Samy Molcho przedstawia „Miny i pojrzenia” Zygmunt Korzeniewski
Ściągnięte w dół kąciki ust: „Pojęcia nie mam...” Zygmunt Korzeniewski
Ręka obronnym gestem osłania obnażoną szyję, zapewniając chwile na spokojne zastanowienie Zygmunt Korzeniewski
Uniesienie brody obnaża całą szyję – to pewny znak prowokacji albo konfrontacji Zygmunt Korzeniewski
Na niewielkiej przestrzeni - na przykład w windzie - oczy szukają zawsze jakiegoś punktu oparcia, aby uniknąć konfrontacji |z drugą osobą... ...ale przedtem następuje krótki kontakt wzrokowy, który sygnalizuje: zauważyłem cię i rezygnuje z walki! Zygmunt Korzeniewski
Uniesione brwi, szeroko otwarte oczy, otwarte usta sygnalizują oczekiwanie, gotowość do przyjęcia informacji Zygmunt Korzeniewski
Spojrzenie skoncentrowane: skupienie na punkcie w przestrzeni, na problemie Zygmunt Korzeniewski
Niepewność: „Sam nie wiem, co o tym sądzić, prawie ci wierzę, ale mam powody do podejrzeń, chciałbym wiedzieć więcej" Zygmunt Korzeniewski
Spuszczone powieki to sygnał uległości i podporządkowania; odsłonięte boki szyi oznaczają zaufanie Zygmunt Korzeniewski
Spojrzenie odrzucające: „To mi się nie podoba, nie chcę na to patrzeć" Zygmunt Korzeniewski
Ta uwaga pozostawiła cierpki smak. Język usuwa z warg niedobre wrażenie Zygmunt Korzeniewski
Język zbiera ostatnie resztki, aby tylko nic nie uronić Jaki miły komplement! Język zbiera ostatnie resztki, aby tylko nic nie uronić Zygmunt Korzeniewski
kiedy mimo chęci nie możemy spełnić oczekiwań rozmówcy Kwaśna mina, kiedy mimo chęci nie możemy spełnić oczekiwań rozmówcy Zygmunt Korzeniewski
Zaciśnięte usta: „Tego nie przyjmuję" Zygmunt Korzeniewski
Szczery uśmiech Zygmunt Korzeniewski
Kokieteryjny uśmiech Zygmunt Korzeniewski
„Mówię ci, prawdziwy rarytas!" Miękko ściągnięte wargi i czule zetknięcie kciuka i palca wskazującego pomagają przekazać wrażenie Zygmunt Korzeniewski
Wykorzystałem książkę Zygmunt Korzeniewski