Sprawdzenie statusu kompetencji w programie Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja 15.03.2017
Kompetencje = umiejętności / specjalizacja Partnera Aby zdobyć partnerstwo na poziomie Silver lub Gold, należy zdobyć co najmniej jedną z poniższych kompetencji na poziomie odpowiednio Silver lub Gold. Cloud Platform & Infrastructure Productivity Data Mgmt. & Analytics Mobility Dynamic Bus. Applications Cloud Platform Cloud Productivity Data Platform Enterprise Mobility Mgmt. Cloud Customer Relationship Management Small and Midmarket Cloud Solutions Datacenter Data Analytics Windows & Devices Enterprise Resource Planning Messaging Collaboration and Content Communications Project and Portfolio Mgmt. App Builder / Independent Software Vendor Application Development Application Integration DevOps Rekomendowane kompetencje dla Partnerówwytwarzających własne oprogramowanie (ISV) https://partner.microsoft.com/pl-pl/membership/competencies Kompetencje chmurowe Aktualny stan spełnienia kryteriów do zdobycia kompetencji można sprawdzić logując się do Partner Summary Report, zakładka Poziom członkostwa (In progress) – instrukcja.
1. Wejdź na stronę Microsoft Partner Network: https://partner 1. Wejdź na stronę Microsoft Partner Network: https://partner.microsoft.com/pl-PL/ i wybierz „Sign in”.
2. Zaloguj się („Sign in”) za pomocą konta Microsoft (Microsoft account), które powiązane jest z kontem w Microsoft Partner Network.
3. Wybierz „Membership”.
4. Następnie wybierz „Your Accounts and Reports”, „Partner Summary Report”.
5. W sekcji „Membership, trainings and benefits” znajduje się zestawienie informacji o zdobytych kompetencjach (Active competencies, Competencies at risk) oraz kompetencjach w trakcie zdobywania (Competencies in progress), a także informacje o statucie kompetencji cloud: Cloud Productivity, Cloud Platform, Small and Midmarket Cloud Solutions, Cloud CRM, Enterprise Mobility Management. W sekcji „Membership status” dostępna jest informacja o dacie odnowienia partnerstwa – aby odnowić poziom partnerstwa i kompetencje, należy w okresie odnowienia spełniać wszystkie warunku dla danego poziomu i kompetencji. Aby sprawdzić status i stan spełnienia wymagań kompetencji, wybierz „Membership level”.
6. W sekcji „Active” dostępna jest lista aktywnych kompetencji 6. W sekcji „Active” dostępna jest lista aktywnych kompetencji. Istnieje możliwość eksportu danych do pliku Excel (Export to Excel). Statusy: earned – wszystkie wymagania do kompetencji są spełnione not-compliant – aktualnie nie wszystkie wymagania do kompetencji są spełnione, przy odnowieniu partnerstwa należy je uzupełnić, aby nie stracić benefitów wynikających z tej kompetencji pre-approved – kompetencja została nadana „ręcznie” przez support inherited – kompetencja odziedziczona od organizacji zdefiniowanej jako HeadQuarters (status dostępny wyłącznie dla organizacji zdefiniowanych jako Location)
7. W sekcji „At risk” wskazane są aktywne kompetencje, dla których aktualnie nie są spełnione wszystkie wymagania do kompetencji lub spełnienie któregoś wymagania niedługo straci ważność (np. referencje klientów).
8. W sekcji „In Progress” wskazane są kompetencje, które są w trakcie zdobywania – aktualnie nie są spełnione jeszcze wszystkie warunki, aby zdobyć daną kompetencję. Oznaczenie „Hot Leads” oznacza, że Partner jest blisko zdobycia danej kompetencji. Jeśli zostaną spełnione wszystkie wymagania do zdobycia kompetencji, informacja będzie dostępna w sekcji „Qualified”.
9. Informacje o kryteriach do zdobycia kompetencji dostępne są po rozwinięciu nazwy kompetencji. Po wybraniu „View Competency Requirements” nastąpi przekierowanie na stronę z opisem benefitów i wymagań dla danej kompetencji. W zależności od kompetencji wyświetli się podsumowanie wymagań dla danej kompetencji – na poniższym przykładzie: Exams (egzaminy), Customer Evidence (Referencje Klientów), Performance (spełnienie warunku dot. subskrypcji Office 365). Zestawienie zawiera informacje o aktualnym poziomie spełnienia danego kryterium (Actual Count), wymaganym poziomie (Treshhold Count), a także wskazanie czy dane kryterium jest spełnione (Requirement Satisfied).
10. Informacje o statusie kompetencji dostępne są również w Partner Membership Center. Po zalogowaniu się wybierz „Twoje imię”, następnie „View Account” i „Partner Membership Center”.
11. Wybierz zakładkę „Requirements & Assets”, „Competency Summary”.
12. Informacje o kompetencjach dostępne są przy nazwie danej kompetencji w kolumnie „Enrollment Status”. Aby sprawdzić status spełnienia poszczególnych warunków dla danej kompetencji, należy rozwinąć nazwę kompetencji, wybrać poziom Silver lub Gold – na poniższym przykładzie informacje dostępne są odpowiednio w sekcjach „References”, „Additional Requirements”, „Technical Qualifications”.
Więcej instrukcji dostępnych jest na https://aka Więcej instrukcji dostępnych jest na https://aka.ms/mpninstrukcje i na stronie Top Partner Questions. W razie jakichkolwiek pytań, zapraszamy do kontaktu z Centrum Obsługi Partnera Microsoft pod numerem: +48 22 594 1997 lub poprzez formularz na stronie: http://aka.ms/ContactSupport Jeżeli nie uzyskają Państwo informacji potrzebnych do rozwiązania sprawy, prosimy o kontakt na adres: mpnpl@microsoft.com i podanie numeru zgłoszenia z infolinii. Znajdź nas na: