Nowe kampanie promocyjne pstrąga

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
Advertisements

Projekt „5 razy dziennie warzywa i owoce”
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie – Instytucja Wdrażająca komponent regionalny Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
CADSES – main features of the programme CADSES – główne założenia programu Katowice, Ministerstwo Gospodarki i Pracy Krajowy Punkt Kontaktowy Interreg.
PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE (na podstawie przeprowadzonej ankiety) Praca zaliczeniowa z przedmiotu „Analiza rynkowa.
Charakterystyka branży By Tomasz Kospin, Piotr Krogulski
Wpływ EFS na rynek z perspektywy firmy szkoleniowej Warszawa, 31 maja 2011 r.
INDEKS BIZNESU PKPP Październik 03. INDEKS BIZNESU PKPP Wrzesień 03 - Październik 03.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 7
Raport z audytu technologicznego dla FIRMY PRODUKCYJNO-HANDLOWO -USŁUGOWEJ "HAGO" MAŁGORZATA HANDKIEWICZ Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Jędrzejczak.
Katedra Marketingu Usług
ZAKRES OSI PRIORYTETOWEJ IV Programu Operacyjnego Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich
Kampania wizerunkowa mBanku
Województwo pomorskie –
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego 1 Działanie 2.1 i 2.2 PO IG System wdrażania działań: 1.Podmioty systemu wdrażania; 2.Dokumenty; 3. Ocena projektu;
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Miasto publiczne – miasto prywatne
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
GLOBALNA WIOSKA rybacka
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Technik Organizacji Reklamy
Twój pomysł na biznes!.
INFORMACJA O PROJEKCIE Kampania promocyjna produktów wykonanych z bursztynu oraz regionu gdańskiego na rynku arabskim – AMBERIF – Targi Dubaj 2009 Unia.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Strategia Rozwoju Klastra „Innowacyjna Medycyna”
Slajd okładki – używać jako slajdu otwierającego spotkanie
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Plan Marketingowy Colway Opracowanie prezentacji:
Strategia LP Business Solutions Wrocław, styczeń 2013.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
DYSTRYBUCJA TWARDOWSKI Lidzbark Wielki Łęck 81a
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Strategie promocji.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
TECHNIK HANDLOWIEC.
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich Poddziałanie: Wsparcie dla nowych uczestników systemów jakości. Poddziałanie: Wsparcie na przeprowadzenie.
Promocja europejskiego rolnictwa, nowe podejście Dyskusja panelowa Warszawa, Pol ska Priorytety wskazane przez AREPO w konsultacji Zielonej.
Aktywne społeczeństwo Zmieniamy rynek. Razem. Tworzymy silną grupę zakupową Zbieramy poparcie dla słusznej idei Wszyscy razem kreujemy aktywną grupę.
III edycja Brains Attack
II Kongres Polski Cyfrowej, Warszawa, 3 listopada 2015 r. Możliwości finansowania projektów w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych w Programie Operacyjnym.
Piotr Kamiński Prezes Zarządu Bank Pocztowy S.A.
Krzysztof Margol. Cele projektu: -zbudowanie modelowego systemu uzyskiwania przychodów przez wiejskie organizacje pozarządowe; - zwiększenie potencjału.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Konferencja Sadownicza Jabłkowe problemy – sposoby rozwiązania Jak producenci mogą poprawić zorganizowanie naszego rynku jabłek Witold Boguta Krajowy Związek.
Wstępna prognoza zbiorów owoców w 2006 roku. Tab. 1. Zbiory owoców w Polsce w tys. ton Gatunek prognoza Jabłka Wiśnie
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
ZKM przypomnienie.
EXPOM Finansowanie fabryczne
SPOTKANIE PARTNERSTW NA RZECZ ROZWOJU WARSZAWA 24 LISTOPADA 2004
Negatywny wpływ rekompensat na ekonomikę gospodarstw karpiowych.
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
dr hab. Aleksandra Grzesiuk
Potencjał pstrągów na polskim rynku
Analiza Rynku Producentów Ryb Łososiowatych za 2017 rok
Plan Produkcji i Obrotu
Zapis prezentacji:

Nowe kampanie promocyjne pstrąga 2 Nowe kampanie promocyjne pstrąga Gdynia, październik 2018 r. Ziemowit Pirtań – Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych

