V Plenarne Forum Inwestycyjne

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Priorytety infrastruktury transportowej w budżecie Unii Europejskiej na lata Bartłomiej Telejko doradca delegacji PiS w Parlamencie Europejskim.
Advertisements

Realizacja i przygotowanie inwestycji
Skrócenie czasu jazdy na odcinku Warszawa – Katowice
Z Modernizacja linii E 65 - Południe na odcinku Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwardoń/Zebrzydowice – granica państwa Andrzej Biały – Kierownik.
Z Modernizacja linii E 65 - Południe na odcinku Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwardoń/Zebrzydowice – granica państwa Andrzej Góźdź – Kierownik.
Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II,
Priorytety transportowe w Programie Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko września 2006 r. Ministerstwo Transportu.
Restrukturyzacja Łódzkiego Węzła Kolejowego
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r.1 INFRASTRUKTURA DROGOWA Szkolenie dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r. 1 Obowiązki Beneficjenta wobec IZ RPO WD wynikające z zawartej umowy o dofinansowanie projektu.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu S8 Wrocław-Syców na Euro 2012.
STAN PRZYGOTOWAŃ POLSKIEJ INFRASTRUKTURY KOLEJOWEJ DO EURO 2012
Studium wykonalności - dokumentacja przedprojektowa
Analiza bezpieczeństwa osób i mienia na terenie zarządzanym przez PKP PLK S.A. Rok 2010.
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
Departament Rozwoju Gospodarczego Kościerzyna,
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
1 STAN WDRAŻANIA RPO WD W 2010 r.. 2 PORÓWNANIE PROGRAMÓW – stan na r. Minimum uprawniające do udziału w KRW. Wydatki jako % budżetu programu.
Centrum Kolei Dużych Prędkości Zakres i harmonogram Studium Wykonalności linii Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław Warszawa, 30 listopada 2010.
Gorzów Wielkopolski 5 maj 2014 r.
Regionalny Program Operacyjny: PLN
Stan wdrażania PROW na Mazowszu Janina Ewa Orzełowska Członek Zarządu Województwa Mazowieckiego.
Poczuj przyjemność z podróży koleją w Kujawsko-Pomorskiem Dla rozwoju infrastruktury i środowiska POIiŚ Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez.
„Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych – realizacja w 2015 roku
„Modernizacja linii kolejowej E30,
Krajowy Program Kolejowy do 2023 roku Warszawa, 4 listopada 2015 r.
Prezentacja spółki 2015 r.. 6 oddziałów (Gdańsk, Poznań, Tarnów, Warszawa, Wrocław, Zabrze) 19 zakładów ponad 200 jednostek terenowych 2 Działamy w całej.
„INTERNET BLIŻEJ WSZYSTKICH” Agnieszka Aleksiejczuk Dyrektor Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego Białystok,
Projekt inwestycyjny modernizacji połączenia kolejowego objęty Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko Wrocław – Poznań - Szczecin współfinansowany.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Instytucja Zarządzająca stan na r. Instytucja.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Instytucja Zarządzająca stan na r. Instytucja.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Instytucja Zarządzająca stan na r. Instytucja.
Wieloletni Plan Inwestycyjny Miasta Gdańska na lata Gdańsk 10 październik 2005.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Instytucja Zarządzająca stan na r. Instytucja.
Rozliczanie wydatków we wnioskach o płatność
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Wpływ realizacji projektu KDP na firmy działające w branży kolejowej
Prace na linii kolejowej E 30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice wraz z dobudową torów linii aglomeracyjnej Kraków, 18 kwietnia 2017 r.
Krótsze podróże z Opola do Kędzierzyna Koźla i Katowic
Tytuł …. KOLEJOWE PRZEWOZY TOWAROWE Katowice, 18.X.2007
Wrócą pociągi na trasę Jarocin – Września – Gniezno
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
NOWOCZESNA INFRASTRUKTURA - KLUCZ DLA ROZWOJU GOSPODARCZEGO ŚLĄSKA
Stan wdrażania programów operacyjnych na lata
Zarządca infrastruktury Krajowy Program Kolejowy
Instytucja Zarządzająca stan na r.
Instytucja Zarządzająca stan na r.
Instytucja Zarządzająca stan na r.
Wygodniej w podróż ze Szczecina
Forum Inwestycyjne Warszawa, 11 stycznia 2018 r..
Koncepcja modernizacji linii Wrocław – Jelenia Góra
KDP W POLSCE Autor: Adam Maćkowiak.
Zarządca narodowej sieci linii kolejowych
Poprawa funkcjonowania komunikacji miejskiej w Toruniu
Koleje Dużych Prędkości we Włoszech
Zarządca narodowej sieci linii kolejowych
Koleje dużych prędkości w Belgii i Holandii
Kłodzko Miasto – kolej dostępniejsza dla podróżnych
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Podsumowanie 2018 roku
VI Plenarne Forum Inwestycyjne
VI Plenarne Forum Inwestycyjne
EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO w ramach RPOWŚ

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Nowym Sączu
Projekty Kolejowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego Na Lata Białystok, 14 czerwca 2018 r.
Zapis prezentacji:

V Plenarne Forum Inwestycyjne Warszawa, 11 stycznia 2018 r.

