speak English?
„Od dziś pracuję na swój sukces”
Magdalena Milewska.
Informacja dla rodziców.
Tydzień Hiszpański w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku 16 – 20 X 2017r.
Wartości płynące z zajęć artystycznych w domach opieki
kształcących w zawodach
Oferta Programu.
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Numer naboru: RPMP IP /17 Małopolskie Talenty I etap edukacyjny: klasy IV – VI z 43 szkół podstawowych powiatu gorlickiego Numer naboru:
Miejska oferta przedszkolna
„Uczenie się przez całe życie”
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
NASZA KLASA I a.
Badając wymaganie „Nauczyciele współpracują w planowaniu i realizowaniu procesów edukacyjnych” stwierdzamy, że cała kadra jest zaangażowana w.
MALTA St Julian's Magdalena Skubida.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
Punkty konsultacyjne w ramach projektu Świętokrzyskiego Kuratora Oświaty Wsparcie szkół ogólnodostępnych w realizacji zadań związanych.
OŚRODEK KOORDYNACYJNO- REHABILITACYJNO- OPIEKUŃCZY W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO-WYCHOWAWCZYM NR 2 W GDAŃSKU.
Zmiany w podstawie programowej celem szerszego dostosowania przebiegu procesu edukacji dla najmłodszych uczniów i umożliwienie im łatwego przejścia do.
DOTYCZĄCEJ POSTACI STEFANII WILCZYŃSKIEJ
FILM POKLATKOWY. FILM POKLATKOWY „NIE dla uchodźców na Targówku „NIE dla uchodźców na Targówku! NIE dla uchodźców w Warszawie”, „Mieszkańcy protestują:
Przyjmowanie zgłoszeń już wkrótce !
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
Podstawy Prawa Zabezpieczenia społecznego
Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych i ponadgimnazjalnych
Przez półtora roku, bo tyle to było czasu, realizowaliśmy projekt MAGIC ENGLISH z całą naszą klasą.
Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i ich kształcenie przez szkoły
Wspomaganie pracy szkół
w świetle Ustawy „Za Życiem”
Wsparcie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Zapis prezentacji:

Wizyta w Hiszpanii, Malaga, 04.03-12.03.2017r.

Nasza wizyta została przygotowana przez English Matters.

Zajęcia integracyjne z nauczycielami z różnych krajów.

Poznawaliśmy hiszpański system edukacji główna różnica pomiędzy polskim i hiszpańskim systemem edukacji jest taka, że w Hiszpanii nie ma szkół specjalnych. Dla dzieci ze specjalnymi potrzebami jest tylko edukacja włączająca. interesującym w Hiszpanii jest system odkrywania dzieci szczególnie utalentowanych. Każda szkoła ma swoje zadania dotyczące pracy z dziećmi szczególnie uzdolnionymi. wizyty w różnych szkołach dały nam możliwość zobaczenia edukacji włączającej w praktyce. Mogliśmy porozmawiać z nauczycielami wspomagającymi na temat ich pracy.

Najbardziej interesujące doświadczenie kulturowe. Meczet w Kordobie.

Mieliśmy możliwości dyskusji o systemie wsparcia osób z dysfunkcją wzroku przez organizację pozarządową ONCE. Wymieniliśmy nasze doświadczenie z nauczycielami pracującymi ze słabo widzącymi i niewidomymi w Hiszpanii.

Wizyta w ONCE – instytucji wspomagającej osoby niewidomy i słabo widzące.

Wizyta w w Alcazabie, Grenada.

Podsumowanie naszych doświadczeń i projektu.

W wizycie uczestniczyli: Monika Dąbrowska Magdalena Dominiak-Szymczak Monika Marciniak Piotr Szymczak Marzena Wilczyńska Michał Ziemniak