Po co promocja ? Budowanie świadomości konsumentów Kreowanie pozytywnego wizerunku pstrąga Niwelowanie mitów na jego temat Kreowanie mody na spożywanie ryb w tym pstrąga Powiększanie popytu i wpływ na ceny zbytu REALNE EFEKTY kampania TERAZ PSTRĄG Podtrzymanie efektu marketingowego Utrwalenie pozytywnego odbioru Komunikowanie nowej jakości Przekonanie kolejnych pokoleń

Teraz Pstrąg w okresie realizacji kampanii Teraz Pstrąg: Kampania realizowana w okresie 2011 – 2014 Pierwsza systemowa promocja pstrąga w skali kraju Pierwsze profesjonalne badania rynku Efekt kuli śnieżnej – reklama pstrąga w sieciach Efekt podprogowy – pstrąg jako spontaniczny temat przewodni w mediach w okresie realizacji kampanii Teraz Pstrąg: spożycie pstrąga wzrosło o ponad 40% pstrąg pojawił się w reklamach sieci handlowych i przynajmniej dwóch reklamach innych produktów – jako motyw przewodni pstrąg w opakowaniach MAP trafił na stałe do lad sieci handlowych w tym dyskontowych (dostępność w ponad 3 tys. sklepów)

Co po 2014 roku ? utrzymanie się efektu – spożycie pstrąga 2015-2016 na podobnym poziomie pomimo spadku spożycia ryb per capita rok 2017 ? brak badań rynku w dalszej perspektywie spadek spożycia Zarząd SPRŁ zadeklarował kontynuację działań promocyjnych - przede wszystkim w ramach PO RiM 2014-2020 działania promocyjne zostały wpisane jako jeden z celów Strategii SPRŁ 2020 prowadziliśmy ciągły monitoring naborów, szukając możliwości finansowania promocji

Efekty ? Kampania NASZ PSTRĄG 2018 Kampania TERAZ PSTRĄG 2 – 2019-2021 w 2017 roku SPRŁ zostaje Uznaną Organizacją Producentów podstawowe zadanie – promocja pstrąga w 2017 roku uzyskujemy zatwierdzenie PPiO przez MGMiŻŚ w I kw. 2018 składamy wniosek o dofinansowanie PPiO za 2018 rok w ARiMR w lipcu 2018 roku, podpisujemy umowę o dofinansowanie Kampania NASZ PSTRĄG 2018 w lutym składamy w MGMiŻŚ koncepcję realizacji kampanii promującej spożycie ryb – w tym pstrągów w czerwcu otrzymujemy pozytywną opinię MGMiŻŚ w lipcu składamy wniosek o dofinansowanie Spodziewana data podpisania umowy – I kw. 2019 rok okres realizacji – lata 2019 – 2021 Kampania TERAZ PSTRĄG 2 – 2019-2021

NASZ PSTRĄG Realizacja – październik / listopad 2018 r Cel – promocja produktowa pstrągów z naszych hodowli Partner rynkowy – sieć Biedronka (2851 sklepów w Polsce) Budżet działań promocyjnych 4,98 mln zł brutto Dofinansowanie 75% ROK 2018: – promocja pstrąg i logo, - przygotowanie certyfikacji, - certyfikacja pilotażowa Kolejne lata: Oczekiwany nabór na lata 2019-2021(2), Wdrożenie certyfikacji wszystkich członków Wprowadzenie do sieci Partnera pudełek z logo Nasz Pstrąg Promocja trzy lub czteroletnia – budżet minimum 5 mln zł brutto rocznie. 1 paczka MAP = 0,5 kg, 1 dziennie/sklep = 1425 kg, przekonanie 1 klienta na sklep dziennie do zakupu = 520 ton pstrąga rocznie

TERAZ PSTRĄG II Realizacja – lata 2019 - 2021 Cel – promocja wizerunkowa ryb w tym pstrąga Budżet działań promocyjnych 8,2 mln zł brutto / 3 lata Dofinansowanie 95% Brak możliwości reklamy marki Skupienie się na wizerunku pstrąga Kreowanie mody na pstrąga

teraz pstrąg do kwadratu… Teraz Pstrąg II 2019-2021 8,2 mln NASZ PSTRĄG min 15 mln 2018 4,98 mln Kreowanie wizerunku Kreowanie sprzedaży

teraz pstrąg do kwadratu… NASZ PSTRĄG TERAZ II ponad 28 mln zł Oczekiwany efekt synergii obu kampanii, a także pobudzenia reklamy spontanicznej Silne pobudzenie spożycia pstrągów w Polsce gwarantujące zbyt dla rosnącej produkcji

Dziękuję za uwagę