Realizacja Planu Inwestycyjnego 2017 Mierniki rzeczowe Prognozowana realizacja planu mierników rzeczowych ponad 100% przy oszczędnościach na wartość ponad 500 mln PLN Lp. Wyszczególnienie Jedn. miary Plan 2017 Prognozowane wykonanie 1. Modernizacja drogi kolejowej (w tym: naprawa nawierzchni kolejowej, podtorza, szyn OC) km toru 687,95 ok. 160% 2. Zabudowa rozjazdów szt. 525 ok. 110% 3. Obiekty inżynieryjne, w tym: 409   3.1. Mosty 82 3.2. Wiadukty 88 ok. 100% 3.3. Przepusty 239 ok. 115% 4. Perony 87 ok. 105% 5. Sieć trakcyjna tkm 613,13 ok. 140% 6. Przejazdy kolejowe 240 ok. 120% E 20 Poznań – Warszawa Linia nr E20 - km 206 (okolice Konina)

Plan Inwestycyjny 2018 - najważniejsze liczby Nakłady na 2018 r.*: 10,5 mld PLN Top 10 projektów = 5,2 mld PLN 948,7 mln PLN to wartość największego projektu (Linia nr 7 Warszawa – Lublin) ok. 2,2 mld PLN wartości szacunkowe przed podpisaniem umów w tym 216 projektów inwestycyjnych (w tym 52 nowych) 1,6 mld PLN (środki budżetowe wg ustawy budżetowej) 1 200,140 km toru (do zmodernizowania w 2018 roku) * dla projektów ujętych w KPK

Rozwiązania Wdrażane rozwiązania Wykonawstwo zastępcze Monitoring inwestycji Weryfikacja potencjału Wykonawców Wpływ warunków umów PLK na umowy Wykonawców z podwykonawcami Zmiany w dokumentach bazowych

PI2018 – projekty Top 10 Razem Top 10 13 176,5 5 100,8 Lp. Nazwa projektu Program Finansowania Aktualna wartość projektu (mln PLN) Wartość w PI2018 Liderzy / wykonawcy realizujący największe kontrakty na roboty 1 Prace na linii kolejowej nr 7 Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I POIiŚ 14-20 2 546,1 948,7 Budimex; Mostostal Kraków; Astaldi; Thales Polska 2 E 30 Zabrze – Katowice – Kraków, etap IIb CEF 14-20 1 676,0 893,6 TORPOL; TRAKCJA PRKiI; VIAS Y CONSTRUCCIONES 3 E 20 Warszawa - Poznań - pozostałe roboty, odcinek Sochaczew – Swarzędz CEF 14-20 2 017,6 787,1 TRAKCJA PRKiI; TORPOL; ZUE 4 E59 Wrocław-Poznań etap IV odcinek granica województwa dolnośląskiego Czempiń CEF 14-20 1 138,8 637,0 BOMBARDIER TRANSPORTATION (ZWUS); TORPOL; ASTALDI 5 Budowa infrastruktury systemu ERTMS GSM-R na liniach kolejowych PKP Polskie Linie Kolejowe S A w ramach NPW ERTMS POIiŚ 14-20 2 804,3 548,8 Postępowanie przetargowe w toku 6 E 30 Kraków Główny Towarowy – Rudzice CEF 14-20 1 037,4 354,4 ZUE S.A.; Konsorcjum: STRABAG Sp. o. o. / STRABAG Rail a.s/ STRABAG Áltálanos Épitő Kft./ Krakowskie Zakłady Automatyki 7 E75 Warszawa Rembertów - Sadowne CEF 14-20 1 039,6 328,6 INTERCOR; BANIMEX; TRACK TEC CONSTRUCTION; PORR; BUDREX-KOBI 8 Prace na linii kolejowej nr 1 Częstochowa- Zawiercie POIiŚ 14-20 381,8 225,3 ZUE 9 Poprawa bezpieczeństwa poprzez zabudowę nowych rozjazdów kolejowych – etap II POIiŚ 14-20 213,0 198,4 Schweerbau; Oraz postępowanie przetargowe w toku 10 Modernizacja linii kolejowej nr 273 na odcinku Głogów – Zielona Góra – Rzepin – Dolna Odra wraz z łącznicami nr 821 i 822 Budżet 321,9 178,9 ALUSTA; STRABAG; Schweerbau; MOTA - ENGIL CENTRAL EUROPE Razem Top 10 13 176,5 5 100,8

Status KPK – podsumowanie Razem: 66,4 mld PLN (mld PLN) POIiŚ 14-20 – 26,2 CEF 14-20 – 18,5 Krajowe – 9,5 RPO 14-20 – 4,5 PO PW – 2,0 POIiŚ 7-13 – 3,0 Refundacje i zobowiązania 7-13 – 2,7 Zestawienie obejmuje wartości zamówień dla projektów ujętych \w KPK do limitu zapewnionego finansowania w KPK na liście podstawowej. Różnice na wykresie wynikają z zaokrąglenia kwot do mln PLN z dokładnością do 0,1 mln PLN. Źródło: Opracowanie IBP na podstawie danych z EPM (stan na 10.01.2018 r.)

Dostawy materiałów Wcześniejsze dostawy materiałów dostawy w pobliżu miejsca budowy tłuczeń podkłady dostawy na plac budowy lub w pobliżu miejsca budowy szyny dostawy na plac budowy rozjazdy dostawy w blokach

Dziękujemy za uwagę