Sprawdzenie statusu kompetencji w programie Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja 15.03.2017.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PASZPORT JĘZYKOWY DOKUMENTY EUROPASS. 4 X EUROPASS Europass Europass jest inicjatywą Komisji Europejskiej umożliwiającą każdemu obywatelowi Unii lepszą.
Advertisements

Jak złożyć wniosek ? (GWA) Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Przewodnik po raportach rozliczeniowych w Condico Clearing Station (Rynek finansowy)
Tworzenie odwołania zewnętrznego (łącza) do zakresu komórek w innym skoroszycie Możliwości efektywnego stosowania odwołań zewnętrznych Odwołania zewnętrzne.
PRACA Z APLIKACJAMI SYSTEM PRZEMIESZCZANIA oraz NADZORU WYROBÓW AKCYZOWYCH EMCS PL 1.
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
OBSŁUGA KARTY DILO. Karta diagnostyki i leczenia onkologicznego zawiera: - oznaczenie pacjenta, pozwalające na ustalenie jego tożsamości, - oznaczenie.
W prezentacji przedstawione zostaną możliwości i zalety korzystania z dziennika elektronicznego oraz instrukcja obsługi tego programu.
Porównywarki cen leków w Polsce i na świecie. Porównywarki w Polsce.
O konkursie Konkurs Employer Branding Stars (EBstars) jest organizowany przez portal HRstandard.pl na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w oparciu o regulamin.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Działanie 321 „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej” TARGOWISKA STAŁE Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europejski.
Instalacja nienadzorowana windows xp Jakub klafta.
Usługa PUE-ZUS (Platforma Usług Elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych) Michał Dobrzyński, Departament Informatyki MRPiPS
Definiowanie i planowanie zadań typu P 1.  Planowanie zadań typu P  Zadania typu P to zadania unikalne służące zwykle dokonaniu jednorazowej, konkretnej.
Apteka Oliwna Jak poprawnie złożyć zamówienie
PORADNIK WPROWADZANIA AKCJI. OGÓLNIE: Akcja musi zostać utworzona i opublikowana co najmniej tydzień przed jej rozpoczęciem. W opisie muszą znajdować.
System Monitorowania Kształcenia (SMK)
Instrukcja aplikowania na kursy trenerskie UEFA A, UEFA B i A zintegrowany, UEFA B, UEFA B wyr., Grassroots C, Grassroots D W przypadku nie posiadania.
ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE AGLOMERACJI WAŁBRZYSKIEJ ZAŁĄCZNIKI DO WNIOSKU O DOFINASOWANIE PROJEKTU W RAMACH RPO WD EFRR Wałbrzych.
System Monitorowania Kształcenia (SMK) Jak zapisać się na kurs / specjalizację – instrukcja krok po kroku Od dnia 1 lipca 2017 celem zapisania się na.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2017
Instrukcja zgłaszania szkoły do udziału w Konkursie wiedzy o zdrowym stylu życia "Trzymaj Formę!" rok szkolny 2016/2017.
GDZIE JESTEŚMY? DOKĄD ZMIERZAMY?
Komunikacja ze szkołą i nauczycielami - dziennik elektroniczny
Szkolenia i certyfikacje SQL Server 2016
Symulacja procesu BPMN
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej
Sprawdzenie liczby dostępnych godzin konsultacji technicznych i incydentów pomocy technicznej Instrukcja Ostatnia aktualizacja
Sprzedaż produktu lub usługi
*) n to numer kolejny koordynatora
Przewodnik Udoskonalanie listy wyników w wyszukiwarce naukowej
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Zwrot opłaty za uczestnictwo w spotkaniu
Zasady wykorzystania licencji partnerskich (IUR) dostępnych w ramach programu Microsoft Partner Network Ostatnia aktualizacja
Akceptacja w Module Wnioski i Postępowania
9/20/2018 5:29 AM Pobranie pisma potwierdzającego kompetencje w programie Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja © 2014.
Aktywacja i przypisanie dostępnych licencji Dynamics 365 w Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja
Pobranie dostępnych licencji partnerskich i sprawdzenie ich liczby w Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja
Zakup subskrypcji Microsoft Action Pack (MAPS) w programie Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja
Aktywacja i przypisanie dostępnych licencji Office 365 w Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja
Spotkanie informacyjno-szkoleniowe
Tworzenie modelu: przeglądanie wyników, redukcja rozmiarów modelu.
Otwarta firma Jak zgłosić firmę bądź instytucję do programu?
Jak korzystać z usługi Video s i Raportu Kontaktów
1/1/2019 2:24 PM Cloud Services Dashboard Monitoruj subskrypcje chmurowe Twoich Klientów w jednym miejscu Ostatnia aktualizacja © 2014 Microsoft.
Aktywacja miesięcznego kredytu Azure w Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja
Zarządzanie licencjami – jak robić to dobrze?
Rekrutacja elektroniczna DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH w roku 2018
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2018
Zgłoszenie do konkursu
Impact Factor wskaźnik oddziaływania czasopisma
Rejestracja firmy do programu Microsoft Partner Network Instrukcja
Pobranie logo programu Microsoft Partner Network Instrukcja
Zmiany w zakresie procedury
To naprawdę bardzo proste!
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Wyjazdy dydaktyczne i szkoleniowe dla kadry akademickiej.
Tytuł prezentacji szkoleniowej
Instrukcja obsługi systemu Dream Apply dla pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego Wyjazdy dydaktyczne dla kadry akademickiej.
Obsługa bazy danych z poziomu phpMyAdmin
Instrukcja obsługi systemu Dream Apply dla pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego Wyjazdy szkoleniowe dla kadry akademickiej.
Rejestracja w systemach P1 (e-recepta) i P2 (ZSMOPL)
Instrukcja obsługi systemu Dream Apply dla pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego Wyjazdy szkoleniowe dla pracowników administracyjnych.
Konkursy nr RPKP IZ /19 Zmiany w zakresie procedur
To naprawdę bardzo proste!
Tytuł wniosku WPP/2.0/…./2019 Kraków, data ……………………..
Instrukcja podpięć przedmiotów w USOSie
pracę programu Outlook
Zapis prezentacji:

