Zarządzanie sklepem internetowym

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
nowoczesny system zarządzania przedsiębiorstwem
Advertisements

Rozwiń Biznes Dzięki Technologii
Wykorzystanie programu PerseusWM do zarządzania nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych Perseus Sp. z o. o. ul. Grzybowska Warszawa tel.
Przykłady raportów dynamicznych
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Amadeo Rapid Market System Szybkiej Sprzedaży Amadeo Rapid Market System szybkiej sprzedaży.
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
* 07/16/96 Sklepy internetowe *.
Piotr Baron Nr albumu: STUDIA NIESTACJONARNE II st. KIERUNEK: TRANSPORT.
Dynamiczny rozwój bankowości mobilnej w Banku Pekao
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
SYSTEM INFORMACJI MARKETINGOWEJ
Evident – Środki Trwałe
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
To nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system wspomagający sprzedaż i prowadzenie gospodarki magazynowej. Przeznaczony jest dla firm handlowych.
Nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system sprzedaży przeznaczony dla firm handlowych i usługowych nie prowadzących gospodarki magazynowej o różnym.
Cena: 128 zł brutto Program komputerowy przeznaczony do prowadzenia księgowości opartej na księdze przychodów i rozchodów z ewidencją sprzedaży i zakupów.
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
SYSTEM ZARZĄDZANIA ŚRODKAMI OCHRONY INDYWIDUALNEJ
KS-OMNIPHARM.
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
System wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem - PROSPERITY (c) 2001 PowerLine Computers.
Podstawowa obsługa magazynu.
Zarządzanie kredytami i należnościami Praktyka transakcji transgranicznych w UE.
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
MODUŁY SCHEMATY KSIĘGOWE KSIĘGA HANDLOWA EWIDENCJA DOKUMENTÓW
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
OPRACOWANY PRZEZ FIRMĘ INFORMATYCZNĄ PIM
System e-zamówienia.
Kontakt: Adam Jarus tel
Finansowanie bieżącej działalności przedsiębiorstwa
Prezentacja usługi Przelewów Masowych dla
Comarch OPT!MA użytkowników, mikro, małe i średnie firmy
Kontrola sprzedaży, zysków, remanent, rejestry VAT, raport kasowy.
Prezentacja programu do obsługi Biur Nieruchomości Pośrednik MLS Plus.
dr Władysław Binkowski Krajowa Rada Gospodarki Elektronicznej
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
KS-FARMANET © KAMSOFT
Zaufany partner na rynku e-commerce
Zarządzanie majątkiem obrotowym i jego finansowanie
Planowanie przepływów materiałów
NASZE B2B B liżej wspólnego B iznesu. Tematy :  Konsorcjum Elmega – o nas  Projekt B2B  Założenia platformy SII  Praktyczne zastosowania SII  Korzyści.
elseEDU _ ______________________________
Dorota Kuchta Rachunkowość Dorota Kuchta
System informatyczny wspomagający działalność podstawową w przedsiębiorstwie handlowym Halina Tańska.
Przykłady analiza i projektowanie
call center to nie tylko infolinia
10 marca 2010Forum Poligrafii Jak zdobyć i obsłużyć kilkaset zleceń dziennie ?! Jolanta Trzcińska Xerox Polska Sp. z o.o.
System Informatyczny w firmie branży komunalnej
Projekt Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego „Wiedza, Kompetencje i Zatrudnienie – dostosowanie programów kształcenia do potrzeb.
Wsparcie przy leczeniu zwierząt gospodarskich Przegląd zmian.
Analiza działalności przedsiębiorstwa aspekty finansowo-ekonomiczne oprac. mgr Karol Tarkowski.
LOGISTYKA: sterowanie procesami przepływu wszelkich zasobów (materiałów, informacji, surowców, wyrobów gotowych, pracowników itd.) w ramach przedsiębiorstwa,
Zarządzanie majątkiem obrotowym i jego finansowanie.
Dlaczego firmy nie zarządzają procesami i jak to zmienić? Piotr Szynkiewicz Hospital Management, Warszawa, 21 czerwca 2013 r. Delegowanie odpowiedzialności.
Wiarygodność rynkowa i sukces ekonomiczny – jak informatyka pomaga osiągnąć przewagę konkurencyjną Warszawa r.
Ewidencja zakupów towarów i materiałów
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Zarządzanie sklepem internetowym
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
Ewidencja zakupu rzeczowych aktywów obrotowych
AudaPad / AudaShare AudaShare PRO (2.8)
Ewidencja rozchodu materiałów i towarów
Zarządzanie logistyczne – rozwiązania dla sklepów internetowych
Windows Constructor WinCon.
Zapis prezentacji:

Zarządzanie sklepem internetowym Grzegorz Chodak

Plan wykładu Klienci Dostawcy Asortyment Parametry sklepu Analityka sklepu Zarządzanie oprogramowaniem Otoczenie sklepu

Klienci zarządzanie zamówieniami od klientów zarządzanie pakowaniem i wysyłką zarządzanie należnościami od klientów zarządzanie relacjami z klientami

Zamówienia od klientów przeglądanie i filtrowanie zamówień zmiana stanu zamówienia (przygotowane, wysłane, doręczone) wybór zamówień danego klienta wybór zamówień z danym towarem konfekcjonowanie i pakowanie generowanie dokumentów generowanie faktury/paragonu generowanie listu przewozowego

Konfekcjonowanie i pakowanie Odpowiednia gospodarka magazynowa Układ magazynu Materiały pakowe Pudełka dopasowane do asortymentu Koperty bąbelkowe Wypełniacze Taśma z dyspenserem Nie należy oszczędzać na materiałach pakowych, ponieważ one obniżają koszty pracy.

Należności od klientów Szybkie płatności elektroniczne Przyspieszenie wysyłki Obniżenie kosztów pracy Konieczność płacenia prowizji pośrednikowi Zwykłe płatności Problemy z identyfikacją płatności Oczekiwanie na zaksięgowanie wpłaty Konieczność przypominania o płatności Płatność za pobraniem Zwiększają wiarygodność sklepu Kosztowne w przypadku rezygnacji klienta z zamówienia Czas zaksięgowania wpłaty zależny od umowy z firmą kurierską

Relacje z klientami Pozyskiwanie klientów Utrzymanie klientów Reklama, pozycjonowanie Utrzymanie klientów Gratisy Kupony rabatowe Programy partnerskie Newsletter Celem e-sklepu jest zbudowanie lojalnej bazy klientów.

Dostawcy zarządzanie asortymentem zarządzanie zamówieniami do dostawców zarządzanie zobowiązaniami wobec dostawców

Zarządzanie asortymentem aktualizacja asortymentu dodawanie towarów – dobór asortymentu aktualizację stanów magazynowych kasowanie towarów aktualizację informacji o towarze Metody aktualizacji: „ręcznie” – duże koszty pracy automatycznie przez elektroniczną wymianę danych

Zamówienia do dostawców Dobór dostawców Hurtownie Producenci Dropshipping Metoda zarządzania zapasami Generowanie zamówień do dostawców Przez handlowca Elektronicznie przez sklep B2B Elektronicznie przez EDI Elektronicznie przez e-mail Narzędzia wspomagające generowanie zamówień Negocjacje z dostawcami

Zobowiązania wobec dostawców Ewidencja zobowiązań Negocjacje terminów płatności Corporate banking – połączenie programu GM z bankowością elektroniczną

Ustawianie parametrów e-sklepu Ustawienia wyglądu Dobór szablonu Ustawienie elementów front-endu ustawienie parametrów prezentacji towaru w sklepie (opis, zdjęcie, cena, producent, kod produktu, waga itp.) określenie grup towarowych – kategoryzacja towarów określenie parametrów opłat za przesłanie towaru, określenie parametrów płatności za towar, ustawienie parametrów związanych z gospodarką magazynową tj. wysokość minimalnego zapasu ustawienie wyglądu i zawartości wydruków generowanych przez program zdefiniowanie ustawień międzynarodowych, przeliczników walutowych itd. wybranie rodzaju urządzeń zewnętrznych (np.: typ skanera kodów kreskowych). ustawienie parametrów związanych z archiwizacją danych, ustawienie parametrów rejestracji klienta, czyli obligatoryjnych oraz opcjonalnych informacji, które system pobiera od klienta.

Generowanie raportów i statystyk Rejestr zakupów w dowolnym okresie, Remanent – zestawienie towarów na dowolny dzień, Sprzedaż w danym okresie, w podziale na: Grupy asortymentowe Źródła ruchu Formy wysyłki i płatności Analiza odbiorców danego towaru, Obroty magazynowe, Zyski, Naliczenie podatku

Analityka sklepu Google Analytics Analiza konwersji z poszczególnych źródeł Analiza ruchu w sklepie Porównania statystyk w czasie Oglądanie ruchu w sklepie w czasie rzeczywistym Źródła wejść Odwiedzane strony

Zarządzanie oprogramowaniem Zakup oprogramowania Aktualizacja oprogramowania Zmiana oprogramowania

Wybrane elementy otoczenia e-sklepu Analiza konkurencji Katalogi sklepów internetowych Analiza cen Otoczenie prawne Zmiany prawne Cykle koniunkturalne Zmiany technologiczne Mobilny e-commerce