Spotkanie informacyjne projektu Podniesienie kompetencji kadry dydaktycznej UMK Zadanie 4 (IINiB) 07.02.2018.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
DOROBEK NAUKOWY I DYDAKTYCZNY PRACOWNIKÓW WYŻSZYCH UCZELNI W BAZACH DANYCH I BIBLIOTEKACH CYFROWYCH WYSZUKIWANIE I OCENA.
Advertisements

Znaczenie procedur celnych dla sądowej ochrony praw własności przemysłowej w szczególności przed naruszeniem patentów. Dr Ewa Skrzydło-Tefelska Katedra.
Czy umiesz się uczyć? Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
Prywatne Gimnazjum Informatyczne Szkoła pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Nowy wymiar nauki.
Zastosowanie multimediów w edukacji z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy Centralny Instytut Ochrony Pracy Państwowy Instytut Badawczy dr inż. Małgorzata.
Rola Regionalnych Ośrodków EFS w przygotowaniu województwa kujawsko-pomorskiego do sprawnej absorpcji EFS Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Bydgoszczy.
Innowacje i konkurencyjność łańcuchów dostaw we współczesnej gospodarce Dr hab. Grażyna Śmigielska, Prof. UEK.
Funkcjonalność oprogramowania Bazy Wiedzy i Repozytorium Politechniki Warszawskiej Prof. dr hab. inż. Henryk Rybiński, dr inż. Jakub Koperwas, dr inż.
III SESJA ZIMOWEJ SZKOŁY LEŚNEJ PRZY IBL „Strategia rozwoju lasów i leśnictwa w Polsce do roku 2030” Leśne Centrum Informacji - transfer wiedzy o środowisku.
Repozytoria uczelniane i ich rola w projekcie SYNAT Warszawa Maj 2013 Jak Cię widzą, tak Cię piszą…
PROJEKT „AKTYWNIE W BIZNES” KWIECIEŃ 2012 – MARZEC 2013 ORGANIZATOR : STOWARZYSZENIE „AKTYWNOŚĆ KOBIET NA DOLNYM ŚLĄSKU” PARTNER FINANSUJĄCY: WAŁBRZYSKA.
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo Augustowskie Centrum Edukacyjne Al. Kardynała Wyszyńskiego Augustów.
Strategia personalizacji - kiedy stosować strategię personalizacji, a kiedy kodyfikacji wiedzy?
Raport o stanie komputeryzacji bibliotek Biblioteki publiczne wobec rozwoju usług elektronicznych (potencjał i wykorzystanie) BARBARA BUDYŃSKA.
Zewnętrzne źródła finansowania bibliotek uczelni publicznych w Polsce na przykładzie Biblioteki Głównej AWF w Warszawie Violetta Perzyńska, Biblioteka.
Moduł SDI – zasilanie węzłów IIP oraz wykorzystanie danych. Wprowadzenie. Szkolenie przeprowadzone w ramach projektu „TERYT 3 – Rozbudowa systemów do prowadzenia.
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
Systemy Informacyjne 2016/2017 Wydział Informatyki i Zarządzania Katedra Systemów Informa tyczn ych
Dziekan WNEI Dr Mariola Szewczyk-Jarocka
Przedsiębiorczość i Marketing
Wydział Nauk Ekonomicznych i informatyki (zajęcia w Płocku)
Wybrany cel: PASJA DO NAUKI
Prezentacja Katedry Turystyki
Aktywny RODZIC.
Zapraszamy na studia Promocja WNEI. Wydział Nauk Ekonomicznych i Informatyki Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku.
AKADEMIA NAUCZYCIELI BIBLIOTEKARZY
TT PSC Przemysł 4.0.
WYKWALIFIKOWANI, AKTYWNI, KOMUNIKATYWNI – ABSOLWENCI UKW
SOCJOLOGIA WYDZIAŁ ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA POLITECHNIKA ŚLĄSKA ZABRZE, UL. ROOSEVELTA
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
PORADNICTWO GRUPOWE - IV KWARTAŁ 2016 R. C I i P K Z BYDGOSZCZ
KATEDRA DYDAKTYKI SPORTU
Głęboki Internet Źródła informacji skierowującej jako punkty startowe
i otwarta platforma IT Uniwersytet Warszawski (Centrum Deliberacji IS)
AUTOBUS ENERGETYCZNY W POŁAŃCU
II Spotkanie Robocze Bruksela,
Zarządzanie rozwojem firmy
Biznes plan - Sylabus SSE(3)II
Budowa, typologia, funkcjonalność
ESOK to tylko moduł. Rola informatyki w efektywnym zarządzaniu
KODEKS.
OLIMPIADA BIBLIOLOGICZNA I INFORMATOLOGICZNA
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Bydgoszczy
Projekt pn. Uczeń na 6 w Szkole Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. ks. Jana Twardowskiego w Olecku współfinansowany z EFS w ramach Regionalnego.
Specjalność Przedsiębiorczość i doradztwo biznesowe
POLSKIE BIBLIOTEKI DLA NAUCZYCIELI
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
WOPiK Wentylacja ogólna, pożarowa i klimatyzacja
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Federacja Szkół Doktorskich Instytutów Polskiej Akademii Nauk
Nowa jakość studiów II stopnia na PG
Programy do zarządzania kancelarią prawną
PEDAGOGICZNA BIBLIOTEKA WOJEWÓDZKA Platforma e-learningowa
Zarządzanie Studia II stopnia
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2016/2017 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Spotkanie informacyjne projektu Podniesienie kompetencji kadry dydaktycznej UMK
Zastosowanie e-learningu w szkole wyższej
Upowszechnianie informacji i jej użytkownicy
KOMUNIKACJA KORPORACYJNA I PUBLIC RELATIONS
„ Taki mały, taki duży może wolontariuszem być- ferie z międzypokoleniowym wolontariatem w tle”. „Projekt realizowany przy wsparciu Fundacji Orange w ramach.
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI i finansowanie ich ze środków europejskich
Zmiany w podstawie programowej celem szerszego dostosowania przebiegu procesu edukacji dla najmłodszych uczniów i umożliwienie im łatwego przejścia do.
Systemy prezentacji w biznesie
Centrum PISOP Jesteśmy grupą aktywnych ludzi, którzy od 15 września 2000 r. tworzą niezależne Stowarzyszenie Należymy do Ogólnopolskiej Sieci SPLOT.
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Działalność naukowa w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych
Wspomaganie pracy szkół
Kompetencje informatyczne – III etap edukacyjny
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Zapis prezentacji:

Spotkanie informacyjne projektu Podniesienie kompetencji kadry dydaktycznej UMK Zadanie 4 (IINiB) 07.02.2018

Kurs IV: Zarządzanie informacją Prowadzone zajęcia W ramach zajęć z IV Kursu pracownicy INSTYTUTU INFORMACJI NAUKOWEJ I BIBLIOLOGII WNH poprowadzą zajęcia z trzech przedmiotów: Dla młodych pracowników naukowych (mgr, dr): Współczesne techniki wyszukiwania, przetwarzania i zarządzania informacją (30 godz.) Dla doświadczonych pracowników naukowych (dr hab., prof.): Przetwarzanie informacji z naukowych baz danych (30 godz.) Metody i narzędzia prezentowania informacji (30 godz.)

Instytut Informacji Naukowej i Bibliologii Kurs IV: Zarządzanie informacją Prowadzący zajęcia Instytut Informacji Naukowej i Bibliologii Dr hab. Małgorzata Kowalska Dr hab. Veslava Osińska Dr inż. Mariusz Jarocki Dr Natalia Pamuła-Cieślak Dr Paweł Marzec

Kurs IV: Zarządzanie informacją Współczesne techniki wyszukiwania, przetwarzania i zarządzania informacją Prowadzący przedmiot: dr hab. Małgorzata Kowalska, dr Natalia Pamuła-Cieślak Tematyka: strategie i metody wyszukiwawcze zagadnienia oceny jakości informacji problematyka Ukrytego Internetu praktyczne wykorzystanie narzędzi i metod wyszukiwania informacji w zasobach cyfrowych (bazy danych, biblioteki cyfrowe, repozytoria, zasoby naukowe itp.)

Przetwarzanie informacji z naukowych baz danych Kurs IV: Zarządzanie informacją Przetwarzanie informacji z naukowych baz danych Prowadzący przedmiot: dr hab. Veslava Osińska Tematyka: pozyskiwania, rejestrowania, filtrowania i organizowania wyspecjalizowanych informacji z naukowych baz danych przetwarzania oraz wizualizacji danych numerycznych i tekstowych z wykorzystaniem szerokiej gammy narzędzi, m.in. Web of Science, Scopus, Google Scholar, Expertus kompleksowe analizy naukometryczne w wymiarze: pojedynczego naukowca, Uczelni oraz Polskiej Nauki

Metody i narzędzia prezentowania informacji Kurs IV: Zarządzanie informacją Metody i narzędzia prezentowania informacji Prowadzący przedmiot: dr inż. Mariusz Jarocki, dr Paweł Marzec Tematyka: podstawowe metody i narzędzia (aplikacje oraz serwisy internetowe) wspomagające pracę naukowca w zakresie prezentacji informacji wzbogacanie prezentacji o animacje, muzykę, video czy elementy pozwalające na interakcje z audytorium możliwościach współpracy grupowej (w ramach sieciowego środowiska pracy) nad projektami informacyjnymi