Sprawdzenie statusu kompetencji w programie Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja 15.03.2017

Kompetencje = umiejętności / specjalizacja Partnera Aby zdobyć partnerstwo na poziomie Silver lub Gold, należy zdobyć co najmniej jedną z poniższych kompetencji na poziomie odpowiednio Silver lub Gold. Cloud Platform & Infrastructure Productivity Data Mgmt. & Analytics Mobility Dynamic Bus. Applications Cloud Platform Cloud Productivity Data Platform Enterprise Mobility Mgmt. Cloud Customer Relationship Management Small and Midmarket Cloud Solutions Datacenter Data Analytics Windows & Devices Enterprise Resource Planning Messaging Collaboration and Content Communications Project and Portfolio Mgmt. App Builder / Independent Software Vendor Application Development Application Integration DevOps Rekomendowane kompetencje dla Partnerówwytwarzających własne oprogramowanie (ISV) https://partner.microsoft.com/pl-pl/membership/competencies Kompetencje chmurowe Aktualny stan spełnienia kryteriów do zdobycia kompetencji można sprawdzić logując się do Partner Summary Report, zakładka Poziom członkostwa (In progress) – instrukcja.

1. Wejdź na stronę Microsoft Partner Network: https://partner 1. Wejdź na stronę Microsoft Partner Network: https://partner.microsoft.com/pl-PL/ i wybierz „Sign in”.

2. Zaloguj się („Sign in”) za pomocą konta Microsoft (Microsoft account), które powiązane jest z kontem w Microsoft Partner Network.

3. Wybierz „Membership”.

4. Następnie wybierz „Your Accounts and Reports”, „Partner Summary Report”.

5. W sekcji „Membership, trainings and benefits” znajduje się zestawienie informacji o zdobytych kompetencjach (Active competencies, Competencies at risk) oraz kompetencjach w trakcie zdobywania (Competencies in progress), a także informacje o statucie kompetencji cloud: Cloud Productivity, Cloud Platform, Small and Midmarket Cloud Solutions, Cloud CRM, Enterprise Mobility Management. W sekcji „Membership status” dostępna jest informacja o dacie odnowienia partnerstwa – aby odnowić poziom partnerstwa i kompetencje, należy w okresie odnowienia spełniać wszystkie warunku dla danego poziomu i kompetencji. Aby sprawdzić status i stan spełnienia wymagań kompetencji, wybierz „Membership level”.

6. W sekcji „Active” dostępna jest lista aktywnych kompetencji 6. W sekcji „Active” dostępna jest lista aktywnych kompetencji. Istnieje możliwość eksportu danych do pliku Excel (Export to Excel). Statusy: earned – wszystkie wymagania do kompetencji są spełnione not-compliant – aktualnie nie wszystkie wymagania do kompetencji są spełnione, przy odnowieniu partnerstwa należy je uzupełnić, aby nie stracić benefitów wynikających z tej kompetencji pre-approved – kompetencja została nadana „ręcznie” przez support inherited – kompetencja odziedziczona od organizacji zdefiniowanej jako HeadQuarters (status dostępny wyłącznie dla organizacji zdefiniowanych jako Location)

7. W sekcji „At risk” wskazane są aktywne kompetencje, dla których aktualnie nie są spełnione wszystkie wymagania do kompetencji lub spełnienie któregoś wymagania niedługo straci ważność (np. referencje klientów).

8. W sekcji „In Progress” wskazane są kompetencje, które są w trakcie zdobywania – aktualnie nie są spełnione jeszcze wszystkie warunki, aby zdobyć daną kompetencję. Oznaczenie „Hot Leads” oznacza, że Partner jest blisko zdobycia danej kompetencji. Jeśli zostaną spełnione wszystkie wymagania do zdobycia kompetencji, informacja będzie dostępna w sekcji „Qualified”.

9. Informacje o kryteriach do zdobycia kompetencji dostępne są po rozwinięciu nazwy kompetencji. Po wybraniu „View Competency Requirements” nastąpi przekierowanie na stronę z opisem benefitów i wymagań dla danej kompetencji. W zależności od kompetencji wyświetli się podsumowanie wymagań dla danej kompetencji – na poniższym przykładzie: Exams (egzaminy), Customer Evidence (Referencje Klientów), Performance (spełnienie warunku dot. subskrypcji Office 365). Zestawienie zawiera informacje o aktualnym poziomie spełnienia danego kryterium (Actual Count), wymaganym poziomie (Treshhold Count), a także wskazanie czy dane kryterium jest spełnione (Requirement Satisfied).

10. Informacje o statusie kompetencji dostępne są również w Partner Membership Center. Po zalogowaniu się wybierz „Twoje imię”, następnie „View Account” i „Partner Membership Center”.

11. Wybierz zakładkę „Requirements & Assets”, „Competency Summary”.

12. Informacje o kompetencjach dostępne są przy nazwie danej kompetencji w kolumnie „Enrollment Status”. Aby sprawdzić status spełnienia poszczególnych warunków dla danej kompetencji, należy rozwinąć nazwę kompetencji, wybrać poziom Silver lub Gold – na poniższym przykładzie informacje dostępne są odpowiednio w sekcjach „References”, „Additional Requirements”, „Technical Qualifications”.

Więcej instrukcji dostępnych jest na https://aka Więcej instrukcji dostępnych jest na https://aka.ms/mpninstrukcje i na stronie Top Partner Questions. W razie jakichkolwiek pytań, zapraszamy do kontaktu z Centrum Obsługi Partnera Microsoft pod numerem: +48 22 594 1997 lub poprzez formularz na stronie: http://aka.ms/ContactSupport Jeżeli nie uzyskają Państwo informacji potrzebnych do rozwiązania sprawy, prosimy o kontakt na adres: mpnpl@microsoft.com i podanie numeru zgłoszenia z infolinii.  Znajdź nas na: